Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Smartline Kyknos Beach Hotel

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (272)
Kamer en suite (160)
Zwembad en strand (76)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Pervyj kanal (Channel One Russia)
Zwembad
Gratis parkeren
Gratis internet
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Rolstoeltoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Koelkast in kamer
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Geweldig uitzicht
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Locatie
Volledige weergave
62Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 62 van 100
58restaurantsbinnen 0,5 km
8attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen(102)
Waardering van reizigers
  • 120
  • 105
  • 48
  • 17
  • 12
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
  • Filteren
  • Nederlands
Anouk F
10
20 aug. 2018 beoordeeld
Wij zijn in dit hotel geweest met onze tweeling van 23 maanden. We hadden een hele fijne kamer met uitzicht op het zwembad/ zee. Onze grote complimenten gaan uit naar Gianni, Costa & Thanos, deze jongens staan meestal buiten bij de lunch en het diner. Wat een toppers! Zodra wij kwamen aanlopen werden er meteen 2 kinderstoelen gepakt en extra servetjes. Ze waren super lief voor onze kinderen. Ze werken keihard, en altijd vrolijk!
Het eten in het hotel is top. Zodra iets op is, wordt het mega snel weer aangevuld. Alles is schoon en netjes.
2 fijne zwembaden. Helaas worden er wel foto's op de site van het hotel gebruikt die horen bij een ander hotel. Hier moet je dan dus ook betalen voor ligbedjes. Bij het hotel zelf hoort dus geen eigen stuk strand met ligbedjes.
Het hotel is gelegen aan een weg met verschillende gezellige restaurantjes en souvenir winkels.
Wie weet tot een volgende keer!

Bryan - Anouk
Daley & Xavi
Bedank Anouk F
benny485
haasrode
5312
22 jun. 2018 beoordeeld
Volgens mij is dit geen vier sterren hotel maar een drie sterren hotel. Het begon al bij aankomst wij hadden een promotie kamer geboekt maar men stelde ons direkt voor een gerenoveerde kamer te nemen. Men zag ons twijfelen en liet ons dan de twee kamers bekijken, de gerenoveerde was op drie sterren waard de andere rook muf zelf op het stinken af. Dus namen we de gerenoveerde kamer wat ons een opleg van 200 euro koste wel inde hand te betalen niet met de kaart wat mij doet vermoeden dat dit zwart geld is voor hun.Het eten was echt maar drie sterren waard koud buffet altijd het zelfde het warm eten was zelfs soms al koud en werd niet op tijd aangevuld komen bleven lang leeg staan.
Op een dag waren ze de ramen aan het poetsen in het restaurant terwijl we aan het eten waren wij moesten zelfs van plaats veranderen en het strafste was dat op een plaats waar het eten aan het raam staat men daar gewoon boven het eten met een spuitbus daar ook de ramen begon te poetsen smakelijk .Wat mij ook tegen viel is men beweert drie keer per week avond animatie te doen maar één is wel betalend en wie niet meedoet mag zelfs niet in de buurt komen.
Het gewone personeel is wel vriendelijk en daar kan je wel iets aan vragen dat maakt dan weer toch iets goed.
Het hotel is wel goed gelegen zo wel voor het centrum van stalis als dat van malia is te voet te doen zelfs het paleis van malia is te voet na een uurtje te bereiken.
Alles bij elkaar genomen als men dit hotel drie sterren in plaats van de vier nu geeft ben ik akkoord want ik vraag mij af wat men in het hoog seizoen doet als men nu nog niet kon volgen met het eten.Ho ja de andere twee dagen dat er animatie was stelt nu ook niet veel voor.
Wat wel goed was is dat je na het eten een koffie kon drinken en die was wel goed.
Als je all in hebt en je zit met je kinderen aan het kinderzwembad en je wil is drinken en de kinderen willen een ijsje ben je verplicht naar het andere zwembad te gaan want aan het kinderzwembad is geen bar en de ijskar staat ook aan het ander zwembad
Bedank benny485
mheesbeen94
Nijmegen, Nederland
12
26 mei 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik geef het hotel 4 sterren namelijk:

De service is uitstekend, als je iets niet bevalt komen ze gelijk met oplossingen. Bijv: we hadden een moderne gerenoveerde hotel kamer geboekt “dachten we” en wat blijkt nou. Overal staat dat het hotel gerenoveerd is (wat ook zo is) en er staan nergens foto’s van de “wat gedateerde” kamers die er ook nog voor een klein gedeelte zijn. Dus wil je een goede kamer; dan valt dat onder de categorie “superieur”. Boek dus geen single room! Anyway, we kregen zonder problemen voor €10 p.n. een superieur kamer.

Hygiëne is goed! Kamers worden netjes elke dag schoon gemaakt.

De kwaliteit van het eten is goed! Ik zou graag wat meer variatie zien bij het ontbijt maar alsnog: genoeg keuze.

De ligging is perfect, je loopt het terrein af naar links en je zit meteen in een leuke winkelstraat van wel 4 km lang. Erg lekkere wandeling ‘s avonds. Wij hebben ook nog een auto gehuurd voor 3 dagen en zeker de moeite waard. Ik raad aan: bij Apex cars.

De 5e ster die ik niet heb gegeven is omdat ze personeel te kort komen in de bediening. Waardoor je af en toe zelf je bestek moet fixen en soms de tafels met borden naar mijn mening te lang blijven staan.
En ook waardoor er ‘s middags geen “beker opruim rondje” word gedaan bij het zwembad.

Uiteraard zijn dit geen big issues om dit hotel te laten schieten. Wij gaan er
de volgende keer zeker terug. In de omgeving hoorde ik hier en daar dat dit hotel ook nog erg aan het groeien is! Dus de volgende keer kans op de 5 sterren ;)
2 Bedank mheesbeen94
Antwoord van VasilisTsamandouras, Διευθυντής bij Smartline Kyknos Beach Hotel
Gereageerd op 28 mei 2018
Dear Mheesbeen94! Thank you very much for your detailed review about our hotel! And we are also looking forward to welcoming you again to our hotel next time! Best regards, your smartline Kyknos Beach team
pJan K
151
16 mei 2018 beoordeeld
Kyknos Beach is een vrij kleinschalig hotel in tussen Stalis en Malia. Winkels en reataurantjes liggen vlakbij aan de weg langs de kust, zowel richting Stalis als richting Malia. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden prima schoongemaakt en het eten is goed verzorgd. Het enige minpuntje was de soms irritant aanwezige chef-kelner, die zich overal mee bemoeide, maar hij zal het ongetwijfeld goed hebben bedoeld. Sommige bungalowkamers zijn vrij donker en somber, maar upgraden naar een kamer in het hoofdgebouw was in ons geval mogelijk. Dit is wel aan te raden. Al met al hebben wij genoten van ons verblijf aldaar.
1 Bedank pJan K
Antwoord van VasilisTsamandouras, Διευθυντής bij Smartline Kyknos Beach Hotel
Gereageerd op 21 mei 2018
Hello dear Jan, thank you for your honest and friendly review about our hotel! We are more than happy, that you have enjoyed your stay here with us! Many many greetings from the island!!! your smartline Kyknos beach team
Marianne T
23
13 mei 2018 beoordeeld
Mooi hotel met lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Onze kamer 2101 was mooi en ruim, vlakbij alles gelegen, had een fantastische douche en zeker voldoende ruimte in de badkamer. Onze poetsvrouw was er eentje uit de duizend! Super lieve mensen aan de bar: Georges en Olga, we gaan jullie missen! De wellness is zeker ook een aanrader: Paulina heeft ons vaak geholpen met zeer goede raad. Ze helpt de hotelgasten eraan te denken zich te beschermen tegen de zon. Een zeer mooi initiatief. Dit alles zonder opdringerigheid maar gewoon heel vriendelijk. Mary heeft werkelijk gouden handen! We zijn niet voor niets nog een keer teruggegaan om te genieten van een heerlijke, deugddoende massage... Dank jullie wel dames en dank aan iedereen voor de geslaagde vakantie!
1 Bedank Marianne T
Antwoord van VasilisTsamandouras, Διευθυντής bij Smartline Kyknos Beach Hotel
Gereageerd op 14 mei 2018
Hello dear Marianne! Thank you very very much for your kind and honest review! We are looking forward to seeing you again some time again in our hotel! Best regards, your smartline Kyknos Beach team
VorigeVolgende
12345621
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Smartline Kyknos Beach Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Kamertips
"Vraag een kamer in het hoofd gebouw en indien dit niet gaat altijd een gerenoveerde kamer"
benny485
22 jun. 2018
Beoordeling lezen
"Kamers in het hoofdgebouw verdienen onze voorkeur. Bungalows zijn wat minder luxe en soms somber qua..."
JanK3028
16 mei 2018
Beoordeling lezen
"In een bungalow is het was rustiger dan op een hotelkamer."
Oase2013
5 jun. 2015
Beoordeling lezen
"Zelf zou ik nooit nog in déén bungalow logeren voelden ons niet meer veilig"
0202-Edwin
17 okt. 2014
Beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
US$ 82 - US$ 762 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
kyknos beach hotel and bungalowskyknos beach resort
LOCATIE
GriekenlandKretaHeraklion PrefectureMalia
AANTAL KAMERS
135
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding