Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Hill Club

29 Grand Hotel Rd, Nuwara Eliya, Sri Lanka
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
The Hill Club
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

434 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 102
  • 152
  • 75
  • 50
  • 55
Bekijk beoordelingen van
81
201
18
3
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Elst, Nederland
Niveau bijdrager
15 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
3 van 5 sterren 1 week geleden beoordeeld

Prachtig aanzicht van het hotel als je aan komt rijden via de lange oprijlaan door de prachtig onderhouden tuin. Bij binnenkomst in het hotel waan je je in het begin van de vorige eeuw, alles is nog in oorspronkelijke staat. Helaas geldt hetzelfde ook voor de kamers, weinig tot geen luxe. Alles past in het decor van een film over de Koloniale tijd. Personeel zeer vriendelijk, prima ontbijt. Diner alleen in gepaste kleding (heren colbert en stropdas), om die reden elders gaan eten. Zeer onaangename geur op de slaapkamer, stinkende afvoer in de badkamer. Gemeld bij de balie, niet verholpen.

  • Verbleef Januari 2016, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Roel B
Sittard, Nederland
Niveau bijdrager
36 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 27 september 2015

Alles in het hotel herinnert aan de Engelse koloniale tijd. Het is allemaal gedateerd, maar toch is het een ervaring die de moeite waard is. Het personeel is vriendelijk. Wil je eten in de chique eetzaal, dan is colbert en das verplicht. Maar dineren in de casual eetzaal is net zo'n leuke ervaring. Voor Singalese begrippen is de prijs hoog, maar zeker niet op Europees niveau. De kers op taart was voor ons de warme kruik die 's avonds in je bed wordt gelegd. Heerlijk!

  • Verbleef September 2015, bezocht met vrienden
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Marlie P
Den Haag, Nederland
Niveau bijdrager
25 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 20 augustus 2015

De buitenkant van het hotel ( voormalig Engels landhuis ) belooft heel wat goeds. Het oogt exclusief /exclusief en de stijl zou je moeten terug doen denken aan lang vervlogen Engelse tijden. Men maakt dat echter absoluut niet waar. Echter achter deze “façade” gaat een slecht hotel en een slecht management schuil. De bediening is zeer traag en in hoge mate inefficiënt. Voorbeeld: het bestellen van één kop thee duurde exact 45 minuten vooraleer die werd uitgeserveerd. Het gaat over 4 of 5 schijven, eer de bestelling bij de juiste man/vrouw terecht komt. Bij binnenkomst van het hotel staan een aantal personeelsleden ( keurig in pak en met stropdas ) in de lobby te wachten. Hun toonzetting en uitstraling is arrogant, alsof je op je blote knieën hen dankbaar moet zijn dat je in het hotel mag verblijven. Voorts werd een van mijn reisgenoten, die een donkerdere huidskleur heeft, naar haar paspoort gevraagd en werd dat gecontroleerd. Erg discriminerend. Bedienend personeel is brutaal. Het is vanzelfsprekend dat diegene die geboekt heeft zijn paspoort laat zien en daar hadden we geen problemen meer, maar wel met het feit dat van die andere persoon ( als enige van ons gezelschap ) het paspoort werd gevraagd en gecontroleerd. In een later gesprek met de secretary / manager Mr. Nirmo Thambapillai zijn excuses aangebonden, werd een kaart en een schaal met fruit aangebonden. Maar het voorval hakte er behoorlijk in. Komt bij dat een van de bedienden meende mij ( als het ware ) in de houding te zetten en mij in een hoek wet te zetten. Het begrip: klant is koning hebben ze in dit hotel nog niet uitgevonden. En tot overmaat van ramp mocht onze Sri Lankaanse chauffeur het hotel niet binnen komen. Een gotspe!!! Als ik bedrijfsleider van dit hotel zou zijn, zou ik er alles aan doen om dat soort zaken juist om te draaien. Immers de chauffeurs brengen de klanten naar het hotel en zorgden dus voor de inkomsten. Wrong policy dus. Slechte Wi-Fi- verbindingen. De kamers zijn zeer gehorig ( slecht geïsoleerd ) en het management treed niet op tegen lawaaierige overige bezoekers ( met name Chinezen ), die de gang als speelplaats gebruikten. De doucheruimte was ruim voorzien van schimmels en dus slecht. De bedden waren goed. De gehele entourage moet je doen denken aan lang vervlogen Engelse tijden. Het hotel kent 2 restaurants. Een is casual kledij voorgeschreven en het andere mag men alleen betreden als men een stropdas en colbert draagt. De obers in het laatste restaurants dragen witte handschoenen. Mijn advies is om dat soort zaken ( hoe leuk ook ) maar achterwege te laten en te investeren in een efficiëntere bedrijfsvoering. Hoewel op vakantie, ging de snelheid van bediening toch echt alle perken te buiten. De bediening luister slecht naar hetgeen er besteld wordt, met als gevolg dat verkeerde zaken worden uitgeserveerd. Leuk witte handschoenen maar nog leuker zou het zijn als de bediening wart vlotter zou zijn. Het ontbijt is zeer karig ( gelet op de externe uitstraling en gelet op onze ervaringen in andere hotels ). De prijs- kwaliteit verhouding ( $ 100, - voor één kamer ) voor alleen logies is wel erg veel geld voor het gebodene. Komt bij dat we ( in tegenstelling tot alle andere hotels, die we in Sri Lanka hebben bezocht ) we ook voor het eten van onze chauffeur moesten zorgen. Het onderkomen van de chauffeurs in het hotel is nog soberder dan onze kamer. Op ons uitdrukkelijk verzoek werden extra dekens bij de chauffeur bezorgd. Het is ( zeker voor de lokale bevolking ) koud in Nuwara Eiya. Het hotel heeft voor de mindervaliden een stoeltjeslift.

  • Verbleef Augustus 2015, bezocht met familie
    • 1 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank cnoomen

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Nuwara Eliya

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Niveau bijdrager
23 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 24 maart 2015 via mobiele applicatie

Prachtige setting, ietswat onderkomen interieur maar dat heeft zijn charmes in dit Engels Clubhuis. Fantastische ontvangst door Benedict die ons die hele avond behandeld heeft als koning en koningin! Een dikke pluim voor hem! Als u deze service ook wil vraag zeker naar hem! Het eten was goed, niets op aan te merken. Bij het diner moet men wel een das en blazer dragen om te mogen eten in het formeel restaurant. Als reiziger heb je dat uiteraard niet bij maar men kan dit krijgen in het hotel. Spijtig dat niet alle blazers en dassen even proper zijn. 1 nacht in dit hotel is wel een ervaring. Meer 

Nuttig?
2 Bedank KennethWillockx
Gent, België
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 23 maart 2015 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er aan de buitenkant schitterend uit, in oude Engelse stijl. Wij waren er met drie koppels en logeerden in de chalet die apart staat van het hoofdgebouw. Daar waren maar drie kamers dus wel leuk om het gebouw voor ons alleen te hebben (met onze eigen butler!). De kamers zelf waren groot en mooi maar de badkamer was zeer oud en versleten en zeer dringend aan renovatie toe. Het eten s avonds was een belevenis: de mannen mochten er enkel binnen met een vest en een das maar gelukkig kon dit geleend worden. Het eten was goed. Samengevat vonden wij het een leuke ervaring om in dit hotel te blijven maar het hotel heeft dringend een grondige opknapbeurt nodig om het terug in zijn oude eer te herstellen. Meer 

Nuttig?
1 Bedank loredegrauw
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 10 september 2014

Het hotel is van de buitenkant prachtig. De kamers zijn echter zeer oudbollig en muf: het heeft een flinke opknapbeurt nodig. Ga daarnaast goed voorbereid naar dit hotel. Mijn vriend en ik waren namelijk een complete mismatch met dit hotel! We waren blij dat we maar één nacht hadden geboekt. Het personeel was namelijk zeer onvriendelijk en de sfeer was letterlijk en figuurlijk koud. We waren een krant aan het lezen in de zogenoemde 'studiekamer' en werden weg gestuurd omdat mijn vriend geen colbert droeg. Vanwege dezelfde reden gingen wij dineren in het informele restaurant (je kunt kiezen tussen formeel of informeel dineren). We waren de enige gasten in dit gedeelte: ongezellig, zeer koude temperatuur maar vooral ook erg ongemakkelijk doordat het personeel zo onvriendelijk was. Het formele reglement wordt overal in doorgevoerd, maar wordt helaas niet met Engelse humor opgelost. We zijn over het algemeen geen klagers, maar bij het uitchecken van dit hotel gaven we aan dat we niet tevreden waren. De medewerker reageerde hierop door te zeggen dat we dit in de enquete van het hotel konden verwerken. Jammer. Het hotel kan zo prachtig zijn, echt een gemiste kans.

  • Verbleef September 2014
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Karen P
Papendrecht, Zuid-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
107 beoordelingen
34 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 11 augustus 2014 via mobiele applicatie

De Hill Club is een prachtig gebouw, Engels countryside aandoend, met binnen mooie authentieke kamers met 19 eeuws meubilair. Het ademt geschiedenis uit die teruggaat tot halverwege 1800. Vooral de readingroom is prachtig. Wij hadden een grote suite, een balzaal! Het ontbijt was heerlijk. We hebben er niet gedineerd; er zijn twee restaurants, een formeel restaurant (stropdas te huur) en een informeel restaurant. Prachtige ruimtes die je verblijf een extra geven. Wij dineerden hier niet. Overnachten in de Hill Club is een ervaring, die wij van harte aanbevelen. (let op dat je in de Hill Club zelf verblijft, er is ook nog een ander kleiner hotel op het complex) Meer 

Nuttig?
1 Bedank PeterdeNooijer
Waalre, Nederland
2 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 21 juli 2014

Hotel ziet er van buiten en binnen authentiek uit. Kamers zijn prima, badkamer verdient een opknapbeurt. Eten is slecht. Ontbijt zeer beperkt. Personeel onvriendelijk, op een enkele uitzondering na. Tuin is prachtig. Het hotel heeft een aantal regels, omdat het van oudsher een club is, die niet te rechtvaardigen zijn. Zo kon onze gids bv niet met ons mee-eten omdat hij ggen clubmember was. Diet coke was over de datum. Kortom: veel geschreeuw, maar weinig wol. Gebouw verdient een upgrade en betere keuken en personeel. Een gemiste kans! Advies: alleen overnachten, maar zeker niet eten. Goed alternatief qua eten ligt om de hoek: het Grand hotel, super eten, bediening en sfeer, aanrader

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank lvdv60
Gorinchem, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 september 2013

Dit hotel was onderdeel van onze georganiseerde prive rondreis. We hadden van te voren al wat negatieve reacties op tripadvisor gelezen, dus gingen van het ergste uit... Het is echt een prachtig engels landhuis, maar niet meer helemaal up-to-date. Wel een unieke en soms lachwekkende ervaring; alleen aan het diner mogen aanschuiven met een geleend colbertje die 3 maten te groot is, moet je de humor van in kunnen zien. En de kruikjes maken het nostalgische gevoel af. The Hill Club is een beleving op zich, die je niet moet willen vergelijken met een ander 3 of 4 sterren hotel.

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank kimotion

250 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (250)
Bekeken
Kamer/suite (32)
Bekeken
Hotel & terrein (63)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (22)
Bekeken
Dineren (37)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (3)
Bekeken
Badkamer (16)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (5)
Bekeken
Overige (72)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Nuwara Eliya bekeken
op 1.6 km afstand
MountView Cottage
MountView Cottage
nr. 11 van 23 in Nuwara Eliya
4.0 van 5 sterren 203 beoordelingen
op 0.3 km afstand
The Grand Hotel
The Grand Hotel
nr. 5 van 23 in Nuwara Eliya
4.0 van 5 sterren 1.383 beoordelingen
op 1.0 km afstand
Jetwing St. Andrew’s
Jetwing St. Andrew’s
nr. 3 van 23 in Nuwara Eliya
4.0 van 5 sterren 1.053 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 8.1 km afstand
Heritance Tea Factory
Heritance Tea Factory
nr. 2 van 23 in Nuwara Eliya
4.5 van 5 sterren 1.875 beoordelingen
op 0.4 km afstand
Araliya Green Hills Hotel
Araliya Green Hills Hotel
nr. 4 van 23 in Nuwara Eliya
4.0 van 5 sterren 355 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Glendower Hotel
Glendower Hotel
nr. 12 van 23 in Nuwara Eliya
3.5 van 5 sterren 186 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf