Fairfield Inn & Suites New Orleans Downtown/French Quarter Area is een fantastische keuze voor reizigers in New Orleans. Het biedt een rustige omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Magazine Street (1,4 km) en Lalaurie Mansion (1,6 km), maken dat Fairfield Inn & Suites New Orleans Downtown/French Quarter Area de ideale accommodatie is voor bezoekers in New Orleans.
Kamers bij New Orleans Comfort Inn bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Comfort Inn & Suites Downtown Hotel ook gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Fairfield Inn & Suites New Orleans Downtown/French Quarter Area is een parkeerplaats beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in New Orleans die fish & chips serveren, zoals The Bombay Club, Gordon Biersch Brewery Restaurant en Vitascope Hall in de buurt van Comfort Inn & Suites Downtown Hotel.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Frenchmen Street (2,0 km), French Quarter (1,1 km) en Bourbon Street (1,2 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Comfort Inn & Suites Downtown Hotel.
Veel plezier in New Orleans!
Dit hotel was gewoon ongelooflijk. De klantenservice was A+++ en de kamers hebben allemaal een prachtig uitzicht. Het hotel ligt ook midden in het centrum van New Orleans, op korte loopafstand van kunsttentoonstellingen, jazzpodia en het beste eten dat NOLA te bieden heeft. Ik zou niet in een ander hotel verblijven, omdat dit de beste service had en toch betaalbaar was.
We hadden twee nachten geboekt voor 4 en 5 maart in juni. We hebben vorige maand een bevestiging van onze reservering ontvangen. Toen we bij het inchecken aankwamen, liet Brian, de Operations Manager, ons weten dat WE deze reservering eind februari hadden geannuleerd. We verzekerden hem dat we dat niet hadden gedaan. Hij drong erop aan dat de reservering was geannuleerd en bood aan om ons een ander hotel in de buurt te zoeken, wat hij in minder dan een minuut deed. We hebben urenlang geprobeerd om de Aloft, een ander eigendom van Marriot, de punten te laten accepteren die we gebruikten voor de Fairfield-reserveringen. Geen geluk. Een verder onderzoek van onze creditcardmaatschappij (waar de afschrijving voor de Fairfield-kamer nog steeds verscheen) ontdekte echter al snel dat we de reservering NIET hadden geannuleerd, maar dat in feite Operations Manager Brian dat had gedaan, zoals de creditcardmaatschappij zei gaf hij toe. Het hotel had overboekt, onze reservering geannuleerd en nam niet de moeite om ons te informeren. Ik verwacht altijd meer van een Marriott-accommodatie. Wees gewaarschuwd als u hier een kamer boekt.…
Waarschuwing! Op 10 juni boekte ik de Fairfield Inn New Orleans @ 346 Barrone Street. punten gebruiken. We kwamen aan voor ons tweedaagse verblijf op 4 maart. De Operations Manager, Brian, vertelde me dat ik de reservering op 26 februari had geannuleerd en dat zijn hotel vol was. Ik stond erop dat ik niet annuleerde. Hij bood toen aan om me onderweg te boeken voor $. Nergens heen kunnen, dat is wat we deden. Ik volgde w cc co op. dat had nog steeds de reservering zo actief als ik. Om een lang verhaal kort te maken, het hotel gaf eindelijk toe aan cc dat ze de reservering hadden geannuleerd vanwege overboeking. Ze hebben ons op geen enkel moment op de hoogte gesteld van de annulering. Ik wil niet dat dit iemand anders overkomt, dus ik raad je ten zeerste aan om van je verblijf niet de Fairfield Inn in Barrone Street te maken.…
Onze eerste kamer had een toilet dat niet werkte en een airconditioner die een luid klikgeluid maakte wanneer hij aan stond. Nadat ze de receptie hadden gewaarschuwd voor de problemen, stuurden ze iemand naar onze kamer die niet met ons kon communiceren omdat hij geen Engels sprak. Hij leek te denken dat het opgelost was en liep weg, maar het probleem bleef. Ik liep toen naar het bureau en sprak met de persoon daar. Ze vertelde me dat ze iemand anders zou sturen om het te controleren. Tien minuten later stond dezelfde persoon aan onze deur met exact dezelfde resultaten. Ik vroeg toen om een andere kamer en uiteindelijk gingen we ongeveer een uur later naar bed. Geen hotel dat ik zou aanraden.
Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor de uitzonderlijke service die ik in dit hotel heb gekregen. Ik had wat vluchtproblemen en het personeel deed haar best voor mijn verblijf. Shoutout naar Tiara en de receptiemanager voor alle accommodaties die voor mij zijn gemaakt.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding