Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Madeleine

Reiziger (65)
Kamer en suite (16)
Dineren (8)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Gratis parkeren
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Hot tub
Niet-roken hotel
Openbare wifi
Voorzieningen van de kamer
Suites
Niet-roken kamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Charmant
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
67Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 67 van 100
12restaurantsbinnen 0,5 km
5attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (299)
Beoordelingen filteren
156 resultaten
Waardering van reizigers
137
17
2
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
137
17
2
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 156 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 18 april 2017

Het eten is hier doet imponeren. Originele en lekkere recepten zijn te vergelijken met het fine dining behoeften van de meest veeleisende soorten. Er is een grote verscheidenheid aan gerechten en keuzes. Sommige gerechten/recepten zijn ingewikkeld, maar Coeliacs hoeft zich geen zorgen - - het...personeel is behulpzaam om een dialoog aan te gaan om over gedetailleerde ingrediënten en bereiding. Het hotel heeft een grote, comfortabele, restaurant ruimte. Er is een kleine comfortabele bar met een mooi uitzicht op de dag afsluiten met een drankje. Het hotel is gevuld met hardwerkende medewerkers en eigenaren die er voor uw comfort en controleert voortdurend dat alles soepel en dat uw behoeften wordt voldaan. Schone en moderne faciliteiten omvatten een kleine jacuzzi, Turkse baden en een ontspanningsruimte. Kamers zijn compact en goed - ontworpen. Vele kamers hebben prachtige balkons, plus ze hebben een breed scala van kabel-tv selecties, super snelle wifi, interieur desins met hout en natuurlijke materialen, kamers met longproblemen en uitstekende kwaliteit van de afwerking en details, goede holistische opbergruimtes, goede matrassen. Echter, we vonden het moeilijk om de temperatuur (te warm) dus moest gewoon open deuren en ramen om het juiste evenwicht. We vonden ook dat onze kamer was niet helemaal zoals geluiddicht vanuit de gang zoals men zou verwachten. (Er zijn geen tweede set deuren scheiden van het slaapgedeelte van de kamerdeuren. ) Het hotel is iets te kindvriendelijk, en sommige gasten profiteren van dit mijn verhuren hun jongere beestjes roam ongecontroleerd door de salade bars. Zeer redelijke nabijheid van helling en skischool. Het resort zelf is positief spreekt engels. Obergurgl is een klein " ski village " hoog aan het einde van de smalle dal met vele hotels en een paar winkeltjes, een bakker, een kruidenier Spar, een houtsnijden gallery, sommige ski rusten & Levering winkels, restaurants, enz. busstation op 1 minuten afstand. Taxi transfer vanaf Innsbruck is EUR 300 . Opmerking: Boek uw ski verhuur met opslag op voorhand te maken het een stuk eenvoudiger verblijf (korting voor hotelgasten op sommige plaatsen) . De bij lift opslagfaciliteiten verkopen in het hoogseizoen. U kunt kopen uw skipassen in het hotel - wat is super praktisch. Conclusie: geweldige plek in een mooie ski bestemmingMeer

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 april 2017

We zijn net terug van onze eerste reis naar Obergurgl en zal terugkeren, binnenkort hopelijk! Het hotel was zeer comfortabel en het personeel waren fantastisch, het eten geweldig en niets was vergeten. Dank je wel voor een geweldige weken laat skireizen

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 april 2017

Hotel Madeleine is uitstekend - en we zouden terugkeren. Alle punten die door andere beoordelaars zijn redelijk; het eten is erg goed en bestrijkt een scala van verschillende opties, de wijnen zijn aanbevolen, en we vonden dat de service van onze 'team' was vriendelijk. Altijd...een glimlach en een groet toen passeren. De kamers zijn brandschoon, goed elke dag schoongemaakt en de bedden waren comfortabel. Ik denk als een gladder kussen optie zou een verbetering betekenen. Ik voelde me alsof de hogere verdiepingen waren meer populaire dankzij minder trappen naar beneden bij de receptie, maar kamers leken overal vergelijkbaar. Eén gebied waar vind ik een kleine verandering zou maken een groot verschil is de spa. Het is geweldig - mooi aangelegd, warm sauna's en een heerlijk stoombad. Echter, vanaf 3:00 uur tot sluitingstijd om 7:00 het is helemaal vol met gezinnen, dus de jacuzzi is bijna altijd bezet. Een volwassenen - alleen uur van 6:00 - 7 zou echt maken dit gedeelte van het hotel leuker voor paren zoals ons - terwijl nog steeds 3 uur voor gedeelde family time. Kortom: comfortabel, vriendelijk en goed gelegen - aarzel dus niet om het eens te proberen.Meer

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 16 april 2017

We zijn naar Obergurgl / Hochgurgl vele, vele malen over de laatste 10 jaar, verbleven in bijna elk hotel in dit gebied, bij sommige zelfs meer dan eens, maar dit was ons eerste bezoek aan Hotel Madeleine. We kunnen het niet genoeg loven - het...is een regelrechte topper. De hele familie Gstrein eigendomstatus en het hotel runt is het mooiste familie we ooit ontmoet in Oostenrijk. Groet gasten met een lieve glimlach vanaf het moment dat ze aankomen, om ervoor te zorgen dat elke nodig heeft voor elk wat wils en toch volledig gedienstig verzoeken. Heel hard werkte, altijd ergens op de achtergrond, waardoor een heel uitnodigende omgeving. We voelden ons wilden en bijna thuis. Het personeel van het hotel is zeer efficiënt en erg leuk. De dame aan de bar lijkt nooit vertragen, altijd met een glimlach, maakt niet uit op welk tijdstip van de dag. Ze maakten ons middagen een speciaal moment van de dag. Onze servers - ongelooflijk mooi en echt hard werken - we helaas weet niet de naam van de dame die ons bediende, de gentleman's naam is Tibor. Speciale dank voor uw beide uit tabel nr. 13 . U bent sterren, geweldige service! Wij hopen u te ontmoeten weer toen we terug in december. Het was mijn verjaardag tijdens ons verblijf, hoe verbaasd ik was toen de heer Gstrein zelf wensten me een gelukkige verjaardag, door het diner onze tafel was prachtig versierd en ik kreeg een fles van mijn favoriete prosecco als een verjaardagscadeau. Kan je niet genoeg bedanken - u maakte mijn dag : ) Het eten in het hotel is gewoon uitstekend, de kwaliteit van elk gerecht, vanaf de soepen te likken en afwerking op de beste desserts ooit - geweldig. Ontbijten en 's middags snack - beste kwaliteit. Vers brood en broodjes, zelfgemaakte taarten, etc. . . Er is veel van alles, het buffet is bijgevuld in minuten, dus eerlijk gezegd - een feest. Geweldige wijnselectie beschikbaar in goede prijzen, personeel zeer behulpzaam bevelen de beste wijn voor de dagelijkse maaltijd. Wi - Fi geweldig. Kamers - zeer mooi, vers gerenoveerde, zeer schoon, de schoonmaak dames zijn volledig onzichtbaar, maar toch echt effectief, na hun bezoeken de kamer was brandschoon. Prachtige kunst in de kamers en in het hele hotel - zeer onder de indruk, nog niet zo'n mooi schilderijen in een hotel en toch. Wij zijn zeer blij met ons verblijf - al een suite geboekt voor kerst.Meer

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 15 april 2017 via mobiele applicatie

Eerst de goede dingen: Het hotel is brandschoon. Ik zag hen shampooën het tapijt in de lift twee keer. De kamers zijn heel goed ingericht. Het eten is over het algemeen heel goed door Oostenrijkse normen, maar dat is zeker niet zo goed als sommige...andere reviews impliceren. Ontbijtbuffet is goed, vergelijkbaar met elk mooi Europees hotel. Je moet kies uw diner bij het ontbijt tijd die is op zijn zachtst gezegd lastig maar niet teveel van big deal. Sommige cursussen (e. g. Een paar visgerechten) waren super, tot de standaard van top restaurants. Anderen waren minder goed - lasagne had veel te veel tomaat en bijna geen vlees. Pizza's zijn goed. In tegenstelling tot sommige andere reviewers ik vond de service OK op zijn best, zeker niet uitstekend. Zeer inconsequent - soms sommigen van ons hadden klaar met eten voordat anderen hadden ontvangen hun eten. Voortdurend uitbouwen platen uit de tabel voordat we afgewerkt. Zodra tutted opgewonden omdat mijn zoon niet hadden afgerond zijn eten. Nu was het grootste probleem van allemaal: zij zullen niet dienen kraanwater. We drink veel water dus ik uiteindelijk een fortuin voor gebotteld water. Ook - ik heb nooit drink gebotteld water overal in de wereld, ook in 3 * restaurants, om milieuredenen. Hier was ik gedwongen om. We zijn niet cheapskates - ik heb 40 - 70 euro elke avond op een fles wijn (wijn is heel duur hier, maar over het algemeen van een goede kwaliteit) . Echter hoeven te betalen voor water echt wond me wakker en ik voelde me niet onwelkom. Het voelde als een extra belasting - en we waren al meer dan 4000 euro voor een week. Het verpestte ook elke maaltijd zoals mijn kinderen waren dorstig maar ik maakte bezwaar tegen beschieting uit voor een tweede of derde fles dure milieuonvriendelijke mineraalwater. Aan het eind van de week waren liepen we naar onze kamer te vullen tijdens de maaltijd. Dit beleid is een grote fout want het zorgt ervoor dat de gasten het gevoel alsof ze worden leeggeplunderd voor extra vergoedingen. Ik probeerde te vermelden (zeer beleefd) aan het personeel maar ze hadden duidelijk klachten gehoord vóór en niet eens bereid zijn het te bespreken. Overigens - Ik zag twee reisleiders van Crystal vakanties vragen voor een glas water aan de bar en ze kregen een onmiddellijk zonder twijfel. Een andere ergernis was dat terwijl filter koffie zit je moet betalen een extra 4 euro per kop voor cappuccino of espresso bij het ontbijt. Nogmaals, ik voelde dat de meer dan 4000 euro per week betaalden we verblijven hier kon beschikken over een cappuccino elke ochtend. Kortom de medewerkers waren OK, maar zeker niet bijzonder gastvrij. Een ander groot probleem - de kamers waren kokend heet, zelfs met alle ramen en balkondeuren wijd open en alle stralers uitgeschakeld. Gecombineerd met het feit dat de kussens waren veel te zacht en het bed was iets te kort, het betekende dat noch mijn vrouw of ik goed geslapen elke nacht - in feite zijn we nu wanhopig om thuis te komen zodat we kunnen een goede nachtrust. Laatste ergernis - terwijl de wifi is gratis, je moest opnieuw inloggen / registreren tot tweemaal per dag per apparaat - een frustrerend en zinloos systeem. Dus kortom - Het hotel is schoon, het eten is over het algemeen van een goede kwaliteit, de wijn is duur, maar over het algemeen aardig, de medewerkers zijn ok, de spa is prima (een jacuzzi en verschillende sauna's, waarvan de meeste waren gesloten) . Maar de twee dingen die ik wil de meeste van een hotel - om ons welkom (geruïneerd door de verplichte mineraalwater en onverschillig personeel) en een goede nachtrust (geruïneerd door de benauwde en veel te warme kamers en verschrikkelijk kussens) betekenen dat ik het gevoel heb om het drie sterren. Als dit hotel veel goedkoper was zou ik het hebben gegeven 4 sterren, maar gezien de hoge prijzen ik voel dat het ver achterbleef bij onze hoge verwachtingen.Meer

Datum van verblijf: april 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Madeleine.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 243 - US$ 419 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
madeleine hotel obergurgl
LOCATIE
OostenrijkOostenrijkse AlpenTirolObergurgl
AANTAL KAMERS
36
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding