Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Grand Hotel Britannia Excelsior

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Grand Hotel Britannia Excelsior
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

2.612 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Niveau bijdrager
30 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren 1 week geleden beoordeeld

We hadden 7 overnachtingen geboekt in dit hotel van 9 sept t/m 15 sept 2016. In de reviews hadden we al gelezen dat er veel oudere Britten in dit hotel komen, maar dat vonden we geen probleem. Bij aankomst na een vermoeiende urenlange rit werden we alleen onaangenaam verrast door de mededeling dat er een overboeking was in het hotel en we dus geen kamer hadden voor de eerste nacht. Er werd ons vriendelijk verzocht 2 km verder te rijden naar hotel Lario en daar te overnachten. We hadden een all inclusive arrangement geboekt maar eten mochten we gewoon in Lario op kosten van Britannia. Op zich was Lario een prima kleinschalig hotel. Voordeel was dat er hier wifi op de kamer zelf was en het eten was goed. We hebben sávonds heerlijk gegeten (a la carte) Wel in een dode hoek lag dit hotel van het meer. Geen terrasjes, winkeltjes of laat staan een stoep om over te wandelen. Ook maar niet gedaan. Britannia had gezegd dat we de volgende ochtend vanaf 10 uur in de ochtend onze kamer konden betrekken. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. Ze waren nog bezig met de kamers. Een half uurtje werk werd ons verzekerd. Zelfs na dat half uur bleek met nog niet klaar maar zijn we toch onze spullen (koffers) gaan halen . Weer een groot nadeel....Britannia heeft geen parkeerplekken voor de deur , maar hoog de berg op achter het hotel zodat je al je spullen helemaal vanaf daar moet versjouwen naar je kamer. Ook geen bagage trolley dus zelf sjouwen. Je moet ook een hoge trap op richting liften. Kamer was verder zoals beloofd, een deluxe met meerzicht op de 6de verdieping (je moet geen hoogtervrees hebben) en we kregen een upgrade naar goud-all inclusive waarbij je ook diverse wijnen mag nuttigen .Geen gebruik van gemaakt ivm medicijn gebruik. De faciliteiten in de kamer zijn ok, jammer alleen dat je voor wifi naar de speciale ruimte moet en zelfs daar werkt ie niet altijd. En we waren blij met onze eigen meegebrachte waterkoker . De bar zit namelijks helemaal in de kelder van het hotel en lijkt mee een iglo. Vond het er niet gezellig en onfris ogen bij de koffie/thee apparaten. Het eten was er verder voldoende, maar door de massaliteit van het hotel is het bijna een eetschuur te noemen. 300 Personen tegelijk eten en zo'n 10 man personeel vraagt om moeilijkheden. Soms kregen we helemaal geen drinken omdat ze je gewoon niet zagen. Of soms trokken ze je bord al onder je neus weg voor je je broodje binnen had door gebrek aan serviesgoed. Broodjes waren elke ochtend oud en droog , tenzij je wat later ging ontbijten en je geluk had dat er net een verse lading in de mand gegooid was. Lunch en diner genoeg maar matige variatie en kwaliteit. Zwembad was prima. Genoeg ligbedden en parasols met eigen bar. Jammer dat er op het dakterras van het hotel geen bar aanwezig is en je voor je drankje met de lift helemaal weer de kelder in moet. Al met al vonden wij het een matig hotel. vergane glorie , weinig personeel , slechte service of liever geen service . Wel een mooie ligging. Wij waren met eigen auto maar wat tripjes betreft is het eigenlijk bijna geen doen om je te verplaatsen. Ware het al niet omdat je bij terug komst meteen weer een parkeerprobleem hebt want plaatsen zijn er te weinig. Maar ook de wegen zijn smal en je doet uren over de kleinste afstanden. Per boot kan natuurlijk wel alleen merkten wij dat heen vaak makkelijk gaat , maar terug niet. Tenzij je de hele dag op 1 plek wilt zitten. Wij hebben het meestal na 2 uurtjes op een plek wel gezien en willen dan iets anders doen of terug naar het hotel. Dat ging per boot niet altijd even makkelijk en hebben we het soms ook terug gelopen (12 km) nu wandelen wij graag dus dat is geen probleem. De green way is zo ie zo een aanrader. Wij zijn met de boot naar Isla Comencerea gegaan , hebben ons met een prive taxi bootje daarna naar de overkant laten varen (Osuccio) en zijn vanaf daar via de Green Way naar Griante terug gelopen. De villa 's met tuinen in de buurt zijn aan te raden en erg mooi. Villa Carlotta, Villa Melzi, villa Monastere, villa cipresse, villa del Balbianello. . Het plaatsje Como was wel aardig maar niet bijzonder. Ook het eilandje Comencera was aardig maar niet heel bijzonder.

  • Verbleef Augustus 2016, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Nathalie D
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
3 van 5 sterren 3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We konden als gezin niet 2 aangrenzende kamers krijgen, jammer. Uiteindelijk wel op dezelfde verdieping. Kamers zijn ruim en redelijk schoon. In het hele hotel en bij het zwembad was het zeer druk. Het ontbijtbuffet vonden we ronduit slecht, alleen de koffie en yoghurt is prima. Ik zou hier zeker geen all inclusive boeken! Voldoende restaurantjes op loopafstand. De ligging is prima met prachtige uitzichten. Meer 

Nuttig?
Bedank sintnykster
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren 4 weken geleden beoordeeld

De ligging is prachtig, helaas is er in de omgeving totaal niets te beleven. Geen parkeerplaats bij het hotel zoals de TUI ons heeft verzekerd !! De kamer was vuil en de vloer kraakt bij ieder voetstap. De gehorigheid van de kamers is ook behoorlijk. Het uitzicht vanuit ons balkon(netje) was heel mooi en dat maakte veel goed. Door de hoeveelheid Engelsen was ook het eten alleen maar Engels gericht. Ontbijt ieder dg het zelfde. Gelukkig zijn we niet de moeilijkste eters. Het personeel in het restaurant was vriendelijk, aan de receptie vaak heel haastig en alleen behulpzaam voor de Italianen. Het zwembad was netjes, omdat de zwembad afgesloten was konden geen handdoeken neergelegd worden zoals men gewend is en dar was erg prettig, Jammer dat de zwembad pas om 10.00 ging open en al om 18.30 dicht ging. Italianen hadden altijd een mooi plek bij het zwembad en krijgen drankjes in een glas ipv een beker. In de bar stond maar 1 man achter de bar en daardoor stond men een half uur in de rij voor een drankje. Dakterras is erg klein en niet echt onderhouden. Gereisd in aug, 2016

  • Verbleef Augustus 2016, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Karin P

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Cadenabbia di Griante

5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Rotterdam, Nederland
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 17 augustus 2016

Service slecht, een all-inclusive aangeboden krijgen en na een uur weer ingetrokken. Zwembad sluit al om 18u. 2 kamers geboekt, en bij aankomst 1 kamer met 4 bedden. Ontbijt slecht, smakeloos. futloze presentatie. conclusie: niet doen.

  • Verbleef Juli 2016, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Rob_daan010
brugge
Niveau bijdrager
40 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 juli 2016

all inn is daar zoals het moet, MAAR de indruk ontstaat dat de getapte dranken niet smaken zoals uit een fles en het eten is vooral diepvries en blik, zelfs de tomaten (in italie!!) komen uit blik, de kamers zijn onberispelijk en protserig en hebben een goed bed, leuk is de gratis boottocht op comomeer, en de 2 zwembaden, er zijn genoeg ligzetels op de pontons

  • Verbleef Juni 2016, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank jan p
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 14 juli 2015 via mobiele applicatie

Het enige wat je ziet rondlopen in dit hotel zijn hele dikke, hele oude mensen. Nou ja, ze zitten eigenlijk alleen maar. Sommige mannen hebben ook hun eigen bank, waar ze de hele dag op zitten. Iedereen is oud en langzaam en o ja: een WhatsAppje versturen duurt ongeveer 5 dagen, en dan heeft het toch geen zin meer want dan ben je waarschijnlijk al thuis. Wifi doet het namelijk niet op iPhones. Onwijs handig nu 80% van de mensen een iphone heeft. Lopend buffet gaat dus ook langzaam want die oude mensen doen er ongeveer een kwartier over om één frietje op te scheppen. Al het eten is vet en iedereen daar dus ook. Had ik net mn bordje vet met een vleesje erin gepakt, stootte ik tegen een man aan die een bakje vasthield met 18 bollen ijs erin. Uitzicht was bij ons toevallig wel mooi maar 90% kans dat je een kamer krijgt met uitzicht op 3 bakstenen en een lantaarnpaal. Van kamers met uitzicht op het meer zijn er namelijk maar 4. We hadden 3 keer per dag dat we de deur dicht deden en dat de hele deurklink met 20 kilo aan draad eruit viel, waarna dat stomme kamermeisje zei dat dat zo hoorde. Want ze spreken allemaal ook geen Engels, maar gewoon Italiaans, en denken dan dat wij daar wel uitkomen. Nou, ik vond dat vrij lastig. All inclusive concept is geweldig. Ze hebben eigenlijk niks, alleen water en koffie. Voor een echt drankje leg je 4 euro neer. Dus lekker met een drankje even een berichtje sturen naar het thuisfront is er niet bij, want je hebt geen drankje en ook geen wifi. Dus dan maar terug naar je kamer en genieten van je uitzicht. We zijn dus zo veel mogelijk uit het hotel gebleven en dus bij het zwembad gaan zitten. Dit kon pas na de tweede dag want het bleek dus dat je eigenlijk al om 4 uur 's morgens met je tentje voor de ingang van het zwembad moest gaan zitten om een plek te krijgen. Anders was er geen plek: er waren lagen daar namelijk zo'n 5000 man bij het zwembad van 8 vierkante meter. Na twee dagen konden we dus eindelijk de hele dag zonnen. Na 1 dag al helemaal verbrand dus het zwembad viel ook af. Toen was het nog 4 dagen overleven en daarna eindelijk naar huis. Geen aanrader dus! Meer 

Nuttig?
2 Bedank Merlijn S
Dworp, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 8 april 2015

Het zou mijn allereerste reis zijn en ik al geen hoge verwachtingen maar in dit hotel ga ik nooit meer logeren. Ik weet niet wat zij verstaan onder all in maar dat was zo niet bij hun want als je tussendoor iets wou drinken was het ofwel gesuikerd water of je moest uit een automaat een drankje kopen. In plaats van een armbandje om te tonen dat je een all in bent, kregen we een afgescheurd briefje dat we moesten tonen. Parking is er voor maar enkele wagens en er is een parking in de buurt maar daar moet je telkens geld gaan in het automaat steken en dan ben je niet zeker dat je auto veilig staat want na de eerste nacht was er al iemand tegen onze huurauto gereden. Mijn kamer was ook niks om over naar huis te schrijven. Ik had uitzicht op het binnenplaatsje en het onderstel van het bed was kleiner dan de matras dus lag je daar niet goed op. Het enige goede punt was het eten wat ik niet slecht vond. Het ergste wat ze gedaan hadden gebeurde op de tweede dag. We kwamen terug en vonden een papier op de deur gekleefd waar op stond dat we meteen naar de receptie moesten. Bleek dat het reisbureau hun niet betaalt had en dat ze dan maar het geld van mijn rekening zouden nemen. Kan toch niet want ik had betaalt. Mijn vakantie was toen om zeep natuurlijk want ik moest dan maar het reisbureau proberen te contacteren om toch maar te betalen wat niet gelukt is. Ze hebben dus het geld van mijn rekening genomen, ik moest dan ook ineens voor de beste kamers betalen met uitzicht op het meer???? Eenmaal thuis heb ik dit niet zo gelaten en er alles aan gedaan om mijn geld terug te krijgen en via Atos is me dit na 4 maand dan toch gelukt. Ze wisten al langer daar dat holidaysbooked niet altijd op tijd betalen dus waarom werken ze nog met hun samen? Omdat ze weten dat veel klanten hun geld niet durven terug te vorderen?

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank nini-ingrid
Marke, België
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 juli 2013

Ja , zoals ze al hadden vermeld.... Oubollig maar heel goed hotel hoor .... !!!!! Niks op aan te merken, goeie ligging je kan er alle kanten uit. Groot maar goed onderhouden hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gaan er zeker nog terug... Aanrader... Goeie reis

  • Verbleef Juni 2013, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
2 Bedank Natascha V
Temse - Belgie
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 27 september 2011

Iedereen was er zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles was inorde op de kamer en in de badkamer, alles was netjes. Het eten was heerlijk en heel gevarieerd, wij houden van zo'n buffetten, er was iedere dag de keus om iets anders te eten. De bediening was er inorde. Minpuntje = heeft geen eigen parking en men parkeert wat verderop (das geen probleem) maar het was wel steil bergop! Goede internet verbinding, die volledig gratis was, maar enkel beneden in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar was.

  • Verbleef September 2011, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank NancyTemse_Belgie

1.451 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (1220)
Bekeken
Zwembad/strand (88)
Bekeken
Kamer/suite (190)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (119)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (255)
Bekeken
Badkamer (31)
Bekeken
Dineren (81)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (1)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
0:57
Video's (4)
Bekeken
Overige (450)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (180)
Bekeken
Comfort-kamer (20)
Bekeken
Deluxe-kamer (26)
Bekeken
Zwevend bad (11)
Bekeken
Deluxe-kamer met uitzicht op meer (30)
Bekeken
Lido Beach Club-zwembad (14)
Bekeken
Dineren (18)
Bekeken
Superior-kamer (33)
Bekeken
Het hotel (28)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (51)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Overige (48)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Cadenabbia di Griante in overweging
op 0.6 km afstand
Grand Hotel Cadenabbia
Grand Hotel Cadenabbia
nr. 2 van 5 in Cadenabbia di Griante
3.5 van 5 sterren 898 beoordelingen
op 1.1 km afstand
Grand Hotel Tremezzo
Grand Hotel Tremezzo
nr. 3 van 8 in Tremezzina
5.0 van 5 sterren 890 beoordelingen
op 2.1 km afstand
Hotel Belvedere Bellagio
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 2.0 km afstand
Hotel La Perla
Hotel La Perla
nr. 1 van 8 in Tremezzina
5.0 van 5 sterren 754 beoordelingen
op 1.8 km afstand
Grand Hotel Villa Serbelloni
op 1.6 km afstand
Hotel La Darsena
Hotel La Darsena
nr. 2 van 8 in Tremezzina
5.0 van 5 sterren 725 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
  • Gratis internet
  • Gratis parkeren
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
In je kamer
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis internet
Services
  • Gratis ontbijt
  • Gratis parkeren
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Shuttlebusservice

Aanvullende informatie over Grand Hotel Britannia Excelsior

Adres: Via Regina 41, 22011 Cadenabbia di Griante, Italië
Locatie: Italië > Lombardije > Comomeer > Cadenabbia di Griante
Prijsklasse: € 68 - € 482 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Grand Hotel Britannia Excelsior 3*
Aantal kamers: 284
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, Hotwire, Travelocity, Priceline en Odigeo, dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Britannia Excelsior met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Britannia Excelsior Hotel
Hotel Britannia Excelsior Cadenabbia
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf