Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Esperos Blue Village & Spa

Leof. Kallitheas, Faliraki 85100 Griekenland
Reiziger (1235)
Kamer en suite (322)
Zwembad en strand (144)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 8 van de 72 hotels in Rhodes-Stad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Tennisbaan
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Internet
Bubbelbad
Overloopzwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Shuttlebusservice
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Koelkast
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Romantisch
Charmant

Locatie

Volledige weergave
45Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 45 van 100
710restaurantsbinnen 10 km
218attractiesbinnen 10 km
649beoordelingen
70vragen en antwoorden
3kamertips
Waardering van reizigers
  • 397
  • 167
  • 56
  • 22
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Wij hebben een zeer aangename vakantie gehad. Bij aankomst was je al na paar minuten op jou kamer. Hadden kamer 526, wel op het hoogste gedeelte gelegen, maar we hadden een prachtig zicht vanop ons terras. Om van receptie of van het strand helemaal naar boven te geraken was dit enkel probleem, er rijdt altijd een busje heen en weer de hele dag. Het personeel is heel vriendelijk zelfs aan het zwembad komen ze jou drankjes aanbieden hele dag lang. Ligbedden zijn ook super comfortabel. Het eten heb ik geen opmerkingen voor ieder wat wils en altijd lekker, maar het enige dat ons enorm stoorde was de muziek in het restaurant, 14 dagen steeds hetzelfde, voor de rest hebben wij geen opmerkingen! Zelfs auto huren doen ze met plezier aan de receptie en een busje van het hotel brengt ja naar daar. De drankjes aan de bar zijn professioneel gemaakt en er was geen drukke animatie aanwezig. Je kan een 3 tal keer gaan eten in ander restaurant van het hotel en dit is zeker een aanrader. Alles is zeer netjes en goed onderhouden, er was een bedje stuk en dag erop was dit al gerepareerd. Ook werd alles iedere dag rond het zwembad en bar gereinigd. Kamer was ook heel netjes en mooi ingericht met ruime douche en stille airco + goede bedden.
Meer lezen
Antwoord van ntonna g, Guest Relations Manager bij Esperos Blue Village & Spa
Gereageerd op 13 jun. 2019
Dear Backvis, We cannot tell you how much it means to our dedicated staff to read of their individual efforts on a public forum such as TripAdvisor. Our professionals of today´s hospitality industry are very adept at navigating the internet, and social media in particular. And to see that their work made a difference to you, and many other guests, gives them a feeling of great pride. And we thank you for creating some warm smiles on their faces. They will be highly appreciative. We are delighted to learn that we amazed you in so many areas of our hotel. The facilities, the high-quality cuisine, and of course, the personalized service provided to you, all combined to create the beautiful sensation of fulfillment that your review expresses. And we hope that the warm memories that you have created, inspire you to return sooner than expected. Until next time, we place ourselves at your service and await your orders, Cordially, Dona Giourga Guest Services & Marketing Ass. Mgr. Esperia Group
Meer lezen
+1
Ondanks vroege uur van aankomst was de kamer al gereed. Super ontvangst met glaasje bubbels. We hadden kamer 233 en dat was direct naast hoofdgebouw dus geen trappen lopen. Kamer is prima en op de bovenburen na rustig. Ontbijt is zeer uitgebreid en ook het lunch en dinerbuffet heeft ruime keuzes, toetjes zijn geweldig. Mary van de receptie en Elena van het restaurant zijn fantastisch , ze lezen je de wensen van het gezicht, ook het overige personeel is echt, zonder uitzondering, het meest aardige wat we ooit hebben ontmoet, top. We hebben elke dag zon gehad maar de wind was echt koud, de zwembaden daardoor ook echt te koud om lekker te zwemmen. Zwembad van de Spa was wel verrukkelijk. Top hotel.
Meer lezen
Antwoord van ntonna g, Guest Relations Manager bij Esperos Blue Village & Spa
Gereageerd op 21 apr. 2019
Dear Hans1957, There are truly many things to love about Esperos Village Blue & Spa and our personalized attention is just one of them. We are glad that you entrusted our dedicated staff to take care of your vacations and preferences. We look forward to your reunion with our talents! But in the meantime, we wish you and your friends all the best for an outstanding summer. We are at your service and await your orders, Kindest Regards, Dona Giourga Guest Services & Marketing Ass. Mgr. Esperia Group
Meer lezen
Fantastisch complex, alles tot in de puntjes verzorgd en nog niet zo lang geleden compleet gerenoveerd. Heerlijke ligbedjes en altijd wel voldoende te vinden. Lekker bed op de kamer, lekkere hemeldouche en de private pool was geweldig. Het busje dat om de 20 minuten van helemaal boven, via receptie en ingang naar het (ook voorzien met prima bedjes tegen 3 euro per dag) strand reed was ook ideaal en het eten op het strand was ook zeer goed. Ook zeer vriendelijk en lekker los personeel waar je spontane praatjes en grapjes mee kon maken, Elisavet die de bar aan het zwembad runt konden wij en andere gasten het goed mee vinden en was een echte professional. Stergios aan de receptie heeft ons meer dan eens van goede tips voorzien waar we lekker konden gaan eten, een terrasje pikken of uitgaan in zowel Faliraki als Rhodos. We gaan normaal gesproken elk jaar ergens anders heen maar we gaan zeker nog eens terug komen
Meer lezen
Antwoord van ntonna g, Guest Relations Manager bij Esperos Blue Village & Spa
Gereageerd op 9 feb. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for having chosen our property for your stay in Rhodes Island.We are happy to read that you had a relaxing time with us and that you found that our five stars are well deserved. Our dedicated staff does the utmost to meet and exceed the guests’ expectations delivering genuine service and to make your stay a memorable one. Again, thank you so much and we look forward to welcoming you back. Warm regards, Dona Giourga Guest Services & Marketing Ass. Mgr
Meer lezen
Heel erg fijne vakantie gehad, de trappen stoorden niet (let wel, hier moet je rekening mee houden als je boekt, het hotel is opgebouwd in de hoogte), de shuttle gaat vlot en ze doen zelfs een extraatje als je dat wenst. Ik las zonet van een andere commentaar dat de security guard ook top is, dat is inderdaad ook zo :) We hadden geen all- inclusive formule en daar hebben we ook geen spijt van gehad. Personeel: héél erg vriendelijk, helaas was de bediening aan de poolbar nogal traag, maar ik denk dat dat komt door de verantwoordelijke die het niet onder controle heeft :) maar hey, het is vakantie dus dat was niet zo erg. Eten: héél erg goed, bij het ontbijt heb je keuze genoeg, roomservice was tip top en a la carte in het restaurant van de poolbar alsook boven waren héél erg goed in orde. Het enige minpunt vonden wij de bedden, die waren niet zo geweldig. Maar daar is dan ook alle mee gezegd.
Meer lezen
Antwoord van ntonna g, Guest Relations Manager bij Esperos Blue Village & Spa
Gereageerd op 28 feb. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for selecting us, as ideal destination to enjoy your holidays, as well as for having shared your comments about your stay in our Hotel on TripAdvisor site. We are delighted to learn that your expectations were met and our staff went the extra mile in order to offer you a great experience. We hope to have the opportunity to serve you again in the future. We will be attentive in order to provide one more pleasant experience. Best Regards, Dona Giourga Guest Services & Marketing Ass. Mgr. Esperia Group
Meer lezen
Ons verblijf in esperos village blue was uitstekend. Verblijf in half-pension.Ontbijt was subliem,enorme keuze. Avondeten was voortreffelijk en mooie presentatie van de gerechten. Personeel is super vriendelijk. Mooi domein met vele trappen,maar je kan steeds beroep doen op de shuttle. Voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van ntonna g, Guest Relations Manager bij Esperos Blue Village & Spa
Gereageerd op 28 feb. 2019
Dear Valued Guest, We truly appreciate your words and your kind consideration of our Esperos Village Blue & Spa. Furthermore, it is an honor to realize what a great service you received while staying with us. Thank you again for your sincere appreciation. We are looking forward to welcoming you again into our property and repeat success. Warm Regards, Dona Giourga Guest Services & Marketing Ass. Mgr. Esperia Group
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 124 - US$ 373 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
esperos village faliraki, esperos village hotel faliraki
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseRhodes-StadFaliraki
AANTAL KAMERS
209
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding