Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mary Prentiss Inn

Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
6 Prentiss Street, Cambridge, MA 02140
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Mary Prentiss Inn
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

270 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 188
  • 58
  • 12
  • 7
  • 5
Bekijk beoordelingen van
74
95
31
46
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
51 beoordelingen
34 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 21 september 2015

Deze inn is een heel goede keuze voor een bezoek aan Cambridge/Boston. De inn ziet er heel mooi uit en de kamers zijn met veel zorg ingericht. De kamers zijn schoon en ruim en de bedden zijn goed. Er is gratis parkeergelegenheid. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel goed. Het centrum van Boston is vanaf de inn goed te bereiken met de metro en de inn is daarom wat ons betreft een goede keuze voor een bezoek aan Boston.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank FLTB
Florida
Niveau bijdrager
26 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 26 maart 2010
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik verbleef hier al twee keer en kan eerlijk zeggen dat ik er gemengde gevoelens over heb. Het is meer een hotel dan een B&B, met veel kamers in twee gebouwen. De eerste keer dat ik hier verbleef was ik erg tevreden - de locatie is schitterend... de koekjes in de namiddag... de kat (thuis weg van huis voor mij) en de charmante kamers. Allemaal prima. De tweede keer waren er problemen - veel problemen (geen elektriciteit - niet hun schuld, maar zij waren niet in staat er voldoende snel op te reageren en lieten me letterlijk in de kou staan). Ik was in het huis naast het hoofdgebouw en het regende de hele 3 dagen - ik had geen regenjas of paraplu (daaraan hadden zij geen schuld) maar hoe moeilijk zou het geweest zijn om een paraplu in het huis daarnaast te hebben voor gasten van buiten de stad. Mijn sleutel werkte niet voor de hoofdgebouw dus was ik buitengesloten wanneer er problemen waren (twee dagen na elkaar) en toen ik belde was er geen gehoor, ook geen voicemail. Mijn e-mail werd genegeerd. Ik zat vast in een nachtmerrie - maakte me in het pikkedonker klaar om te gaan werken. Ik kwam 's avonds om 8 uur doorweekt en ijskoud terug om vast te stellen dat ze niets hadden gedaan. Ik moest meer dan een uur in de ontbijtruimte wachten terwijl zij probeerden het op te lossen en daar niet in slaagden. Vervolgens gaven ze me een andere kamer. Zij negeerden mijn verzoek mijn kamer niet te poetsen terwijl ik daar was. Toen ik hen vertelde hoe ongelukkig ik was, keken ze naar de grond of keerden mij de rug toe. Het was ronduit raar. Kortom: de eigenaars en hun personeel zijn aardig zolang alles goed gaat. Ze hebben geen idee hoe om te gaan met problemen, absoluut geen vaardigheden inzake klantenservice en gaan zo slecht met problemen om dat ze veel kwade wil creëren. Ik zou daar nooit meer verblijven of deze plaats onvoorwaardelijk aan iemand aanraden.

  • Verbleef September 2015, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Elenem

128 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (100)
Bekeken
Dineren (12)
Bekeken
Kamer/suite (35)
Bekeken
Badkamer (16)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Overige (26)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (28)
Bekeken
Hotel & terrein (10)
Bekeken
Kamer/suite (6)
Bekeken
Dineren (7)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (3)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Cambridge bekeken
op 0.8 km afstand
Sheraton Commander Hotel
Sheraton Commander Hotel
nr. 6 van 18 in Cambridge
4.5 van 5 sterren 99 beoordelingen
op 1.5 km afstand
Hotel Veritas
Hotel Veritas
nr. 4 van 18 in Cambridge
4.5 van 5 sterren 382 beoordelingen
op 4.0 km afstand
Hotel Marlowe - a Kimpton Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.4 km afstand
Charles Hotel
Charles Hotel
nr. 8 van 18 in Cambridge
4.0 van 5 sterren 731 beoordelingen
op 3.6 km afstand
Kendall Hotel
Kendall Hotel
nr. 2 van 18 in Cambridge
4.5 van 5 sterren 740 beoordelingen
op 1.3 km afstand
Harvard Square Hotel Cambridge
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf