Onlangs verbleef ik met mijn gezin in Comfort Inn Brooklyn terwijl ik op bezoek was New York voor mijn zoon tennis Camp.Ik was erg blij met mijn verblijf. Mijn kinderen vonden het hotel en de kamer. het personeel was behulpzaam. Het hotel werd verkocht alle 3 dagen verbleven we , de kamers waren zeer goed onderhouden en super schoon. Het zag eruit alsof ze deden gewoon een complete renovatie. Ik zou zeker beveel dit hotel. De dame die in de ontbijtzaal was erg leuk. Ik zou in dit hotel verblijven wanneer ik naar New York.
Klantenservice: net ingecheckt voor een verblijf van twee nachten met mijn familie. De baliemedewerker, Andrea, was helemaal niet uitnodigend. Mijn man gevraagd Andrea als een kamer beschikbaar was op een hoger niveau, aangezien onze toegewezen kamer ligt direct tegenover het potentieel lawaaierig ontbijtzaal gebied. Ze ging verder om ons te vertellen dat dit de kamer dat we toegewezen. Ze hebben geen pogingen gedaan om te zien of een andere kamer beschikbaar was. Mijn man geprobeerd duidelijkheid te door te vragen of een andere kamer beschikbaar was. Zij herhaalde, "dit is de kamer die je hebt toegewezen en als je twee queensize bedden, dit is wat is toegewezen." na een dag van reizen ... op weg sinds 7am en het was nu 8:15pm, we waren net klaar om een douche te nemen en maak je klaar voor bed. Geen klachten, maar we hebben geconstateerd dat haar klantenservice vaardigheden waren zeer slecht. Na het bekijken van de kamer, zag ik dat er waren slechts twee washandjes en handdoeken op de kamer. Ik vroeg Andrea voor twee meer. We zijn een gezin van vier personen en een reservering gemaakt voor vier. Andrea onmiddellijk gezegd, " als er geen meer in de wasruimte, dan hoeven we niet meer." Ik moest haar vroeg als ze zou controleren. Ze zei dat ze zou en daarna belde onze kamer om ons te vertellen dat de handdoeken/washandjes zou niet beschikbaar tot 9am. Het is jammer dat ik moet snel een klantenservice professioneel te reageren op zo'n eenvoudig verzoek. Ook waarom het niet huishoudelijk laat een reserve van handdoeken/washandjes voor gasten? Kamer kwaliteit: De lakens waren bevlekt. Op één bed het zag eruit als een vrouw de stichting make-was ingesmeerd langs de bovenrand van de witte dekbed. Meerdere pennenstreken en vlekbestendige markeringen op de lakens. Hoe hard is het bleekwater witte lakens? Waren ze zelfs gewassen? Mijn man belde Andrea en vroeg haar om te komen en de staat van de kamer. Ik ben niet zeker van het gesprek dat daarop volgde, maar in ongeveer een minuut, Andrea belde ons terug en zei dat ze ons te verplaatsen naar een andere kamer. We zijn dankbaar dat zij onverwijld actie de netheid kwestie en wonder boven wonder was in staat om ons een soortgelijke kamer op een hoger niveau. Opmerking: Bij aankomst hebben we gevraagd voor soortgelijke kamer op een hogere verdieping en Andrea was niet in staat om omschrijven waarom we niet konden worden verplaatst. Ik zou dit hotel niet aanraden aan gezinnen met jonge kinderen. Klantenservice ontbreekt. Reinheid is twijfelachtig. Er zijn andere mogelijkheden in de omgeving.…
Het was een goed verblijf, midden in het hart van Brooklyn. Gemakkelijk om de bus te pakken om ergens naartoe te gaan. Vanwege de prijs niet zeker of ik er weer. Ik begrijp niet waarom alle Brooklyn is zo duur. Geen magnetron op de kamer, je moest gebruiken in het ontbijt nuck. De ijsmachine werkte elke andere dag.
Het gaat niet om de slechte dingen, het is belangrijker hoe de property management behandelen. Persoonlijk heb ik fee de manager is een "eenzame" team player hier. Het personeel bij de receptie leek erg VN-geïnteresseerd om hun werk te doen. Ze waren niet onbeleefd, maar ze waren niet aangenaam. Ze waren gewoon "er". De general manager was echter geweldig, dus ik heb het gevoel dat zij moet haar handen vol. Probeerde kamers en niet één had een stopcontact dat werkte, afgezien van de badkamer en de koelkast in mijn kamer allll bevroor mijn dranken die ik had om te gooien. Op lijn adverteert met een voordeel van deze locatie als zijnde "inclusief parkeren", maar als u er bent geïnformeerd dat het (wat leek op) 6 tot 7 ruimtes zijn alle het eerst komt het eerst maalt. Dat gezegd zijnde het hotel deed me tegemoet, nadat ik duwde. Ontbijt dat geserveerd wordt, is prima. Met vriendelijke groet, is het ok. Niet slecht. De kamer zelf was ook in orde. Voelde ruim, niet benauwd. Ik zou teruggaan? Ik zou, maar alleen als de andere hotels in de omgeving waren uitverkocht. Ik gaf dit een gemiddelde waardering, maar gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring zou het een "1". Gebaseerd op hoe ik was verzorgd door de manager, een "5". Dus eigenlijk is er hoop.…
Dit is het slechtste hotel waarin ik ooit in mijn leven. de kamer echt klein is en de klantenservice is slecht verbleven. De ontbijt dame was echt onbeleefd, ze moeten huur een mooier lady. Zal het nooit aanraden aan iedereen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding