Hampton Inn & Suites New Orleans Downtown (French Quarter Area) is een fantastische keuze voor reizigers in New Orleans. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Kamers bij Hampton Inn & Suites New Orleans Downtown (French Quarter Area) bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Hampton Inn French Quarter New Orleans ook gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hampton Inn & Suites New Orleans Downtown (French Quarter Area) is een parkeerplaats beschikbaar.
Hampton Inn New Orleans ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van New Orleans zoals Lalaurie Mansion (1,4 km) en Magazine Street (1,5 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Als je trek hebt, ben je bij Johnny Sanchez, Juan's Flying Burrito en Felipe's Mexican Taqueria aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Mexicaanse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire vuurtorens zoals The New Canal Lighthouse en Port Pontchartrain Lighthouse.
Veel plezier in New Orleans!
Het hotel heeft een perfecte locatie, op loopafstand van alles wat New Orleans te bieden heeft. De kamers zijn ruim opgezet en voorzien van een koelkastje en magnetron. Het ontbijt is goed, Paige van de front office is erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen tijdens check in, een aanrader!
De ligging van dit hotel is prima....je loopt zo naar Bourbon street etc etc. Ze waren op dit moment aan t renoveren wat niet fijn is als je hier verblijf. De ontbijtruimte was VEEL te klein voor zoveel mensen en het het ontbijt zelf wat matig. Het personeel was allemaal erg slecht gehumeurd! Al met al voor de ligging moet je het doen voor de service moet je hier niet zijn.
Kamer superklein. Ze plaatsten ons in een toegankelijke kamer. Boxspring was kapot en we moesten slapen met ons hoofd wegzakkend in het hoofdeinde. We hebben gevraagd om van kamer te veranderen en ons is grof verteld dat ze er geen beschikbaar hadden om ons naar te veranderen. Al het personeel bij de receptie was erg onbeleefd. We moesten om schone handdoeken vragen en ze maakten de kamer pas op de laatste dag daar schoon. (Dag 5). Ze hebben ons ook nooit meer wc-papier gegeven. Ze hebben ook nooit de prullenbak geleegd. Kamer moest worden ingesteld op 62 om comfortabel te zijn omdat het zo heet was. De koelkast heeft een nacht nodig gehad om af te koelen. Helemaal geen informatie in de kamer over het hotel of waar dingen te vinden zijn. Veel mensen die we in het voorbijgaan hoorden praten, klaagden ook. Ik zal zeker terugkomen naar New Orleans, maar zal NOOIT meer Hampton Inn and Suites gebruiken. Verschrikkelijk verschrikkelijk verschrikkelijk!…
Ik reisde naar New Orleans met mijn vrouw, stiefzoon en schoondochter en hun hond Madisun. Ik ben een Hilton Honors-lid en hoewel ik meestal niet in een Hampton Inn verblijf, is het een Hilton-accommodatie, het was in de buurt van de Franse wijk en accepteerde honden van meer dan 25 pond (wat een zeldzaamheid is voor hotels in New Orleans. Dat is het goede nieuws . Het ongelukkige deel komt daarna. bij aankomst was er niemand bij de valet, dus ik zocht naar de portier die toen hielp bij het uitladen van de auto, maar nadat hij de tassen op de kar had gezet, verdween hij. Ik checkte in bij de balie, geen bevestiging of groet omdat je een Hilton Honors-lid bent en geen gratis water aanbiedt. bij het vragen om een opgewaardeerde kamer werd verteld dat er geen upgrades waren omdat het hotel had geboekt - bakstenen muur. ik had 2 kamers geboekt die beide letterlijk uitkeken op een bakstenen muur die 2 was voeten van het raam. dat was het totale uitzicht. Ik ging wandelen en mijn vrouw bleef in de kamer om te ontspannen. Toen ik terugkwam, vertelde ze dat ze ijskoud was en probeerde ze de verwarming aan te zetten, maar het werkte niet. de kamer temperatuur was in de jaren 60. Ik probeerde de receptie te bellen k maar geen antwoord dus ging ik naar beneden en kreeg te horen dat ze meteen onderhoud naar de kamer zouden laten komen. 30 minuten later gingen mijn vrouw en ik naar de balie om te adviseren dat we moesten uitchecken en kregen te horen dat onderhoud daar zou zijn. Hij kwam, paste iets in het plafond aan, vroeg welke temperatuur we wilden - vertelde hem 75 graden. hij stelde de temperatuur in, maar we zaten het hele verblijf vast met 75 graden omdat de thermostaat nog steeds niet werkte. Stenen muur! op de dag van uitchecken vroeg ik (11.00 uur) om een verlengde check-out. Ik kreeg nee te horen omdat ze helemaal volgeboekt waren en kamers moesten schoonmaken voor nieuwkomers. Ik zou tevreden zijn geweest met een verlenging van een uur, maar weer een bakstenen muur! Tenzij je tegen een bakstenen muur staat en nergens anders heen kunt, zou ik je niet aanraden om in dit hotel te verblijven.…
Ik kan niet genoeg zeggen over het personeel op deze plek! ! ! Vanaf het moment dat ik op het terrein stapte, voelde ik de liefde. Mevrouw Kyla, mevrouw Precious, mevrouw Ashley en mevrouw Camile bij de receptie zijn de liefste mensen op aarde! Ze gaven allemaal uitstekende service, uitstekende suggesties en nuchtere eerlijke beoordelingen van de beste plaatsen om naartoe te gaan en de plaatsen om voorzichtig te zijn. Meneer Joe kwam om 10.30 uur naar onze kamer om de verwarming te repareren (het was koud in NEE) en hij was snel en efficiënt en hij zorgde ervoor dat de verwarming werkte voordat hij vertrok. Hij was eigenlijk klaar om te vertrekken toen hij werd gebeld om naar mijn kamer te komen. Ik kon niet zeggen dat hij klaar was om te gaan. Hij bracht zoveel tijd door als nodig was om ervoor te zorgen dat we ons op ons gemak voelden. Dan was er mevrouw Janice. Ze maakt het ontbijt in de ochtend. Nu moet je gaan ontbijten, want als ze je op een ander moment van de dag ziet, zal ze je roepen omdat je niet gaat ontbijten. Ik hou van haar. We kwamen de volgende dag helder en vroeg opdagen om te ontbijten en ze was blij haar te zien. Het wafelbeslag was leeg en ik vond het vreselijk om haar te storen. Maar ze zorgde ervoor dat ze me vertelde dat ik geen last had. Ze is aardig en lief als maar kan. De service die ik deze week in dit hotel heb ontvangen, was uitzonderlijk. ALLEMAAL bedankt voor het helpen vieren van mijn verjaardag tijdens mijn 1 straat, zeker niet de laatste, bezoek aan New Orleans…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding