The St. Regis Atlanta is een fantastische keuze voor reizigers in Atlanta. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
The St Regis Atlanta ligt dichtbij Fish Statue (0,5 km) en East Atlanta (2,2 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Atlanta.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, minibar en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij The St. Regis Atlanta Hotel.
Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt The St. Regis Atlanta een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag.
Reizigers die van kreeft houden, zijn bij Bone's Restaurant, Atlanta Fish Market of Chops Lobster Bar aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Frans restaurant gaan, zoals Bistro Niko, Atmosphere of Anis Cafe & Bistro.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een natuurhistorisch museum, zoals Fernbank Museum of Natural History, te bezoeken.
Veel plezier in Atlanta!
Een heel mooi hotel op een prachtige locatie, maar het voldeed niet aan de verwachting van een luxe hotel. Ik wilde na een run een pitsauna hebben en ze vertelden me dat dit niet mogelijk was zonder een SPA-reservering. Toen belden ze me later en vertelden me dat ik kon gaan, maar $ 75 zou betalen voor een dagpas. Ik had afgesproken laat uit te checken en een bordje niet storen op mijn deur. Roomservice negeerde dat gewoon en begon door de deur te schreeuwen of ik zou uitchecken en wanneer. Dit stopte pas toen ik me eindelijk verkleedde en de deur opendeed. In een hotel van deze klasse moet alles gemakkelijk en ontspannen zijn. Er mag ook nooit een nee zijn. Er zijn absoluut betere luxe hotelkeuzes in Atlanta.
Het evenement (de bruiloft van mijn dochters) verliep goed tot de uiteindelijke afrekening. Ik heb meer dan $ 80.000 uitgegeven om een bruiloft in dit hotel te houden. Ik moest een aanbetaling van $ 12.000 achterlaten voor overschrijdingen en al het ongebruikte geld zou onmiddellijk worden teruggestort op mijn kaart, volgens het contract (dit gebeurde niet, het duurde 4 weken om al hun fouten te corrigeren). Na het evenement kreeg ik $ 1.500 bovenop de $ 12.000 in rekening gebracht. Ik informeerde naar deze kosten en er werd mij verteld dat we een extra maaltijd voor onze aannemers hadden toegevoegd en dat er wat kamerkosten waren. Geen enkele instantie bood zich vrijwillig aan om de facturering door te nemen, ze verwachtten gewoon dat ik het zou betalen. De kamerkosten waren $ 3.000 en de maaltijd was $ 50 . 00 . Ik kon zien dat dit niet klopte, maar het personeel kon er niets om geven totdat ik mijn eigen beoordeling van de facturering deed en hun fout ontdekte. Ik telde de rekening zelf op en ontdekte dat het hotel me $ 6.500 te veel in rekening bracht voor de verplichte servicetoeslag van 25%. Dit verhoogde ook mijn omzetbelasting. Ik kan niet geloven dat dit soort fouten kunnen optreden (eenvoudige programmering zou dit kunnen oplossen omdat het een vast percentage is) en dat niemand dit overbelast heeft opgemerkt. Niemand kon deze fout verklaren en ik had recht op een terugbetaling van $ 8.000. Slechts 1 van de 5 mensen met wie ik werkte, verontschuldigde zich oprecht bij mij en de 4 telefoontjes naar de algemeen directeur werden niet beantwoord. Er was geen gevoel van urgentie om deze fout te corrigeren. Het personeel kon het gewoon niet schelen (het was niet hun geld). Ze gaven me toen mijn Bonvoy-punten verkeerd. Ze gaven me niet de driedubbele punten waar ik volgens het contract recht op had. Opnieuw moest ik hen op de hoogte stellen van een andere fout. Er werd niets namens mij gedaan, tenzij ik het beenwerk deed en contact met hen opnam. Het kostte me 4 weken om dit op te lossen en ik heb uren besteed aan het proberen om iemand in het hotel te krijgen om op mijn zorgen te reageren. Ik ga niet verder. . . . . maar het komt erop neer dat ze slordig zijn met hun facturering en zich niets kunnen aantrekken van het ongemak dat het hun klanten bezorgt. Vertrouw dit hotel niet, controleer uw factuur en bereid u voor op een oplossing. Om je te laten weten dat ik meer dan 950.000 Bonvoy-punten op mijn account heb, maar ze behandelen me als een tweederangs burger. Ik blijf niet in deze straat. Regis ooit weer! ! ! ! PS ze hebben ook het ontbijt voor het bruidsfeest in de verkeerde kamer opgezet en het eten was meer dan een uur te laat. Goed werk! !…
Een prachtig ontworpen hotel met een grote foyer en ruime, goed ingerichte kamers. De bar en het restaurant (Atlas) zijn goed, maar de prijzen grenzen aan het absurde, net als de prijzen van roomservice en de minibar. Als je het niet erg vindt om via de neus te betalen, is het een erg leuke plek om te verblijven!
Ik wil mijn recensie van de straat delen. Regis Hotel in Atlanta, Georgia. Laat ik beginnen met te zeggen dat mijn man en ik niet rijk zijn – we doen het goed, maar zeker niet genoeg om de straat te betalen. Regis prijzen vaak. Dat gezegd hebbende, we houden van reizen, en persoonlijk ben ik dol op luxe hotels en de voorzieningen die bij deze verblijven horen. We zijn nu 7 keer in Europa geweest en we verblijven daar in de tophotels, maar ik zal de straat niet vergelijken. Regis voor een van hen, want dat zou geen appels - tot - appels vergelijking zijn. We hebben echter verbleven in het Waldorf Astoria in NYC, The Langham in Chicago, The Windsor Court in New Orleans en vele, vele anderen. De straat. Regis is het duurste hotel in Atlanta en voor die prijs verwacht ik de perfectie die je kunt krijgen. Dat is helaas niet wat ik heb meegemaakt. We kwamen op een vrijdagavond rond 18.00 uur aan. Het parkeerservicegebied was erg druk en eerlijk gezegd een beetje gevaarlijk omdat auto's in meerdere richtingen werden gereden en met snelheden die echt niet bevorderlijk zijn voor een parkeer- / laadruimte. Gezien hun opgeblazen prijs van $ 56 per dag was ik serieus niet onder de indruk. The Langham in Chicago ligt in het hart van het centrum, kost slechts $ 50 en het is als een goed geoliede machine. De lobby was leuk - let op: ik zei niet adembenemend zoals ik zou kunnen zeggen over het Windsor Court of het Waldorf. De jonge dame die ons incheckte was vriendelijk maar niet erg goed geïnformeerd over het hotel, want toen haar werd gevraagd of er een bubbelbad was, zei ze: "Nee, er is alleen een zwembad". Later in ons verblijf gingen we naar het zwembad om er kennis van te nemen en interessant genoeg was er ECHT een bubbelbad, maar het was NIET bedekt en er zaten bladeren in en het was duidelijk niet operationeel. Dit is iets wat ik zou verwachten te zien in een Motel 6, maar in dit hotel was het echt onvergeeflijk - waarom zou ik het niet bedekken of een bord plaatsen - IETS? ? ? Laten we het nu over de kamer hebben. We boekten een Grand Deluxe King met een balkon. Het balkon was groot, maar niet echt een lust voor het oog - vanaf ons balkon zagen we niets anders dan gebouwen en dat betekent natuurlijk dat iedereen in deze gebouwen ons ook kon zien - dit is jammer - een kamer van $ 800 /nacht plaatsen. De badkamer was groot en op het eerste gezicht best cool. Bij nadere inspectie hadden de gootstenen in de ijdelheid echter niet één maar 3 grote scheuren. Het bad, hoewel verbazingwekkend groot, had veel zichtbare krassen op de bodem die ik eerst voor vuil aanzag. Ik realiseer me dat het pand oud is, maar voor deze prijzen kunnen ze deze dingen op zijn minst REPAREREN. Ik wilde roomservice bestellen, dus ik keek naar het menu op de iPad die ze bieden. De All - Day Dining was 1 pagina - ik moest bijna huilen. Hoe is het mogelijk dat een 5-sterrenhotel minder aanbod op hun menu heeft dan de meeste 3-sterrenplaatsen? Ik kan mijn teleurstelling niet precies omschrijven. Roomservice is onderdeel van de luxe-ervaring voor mij en dit was gewoon te triest. De koelkast in de kamer was klein, niet erg koud en boordevol belachelijk dure alcohol. Ik had een medicijn dat ik in de koelkast moet bewaren en het daar nauwelijks in kon stoppen. Een vriend van mij had vooruit gebeld en sprak met een straat. Regis butler om te zeggen dat het mijn verjaardag was, dus mijn man had verwacht iets in de kamer te zien toen we aankwamen. Het was er toen niet, maar toen we terugkwamen van het avondeten was er een enkele cupcake en een fles Prosecco die ik verafschuw. De cupcake was erg mooi maar zo droog dat ik maar één hap nam zonder wat water te drinken. Ik liet het voor de volgende dag staan, want ik was vol van het avondeten. Grappig genoeg toen we de volgende dag terugkwamen nadat we uit eten waren gegaan, ontdekten we dat de meid het had weggegooid. Mijn man was behoorlijk overstuur en belde om te klagen. Ze kwamen overeen om er nog een te "maken". Je zou dus aannemen dat het vers zou zijn, maar het was droger dan de eerste en het glazuur smaakte naar reuzel en liet een film in mijn mond achter. We hadden ook hun beroemde Afternoon tea-ervaring die ik aan het einde van dit artikel zal bespreken. Het bed was comfortabel, maar de deken was van het type dat me extreem warm maakt en ik kon de kamer niet koel genoeg krijgen om dat te annuleren. Turndownservice was een leuke touch met de slippers en chocolaatjes, maar ik heb het eleganter zien doen op minder dure plaatsen. Mijn laatste indruk was ook niet geweldig. Ik belde om te zeggen dat ik ijs in een zak nodig had voor het medicijn dat ik koud moet houden - ik kreeg te horen dat ze geen geschikte zakken hadden - zelfs niet één Ziploc-zak. Misschien verdienen de $ 800 /nacht-gasten deze luxe niet. Eigenlijk betaalden we wat voor ons een exorbitant bedrag is in een poging om een leuk, luxe verjaardagsuitje te hebben. Het was leuk maar dat had niets met de straat te maken. Regis en ik zullen het niet vergeten omdat het ons een behoorlijk bedrag heeft teruggegeven, maar ik reis liever de veel grotere afstanden om hotels te bezoeken die de klant meer waarderen dan dat ze waarderen hoeveel de klant kan betalen. Verspil uw geld hier niet. Atlanta heeft honderden hotels en velen van hen kosten aanzienlijk minder en de ervaring zou zeker niet slechter zijn.…
Geweldige service, het hotelgebouw zelf is geweldig en ik heb eerder genoten van eerdere verblijven hier. Er is echter een grote constructie die erg luid is (denk aan jackhammers) die overdag in de kamers en in gemeenschappelijke ruimtes zoals de restaurants te horen is. Heel belangrijk is dat er geen melding wordt gemaakt van deze verstoring op de website van het hotel wanneer u gaat boeken. Ik verbleef hier voor zaken en zou ergens anders zijn gebleven als ik had geweten dat ik geen werk in mijn eigen kamer had kunnen doen (geluidsniveau te hoog om met iemand anders aan de telefoon te zijn). Voor> $ 600 /nacht, volkomen onaanvaardbaar. Wat dit aanzienlijk erger maakt, is het feit dat toen ik dit ter sprake bracht bij de receptie, de vrouw verklaarde dat VERSCHILLENDE klanten dezelfde klacht hadden en duidelijk maakte dat het onaanvaardbaar is. Ik waardeer haar eerlijkheid, maar wat een grove misbruik van het vertrouwen van gasten in het straatmerk Regis.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding