Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (129)
Kamer en suite (73)
Zwembad en strand (31)

Over

Nr. 12 van de 24 B&B’s/pensions in Icmeler
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis openbaar parkeren in de buurt
Wifi
Zwembad
Buitenzwembad
Gratis ontbijt
Biljarten
Oppas
Shuttlebusservice
Parkeren aan de straat
Openbare wifi
Betaalde wifi
Internet
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Fax/kopieerapparaat
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Zonneterras
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Sofa
Minibar
Bad/douche
Haardroger
Telefoon
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Russisch, Turks

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
97restaurantsbinnen 0,5 km
28attractiesbinnen 0,5 km
202beoordelingen
9vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 65
  • 55
  • 40
  • 21
  • 21
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
verbleef in dit hotel in mei 2018. had een geweldig verblijf. hotelkamer klein maar schoon en voldoende. het personeel was fantastisch, vriendelijk en behulpzaam, niets was teveel moeite. schoonmaakpersoneel was liefde [y. eten was ok, all-inclusive optie geweldig. zou defo teruggaan
Meer lezen
+1
We kwamen hier eind september voor een all-inclusive familievakantie om 2 weken te ontspannen en geen zorgen over eventuele problemen thuis, om eerlijk te zijn maakte dit hotel alles nog erger. We kwamen op deze vakantie om mijn vader een pauze te geven, omdat hij net eerder een hart hechtte, dus we wilden dat hij een pauze kreeg van werken en een stressvrije 2 weken hebben, maar toen we aankwamen, sprak niet één persoon een enkel woord Engels en alles wat we van hen kregen was dat ze ons de week daarna verwachtten, dus dat duurde een tijdje om onze kamers te krijgen, we boekten met jet 2, dus het was een volledig pakket en hopen dat er geen problemen zouden zijn. We kwamen rond 1 uur 's morgens aan, dus we waren allemaal moe zoals het was en toen het eeuwen duurde om ons in onze kamers te zetten toen we daar aankwamen, was de staat ondraaglijk. We konden niet slapen, wat een driepersoonskamer leek te zijn, was niet eens zo groot als een kleine slaapkamer in een huis. Hoe dan ook, behalve dat de deuren niet op slot gingen, dus toen mijn vader opstond om naar het toilet te gaan, omdat de kamer zo klein was, ging hij de kamer uit met de gedachte dat hij naar het toilet ging en in de kamer van iemand anders belandde. . Toen hij eindelijk besefte dat hij niet zijn kamer was, raakte hij Abit in paniek maar was hij het nummer van onze kamer vergeten, probeerde hij een paar kamers op elke verdieping om te zien of we in elke deur openden zelfs degenen zonder iemand erin en de met mensen erin! Omdat hij ons niet kon vinden besloot hij om naar de receptie te gaan om ons kamernummer te vragen en de man daar antwoordde gewoon met "ik begrijp het niet" toen hij ons slechts 2 uur daarvoor in de gaten had gehouden. Uiteindelijk toen hij ons de stress vond bij het controleren van elke kamer en de man die niet hielp kreeg zijn hartslag! ! Nadat hij zich realiseerde dat hij niet goed kon ademen, moesten we ambulance bellen omdat we dachten dat hij een ander hart had, dus onze eerste dag was verpest omdat we het in een ziekenhuis moesten doorbrengen. We kunnen niemand begrijpen. Nu was dit alles om de kamers niet te vergrendelen en het personeel nam niet de moeite om hun systeem te controleren om mijn vader te helpen. Gelukkig was hij die avond uit het ziekenhuis, maar kostte ons slechts een kleine 500 om hem eruit te krijgen! In het achterhoofd was het verondersteld om alle enclusive te zijn en we hadden een drankje daar dat plat was en smaakte naar azijn en eten smaakte niet gekookt! Was niet wat we nodig hadden na een dag van haasten naar het ziekenhuis en terug om zeker te zijn dat geen van onze spullen verdwenen was! ! Ik zou voor altijd kunnen doorgaan met hoe slecht dit hotel is, maar ik zal de foto's laten praten en zal daar zeker nooit meer terugkeren, maar na een dag ruzie maken met jet 2, zijn we verhuisd naar een veel beter hotel in Marmaris, dat is waarschijnlijk hetzelfde sterrenclassificatie maar is veruit een 5 * in mijn ogen (two seas hotel) Ik hoop dat er iets met die plek wordt geregeld, omdat het de gezondheid van mijn vader enorm heeft aangetast en een vakantie heeft verpest die verondersteld werd hem te helpen! Erg teleurgesteld
Meer lezen
We verbleven in dit hotel voor 10 nachten en hoewel het vrij basic is krijg je wat je betaalt want we gingen als een gezin van 4 en het kostte ons 14 per nacht inclusief all inclusive waarvan ik denk dat het geweldig is gezien de locatie van het hotel gaat over 5 minuten van het strand, de kamers waren vrij klein, maar had goede douche, kledingkast, koelkast indien nodig en vooral een bed dat is alles wat je nodig hebt omdat je niet veel tijd doorbrengt in uw kamer op vakantie. De all-inclusive was niet al te slecht bij het ontbijt op onze eerste dag kregen we te horen dat we konden vragen voor omeletten die we kaas omeletten de meeste ochtenden deden hoewel we voor ontbijt een paar keer gingen omdat een volledig Engels in de restaurants rond 2 werkt elk, ik kan geen commentaar geven op de lunch omdat we altijd uit waren maar om 15.00 uur tot 16.00 uur serveerden ze nuggets hamburgers en friet, we bleven een paar keer voor de avondmaaltijden maar aten ook omdat het hotel rijst chips was, normaal gesproken een rundvlees, kip en vis gerecht om het te begeleiden en voor de prijs die we betaalden voor het hotel wilden we een aantal leuke maaltijden uit en over als 3-gangen maaltijden zijn ongeveer 12 elk in restaurants. De drankjes waren effes bier, wodka, gin en wijnen. Ik hield echt van dit hotel en vond het een goede prijs-kwaliteitverhouding en ligt op een perfecte locatie, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het enige wat ik zou zeggen dat kan worden verbeterd is elke dag schone handdoeken maar we vonden dat de onze op de grond zou krijgen ons schoon degenen dus was oke.
Meer lezen
We zijn net thuis gekomen van 2 weken van dit hotel en ik denk echt niet dat het alle haat verdiend. Het hotel is goedkoop en erg basic, je krijgt waar je voor betaalt. De kamers zijn schoongemaakt, het personeel is vriendelijk genoeg! Engels is niet de eerste taal. De kamers zijn niet zo ruim, maar die veel tijd doorbrengt in hun kamer. Drankjes en snacks zijn de hele dag goed. Leuke vriendelijke sfeer. We ontmoetten tal van Engelse mensen daar en we hadden veel plezier toen rond het zwembad. De locatie van het hotel is perfect en alles is dichtbij! ! ! Lift af en toe kapot, maar het was geen probleem. De enige reden dat ik 4 * heb gegeven is het eten. Het was de meeste dagen en chips stoofpot. We vonden het niet erg, want eten in icmeler is zo goedkoop, we aten het grootste deel van de tijd en hielden ervan verschillende restaurants te verkennen. Probeer broadway! ! Beste restaurant in icmeler! ? we hebben genoten van onze tijd in icmeler en voor de prijs die we betaalden kunnen we niet klagen! !
Meer lezen
We gebruiken dit hotel sinds 2014 twee keer per jaar, maar ik zal hier nooit meer voet aan wal zetten. We hadden 3 kamers in de eerste 24 uur. Het eten is nu zo slecht dat het oneetbaar is, tenzij je Russisch bent! Het is als het voeden van tijd in de dierentuin! Onze kamer was nooit goed schoongemaakt in de 2 weken dat we er waren. Op een gegeven moment lieten we de 3 dagen oude handdoeken in de bodem van de douche en ze waren er nog steeds toen we terug kwamen van het zwembad, hoewel de "schoner" was geweest. Het is zo jammer, want dit was zo een geweldige kleine plek om te verblijven. Tanner en Nihat doen nog steeds hun best om het Engels blij te houden, maar ze vechten een verloren strijd omdat dit hotel nu volledig is afgestemd op de Russen. Ik schaamde me toen ik mensen op FB vertelde om het gewoon te proberen, in de toekomst zal ik ze aanraden om te sturen! !
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 57 - US$ 138 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieMarmaris DistrictIcmeler
AANTAL KAMERS
46
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding