Ik reserveerde dit hotel voor één nacht voor zaterdag 6 augustus via de website op 14 juni 2022. Daarvan kreeg ik een duidelijke bevestiging. Op 1 augustus, dus anderhalve maand later (!) en 5 dagen voor mijn verblijf kreeg ik een mail om mij doodleuk te vertellen dat ik omgeboekt werd naar een ander hotel van Corsendonck, pal op de Grote Markt van Turnhout. Er werd zelfs niet gevraagd of ik hiermee akkoord ging ! Ik stuurde nog een mail, maar daar werd totaal niet op gereageerd. Pas nadat ik in het ander hotel Turnova op zaterdag 6 augustus mijn ongenoegen liet blijken, heeft iemand van hotel Viane mij proberen te contacteren via GSM (die ik niet bijhad wegens vrij weekend). Ik bel maandag 8 augustus terug en krijg te horen dat contactpersoon pas donderdagvoormiddag bereikbaar is. Ik ben benieuwd of ik nog iets zal horen. Wordt vervolgd !…
Mooi gelegen juist buiten centrum. Zicht bij aankomst bij hotel is zeer aangenaam. Ruime receptieruimte met vriendelijke ontvangst. Mooie kamer met alles erop en eraan. Badkamer mooi ingericht. Ons Corona-ontbijt was zéér uitgebreid. Een aangename ervaring!
Zeer vriendelijk personeel, basic hotel, verouderd dus aan opfrissing toe, kamers zijn vergane glorie, onfris gevoel, matig ontbijt (harde broodjes, niet tijdig aangevuld, weinig keuze) Geboekt via een promotie en daardoor - gelukkig - niet te veel betaald want kamerprijs is niet in verhouding met kwaliteit.
Het onthaal was zeer hartelijk. De kamers waren ruim en verzorgd. Ik heb heel rustig geslapen ook al lang ik langs de straat kant. Het ontbijt was lekker en verzorgd, ook al had ik graag iemand gehad die mij de werking van het ontbijt had uitgelegd. Want ik was daar letterlijk alleen. Het is zeker een aanrader om er te overnachten.
Niet hygnienisch. Wij hebben in een driepersoonskamer met zijn drieën 2 dagen overnacht. Onder het 1 persoonsbed lagen er sokken en een flink pak stof. De volgende dag is er niet schoongemaakt. Enkel het bed opgemaakt en handdoeken verschoond. De gebruikte kopjes in de kamer zijn niet vervangen door schone kopjes en de koffie- theezakjes zijn niet bijgevuld. Het zeepbakje in de douche was leeg toen wij aankwamen, maar de volgende dag is het ook niet bijgevuld. Ik heb wel een beoordelingsformulier ingevuld en in de hotelkamer achtergelaten, maar achteraf gezien had ik dat beter bij het uitchecken aan de receptioniste af kunnen geven. Ik heb namelijk twijfels of het formulier, door degene die de kamer klaarmaakt voor de volgende gast, is afgegeven aan de receptie.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding