Knights Inn New Orleans is een fantastische keuze voor reizigers in New Orleans. Het biedt veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Americas Best Value Hotel.
Daarnaast biedt Knights Inn New Orleans een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
Als je in New Orleans bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Knights Inn New Orleans gaan, waaronder Castnet Seafood (1,9 km), ma momma's house of Cornbread Chicken and Waffles (2,0 km) en Bullard Seafood & Grill (1,8 km).
Als je tijd over hebt, raden we Stads Park, New Orleans Musical Legends Park en Louis Armstrong Park aan. Dit zijn een aantal populaire parken die je relatief eenvoudig kunt bereiken.
Veel plezier in New Orleans!
Deze plaats was verschrikkelijk voor een zogenaamd 3-sterrenhotel. De vergrendeling van de badkamerdeur was kapot en zou je opsluiten in de badkamer als je hem niet onvergrendeld liet. Het toilet zou niet doorspoelen. De lichtschakelaar in de kamer was kapot en het licht kon niet worden uitgeschakeld. Er was een hoogwerker buiten het gebouw die elke ochtend om 8 uur begon te piepen. Veel succes met uitslapen tijdens je vakantie. Het personeel bij de receptie was erg onbeleefd toen deze problemen aan hen werden voorgelegd. Blijf hier niet. Het management heeft nooit geprobeerd het probleem op te lossen
Kon geen voordeuren gebruiken. Afgezet met gele tape. De lift werkte niet. We zaten ongeveer 20 minuten vast tussen verdiepingen. De airconditioning in de lift werkte ook niet. Het was erg heet. We hebben op de alarmknop gedrukt. Geen geluid of enig resultaat. Probeerde het trappenhuis naar de 6e verdieping. Het trappenhuis was extreem heet. Geen manier om bagagewagen naar de 6e verdieping te krijgen zonder defecte lift. Groot rafelig gat in plafond in trappenhuis. De receptionist zei dat er niemand was om te helpen met bagage. Na veel overleg kregen we een executive suite op de eerste verdieping. Deurslot werkte niet. Eindelijk liet een medewerker ons binnen. IJsmachine op de derde verdieping. Stsirs geklommen. IJsmachine werkte niet. De receptionist zei een ander op de 6e verdieping. We weigerden de lift te proberen of het hete trappenhuis te beklimmen. Geen ijs. Telefoon in de kamer werkte niet omdat er geen was. De receptionist zei dat ze ernaar zou kijken. Geen informatie in de kamer over iets. Geen informatie over diensten of lokale restaurants. Er was een bijbel die het meest betrouwbare in dit hotel bleek te zijn. Grote tv in de kamer werkte niet. Tijdens het zoeken naar afstandsbediening viel een deur van een kast af. Online gekeken naar restaurants in de buurt. Verschillende beoordelingen noemden een schetsmatige of zelfs slechte buurt.…
Ik hou normaal gesproken van Country Inn & Suites, maar deze voldeed niet aan die verwachtingen. Natuurlijk had het een boekenplank met boeken om te lenen en wat koekjes, maar dat was de enige gelijkenis met zijn merk. Verwacht geen ontbijt in dit hotel. We kwamen op een zaterdag vóór 9.00 uur naar beneden en er was geen ontbijt te vinden. Bij ondervraging verklaarde de receptie dat het ontbijt om 8 uur 's ochtends eindigde, maar dat ze om 19.30 uur geen eten meer hadden. Het was verpakt voorverpakt ontbijt, maar had nog steeds niet genoeg voor alle gasten. Ik ben ook nog nooit in een hotel geweest dat in het weekend om 8 uur 's ochtends het ontbijt beëindigt. Alle geplaatste borden zeiden dat het ontbijt in het weekend tot 10: 30 uur duurt en ons werd bij het inchecken niet verteld dat het zo onredelijk vroeg zou eindigen. Maar zelfs buiten het ontbrekende ontbijt was de houding van het personeel eromheen. Het "Het spijt me" was niet oprecht. Verwacht hier ook geen internet. De wifi was volledig nutteloos! Ik kon 2-3 minuten verbinding maken voordat ik werd afgesneden en 5 minuten besteden aan het opnieuw proberen verbinden. Ik zei de volgende dag bij de receptie en ze zei dat ze de router opnieuw zou opstarten. Of ze het nu deed of niet, het internet verbeterde niet en ik las later andere beoordelingen die dit ook vermeldden. De slechte wifi is niet een eenmalig iets dat kan worden opgelost door een router opnieuw op te starten. Het is een diepere kwestie en je zou in wezen geen wifi moeten verwachten. De kamer was onhandig opgezet (en ik ontdekte later dat het vroeger een Knight's Inn was, dus dat is waarschijnlijk waarom), maar daar kan ik mee leven. Maar de kamer was versleten gevoel. Het tapijt was plakkerig (ja, plakkerig en mijn sokken plakten daarna aan de tegelvloer). De gordijnen vielen naar beneden en sloten niet volledig, dus we werden gewekt door het ochtendlicht. Maar zelfs zonder het licht zouden we gewekt zijn door de bouwploegen die vroeg begonnen en op de 7e verdieping te horen waren.…
Op het laatste moment moest ik voor mijn werk een kamer vinden in NOLA (New Orleans, Louisiana). Ik vond een zeer goede deal op Priceline: goede locatie, goede voorzieningen, zeer goede prijs. dus ik boekte een kamer in de Country Inn & Suites by Radisson, New Orleans I - 10 East, LA. De kamer is erg mooi: comfortabel, ruim en zeer schoon. Het personeel is geweldig: behulpzaam, deskundig en vriendelijk. Maar. . . Ik heb sinds 2003 geen slechtere wifi-service in een hotel gehad - toen wifi net begon. Als je voor je werk naar NOLA moet reizen en je vindt een deal die net zo goed is als ik in dit hotel, dan hoop ik dat je niet hetzelfde probleem tegenkomt, want het is onmogelijk om online te werken met zo'n zwak signaal. Bovendien is mijn meestal sterke mobiele signaal erg zwak in het hotel. Jammer.…
We kwamen om ongeveer 2.30 uur aan bij een leeg bureau. We liepen rond en spraken luid en probeerden ongeveer 10 minuten iemand te krijgen. Ten slotte riep mijn dochter een paar keer hallo en een slapende dame komt uit een donkere kamer om ons in te checken. Ze heeft goed haar best gedaan om wakker te worden en het feit dat ze sliep te verdoezelen. Ze was aardig tegen ons, maar toen een man binnenkwam op zoek naar een kamer, was ze niet zo aardig tegen hem en vertelde hem dat ze vol was. Je kon zien dat dat niet waar was bij de parkeerplaats. Ze vertelde ons onze kamer en zei dat het 2 tweepersoonsbedden waren. Ik reserveerde een kamer met 2 queensize bedden, geen tweepersoonsbedden. Mij werd verteld dat ze dat hadden. We kregen ook te horen dat het zwembad gesloten is, het ontbijt zit in een tas (grab & go) tot 08.00 uur, als we iets nodig hebben van het schoonmaken van het huis, bellen we de receptie en gaan we het halen. We vroegen of er een wasserette op het terrein is, ja. We zijn het gaan bekijken. Het bad is verroest en het plafond valt in de kamer. We gingen naar onze kamer en moesten de badkamer schoonmaken omdat de receptionist niet antwoordde (later om erachter te komen dat ze weer ging slapen) er waren schaamhaar op de wc-bril en haren in het bad. Het feit dat de wastafel in de badkamer een klein stroompje water heeft dat eruit komt en het is warm water. Het maakt niet uit op welke manier je de hendel beweegt, het is heet water, dus we moeten onze handen wassen en onze tanden poetsen terwijl we over het bad leunen, niet handig. We zouden zijn vertrokken, maar we konden geen ander hotel vinden dat ons om 3 uur 's ochtends zou brengen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding