Dit hotel ligt op 10 minuten lopen van het strand en wordt omgeven door de winkels en restaurants van de beroemde strandwandeling. Het bood ons een rustige plek om van Waikiki te genieten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren echter grote teleurstellingen: vervallen en op sommige plekken zelfs stinkend. Er waren tapijtwisselwerken toen we aankwamen (op niveau 3), dus overdag was het extreem luidruchtig. Geen enkele vergoeding.
We hadden een reisbureau dit hotel voor ons geboekt - het werd op de markt gebracht als een gezinsvriendelijk hotel en als een suite. Het was in een zijstraat, met niets gezinsvriendelijks, de 'suite' was klein en de lay-out was verschrikkelijk. De tv's werkten niet en de kamer was smerig. We checkten in en vertrokken een uur later naar een hotel verderop. We kregen nooit een oplossing voor onze frustraties, de manager volgde ook nooit op. Ik zou het absoluut niet aanraden
Mijn vrouw en ik verbleven hier met onze dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen in een eenheid met 2 slaapkamers en vonden het absoluut geweldig. Het personeel bij de receptie is zo aangenaam en zeer behulpzaam. De eenheid zelf was erg leuk, hoewel ik moet zeggen dat we toen we aankwamen een injectienaald vonden, bevestigd aan een botox-viltje, in de koelkast en ook een maandverband en verschillende tissues onder het bed in slaapkamer 1. Aangezien je hoge schoonmaakkosten moet betalen, dachten we dat dit niet geweldig was. We meldden dit aan de receptiemedewerkers die buitengewoon verontschuldigend waren en ons verzekerden dat ze actie zouden ondernemen om ervoor te zorgen dat dit niet meer zou gebeuren. Afgezien daarvan hebben we enorm genoten van ons verblijf en zouden er zeker weer verblijven en het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die naar Honolulu gaat…
Eerst en vooral belachelijke "schoonmaakkosten" die direct buiten de poort in rekening worden gebracht. Ik heb een groot gezin, dus ik had twee kamers nodig. Ze rekenden me een extra $ 400 + dollar per kamer zodra ik incheckte. Kers op de taart, ook nog eens $ 39 per dag om onze huurauto te parkeren. Dus ironisch genoeg WAREN de kamers na de aanval van kosten NIET SCHOON! ! ! ! Oké jongens, ik weet dat de meesten van ons een hotel voornamelijk gebruiken om te slapen en uit te rusten na een lange dag vol activiteiten. Maar op zijn minst had ik graag willen inchecken in een schone kamer en in onberispelijke staat. De badkamerspiegels waren niet eens afgeveegd (had nog steeds schrijven van eerdere gasten die schrijven wanneer het stomend is), er waren baardharen op de achterkant, tafels voelden plakkerig aan, stoelen en tafel buiten waren vies, en etc. Ik voelde me meteen alsof ik was in een goedkoop motel aan de kant van de weg, niet één op een prachtig eiland in Hawaï. Veel van hun meubels zijn zo verouderd en het lijkt alsof het is opgekauwd. De bank in de woonkamer zag eruit alsof hij op de set van ‘That 70’s Show’ hoorde. De enige reden waarom ik geen ster heb beoordeeld, is omdat het personeel supervriendelijk is en onmiddellijk bereid is om te helpen en advies te geven over omliggende activiteiten. Een ander pluspunt was de ABC-winkel die net buiten het hotel ligt en de snelle toegang tot Kak? Kaua Avenue (Main Street). Afgezien van de slechte hotelervaring, was Hawaii geweldig en had het veel plezier met mijn familie met een onvergetelijk moment. Zal snel terugkeren, we wilden niet weggaan!…
WOW - we zijn hier eerder geweest en weten welk appartement we moeten vragen (81 met uitzicht op het water - glimp) en weten ook dat het een appartement met hotelservice is, dus dagelijkse schoonmaakbeurten gebeuren niet - maar het verschil sinds Rebecca erbij is gekomen is gewoon geweldig. Vergeet alles wat u meer dan 6 maanden geleden heeft gelezen of gezien. De schoonmaak is top, de diensten en voorzieningen zijn allemaal veel beter geworden en nu is de toegang tot het Outrigger-zwembad ook terug. Koppel dat weer met toegang tot een sportschool en kortingen bij Foodlands en lokale plaatsen waar we van een solide 4 naar een 5 zijn gegaan. De keukens zijn altijd een bonus geweest en we weten ook dat meer eigenaren hun appartementen hebben geüpgraded (Apt 55 en 75), dus ook meer keuze aan opgewaardeerde appartementen. De vriendelijke gezichten en snelle hulp zijn net klaar met de Aloha. Wat betreft de schoonmaakkosten - er is ons verteld dat het ook wordt beoordeeld, maar waar anders kun je een appartement krijgen met een keuken, uitzicht over Fort De Rusy, een of twee aparte slaapkamers voor 4 tot 6 personen en een of twee veranda's kan eigenlijk iedereen in Waikiki hebben en nog steeds geen 1, 000's uitgeven - REGENCY ON BEACHWALK. LET OP: we komen hier al jaren maar niet sinds 2019 vanwege COVID en het uitzicht wanneer het Hilton zijn vuurwerk afsteekt - altijd speciaal.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding