Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Volledige weergave
Alle foto's weergeven (46)46
Reiziger (13)
Kamer en suite (23)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We waren van plan om tijdens een weekend in september 3 nachten in New Orleans te verblijven. We waren op reis met een auto, dus we wilden idealiter ergens waar parkeergelegenheid werd aangeboden en toen kwam ik de Lucky Inn tegen. Ik had andere recensies gezien over de gesloten poorten (en ik kreeg niet van tevoren een code), dus ik was voorbereid om aan te komen en moest bellen. Dat deed ik, en de oproep werd meteen beantwoord en de poorten gingen open om ons binnen te laten. Het hotel leek erg rustig toen we verbleven... we zagen geen andere gasten tot onze laatste dag toen we vertrokken, en hoogstens was er alleen maar 3 auto's (inclusief de onze) op de parkeerplaats. We kregen te horen dat parkeren het eerst komt, het eerst maalt, maar we hebben nooit problemen gehad vanwege het lage volume in het hotel. Toen we ons verblijf boekten, wisten we dat de Lucky Inn ongeveer 30 minuten lopen naar Bourbon Street lag, maar we waren ook van plan om de Streetcar te gebruiken, die ideaal gelegen was bij de Lucky Inn, slechts 1 blok verderop (aan Canal Street). De tram was een koopje voor $ 8 voor een pas van 72 uur, dus dit dekte onze volledige tijd in de stad. Het was echt ideaal gelegen voor ons, omdat onze plannen een uitstapje naar een moerastour (waar we naartoe reden) en een wedstrijd in de Ceaser's Superdome (opnieuw, op loopafstand of met de trams) konden zien. We voelden ons veilig op de locatie en konden naar een aantal eetgelegenheden / plaatselijke supermarkt / enz. lopen. Locatie terzijde, onze kamer was een goede waarde voor wat we betaalden. We kregen een "deluxe" kamer met de voorzieningen die we nodig hadden. Ik moest bij de receptie om een haardroger vragen, die ik kreeg en voor het volledige verblijf bewaarde. Opgemerkt moet worden dat er geen koelkast of koffie- en theefaciliteiten in de kamer waren - in plaats daarvan hebben ze gemeenschappelijke aanbiedingen beneden die we niet hebben gebruikt. Onze kamer was schoon en comfortabel, maar dat was alles wat we nodig hadden. Over het algemeen blij met het verblijf.…
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Stephan W heeft een beoordeling geschreven aug 2023
Sauber, etwas schwer zu finden. Keine Klingel draussen, man muss telefonieren, dass jemand die Tür öffnet. Kein Kühlschrank (es war über 40 Grad am Tag), kein Getränkeautomat oder Eismaschine. Keine Kaffeemaschine, kein Frühstück. Grosser TV, aber nur Netflix oder Youtube. Wir waren 3 Nächte da, das Zimmer wurde nie gereinigt (WC Papier auffüllen oder Abfall leeren). Strassenbahnhaltestelle 200 Meter entfernt. Zentrum zu Fuss in 30 Minuten erreichbar
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Hotel für New Orleans günstig
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Absolutely ruined my vacation. Stay away from this place if you don’t want your money stolen. · When I checked in, the employee charged me 100$ for security deposit. Then she asked me to pay for my stay and I used my other credit card. And she charged me 100$ extra again! She said I will be refunded when I check out. I reminded her before checking out that I paid 200$ in total using two different credit cards. I’ve been back home for a week now and I never got my money back. I texted them a million times, they said that refunded everything but I never got my money back. They just stole it and stopped answering at some point. As for the room, it only has basics, like a bed and side tables. Don't expect anything. No refrigerator at all. It's not a quite neighborhood. Couldn’t sleep because of the dog barking the entire night. Save your time, nerves and money. Don't book it. My long awaited vacation was just ruined and even I home I have to waste my time to get my money back. The employees were extremely disrespectful and rude. You feel like you’re in jail not at a hotel where you pay. UPD. 3 month after my stay they charged me credit card for another 100$. This credit card number was stolen, because I didn’t provide it (I paid with another card during my stay), but the stole my personal banking information from booking.com.…
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Taylor McInerney, General Manager bij Lucky Inn
Gereageerd op 15 jun 2023
Dear _T8947YI, Thank you for taking the time to review the hotel. I apologize for any inconvenience and will work with the team and management to make improvements. We do not have access to any banking information from 3rd parties and I am not showing that any recent reservations have any deposit holds. If you could please contact the hotel directly, I would like to investigate this further for you. Warm Regards, Taylor McInerney General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We boekten bij boeking. com en begon door aan te komen bij een gesloten hek zonder toegang om bij een receptie te komen. De poort heeft geen communicatie, dus als u net als wij bent met Britse simkaarten die niet kunnen bellen, kunt u op geen enkele manier contact opnemen met het hotel. Gelukkig kwam er een andere gast binnen en konden we bij de receptie komen waar ons werd verteld dat we een e-mail hadden moeten ontvangen met een code om de poort te openen, die we nooit hebben ontvangen. Het personeel was aardig, maar soms moeilijk te vinden omdat er geen echte receptie is, alleen een bar of kantoorruimte waar ze soms niet zijn. Het hotel zelf is alsof ze geld hebben uitgegeven om het er leuk uit te laten zien, maar het is eigenlijk nog steeds niet leuk. De kamer had veel stopcontacten die niet werkten, waarvan er één uit de muur viel. Het raam ging dicht maar ging niet op slot. Er is geen föhn of strijkijzer, maar op verzoek kreeg ik een föhn en een kledingstomer (wat geen sub is voor een strijkijzer imo). Er is geen koelkast in de kamer, de douche werd de afgelopen nacht en ochtend koud, dus we konden niet douchen. De airco-machine is waanzinnig luid en gaat constant aan en uit. Veel succes met slapen als er mensen naar hun kamer gaan, want je kunt alles horen van de gang naar je kamer. De kamer had een grote tv aan de muur die geen verbinding heeft en niet werkte toen ik probeerde draadloos verbinding te maken met mijn telefoon, dus het is volkomen nutteloos. Er is geen ijsmachine, dus je moet naar de bar gaan en iemand vragen om je ijs te geven. Het enige positieve is dat de locatie op 2 minuten lopen van de tram ligt die je rechts naar de Franse wijk brengt voor ongeveer $ 3 dagpas. Voor de prijs die naar mijn mening niet de goedkoopste was, is dit hotel het niet waard en zou ik ergens anders zoeken, zoals velen hebben gezegd dat het meer een hostel is dan een hotel. 3 sterren is genereus van mij.…
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023Reistype: Bezocht met een partner
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
The rooms are tiny, and they don't have a fridge, they don't have much, the cleanliness of the place is regular, and the positive thing is that they don't charge for parking. It looks like a guest house, the hotel is tiny, and they have no employees, just a manager who was never there in the morning.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Small room, not fridge.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Taylor McInerney, General Manager bij Lucky Inn
Gereageerd op 15 jun 2023
Dear 878emilyr, Thank you for taking the time to review the hotel. I apologize for any inconvenience and will work with the team and management to make improvements. Warm Regards, Taylor McInerney General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.