The Brooklyn is een fantastische keuze voor reizigers in Brooklyn. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Tijdens hun verblijf bij The Brooklyn kunnen gasten Barclays Center (2,2 km) en Park Slope (2,8 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Brooklyn.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij The Brooklyn eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt.
Op zoek naar een steakhouserestaurant? Misschien zijn Peter Luger Steak House, DeStefano's Steak House of St. Anselm in de buurt van The Brooklyn iets voor jou.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Brooklyn Botanic Garden (1,4 km), Brooklyn Museum (1,3 km) en Prospect Park (2,0 km). Dit zijn een aantal populaire attracties in Brooklyn op loopafstand van het hotel.
Veel plezier in Brooklyn!
Na 28 jaar in de reisbranche te hebben gewerkt, is dit de slechtste accommodatie waar ik in heb verbleven. De receptie is veel meer ingepakt in een bijna kogelachtige schaal dan in een COVID-bescherming. Er is geen bar, er is geen lounge, er is geen wifi, er is geen streaming televisie in de kamer. We werden om 13.00 uur gewekt door hotelpersoneel bij de receptie dat schreeuwde tussen, receptie (vanwege scherm) het huishoudpersoneel dat tv keek op maximaal volume op zijn telefoon en de beveiliging. Ik vroeg om van kamer te veranderen, maar kreeg te horen - NEE! Gevraagd om mijn geld terug kreeg NEE te horen! Kreeg een late check-out van 1 uur, maar op de stip klopten ze op de deur, ondanks de problemen de avond ervoor kregen we geen uitstel. We zeiden dat we binnen 5 minuten weg zouden zijn. Het volgende dat we wisten, was dat de beveiliging en het management voor onze deur stonden en ons bedreigden. Ik vroeg om de managementnaam en kreeg te horen dat het niet zou gebeuren! Badkamer spiegel kapot en kraan, Ik heb STUBA en partners gevraagd om de verkoop te verwijderen. Ik heb STUBA en partners gevraagd om ze uit toekomstige verkopen te verwijderen. Blijf hier alsjeblieft niet, wees gewaarschuwd. Darren…
De kamer was best mooi qua indeling (hoewel het uitzicht over een steegje was). Maar het was op de begane grond naast een gemeenschappelijke ruimte, dus je kon het praten van buiten horen. Gelukkig serveerde de gemeenschappelijke ruimte geen drankjes of eten (niet zeker of dat ooit wordt aangeboden). De verduisterende gordijnen waren geweldig, je kon geen lawaai van de weg horen. Er is een Nespresso-apparaat, een magnetron en een koelkast. De receptie ligt vlak bij een drukke doorgaande weg en de stoep staat vol met hondenpoep en graffiti. Er is maar één persoon aan de balie, maar 's nachts is er ook een bewaker. De service was vriendelijk maar We moesten blijven toen de plannen op het laatste moment veranderden en de locatie was dicht bij de metro en ons familielid. Het is waarschijnlijk een goede prijs-kwaliteitsverhouding voor NYC, maar het is geen vijfsterrenhotel. Dus de ongelijkheid in ratings.…
Na het lezen van de recensies op de hotelboekingssites besloten om te boeken. Toen tot mijn schrik de recensies op TripAdvisor gecontroleerd om een slechte recensie te vinden na een slechte recensie en kon het boek niet ongedaan maken als vooraf betaald. Blij dat ik dat niet deed. Zeer aangenaam verblijf
Mijn vrouw en ik hebben in september 2022 een weekend in dit hotel doorgebracht. Onze kamer stonk naar muffe wiet en sigaretten. Er waren onbekende vlekken op vloerbedekking, meubels en gordijnen en plakkerige, vuile laminaatvloeren. De wastafel in de badkamer had een kapotte, niet-functionele warmwaterkraan. Grote zwarte vuilniszakken stonden langs de gang. De lift was janky; de lobby rook overweldigend naar industriële schoonmaakmiddelen (vermoedelijk om meer wiet-/sigarettengeuren te verdoezelen... of erger.) geen enkele manager was telefonisch bereikbaar, wat een enorme rode vlag is voor een hotel - de drukste verkeersdagen van de week zullen vrijdag/zaterdag/zondag zijn. Lijkt me best belangrijk om een manager in de buurt te hebben! Op zaterdagochtend om ongeveer 1 uur kwamen we terug van een laat diner en drankjes met vrienden en ontdekten dat de gast aan de andere kant van de hal een kamerfeest organiseerde in directe tegenspraak met het eigen gepubliceerde beleid van het hotel. We weten dit omdat de man die met ons in de lift zat vanuit de lobby ons vertelde (hij verbleef daar niet), alleen om bij de deur van het feest weggestuurd te worden. Hoewel dat objectief hilarisch is, was dit verblijf allesbehalve. De receptionist heeft ons uiteindelijk naar een iets minder vreselijke kamer gebracht voor zaterdagavond (minder vlekken, rook niet zo erg, enz.) Maar weigerde een terugbetaling te verwerken of bracht me op zondag in contact met de manager. Belachelijk, respectloos en een enorme verspilling van geld en tijd. Ik heb klachten ingediend bij het Department of Consumer and Worker Protection (DCWP) van New York City en de Hotel Association of New York City (HANYC) en betwist de afschrijving via mijn creditcardmaatschappij. In de tussentijd zou ik dit hotel niet aanraden aan mijn ergste vijand. Blijf weg.…
(TLDR-baliemedewerker voorzag ons van een kamer met kingsize bed die we hadden geboekt met een kapotte badkamerdeur en waren zeer terughoudend, onbeleefd en nutteloos bij het oplossen van het probleem. Ik heb me tot nu toe nog nooit zo verplicht gevoeld om een beoordeling achter te laten.) Ik heb dit hotel geboekt via Chase omdat ik dacht dat het een geweldige optie was, omdat veel beoordelingen zeiden dat het goed was of op zijn minst oké om in te verblijven. We kregen eerst een heel goede indruk van het hotel, waardoor we onze bagage konden opslaan terwijl we uitcheckten bij airbnb en ze nergens konden opslaan (dat of rondzwerven in NYC met twee grote handbagage). Toen we later die dag incheckten, was het echter de tegenovergestelde ervaring. De receptie voelde in het begin niet erg gastvrij (oke, wat dan ook). We kregen toen een kingsize kamer die we via achtervolging hadden geboekt en kwamen erachter dat de deur van de badkamer volledig kapot was en de deur niet een beetje kon sluiten. Mijn vriend wilde de badkamer gebruiken, maar was ongemakkelijk zonder privacy (zoals ik), dus vroegen we de receptie of er andere beschikbare kamers waren om naar over te schakelen. Ze zeiden dat de badkamerdeuren momenteel worden gerepareerd en gerepareerd en dat het hotel die nacht volgeboekt was. Ik voelde me ongemakkelijk dat er niets werd gedaan door de receptie over deze kwestie en ik zei oké en terug naar onze kamer. We waren NIET op de hoogte van de toestand van de badkamerdeur voordat we incheckten. Aangezien we niet op de hoogte waren van een kingsize slaapkamer met een kapotte badkamerdeur. Ik belde Chase om te zien wat onze opties waren en om dit probleem op te lossen (omdat de receptionist van het hotel er niets aan deed). Chase was erg goed in het optreden als tussenpersoon en nam contact op met het hotel. De receptionist van het hotel kwam naar onze kamer en we vertelden over onze situatie met de kapotte badkamer. We kregen toen een spot met "wat is er aan de hand" en dat verbijsterde ons dat we moesten uitleggen dat de deur zichtbaar kapot was en dat er geen privacy was in de badkamer. Ze ging terug en praatte nog wat aan de telefoon (naar de lijn van het reisbureau van de achtervolging, neem ik aan) en een paar minuten daarna kwam ze naar onze kamer en voorzag ons van een andere kamer (geweldig! Eindelijk! !). Ze zei dat we de kamer moesten controleren en dat deden we, wat echter naar onze tevredenheid was; deze kamer die we kregen was een groot bed. We vroegen de receptioniste of het mogelijk was om gecompenseerd te worden voor de kamer met de juiste maat omdat ik een kingsize bed moest betalen en ze keek ons zeer terughoudend aan en zei: "Ik heb al te veel voor je gedaan. ” Tot ons ongeloof kregen we de optie om ofwel de volledige slaapkamer te annuleren en te behouden voor de prijs van de koning waarmee ik oorspronkelijk had geboekt. Merk op dat we vonden dat de receptioniste ongeduldig en onbeleefd tegen ons was omdat ze een minimale werkruimte vroeg en een kleinere geboekte kamer compenseerde. We kregen over het algemeen slechte vibes en wilden niet langer in het hotel blijven. We vroegen of we hadden geannuleerd en of er een terugbetaling zou zijn en ze zeiden nee. We probeerden Chase opnieuw te bellen om het probleem op te lossen, maar hadden geen geluk. We hebben echt geprobeerd om het met zoveel professionaliteit als we kunnen leuk te vinden. We hebben het een kans gegeven, maar de receptionist heeft het verpest. Geen enkele verontschuldiging. Ze overwoog pas om met ons probleem te helpen toen Chase hen had gebeld. Uiteindelijk verlieten we het hotel voor de best western plus aan de overkant van de straat (GOED WAARD OM DAT EXTRA BEDRAG DAN DIT HOTEL TE BESTEDEN. HET WAS NACHT EN DAG IN DIENST EN LEVENSRUIMTE). Nooit meer, en het heeft ons een waardevolle les geleerd om diep in de beoordelingen te duiken, verder door "meest recente" in plaats van als geheel "4 / 5 sterren"…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding