Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Shangri-La Golden Sands, Penang

Opslaan
Delen
Jalan Batu Ferringi Batu Feringgi Beach, Batu Ferringhi, Pulau Penang 11100 Maleisië
Hotel e-mailen
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Speciaal tarief beschikbaar
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (3084)
Kamer en suite (795)
Video's (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 22-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Shangri-La Golden Sands, Penang
Bijgewerkt op 22-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 7 van de 16 hotels in Batu Ferringhi
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Batu Ferringhi is Golden Sands Resort by Shangri-La een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Golden Sands Resort by Shangri-La de ideale uitvalsbasis in Batu Ferringhi.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Golden Sands Resort By Shangri-la Hotel bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van Golden Sands Resort By Shangri-la Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Batu Ferringhi tapas te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Tree Monkey.

In Batu Ferringhi vind je ook Chin Farm Waterfall, een populaire waterval in de buurt van Golden Sands Resort By Shangri-la Hotel.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Golden Sands Resort by Shangri-La zorgt ervoor dat je Batu Ferringhi niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Waterpark
Oppas
Beveiligde parkeerplaats
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Eetgelegenheid buiten
Zwembadbar
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Gezichtsbehandelingen
Massage
Beautysalon
24 uur per dag beveiliging
Conciërge
Souvenirwinkel
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Roomservice
Veilig
Kledingkast
Flessenwater
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Waterkoker
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Maleis
Hotellinks
Speciaal tarief:Speciaal tarief beschikbaar
4046beoordelingen105vragen en antwoorden2kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.566
  • 1.447
  • 600
  • 240
  • 194
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Nicole d heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
73 bijdragen45 nuttige stemmen
+1
Verbleven week in dit uitstekende hotel. Kamers zijn wat gedateerd en kunnen wel wat renovatie gebruiken maar zijn ruim van opzet. Verbleven daar op basis van L/O en was het ontbijt prima. Personeel was vriendelijk. Tussen de middag kon je voor lunch van kleine kaart kiezen. Voor het diner had je keuze uit a la carte of buffet en soms was er bbq. Alles tegen zeer betaalbare prijzen. Lokatie die ook zeer geschikt is voor kinderen met zwembad speelattracties. Enige nadeel vonden wij dat het grootste deel van personeel bij zwembaden (ruimschoots vertegenwoordigd) betere aansturing vanuit management behoeven: staan/hangen bijna hele dag in groepjes bij elkaar zonder activiteiten te verrichten. Maar zeker een hotel dat bezoek voor herhaling vatbaar maakt!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met vrienden
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Team_GSH, Manager bij Shangri-La Golden Sands, Penang
Gereageerd op 5 mrt. 2020
Dear Nicole D, Thank you for choosing Golden Sands Resort by Shangri-La and we are delighted to hear that you and your family had a great time and were satisfied with the quality of our resort and our services! We would like to apologies for the inconvenience challenges that was brought upon you during your stay with us, we thank you for sharing your feedback with us and we have highlighted your concern to our management team to ensure the quality of our resort and services to be improve. Nonetheless, it was certainly a privilege to serve you as our guest as providing excellent customer service is what we pride against and we look forward to welcoming you back soon to experience our hospitality at its best. Best regards, Suleiman TAR Director of Communications
Meer lezen
T. Wilting heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
13 bijdragen26 nuttige stemmen
Het hotel ligt op een prima locatie in Batu Ferringi, diredt aan het strand. Maar het hotel is vergane glorie. Bij de receptie, waar ik 's avonds om 9 pm aankwam, werdt ik ontvangen door een nogal norse receptionist die zijn werk deed, maar niet met veel plezier. Na de incheck procedure, zelf naar de kamer gelpen. Er was geen concierge aanwezig om met de koffers te hebben. Eenmaal op de gang waar de kamer was (5e verdieping) bleek de vloerbedekking oud en erg vies. De kamer was schoon en netjes, maar het meubilair was oud en verslten; veel krassen op kasten en tafel. Maw uitegeleefd en aan een upgrade toe. De badkamer was schoon, maar ook gedatteerd. Er was veel siliconen kit gebruikt, waar de schimmel in zat. Dit gaf de badkamer een onverzorgt uiterlijk. Het ontbijt is uitgebreid in a grote eetzaal, waar het tuseen 8 - 9 am erg druk kan zijn. Tuin en zwembad zien er verzorgt uit. Al met al, prima locatie en met wat upgrade aan het hotel, kan dit hotel weer een Shangri La waardig hotel zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Vraag om zeezicht kamer, de kamers richting het binnenland hebben geen leuk uitzicht
Bekijk meer kamertips
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van SL_Penang1, Manager bij Shangri-La Golden Sands, Penang
Gereageerd op 10 sep. 2019
Dear Thewil123, Thank you for choosing Golden Sands Resort by Shangri-La and we are delighted to hear that you and your family had a great time and were satisfied with the quality of our resort and our services! We would like to apologies for the inconvenience challenges that was brought upon you during your stay with us, we thank you for sharing your feedback with us and we have highlighted your concern to our management team to ensure the quality of our resort and services. Nonetheless, it was certainly a privilege to serve you as our guest as providing excellent customer service is what we pride against and we look forward to welcoming you back soon to experience our hospitality at its best. Best regards, Suleiman TAR Director of Communications
Meer lezen
Robert F heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
27 bijdragen4 nuttige stemmen
Mooi hotel waar alles goed geregeld is. Meerdere restaurants waar het eten zeer uitgebreid is, zowel Westers als ook Aziatisch. Denk er wel om bij het reserveren dat je een kamer kiest met uitzicht op zee. Los van het mooie uitzicht wat je dan krijgt, je mist dan het geluid van de Moskee die op de parkeerplaats van het hotel staat. Nu heb ik geen enkel probleem met een Moskee, moet je ook niet hebben als je naar Maleisie op vakantie gaat, maar deze staat echt zo dicht op het hotel, dat je bij het ochtend gebed wel heel vroeg wakker wordt gemaakt. Verder leuke gimmick, is dat er elke dag einde van de middag een wat oudere man op zijn fiets het terrein aan de zeekant op komt fietsen, met allemaal nootjes bij zich. Zo krijgt iedereen een leuke snack voor bij de borrel.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Kies dus een zeezicht kamer ivm geluid.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van SL_Penang1, Manager bij Shangri-La Golden Sands, Penang
Gereageerd op 28 aug. 2019
Dear RobertF2831, Thank you for choosing Golden Sands Resort by Shangri-La and we are delighted to hear that you and your family had a great time and were satisfied with the quality of our resort and our services! It was certainly a privilege to serve you as our guest as providing excellent customer service is what we pride against and we look forward to welcoming you back soon to experience our hospitality at its best. Best regards, Suleiman TAR Director of Communications
Meer lezen
Charlotte F heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Steyl, Nederland490 bijdragen62 nuttige stemmen
+1
Mooi hotel in het noorden van Penang. Het hotel heeft een prachtige tuin met super zwembaden. Het ziet er overal netjes uit. Prachtig zand strand erbij. Het zeewater is troebel en warm. Je kunt vlakbij het zand in de zee spelen. Als je verder in de zee zwemt, zie je kwallen. Deze zijn niet giftig. Je kunt hier niet snorkelen. Op het strand zijn vele aanbieders van watersport, erg leuk. Wij hebben een jetski gehuurd en we zijn gaan parasailen. Ook vele massage plekken op het strand. Wij hebben hier 5 nachten gelogeerd. Ons hotel zat op 1 nacht helemaal vol. Er zijn voldoende ligbedden/stoelen in de tuin voor alle gasten. Wij gingen dagelijks laat in de ochtend zwemmen dus je hoeft nergens een handdoek vroeg te gaan neerleggen. De mensen die in het hotel werken maar ook daarbuiten zijn allemaal zeer vriendelijk. Ons reisbureau had een 3 persoonskamer geregeld. We waren met 4 personen. Mr. Abu van de receptie heeft ons geholpen en een goede oplossing bedacht. Ook toen iemand van ons gezelschap jarig was, kwam er een klein taartje naar de kamer. Super service! De bedden zijn goed, airco werkt ook goed. Schoonmaak is voor Maleisische begrippen prima. In Nederland zijn de hotelkamers schoner. Hier en daar zouden de kamers wel een beetje extra verf kunnen gebruiken. De kamers zien er wel gezellig uit. Ze hebben veel verschillende kamers. Advies: reserveer een kamer aan de zwembad zijde met balkon. Het eten in alle restaurants is echt goed! Het is ongeveer een half uur rijden naar Georgetown. In de avond kun je veilig door de wijk wandelen. Vele stalletjes waar je spullen kunt kopen, eetgelegenheden etc.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van SL_Penang1, Manager bij Shangri-La Golden Sands, Penang
Gereageerd op 30 jul. 2019
Dear CharlotteFrankort, Thank you for choosing Golden Sands Resort by Shangri-La and we are delighted to hear that you and your family had a great time and were satisfied with the quality of our resort and our services! It was certainly a privilege to serve you as our guest as providing excellent customer service is what we pride against and we look forward to welcoming you back soon to experience our hospitality at its best. Best regards, Suleiman TAR Director of Communications
Meer lezen
Tim N heeft een beoordeling geschreven sep. 2018
Leerdam, Nederland46 bijdragen5 nuttige stemmen
Samen met mijn vriendin en dochter van 1,5 verbleven wij 4 nachten in dit resort. De kamer was prima, ruim genoeg, schoon, ligbad. Wij hadden de kamer met zwembad uitzicht, maar dus ook op de zee. Klein balkonnetje. Service was super in het hotel, ontbijt was ongelooflijk hoe uitgebreid en lekker. Op ma-do is er ‘s avonds een lopend buffet (Internationeel eten, super lekker) op vr-za is er alleen vis te eten. Zwembad was ook super, bij ons meer dan genoeg bedden over en met de ‘boerka’s in het zwembad’ viel het heel erg mee. Zou hier zeker naar toe terug gaan als we nog een keer komen. Helaas maar 1 foto van het zwembad gemaakt toen we weg gingen, en gelukkig was dat onze enige regenbui.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van SL_Penang1, Manager bij Shangri-La Golden Sands, Penang
Gereageerd op 1 okt. 2018
Dear Tim N, Thank you for sharing the photos taken while you were staying at Golden Sands Resort Penang. The team aims to provide the highest level of hospitality, providing excellent customer service is our aim and we are delighted that you and your family enjoyed your stay with us. Please do visit us again soon and perhaps, next time, you can check-in and check-out using the Shangri-la Mobile App, creating a seamless experience! Best regards, Suleiman TAR Director of Communications
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 67 - US$ 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
golden sands resort by shangri-la hotel batu ferringhi, golden sands batu ferringhi
VOORHEEN BEKEND ALS
Shangri-la's Golden Sands Resort
LOCATIE
MaleisiëPenangPulau PenangBatu Ferringhi
AANTAL KAMERS
387
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Shangri-La Golden Sands, Penang
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Shangri-La Golden Sands, Penang?
Attracties in de buurt zijn Bora Bora by Sunset (0,5 mijl), Batu Ferringhi Beach (0,3 mijl) en Batu Ferringhi Night Market (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Shangri-La Golden Sands, Penang?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Shangri-La Golden Sands, Penang?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Shangri-La Golden Sands, Penang?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Shangri-La Golden Sands, Penang?
Ja, gratis parkeren en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Shangri-La Golden Sands, Penang?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Knife and Fork Restaurant, Andrew's Kampung en Feringgi Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij Shangri-La Golden Sands, Penang?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Shangri-La Golden Sands, Penang een luchthavenshuttle?
Ja, Shangri-La Golden Sands, Penang heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Shangri-La Golden Sands, Penang?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Shangri-La Golden Sands, Penang zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Shangri-La Golden Sands, Penang?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en maleis.