W Atlanta - Midtown is ideaal voor een bezoek aan Atlanta. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een luxe omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij W Atlanta - Midtown bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Gasten van W Atlanta - Midtown kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een lounge op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Center for Civil and Human Rights (2,7 km) en Jackson Street Bridge (3,0 km) maken W Atlanta Midtown Hotel een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Atlanta.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Atlanta die tapas serveren, zoals Ecco, Two Urban Licks en Alma Cocina in de buurt van W Atlanta Midtown Hotel.
Als je Atlanta wilt verkennen, is een van de overheidsgebouwen, zoals Georgia State Capitol en Georgia Governor's Mansion, misschien iets voor jou.
Geniet van je verblijf bij W Atlanta - Midtown en veel plezier in Atlanta!
Ik en een paar collega's genieten hier elke woensdag - vrijdag van happy hour @ The Starling om een van Atlanta Best Mixologist Savonya te zien! ! ! The Vibe en Customer Service met de levering van de beste Hennessy Side Cart ooit gemaakt! ! ! Het is gewoon geweldig. . . . Ik kan u verzekeren dat u het daarmee eens zult zijn na het genieten van de geweldige sfeer en het drinken van een cocktail. Dat dit ook je favoriete happy hour spot wordt en dat zij je favoriete bartender is en blijft ! ! !
Locatie, locatie! Prachtig hotel, mooie kamers met uitzicht op de stad. Alles eromheen. Zal zeker terugkomen! Het ontbijt is in buffetvorm, bar is super aardig. Geweldige service en de decoratie is ongelooflijk mooi om foto's te maken!
Een geweldige tijd hebben rondhangen in de Starling Hotel-bar in ATL. De sfeer is geweldig. Het personeel is vriendelijk. Het is een geweldige plek om te genieten van een drankje, wat werk gedaan te krijgen en nieuwe vrienden te maken. ????????
Afschuwelijke ervaring van begin tot eind. Het sterk afraden om hier te blijven als u een reiziger bent die zelfs maar een basisniveau van service verwacht en/of een Diamond-status heeft. Inchecken: ik heb ingecheckt en mijn kamer online geselecteerd (een kamer met kingsize bed). Bij aankomst vertelde de check-in me persoonlijk dat ik een "upgrade" kreeg. Ik ging naar mijn kamer en het was een tweepersoonskamer, vies en naast een luide kamer (geen geluidsisolatie). Ik belde naar beneden en kreeg te horen dat er geen kingsize kamers beschikbaar waren. Dit was vreemd omdat ik had ingecheckt en een koning had gekozen en uit die geselecteerde kamer was "opgewaardeerd" en ook omdat toen ik de kamer selecteerde er niet minder dan 20 upgrades waren voor aankoopkamers die koningen waren ($ 900). Nadat ze 3 keer in de wacht waren gezet, zeiden ze uiteindelijk dat ze me naar een koning zouden verplaatsen, dat de reden dat ze dat niet deden was omdat ik was geboekt met een groepscode en het kamertype niet gegarandeerd was. Wat was het: geen kamers of tariefklasse? En hoe dan ook, je kunt je Diamond-gast niet gewoon beleefdheid betonen, aangezien je al iets als upgrade had ingelijst? Dit hele proces duurde een uur. Schoonmaak: u moet zich nu "opt-in" voor de huishouding, wat ik deed. De eerste dag, om 1730 uur, had nog niemand schoongemaakt. Ik belde naar beneden en ze zeiden dat het een vergissing was. Ze wisten niet zeker of ze iets anders konden doen dan het zouden proberen (ze kwamen schoon toen ik aan het eten was). De volgende dag controleerde ik de kamer rond 1230 en deze was niet schoongemaakt, moest opnieuw bellen omdat ik de bemanning 's ochtends op mijn verdieping zag en ze waren op dat moment weg. Ook hebben ze niet de volledige set handdoeken of de shampoos opgefrist (geen vloermat of handdoeken). Roomservice: grap. Het menu las als een full-service aanbod (dwz pre-COVID-stijl). Er was een salade die werd beschreven als een "roze peperkorrel Caesar met gepekelde uien, verse Parmezaanse kaas, met de hand verkruimelde croutons" en een lange lijst met bougie-toppings. Ik kreeg sla in een doos, muffe croutons in een aparte doos en gewone dressing in een plastic beker". Dit proces duurde 90 minuten, inclusief het moeten achterlaten van een bericht zodat iemand terugbelt en mijn bestelling opneemt. Liften: niet functioneel en niet in staat om het volume van onze grote groep aan te kunnen. Wachttijden duurden soms 20 minuten. Klantenservice: opdringerig voor onmiddellijke positieve feedback, maar geen noemenswaardige service. De ENIGE uitzondering daarop waren de snelle reacties op de app via de chat. Locatie: luid gebied…
Beste Bloody Mary in de ATL! ! ! ! Mitch de barman maakt de beste BM in Atlanta. We verblijven altijd in dit hotel en de service en sfeer is episch! ! ! ! Als je naar Midtown ATL komt, moet je hier blijven! ! ! ! ! Het personeel is absoluut geweldig! ! ! ! Kamers zijn spectaculair en zeer schoon hotel.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding