Verouderde kleine kamer met mini badkamer. 129 euro per nacht is te duur voor wat je krijgt: Oud goedkoop meubilair, vast tapijt, douche van 80 cm, zicht op straat of zicht op perron, minder dan 20 m2. Geen parking, geen restaurant… Bovendien geen punten meer van Best Western
Het is een prachtig hotel met een super ligging! Zowel Turnhout als de prachtige natuur in de omgeving heeft ons enorm verrast! Prachtige kamers, zéér uitgebreid ontbijtbuffet en bovenal zéér vriendelijk en behulpzaam personeel! De tips van "wat te doen in Turnhout", "waar lekker eten", 'leuke kroegjes' kwamen goed van pas! Langs deze weg willen wij de receptioniste (vermoedelijk is Chantal haar naam) nog eens extra bedanken voor haar spontane hulp bij ons fietsprobleempje (1 van onze fietsen was lekgereden bij het starten van onze fietsrit, werd met een smile opgelost door de receptioniste, iemand die zich echt volledig smijt in haar job!) Een echte aanrader!!!!
Volgens ons het ideale hotel om Turnhout te ontdekken. Vlak naast het station en dicht bij het centrum. Al was het voor ons voornamelijk bedoeld om een paar uurtjes te slapen alvorens we van een trouwfeest terug naar huis reden. We zijn heel vriendelijk onthaalt en hebben de nodige uitleg gekregen over het hotel, het parkeren en de stad. De kamer was basic, maar meer moest dat niet zijn. Ook 's nachts hebben we een uitstekende service gehad van de dame die de nachtshift deed. Het enige minpuntje is dat ze niet over een eigen parking beschikken. Er is wel wat parking voor de deur, maar die is te betalen aan de parkeermeter.
We kwamen na een lange fietstocht aan bij dit hotel. Redelijk vriendelijk onthaald en we mochten onze fietsen plaatsen in een pand dat ze net nieuw hadden opgekocht (om extra kamers in te maken?) Zeer vreemde indruk toen we naar onze kamer gingen, alle deuren van de kamers bleken open te staan en tot onze verbazing waren er maar 3 kamers in heel het hotel bezet. De badkamers was ouderwets en niet echt comfortabel, maar de bedden waren een ramp. We hadden een matras die veel te groot was voor de boxspring eronder waardoor we een hele nacht niet mochten bewegen of we lagen op de grond. In de 'room service' stond dat er beneden een frisdrankenautomaat was. Toen ik mijn vriend naar beneden stuurde achter een lekker drankje kwam hij even later terug boven ' de man van de receptie zegt dat er geen automaat is'. Ik las het zinnetje uit de roomservicebijbel (eindeloos veel pagina's ) voor en hij trok voor een tweede maal naar beneden. Ditmaal kreeg hij van reactie 'oei ik was het vergeten, ik werk hier nog maar een half jaar' :-) Het ontbijt was niet ons ding, veeeel te veel keuze, en niet de meest kwalitatieve producten. Als je je dan nog eens bedenkt dat dit voor max 6 gasten allemaal klaarstaat kan dit niet anders dan een verliespost zijn. Croissants waren van de dag ervoor. Bij het uitchecken lieten we vallen dat de matras echt zeer oncomfortabel was doordat die te groot was en dan kregen we de reactie 'oei, er zijn nieuwe bedden en er was eentje dat fout geleverd was. Jullie hebben deze kamer gekregen'. HOE IN GODSNAAM IS DAT MOGELIJK ALS ER MAAR 3 KAMERS BEZET ZIJN? Worden die sleutels dan niet verborgen tot de kamers in orde zijn? Gelukkig kunnen we er achteraf om lachen maar zijn geld was het niet waard. Hierdoor geen andere best westerns meer voor ons in de toekomst. Zeer vreemd dat dit hotel 4 sterren kan hebben, voor ons eerder een basic 2 sterren...…
Regelmatig breng ik zakenrelaties naar dit hotel voor een kort tot middellang verblijf. Stuk voor stuk tevreden vanaf het vlotte maken van de reservatie, upgrade indien mogelijk tot de fijne kamers, de vriendelijke medewerkers en het zeer uitgebreide ontbijt, wat ik zelf geprobeerd heb en absoluut een feestje op zich is. Chapeau !
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding