Diner duurde 2 uur voor te bereiden, er waren geen handdoeken op de kamer, de douche werkte als het ook wilde, de tv werkte niet, het internet was. Ze rekenden op de factuur bij het uitchecken. Service zuigt, geluk ik verbleven slechts één nacht. Niet om er weer...
Na resultaat op de plek na touring 10 + andere hotels in Masaka, besloten we op het Tropic Inn. Het personeel was meer dan blij om ons te tonen een scala van kamers en onderhandelen prijs. Gedurende onze maand lang verblijf, het personeel was altijd vriendelijk, beschikbaar, en het geweten van onze behoeften. Zoals voor de kamers, ze hadden alles wat we nodig hadden. Ze waren redelijk schoon, had klamboes en tv. De wifi was gespikkeld vuil en werkte enkel in de lobby, maar was ons lukken. Kortom, onze ervaring was zeer positief en zou hier settle als we ooit terug komen, wij aanbevelen!
Goedlachs gastvrije receptie personeel .... verbergen een versleten verval rakende gebouw waar niets werken .... het heeft behoefte aan een goed schoon ... Het zwembad water was green met algen .... de meubels, armoedig en uncared voor ... het is goedkoop ... en dat is waarom ... verblijf hier met dit in gedachten en je zult niet teleurgesteld worden
Naar het uiterlijk zag er erg goed, ze hebben een mooie binnenplaats. Maar toen zag ik de kamers, we hadden een kamer die een enorm donkere plek op dat van een water-pipe stormde kwam, maar ze hadden schilderde niet de muur.de andere kamers waren gemiddeld. Voor de klamboe en handdoeken hadden we vragen, en ook voor de douche gordijnen die niet op de badkamers waren. Het diner dat ik besteld voor een bepaalde tijd, was nog steeds laat en de porties zeer weinig waren. Vooral de 300 g steak was niet 300 g in plaats dat minder dan 150 g was. Maar de service was ok, de dames waren rustig bereid. De draadloos boden ze werkten niet. Ze hebben ook een zwembad, maar ik heb het niet gebruikt.
Slechts één advies : ga niet er. Het hotel is groot, maar slechts een paar kamers bezet. Waarschijnlijk heeft mooie jaren geleden , maar nu ?? Geen warm water en netten geen horren meer , toen we aankwamen waren er geen handdoeken en geen wc-papier. Ongeveer 1/3 van de lichten zijn functioneren. Personeel is helemaal niet vriendelijk ( geen motivatie gasten te helpen) : geen hulp met de koffers , barman was TV kijken in plaats van waar drankjes , na het bestellen diner dat we moesten wachten 1,5 uur voordat we werden bediend en het eten was echt slecht. We waren uitgenodigd onze chauffeur te dineren met ons en hij aten alleen een beetje ( en verontschuldigde zich voor dat , maar het eten was slecht).
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding