Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blue Bay Beach Hotel

Ialyssos Beach, Ialyssos 85101, Griekenland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Blue Bay Beach Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

834 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 142
  • 195
  • 175
  • 165
  • 157
Bekijk beoordelingen van
487
157
4
2
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (6)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Hongaars
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Eerst Slowaaks
  • Eerst Tsjechisch
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Blue Bay Beach Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 mei 2015

Wauw, we waren toch wel even geschrokken van de vele negatieve recensies op dit hotel. Onze ervaring: totaal het tegenovergestelde. Nu kan dat komen omdat wij er al in mei waren. Het was niet superdruk, en dat is natuurlijk erg prettig! * De kamers zijn prima en alles is voor handen. Wij hadden ook niets te klagen over de bedden. Wij hadden een kamer met zeezicht, en dat was prachtig. De druk op de douches mag wellicht wat hoger, maar het is te doen. Het housekeeping team doet goed zijn best het hotel en haar kamers schoon en netjes te houden. Wat een hardwerkende mensen! * Wat hebben wij genoten van het eten in het hotel. Een hoop mensen hebben geklaagd, maar wij hebben gesmuld. Mijn vriend is afgestudeerd kok, en ook hij had weinig op het eten aan te merken. Soms mocht het iets warmer zijn, maar dat is het enige. Tijdens het ontbijtbuffet was alles iedere dag vrijwel hetzelfde, maar tijdens de lunch en het diner was er ieder dag nieuw aanbod. Tijdens de 10 dagen dat we in Rhodos waren, hebben wij 1 keer ergens anders gedineerd (en dat viel tegen) en een keer ergens anders geluncht (omdat wij op dat moment niet de kans hadden terug te gaan naar het hotel; overigens was de lunch erg lekker). Snacks vielen wellicht wat tegen, dat had gevarieerder gemogen. Maar wij waren zo weinig in het hotel, dat we er niet veel gebruik van hebben gemaakt. * Het personeel was erg vriendelijk, afgezonderd van de man/regelneef van de betaalde bar (dat was een stuk chagrijn!). Vooral de kamermeisjes en Andreas, een van de medewerkers in het restaurant, waren schatten en zij waren erg lief voor ons. Aan de balie werden we goed geholpen. Toen onze koelkast op de kamer kapot bleek, werd zo snel mogelijk geregeld dat deze vervangen werd. * Wij hebben erg genoten van het animatieteam. Billy en co. doen het allemaal erg leuk! Bezoek vooral de avondvoorstellingen, echt een aanrader! * Het zwembad is prima, het was wel wat fris voor deze tijd van het jaar. We hebben geen enkele dag om 6uur op moeten staan om onze handdoek op een bedje te leggen. Je kon gewoon om 11 uur nog een bedje krijgen (maar dat heeft wellicht ook weer te maken met het feit dat wij er in mei waren, niet in het hoogseizoen). * Ja, je hebt wat last van overvliegende vliegtuigen. Hier wen je vrij snel aan. Het heeft ons niet wakker gehouden en het aantal vliegtuigen wat overvliegt, viel ons erg mee. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie op Rhodos gehad, en het hotel heeft daar zeker haar steentje aan bijgedragen. Wat ons betreft een aanrader!

  • Verbleef Mei 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Sanne D
zeeland
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 7 januari 2015

Het hotel kan er aan de buitenkant aardig uitzien maar dat is het dan ook wel , het zo mooi getoonde waterpark is ook zo;n tegenvaller je zag er bijna nooit iemand in ,en logisch ook je bent zo van je zwemkleding af omdat de glijbanen niet glad zijn maar er wel eens ergens een hapertje zit . Het eten was ook niet echt geweldig te noemen. Het drinken uit de harde plastic bekers waar je je mond aan open haalt als ze langer in gebruik zijn. Nee doe mij maar niet meer

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank simpeltje
Harrow
Niveau bijdrager
132 beoordelingen
64 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 174 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 16 december 2014
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

We brachten twee weken in het Blue Horizon Palm Beach Hotel en Bungalows in Rhodes in oktober 2014 en in het algemeen was het een goede vakantie. Het hotel ligt direct aan het strand, maar het strand bestaat hoofdzakelijk grote pebbless dus een wandeling op er was niet erg comfortabel. Het gebied is perfect voor surfboarding. We waren in kamer 321, met een prachtig uitzicht op het zwembad en de zee. We konden zien Turkije, dat is niet erg ver weg, en stad Rhodos. De kamer was groot met twee bedden tegen elkaar geschoven voor één groot bed, een grote bank, een CRT televisie, een kluis, die was betalend, veel kastruimte, twee stoelen, tafel, twee mooi stoelen en een tafel op het balkon en de badkamer had een bad met douche met opneming douchekop, een bidet en vele toiletartikelen. Echter, toen de toiletartikelen gebruikt waren, waren ze niet bijgevuld voor een paar dagen. Er was een haardroger maar het was van weinig gebruik. Het bed was comfortabel, maar de kussens waren niet groot genoeg. Het ontbijt is een volledig Engels evenals continentaal met granen, gebak en tal van andere items. Ze hadden ofwel roerei of gebakken eieren op alternatieve ochtenden. Echter, het spek was buikspek en de worsten waren ofwel lokale kruidig of Frankforter worstjes. De thee is niet de beste, maar de koffie was heel goed. Diner is soep, die waterig regel, verschillende salades, één visplaatsen en verschillende vleesgerechten, groenten en dessert. Desserts zijn diverse soorten gebak, fruit geleiproduct, een crème caramel dessert, yoghurt en honing en rozijnen in honing en een constante toevoer van watermeloen. De kwaliteit van het eten is heel goed maar soms kan het ook een beetje warmer. Alleen de ligbedden bij het zwembad zijn gratis, alle anderen zijn per dag in rekening gebracht. De vliegtuigen gaan over het hotel op regelmatige basis, zoals de luchthaven dichtbij is, maar zijn niet hinderlijk hoewel ze lawaaierig zijn. De hele plaats is heel schoon gehouden. De afwezigheid van Engels sprekende gasten was merkbaar. Het is ongeveer twintig minuten lopen naar de bushalte om u naar Rhodos stad en dat is zeker een bezoek waard. Ook bezochten we het klooster van Filerimos-, een prachtige plek met zoveel geschiedenis. Dit hotel is een geweldige plek met goed eten en comfortabele omgeving om te ontspannen.

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank wolfhill
Niveau bijdrager
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 16 september 2014

Ik heb een klacht ingediend bij Neckermann over dit hotel! Dit is de inhoud van mijn klacht: Accommodatie - Kamer Airco lekte, gaatje in plafond, in de badkamer kwam de shampoo uit het rioolputje voor het bad, schimmel aan de badrand, vuile rol toiletpapier gekregen (aan de zijkanten zag dit geel en zag je vuil zitten) Accommodatie - Restaurant/Bar Het eten werd steeds KOUD geserveerd!!! (zelfs de nieuwe schotels die uit keuken kwamen waren koud), rijst/pasta was niet gaar, kip/ander vlees was niet goed gebakken. Er was weinig tot geen keuze uit verschillende gerechten. Voor de kinderen was er een kindermenu dat IEDERE avond hetzelfde was, namelijk: pasta, frietjes en fish sticks die zo droog als iets waren!! Het eten was ronduit slecht! Accommodatie - Zwembad Roosters aan de rand van het zwembad (waar het water wegloopt om te kunnen filteren) zaten vol met vuil (zwarte schimmel), rooster was op een paar plaatsen gebroken, dit kan verwondingen veroorzaken!! Het aquapark dat bij het hotel hoort, daar moet je per volwassen persoon/per dag 15 euro inkom betalen! En dit voor 6 glijbanen, zeer overdreven! Moest dit nu een weekprijs zijn was dit nog ok, maar per dag €15 is gewoon profiteren van de mensen!!! Accommodatie - Sportfaciliteiten In de fitnessruimte waren de toestellen wel oke, maar de muur en vloer konden zeker gerenoveerd worden (loslaten van verf + bezetting en vloer die deels los lag/beschadigd was) Accommodatie - Animatie De avondshows bestonden steeds uit een 'Cabaret' & 1 maal een 'superbingo'. Dit is niet leuk om steeds hetzelfde te moeten zien! Accommodatie - Ligging Een kiezel/zandstrand, dit waren eerder grote stenen/kasseien

  • Verbleef September 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
5 Bedank Sofie L

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Ialyssos

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Lede, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 4 augustus 2014

31.08.14 terug; wat hygiëne betreft:aankomst in hotel katten en honden lopen binnen en buiten,katten liggen in de zetels en doen er hun behoefte tegen. zwembad rooster vol met zwarte schimmel,drank in plastieken bekers waar ge u lip aan pijn doet. slaapkamers waren goed,poetsvrouwen vriendelijk. restaurant weinig goeds, steeds het zelfde,indeling slecht,personeel kan moeilijk volgen met alles aan te vullen zowel op eten als bestek ,borden,glazen enz.. kan nog veel verder gaan maar lees vorige beoordelingen en je zult verstelt staan... nog een ding dag en nacht vliegen er vliegtuigen boven hotel,heel dicht om te landen,lawaai niet te doen..geen rust...

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank ilse a
West-Vlaanderen, België
Niveau bijdrager
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 28 juli 2014

net terug van 27 juli 2014 !!!Ik had net als vele waarschijnlijk de beoordelingen hier gelezen een paar weken voor vertrek en hoopte dan ook dat het wel mee zou vallen maar helaas ! dit is absoluut geen 4 sterren hotel .zoals eerder hier al werd vermeld zijn de bedden van ontzettend slechte kwaliteit je slaapt weliswaar op veren,bovendien is het hotel s'nachts ook erg luidruchtig waardoor wij amper slaap konden vatten .wij hadden een familiekamer geboekt maar kregen een standaardkamer toegewezen en na grondig discussie en uiteindelijk de gereserveerde kamer gekregen , het restaurant is enorm druk en de airco werkt niet en tot overmaat van ramp zaten wij vlak aan een airco toestel waarvan de rooster naar beneden kwam op het hoofd van mijn dochter !! niet ééns een excuse werd hier voor geplaatst erg ! al de roosters zijn vastgekleefd met stukjes plakband .het eten is van lage kwaliteit en fruit rot ,wij hebben zure kool gekregen en rotte nectarines .aan de poolbar stond het afgeruimde eten van de dag ervoor in bakken op de karren en tafels echt walgelijk.bekers van drank lagen in de traphal en de roosters van het zwembad hangen vol schimmel.je kan nu mischien denken zo erg kan het niet zijn wel ik dacht dit ook tien ik waarderingen hier las maar engelsen vertelden ons dat dit hotel een waardering heeft van een 2 ster plus bij hun organisatie en daar kan ik inkomen.Andere belgen hadden hun i pad op de bureau gelegd en door de lekkende airco is die stuk en het hotel doet hier niks aan ,aan de miniclub was een raam stuk en dat is gans ons verlijf zo gebleven gevaarlijk voor kinderen want het gebroken glas bleef gewoon zitten. de parasols zij versleten en allesbehalve voldoende ligstoelen en je handdoeken worden er gewoon afgesmeten als je gaan eten bent .Wij hebben dit aangekaart bij onze reisorganisatie en met de foto's die ik kon aantonen heb ik toch een vergoeding gekregen maar ik raad dit hotel niemand aan het is een echte schande !!

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank mel v
Brussel, België
Niveau bijdrager
25 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juli 2014

Dit jaar weer op reis met het gezin, we keken er naar uit, de kinderen ook want er was een aquapark aan het hotel. Maar het werd snel minder leuk, eens aangekomen merkten we al gauw dat het aantal russen en polen toch wel erg hoog lag, en dat het toch wel niet zo heel netjes was in dit hotel. De dag er na merkten we dan ook op dat er aan het zwembad veel te weinig plaats was, er waren niet genoeg strandstoelen (je moest om 5 uur opstaan om uw strandstoel te reserveren en dan maar hopen dat ze uw handdoek niet gewoon weglegden), de strandstoelen en parasols waren dan ook nog dikwijls versleten en defect. In het restaurant was het hetzelfde, veel te weinig plaats, een collega bezoeker zei me dat er +-1500 man in het hotel was en dat er maar 300 plaatsen waren in het restaurant, airco was er niet in het restaurant, het eten was eentonig en het fruit was overrijp (rot) of nog niet rijp genoeg (groene bananen die oneetbaar waren) het auqa park moest dan maar alles goed maken, eens daar aangekomen bleek dat er nog werken aan de gang waren en dat 1 van de waterglijbanen niet in werking was de redders die lieten alles maar zijn gang gaan en eens om de zoveel tijd deden ze een wedstrijdje onder elkaar 'om ter snelste beneden zijn', waarbij ze soms de eerste meters van de glijbaan afliepen om hun dan op hun knieën verder te laten schuiven, wie hun ging komen redden bij een ongeval weet ik niet want er waren geen andere redders. De volgende dag werd het nog erger, bleek dat het gratis aquapark toch niet zo gratis was, plots moest men vanaf 12 jaar 15 euro betalen per dag en kinderen onder de 12 jaar moesten begeleid worden door een oudere, in ons geval koste dit ons 45 euro per dag. Ik kan zo nog wel wat verder zagen, maar om het verhaal kort te houden, we hebben onze vakantie niet laten verpesten, maar in dit hotel zien ze ons nooit meer terug

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Bart L
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juni 2014 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik gingen dit jaar voor het eerst samen op vakantie. Ik ben een jaar of 5/6 geleden ook al op dit complex geweest en dat was toen een super vakantie, ik wilde, om zekerheid te hebben van een goed hotel, hier nogmaals terugkeren. Eenmaal aangekomen na een super goede reis en netjes door TUI op de luchthaven van Rhodos te zijn ontvangen, bleek het een verschrikkelijk hotel te zijn geworden (nader bleek dat er een jaar of 3 geleden een nieuw management in dit hotel is gekomen). We vlogen rond de klok van 17.20u (dit was eigenlijk ook niet de bedoeling, omdat we 100 euro hadden betaald om in de ochtend van 17 juni te vliegen wat we uiteindelijk ook niet hebben gekregen). Dus we kwamen rond de klok van 21.00u aan bij hotel Blue Bay. Volgens de site van jullie zouden er van 10.00-23.00u snacks te verkrijgen zijn in het hotel, maar wij hebben alleen soep gevonden waar de vellen al opzaten omdat het oud was en verschrikkelijk taai brood waar je tanden van afbreken. Verder kon je er een plakje worst of kaas bij krijgen en dat was het (dus niet de beloofde snacks). Toch maar even snel naar de supermarkt gelopen omdat we toch honger hadden na een reis onder normale dinertijden. Tevens werden we bij de receptie afgewimpeld als lastig en dat ze niet wisten waar er snacks zouden moeten zijn. Ook meteen Wifi aangeschaft (dit was nodig omdat het broertje van mijn vriendin een zware beenoperatie had gehad om een tumor te verwijderen). €40,- neergeteld, geen probleem mits de wifi het zou doen. Helaas, heel slecht bereik alleen als je bij de receptie stond. Waardoor de telefoonrekening al snel opliep en op zaterdag 33 euro bedraagde. Nadat we even wat hadden gegeten zijn we de koffers uit gaan ruimen. Daar bleek ook dat het matras uit 2 delen bestond. Hierdoor konden we niet prettig slapen want door het draaien op het matras schoven de matrassen continu van het ledikant af. Vermoeid na een slechte nacht gingen we naar de ontbijtruimte. Omdat we in het hoofdgebouw zaten wilden we daar ons ontbijt gaan nuttigen. Omdat er een rij stond voor de lunchruimte gingen we opzoek naar een ander restaurant aangezien ik uit eerdere ervaring wist dat die er zou moeten zijn en dat ook op de site aangegeven staan. Na een rondje te hebben gelopen over het complex bleek dat de andere restaurants niet geopend waren (wat uiteindelijk ook de andere dagen niet gebeurde en ook niet het geval was tijden lunch en dinertijden. Na een rondje te zijn gelopen toch maar besloten om bij de eerder genoemde ruimte te gaan eten. Wat we daar troffen was om het zacht uit te drukken verschrikkelijk. Tafels van 80x80 cm waar je met 4 man aan moest zitten. Obers die stonken naar zweet en letterlijk zeiden ‘’it’s to hot for work’’ (tja, dat weten te obers van te voren ook als je in het hoogseizoen in Rhodos aan het werk gaat). En een restaurant was het niet te noemen. Met weet ik veel hoeveel man in een restaurant, niet gezellig met zn tweetjes kunnen eten maar met 2 onbekende erbij moeten zitten door ruimtegebrek (doordat de andere restaurants niet open gingen). Je zit rustiger in de aula van de gemiddelde middelbare school. Je voelde je verplicht om zo snel mogelijk je ontbijt weg te werken omdat de rij voor de deur van het ‘’restaurant’’ aan bleef houden en er niet minder op werd. Wij na het ontbijt een plekje gaan zoeken. We wisten al dat het lastig zou worden, aangezien we rond middernacht al mensen handdoeken neer zagen leggen voor de volgende ochtend. Na lang zoeken toch 2 plekjes gevonden waar we lekker konden gaan liggen. Helaas zonder handdoeken omdat de receptie geen handdoeken meer op voorraad had. Rond de middag kwam ons reisgezelschap aan bij Blue Bay. Die waren op de eerste avond overgeboekt zonder dat dit aan Arke was doorgegeven en zij dus eerst bij Blue Bay kwamen om vervolgens weer te kunnen vertrekken. Na even een paar uurtjes lekker te hebben relaxt was het lunchtijd. Dit was, op was gyros en tzatziki na niet te vreten. Het was koud, vlees niet gaar, frieten waren slap. Als Rob Geus hier was geweest had hij gezegd: hier word ik niet vrolijk van. Verder voldeden weer de zelfde problemen als in de ochtend (rijen, snel eten, stinken enz.). Wij weer terug naar onze stoelen (we hadden zelf maar een handdoek gekocht en deze neergelegd over 2 stoelen om toch onze plekken te behouden. Eenmaal teruggekomen was onze handdoek op 1 stoel gelegd en de andere was weggenomen. Nou okay, voor een keer geen ramp, gingen we samen op een bedje zitten. Halverwege de middag gingen we op zoek naar de snackbar die er volgends de informatie van Arke moest zijn om even wat lekkers te gaan zoeken. Helaas geen snackbar in het hotel en de receptie wist er zoals gewoonlijk niks van. Nadat we smiddags heel de middag uit vies gele, naar afwaswater stinkende plastic bekers moesten drinken (de bekers werden niet goed drooggemaakt en het kraanwater in het hotel stonk naar chloor), gingen we aan het diner. Het diner was nog erger dan de lunch en we hebben wat soep en wat salade gegeten. Dit was niet genoeg om te avond door te komen en zo gingen we weer naar de supermarkt (die tevens niet in het hotel te vinden was), om maar weer wat in te slaan. (tevens werd er een vrouw woedend omdat we een paar bekers naast onze bedden hadden verzameld, want we hadden die meteen op moeten ruimen). Na dit te hebben gedaan gingen we ons opfrissen voor een avondje gezellig borrelen met zn vieren. Eenmaal op het terras was er geen muziek, geen animatie en weer gigantische rijen voor de bar omdat dat de enige bar was met sterke drank. Ach dan maar paar glazen meer per persoon om niet continu in de rij te hoeven te staan. We wilden was wiskey, rum, amaretto bestellen. Helaas, ze hadden alleen Gin, Vodka en Ouzo (en bier). De drank smaakte nergens naar en we kregen weer alles uit de vieze gele bekers (dus ook ‘s avonds niet gewoon een normaal (plastic) glas. Wij maar weer naar de supermarkt wat drank halen, omdat we dan normaal bier konden drinken uit een fles en de vrouwen ook een normaal drankje konden drinken (zo’n 75 euro aan boodschappen tijdens een all-in vakantie op je eerste, niet echt prettig en totaal geen rekening mee gehouden. Daar ging ons gespaarde geld voor excursies). Om een lang verhaal kort te maken, dit hield aan tot vrijdagavond. Op woensdagavond na, want toen waren we naar Rhodos stad gegaan om Nederland-Australie te gaan kijken want in het hotel werd dit niet uitgezonden. Vrijdag kwam dan eindelijk Laura, de reisleider. Deze was ook woensdag al geweest maar doordat Nederland speelde konden we hier niet aanwezig zijn. Elke dag weinig eten, extra boodschappen om toch iets te eten en te drinken en om het gezellig te hebben (want animatie in de avond voor volwassenen kennen ze ook niet in Blue Bay). Vrijdagavond even ons verhaal gedaan bij Laura en die ging ermee aan de slag, zaterdag 12.30u bij de receptie voor een oplossing. Zo gezegd zo gedaan, toen Laura weg ging meteen vertrokken naar Rhodos om goed te gaan eten. Hier hadden we na een paar dagen ellendig voedsel toch best wel behoefte aan. Nadat we de avond nog hadden doorgebracht in de stad en het balkon, de volgende ochtend even wat eten en zwemmen, was het dan eindelijk half 1. Laura ging bij de manager naar binnen en kwam na een uur met een oplossing, overplaatsing naar The Forum Beach (vanuit Forum beach mochten we ook kiezen voor The Residence (een dochterhotel waar we uiteindelijk onze keuze op hebben laten vallen), een paar kilometer verderop. Binnen 25 minuten zaten we in de taxi. Deze hebben we tevens zelf moeten betalen en ook het geld van de wifi en de kluis kregen we niet vergoed (toch totaal weer 65 euro aan onkosten die we niet volledig hebben gebruikt). Zaterdag rond een uur of half 4 hadden we een kamer en konden we onze vakantie toch op een prettige manier afsluiten. Maar op de zaterdag hebben we toch een halve dag verloren door het overboeken. Al met al geen prettige vakantie geweest die ons door Blue Bay een euro of 500 aan onkosten heeft opgeleverd, wat voorkomen had kunnen worden als Arke recensies op internet zou lezen of eens het hotel had bezocht de afgelopen jaren.

  • Verbleef Juni 2014
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank DaveyA1992
Spijkenisse
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 29 september 2013

Zijn drie weken in blue bay geweest.voor het negende jaar voelt als thuis komen. Vriendelijk personeel, als er wat is word het direct , als mogelijk, geregeld. Het eten is er goed, voor iedereen is er wel wat . hotel en ook de kamers zijn schoon en opgeruimd. Elke dag schone handdoeken en schone lakens, zodat je je nergens druk om hoeft te maken. Of te wel echt vakantie Mensen die klagen zijn of verwend of vergeten dat ook de gasten zich aan moeten passen , Zodat het voor de andere gasten aangenamer word.Oftewel een super vakantie !!!

  • Verbleef September 2013, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank Sjefvanos

760 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (682)
Bekeken
Hotel & terrein (119)
Bekeken
Kamer/suite (64)
Bekeken
Zwembad/strand (107)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (31)
Bekeken
Dineren (18)
Bekeken
Badkamer (17)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (11)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (2)
Bekeken
Overige (313)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (78)
Bekeken
Hotel & terrein (33)
Bekeken
Zwembad/strand (15)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Dineren (12)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (2)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ialyssos in overweging
op 6.2 km afstand
Atrium Platinum Hotel
Atrium Platinum Hotel
nr. 5 van 123 in Rhodos
5.0 van 5 sterren 1.696 beoordelingen
op 9.6 km afstand
Doreta Beach Hotel
Doreta Beach Hotel
nr. 8 van 10 in Tholos
3.0 van 5 sterren 977 beoordelingen
op 1.2 km afstand
Electra Palace Hotel - Rhodes
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 5.0 km afstand
Oceanis Hotel
Oceanis Hotel
nr. 39 van 123 in Rhodos
4.0 van 5 sterren 1.096 beoordelingen
op 41.7 km afstand
Lindos Imperial Resort & Spa
op 41.7 km afstand
Miraluna Village & Spa
Miraluna Village & Spa
nr. 207 van 318 in Rhodes-Stad
3.0 van 5 sterren 262 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf