Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in New Orleans is Hilton New Orleans Riverside een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Hilton New Orleans Riverside de ideale uitvalsbasis in New Orleans.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet en de kamers bij Hilton New Orleans Riverside Hotel bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van Hilton New Orleans Riverside kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.
Hilton New Orleans Riverside ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Magazine Street (1,5 km) en Lalaurie Mansion (1,6 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van New Orleans verkennen.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in New Orleans die spareribs serveren, zoals Court of Two Sisters, Oceana Grill en Cochon in de buurt van Hilton Riverside Hotel New Orleans.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Frenchmen Street (1,9 km), French Quarter (1,2 km) en Bourbon Street (1,3 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Hilton New Orleans Riverside Hotel.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Hilton New Orleans Riverside zorgt ervoor dat je New Orleans niet snel zult vergeten.
Groot hotel en oogt mooi vanuit de entree. Parkeren was $44 en hebben we daarom tegenover bij Harrahs gedaan. Daar was het $30. Bij inchecken stond er een enorme rij. Personeel deelde gratis flesjes water uit, zeer attent. Echter had alles sneller kunnen verlopen als er meerdere baliemedewerkers beschikbaar waren geweest. Er waren op zij minst zes lege balies. De (bad)kamer was schoon en daarom prima. Voor zo’n groot en relatief prijzig hotel hadden we wel wat meer van de kamers verwacht. De meubels waren zeer verouderd en de wanden en het plafond konden wel een opknapbeurt gebruiken. Het complex was wel super met het winkelcentrum erin. Al met al zeker geen slecht hotel. Alleen veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt.
Mooi Hotel met mooie kamers. Mooie restaurants met goed eten, winkeltjes. Alleen als er bij het inchecken al grote verwarring is, 3 mensen op en neer lopen en het heel lang duurt geeft dat geen beste indruk. Als je dan vraagt of er een verloopstekker te krijgen is, en ze zeggen "nee "terwijl er op 10 m een grote automaat staat met verloopstekkers en andere handige dingen, zakt het vertrouwen. Personeel hoe dan ook vriendelijk. Kamer zou wel een gevulde minibar mogen zijn, een fles water voor het idee. het drinkwater is overigens prima uit de kraan. Uiteindelijk waren het incidenten en was de algehele indruk goed tot prima.Locatie goed, koffie werd dagelijks bijgevuld, handdoeken volop en toilet artikelen idem dito. Kortom een prima hotel om te verblijven, maar nogmaals voor die naam en die prijs zou je iets meer kunnen verwachten.…
Ik heb 4 dagen in het Hilton New Orleans Riverside gezeten in juli waar ik een grote conferentie bijwoonde in het ernaast gelegen conferentiecentrum. Hoewel het hotel vol was, was de service even goed, en het hotel liep als een goed geoliede machine. Kamer was ruim, schoon en prachtig. De medewerkers waren bijzonder behulpzaam met het terugkrijgen of vervangen van kredietkaarten die ik verloren had. Lounge is prachtig, evenals de medewerkers die er werken. Locatie ideaal voor congresbezoek en op loopafstand van de attracties van het French Quarter enz.
Het meest vreselijke Hilton waar we ooit in hebben verbleven en we zijn in ons werkzame leven veel over de hele wereld geweest en zijn in het verleden loyaal geweest als Hilton Honors-leden. De ervaring van inchecken tot uitchecken was niet de beste. Enorme wachtrijen bij het inchecken om ingecheckt te worden. Geen slots beschikbaar in restaurant of dineren op de kamer op de avond van aankomst vanaf 10 uur vliegen. Kamer op de 5e verdieping was ellendig en donker met uitzicht direct op de muren van het tegenoverliggende gebouw (parkeergarage met meerdere verdiepingen?) En stonk erg naar sterke schoonmaakmiddelen, vermoedelijk om de geur van iets anders te verbergen. Verzoek de volgende ochtend om van kamer te veranderen werd niet goed ontvangen door het personeel van de receptie. Toen een andere kamer werd toegewezen, kregen we te horen dat onze bezittingen naar de nieuwe kamer zouden worden verplaatst en dat er een sms zou worden verzonden om te bevestigen dat de kamer klaar zou zijn. 17.00 uur en nog steeds geen bericht. Ging terug naar de receptie, vertelde om onze eigen spullen te verplaatsen. Wat een verspilling van een dag om de tijd te doden. De volgende twee dagen waren niet beter. Elk van de volgende twee dagen was precies hetzelfde, om 17.00 uur terug naar de kamer. m en geen huishouding. Het huishoudelijk personeel werkte in de kamers naast de onze en zei dat we de volgende waren. Ging naar beneden voor een kopje koffie om een uur later terug te keren naar de kamer, maar geen schoonmaak en de receptie bellen om de huishouding aan te vragen. We verbleven 4 nachten / 3 volle dagen en hadden overdag geen gebruik van onze kamer. Ik kan je niet vertellen hoe overstuur ik was en ik zie me nooit meer een Hilton gebruiken als dit de nieuwe standaard van klantenservice vertegenwoordigt.…
We verbleven in dit hotel voor een dansconventie voor mijn dochter. We boekten onder een blok voor de conventie. Na het boeken merkten we dat hoewel de kamer aangaf dat er 3 personen sliepen, het een kingsize kamer was zonder ander bed, maar we waren met 3 aanwezig. We belden voordat we aankwamen en kregen te horen dat we onze kamer niet hoefden om te boeken en dat we bij aankomst van kamer konden veranderen. Bij het inchecken kregen we te horen dat er geen alternatieve kamers waren en dat citaat " Sorry, je krijgt de kamer die je hebt geboekt. Je kunt niet veranderen. . Er waren verrassend veel problemen met andere reserveringen in ons gezelschap, waaronder een gezin dat een rat in hun kamer had en een ander die incheckte in een kamer waar net marihuana was gerookt. We hebben die dingen niet persoonlijk meegemaakt, maar beide partijen konden hun kamers opwaarderen. Deze locatie in de stad is fantastisch. De conventie zelf was geweldig, maar er was een gebrek aan toiletfaciliteiten en degene die je hebt waren niet goed onderhouden en veel kraampjes hadden meestal geen wc-papier. Het merendeel van het personeel was geweldig, maar onze check-in ervaring was enorm negatief. Behalve dat het personeelslid buitengewoon onbeleefd tegen ons was, wachtten we 45 minuten om in te checken. Voor wat we betaalden, verwachtte ik meer. Ik heb vriendelijkere, gastvrijere ervaringen gehad bij Holiday Inn Express. We vragen onze dansstudio en de hosts van de conventie om voor volgend jaar een nieuwe locatie te zoeken.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding