Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kapmar Hotel

Delen
Reiziger (227)
Kamer en suite (86)
Reiziger (227)
Kamer en suite (86)
Zwembad en strand (50)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Restaurant
Gratis internet
Rolstoeltoegang
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Inclusief ontbijt
Buitenzwembad
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Klassiek
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
142restaurantsbinnen 0,5 km
33attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (650)
Beoordelingen filteren
288 resultaten
Waardering van reizigers
167
86
30
0
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
167
86
30
0
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 288 beoordelingen
Beoordeeld op 11 augustus 2013

In de periode van 13 juli t/m 27 juli 2013 zaten wij (gezin met 2 kinderen van 14 en 16 jaar) in dit hotel. Een hele leuke tijd gehad. Wij hadden 2 kamers op de 4e etage aan de voorzijde. De kamers waren ruim, schoon,...Meer

Bedank Richardtt2013
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 10 oktober 2018

dit hotel beoordeelde 3 sterren was ok. Het personeel was behulpzaam en niets was te veel Bar was altijd open en de gekke kerel in de avond was perfect. Hield niet van het idee om te betalen voor airconditioning hoewel het nodig was. We moesten...50 betalen voor ons verblijf van 10 dagen. De kamers waren elke dag klaar en altijd schone handdoeken.Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met Jet2holidays
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Redelijk geprijsd eten en drinken Geweldig personeelUitstekende locatieGroot groot zwembad. Mooie vriendelijke gasten kunnen wachten om terug te keren volgend jaar in feite gaan we terug voor 3 weken. Hotel heeft een eigen fb-pagina vol met veel info.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Jet2holidays
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Als u graag in een substandaard hotel verblijft, reserveert u deze en u zult niet teleurgesteld zijn. Kamers zijn ruim, maar ben geen koelkasten! Balkons zijn leuk, maar als je in de kamers aan de voorkant blijft, krijg je de luide muziek tot in de...vroege uren van de ochtend. Douches waren onlangs gerenoveerd en mooi, nadeel krijg je geen douchegel slechts 2 flessen shampoo. Ze zijn ook erg glad dus ik zou overwegen om een ​​goedkope badmat te kopen zodat je niet uitglijdt. Liften daar is een mededeling "2 pax only"; ze zijn erg klein, dus als je een grote koffer hebt, kun je er maar 1 persoon in passen. Een idee zou zijn om de verspilde ruimte bij de receptie uit te breiden en een grotere lift te plaatsen. Op een dag ondervonden we ruzie tussen gasten die eerst naar de lift gaan; de dag na aankondigingen waren op de liften hangen "2 pax alleen"! Wat betreft de schoonmaakservice heel behoorlijk ondermaats. Verschillende keren kwamen we terug naar de kamer van het zwembad en kamers waren niet gemaakt. Het duurde een dag om te wachten op extra kussens. Bij een paar gelegenheden waren we niet voorzien van handdoeken. Toen ik de meid vroeg werd ik uitgelachen en ze sprak tegen me in het Turks - alsof ik een woord zou verstaan ​​dat ze zei. Een ander stel tijdens het avondeten zei tegen ons dat ze wat badhanddoeken zagen drogen bij het zwembad, dus namen ze het aan omdat ze walgden van het gebrek aan faciliteiten. Als ik voor een hotel werkte, als dat mijn huishoudteam was, worden ze allemaal ter plaatse afgevuurd. Terug naar de kamer - het frame van onze voordeur was zo slecht gepast dat het voelde alsof het eruit zou vallen! Airco werkt goed. De tv's zijn gedateerd en er is slechts 1 stopcontact in de kamer, wat een standaard is voor Turkije, dus wees voorbereid op een stroomextensie als u meer dan één apparaat wilt opladen. Ontbijt echt basic, brood gekookte eieren tomaat komkommer gebakken bonen. Roerei alleen op zondag. Meestal is de receptie leeg. Eten is afkomstig van het nabijgelegen restaurant K - Corner, het is goed, maar als je 's avonds laat een snack nodig hebt, moet je uitgaan omdat je geen eten van buiten mag meenemen. Ook in het achterhoofd is er geen EHBO-doos bij de receptie als ik vroeg om een ​​verband en kreeg te horen gaan naar apotheek. We verbleven in de afgelopen paar jaar in meer dan 50 hotels, waaronder die in Turkije, deze is de slechtste. Zelfs in 2015 verbleven we in geen sterrenhotel in Marmaris, we hadden elke dag schone handdoeken. Personeel is oké als je bereid bent om de hele dag in het hotel te blijven en je geld daar te besteden. Manager Murat is OK, maar hebben een beetje een temperament dus wees voorzichtig. Zoals ze zeggen betaal je voor wat je krijgt, eerlijk genoeg was het een week lang goedkoop, maar zelfs voor de prijs die je van een basisstandaard zou verwachten. Op een gegeven moment wilde ik naar buiten om handdoeken te kopen, zodat we konden douchen. Ik begrijp niet waarom er zoveel positieve reviews zijn, maar hey elk voor hun eigen. Als ik dit hotel een ster zou moeten geven, zou het moeten sluiten en op de juiste manier renoveren, het management en personeel moeten heropenen en misschien zou het misschien wat sterren verdienen. Op dit moment is het niet eens een veredeld hostel - ik ben zelfs in betere hostels in Zuid-Azië gebleven. VERMIJD, VERMIJD, VERMIJD!Meer

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik gaan hier voor de laatste 2 jaar en boeken voor volgend jaar; we houden ervan en we voelen ons hier thuis. Voor het geld dat u betaalt is dit een geweldig hotel. Schitterende locatie, geweldig zwembad, brandschoon, de hele tijd schoongemaakt...en het eten is heerlijk. al het personeel werkt zo hard en vele uren om uw vakantie zo goed mogelijk te maken. Vooral Murat. Als je problemen hebt of iets nodig hebt, zal hij zijn uiterste best doen om er aan tegemoet te komen. Ik zou dit hotel zeker aanraden. Zie jullie volgend jaar jongens. Goed gedaan xMeer

Antwoord van MURAT K, Ön Büro Müdürü bij Kapmar HotelGereageerd 6 oktober 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Kapmar Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 13 - US$ 112 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
TurkijeTurkse Egeïsche kustMugla ProvincieMarmaris DistrictIcmeler
AANTAL KAMERS
80
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding