Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Duinkerken 3, 3633 EM Vreeland Nederland
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (108)
Dineren (20)
Kamer en suite (16)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De Nederlanden is een restaurant met kamers. De keuken van Wilco Berends is het culinaire hart waarmee wij onze gasten graag verrassen!

De Nederlanden heeft 1 Michelinster en 17 punten in de gids van Gault Millau. Het restaurant is sfeervol ingericht en bij mooi weer serveren wij lunch en diner buiten op het terras.

Voor een aperitief, ontvangst of borrel ontvangen wij u graag in de Lounge met open haard. De twee private dining ruimtes en 10 hotelkamers maken een evenement of heerlijk prive uitje compleet.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Buitenzwembad
Restaurant
Kinderstoelen beschikbaar
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Openluchtbad
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeerplaats
Wifi
Eetgelegenheid buiten
Wijn/champagne
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Parasols
EHBO-koffer
Paraplu
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
102beoordelingen0vragen en antwoorden8kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 62
  • 25
  • 8
  • 5
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Daphne V heeft een beoordeling geschreven aug 2022
1 bijdrage
We komen hier vaker maar deze lunch was echt een teleurstelling. Je betaalt best behoorlijk wat voor een lunch hier. Wij waren met 2 personen bijna 300 euro kwijt en dan verwacht je NIET dat: - je geen water uitgeserveerd krijgt, erom moet vragen en dan zelf het mag opschenken - je moet vragen of je alsjeblieft wat te drinken mag bestellen… - je het niet het menu krijgt wat je hebt besteld, en je opeens een heel ander dessert krijgt omdat de kok was ‘vergeten’ de kaart en te passen en je vervolgens iets krijgt wat je helemaal lust…. - je dan als alternatief ‘maar’ kaas krijgt geserveerd en dat gewoon zonder enige toelichting voor je neus wordt neergezet, geen uitleg over wat er op je bord ligt, niets - de mieren in je potje zout lopen en je vervolgens gewoon hetzelfde potje terug krijgt… - je om boter moet vragen…tot twee keer aan toe - je een rekening krijgt die drie in plaats van 2 menu’s rekent zodat als je niet oplet je anderhalf keer zoveel betaalt - je de lunch al bij aankomst op het parkeerterrein ziet liggen: de kreeften lagen weggegooid op het grind… Wij zijn eerder deze week bij het amsterdammertje geweest … beide hebben 1 ster maar mensen wat een verschil. Voortaan naar Loenen dus en niet naar Vreeland!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Caroline Berends, Eigenaar bij De Nederlanden
Gereageerd op 19 aug 2022
Dag mevrouw, wat fijn dat u uw ervaring met ons deelt maar wat jammer niet persoonlijk met ons. Zeker omdat u als reguliere gast ons kent! We zetten tegenwoordig het water op tafel omdat we jammer genoeg wat minder medewerkers in ons team hebben. Dat verlicht de werkzaamheden en wordt door andere gasten niet als storend ervaren. Op warme dagen serveren wij alleen op aanvraag boter op tafel, omdat het gewoonweg smelt buiten op ons terras. De kazen zijn u zeker wel toegelicht, u vond het alleen erg groot, de portionering. En ja, buiten kan het gebeuren dat er een mier de tafel weet te bereiken via het linnen, de tafel stond wellicht toch wel net tegen het muurtje aan. Mijn collega heeft idd eenzelfde soort bakje zout teruggezet, maar zeker weten een andere. Maar dat wordt natuurlijk een welles nietes discussie. We hebben deze week de menukaart aanngepast met een aantal nieuwe gerechten. Helas was die dag dat niet vlekkeloos verlopen, wat natuurlijk onhandig is. Wilco is daarom met trots en plezier zelf aan tafel gekomen om het nieuwe dessert aan u te presenteren. U koos het lunchemnu du chef en dat was niet uit de kaart. Aan Wilco zelf heeft u niet kenbaar gemaakt dat u dat niet wilde. Het is spijtig dat u ons team heeft moeten benaderen om een drankje te bestellen. U weet uit uw eerdere ervaringen bij ons dat dat noet gewoon is. Maar ja, het is mensenwerk en op uw plekje zit u met uw rug naar ons team en met uw zicht op de Vecht. Oogcontact is aan die tafel minder snel gemaakt. Ik heb zelf regelmatig naast uw tafel staan kletsen met gasten die wij, voor een zeer goed doel, hadden uitgenodigd. Ook toen kreeg ik nimmer contact met u, daardoor het idee dat u fijn met meneer in gesprek was. Een fout op de rekening is inderdaad niet zoals het hoort. Onzs welgemeende excuses. En over de kreeften: geen idee, niet gezien, niet gehoord. De vuilnis staat netjes in het vuilhok maar dank voor de tip. Wellicht zijn het rivierkreeften die onze omgeving overspoelen op dit moment. Wij hadden u graag persoonlijk te woord gestaan. Het is spijtig dat u na alle eerdere keren bij ons wel tevreden het u deze keer niet kon bekoren.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jannes W heeft een beoordeling geschreven mei 2021
Blaricum, Nederland2 bijdragen
Dit is zoals het zou moeten zijn. Hoogstaande keuken met een plezierige informele bediening zonder té informeel te worden. Verfijnde gerechten, mooi uitgebalanceerd. Mooi terras met leuk uitzicht over de Vecht
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
yong997 heeft een beoordeling geschreven nov 2020
Antwerpen, België243 bijdragen68 nuttige stemmen
In deze corona tijd, ben je verplicht in een restaurant annex hotel te verblijven. Hotel kamers ligt op de 1e of 2e verdieping van het restaurant. Kamers zijn netjes ingericht, behalve dat er geen koffiezet machine, ijkast en telefoon ontbreek verder niks.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2020
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Mar B heeft een beoordeling geschreven sep 2020
Vilamoura, Portugal36 bijdragen46 nuttige stemmen
Geen aanrader voor mensen alleen. Je betaald een eenpersoons toeslag voor een kamer met een eenpersoons bed (?). Vervolgens heb je geen recht op het menu voordeel, dus betaal je daar ook meer voor dan je tafel genoten. Neem je geen dessert uit het menu maar kaas dan komt daar , zonder toelichting, ook nog een toeslag bij. Toen ik mijn verbazing uitsprak over de aanpak kreeg ik als reactie dat ik dan maar naar een Van der Valk moest gaan als ik niet bereid was om allerlei toeslagen te betalen. Dit was volledig normaal in goede restaurants en ik had daar blijkbaar geen verstand van en moest ook vooral nooit meer terug komen. Ben nog stil van deze uiterst onprettige bejegening.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Caroline Berends-Proot, Eigenaar bij De Nederlanden
Gereageerd op 14 sep 2020
Wat fijn dat u uw ervaring deelt, wij zullen onze van u als gast achterwege laten. Het zegt genoeg dat na check out, uw reisgenoten hun excuses kwamen aanbieden voor uw gedrag.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Traveller-Harm heeft een beoordeling geschreven aug 2020
Utrecht, Nederland963 bijdragen140 nuttige stemmen
Voorop gesteld: de gerechten waren allen smaakvol! Later begrepen we dat de chef er niet eens was. Complimenten voor de keuken. Hoor ik een 'maar'? Zeker. Mijn beoordeling geef ik aan de keuken. De gerechten waren namelijk mooi en smaakvol. Maar nu de bediening: Vriendelijk. Dat zeker. Een aantal zaken gingen echter niet goed: - een tweetal gerechten werden voor de tweede keer aan onze tafel uit geserveerd. Deze waren echter voor een andere tafel bedoeld. - Wij hadden alleen witte wijn gevraagd en bij het hoofdgerecht kregen we tot onze verassing toch rode wijn. - Bij één van de gerechten zaten kokkels. Hiervan hadden we aangegeven dat we deze beiden niet wilden. Bij het uitserveren zaten deze er toch bij. Werd wel gelijk weer meegenomen... maar toch ... - beiden hadden we halve glazen wijn. Op de rekening stond voor één van beiden hele glazen. Zo gelaten. Het verschil heb ik als fooi zo gelaten. - vanaf mijn plaats had ik goed uitzicht op de deur naar het terras. Het is niet op één hand te tellen de keren dat er met gerechten weer terug is gegaan omdat er iets niet klopte. In het geheel: prachtige en smaakvolle gerechten. Wanneer je echter afrekent (en de rekening is passend bij één ster) en je de rekening ziet - rekening houdend met bovenstaande - voel ik me toch een beetje bekocht. Leuke plek aan de Vecht. Mooie gerechten. Maar het totaal klopt niet. Leuk voor een keer. Maar nog eens? Denk het niet. Jammer.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige
123456
LOCATIE
NederlandUtrecht ProvinceVreeland
AANTAL KAMERS
11
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

DE NEDERLANDEN (Vreeland, Nederland) - foto's en reviews - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over De Nederlanden
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van De Nederlanden?
Attracties in de buurt zijn Vinkeveense Plassen (5,2 mijl), Healey museum (1,3 mijl) en Natuurmonument Corversbos (7,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van De Nederlanden?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en gratis parkeren.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij De Nederlanden?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij De Nederlanden?
Gasten kunnen genieten van restaurant en eetgedeelte buiten tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij De Nederlanden?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van De Nederlanden?
Restaurants met een gunstige locatie zijn 't Amsterdammertje, The Harbour Club Vinkeveen en De Nederlanden.
Zijn er sportvoorzieningen bij De Nederlanden?
Ja, gasten hebben toegang tot buitenzwembad tijdens hun verblijf.
Ligt De Nederlanden in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,09 mijl vanaf het centrum van Vreeland.
Biedt De Nederlanden zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van De Nederlanden?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van De Nederlanden?
Veel reizigers bezoeken Trompenburgh (6,1 mijl), Landhuis Boekesteyn (6,6 mijl) en Protestantse Kerk te Nigtevecht (4,8 mijl).