The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Philadelphia is The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton een uitstekende plek om te ontspannen. Met een luxe omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton de ideale uitvalsbasis in Philadelphia.
Gasten kunnen gebruikmaken van wifi en de kamers bij Philadelphia Four Seasons bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, dakterras en roomservice. Gasten van Philadelphia Four Seasons kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een dakterras met bar op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton kunnen gasten One Liberty Observation Deck (0,5 km) en Rittenhouse Square (0,8 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Philadelphia.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Philadelphia oesters te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals City Tavern, Parc Brasserie of Vernick Food & Drink.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische musea zoals Eastern State Penitentiary, Museum of the American Revolution en National Constitution Center.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton zorgt ervoor dat je Philadelphia niet snel zult vergeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 1.352
- 484
- 235
- 121
- 126
- Filteren
- Nederlands
Na een paar uitdagende weken keken mijn vrouw en ik uit naar een "speciale" hoger - eind ervaring dit afgelopen weekend. . . "Een wereldwijde portfolio van opmerkelijke hotels met één - of - een - soort verhalen te delen. "
In het kort: Wat een teleurstelling.
We kwamen aan 9 : 00 vrijdagavond. De controlelijn was 7 koppels diep met EEN persoon achter de toonbank. Na 10 - 15 minuten bereiken we de voorkant, werden we bedankt voor het zijn Diamond leden en ik vraag waarom er maar één persoon is die gasten helpt. We kregen te horen dat de tweede persoon was op "lunchpauze" en de nacht was traag, dus ze vertelden iemand anders om naar huis te gaan. De andere persoon was de telefoonoperator maar nam geen gasten mee? Dit moet een high-end ervaring zijn? Frustrerend genoeg was dit slechts onze eerste ervaring met de Logan die centen knijpt en slechte beslissingen neemt.
De volgende zaterdagochtend verwachtten we een ontspannen ochtend gevolgd door een lekker ontbijt. Dat ging om 06.00 uur fout toen het alarm afging. We hadden het kunnen controleren. Maar misschien moet het alarm uitstaan een onderdeel zijn van de nieuwe logeerkamer voorbereiding checklist? Is er een checklist? Bij deze "Curio Collection" accommodatie? En het wordt niet erger. . . Veel erger.
We gingen uiteindelijk naar beneden voor ons ontspannende, high-end, chique chique ontbijt om er vervolgens achter te komen dat het restaurant vol is en de eerste beschikbare reservering is om 11.30 uur! Het zit hier vol. Mensen schreeuwen. Het is een dierentuin!
We kregen bar zitplaatsen aangeboden en geaccepteerd. Na 15 minuten niet eens koffie of een menu aangeboden te hebben gekregen begonnen we te vertrekken. Op dat moment gooide een andere persoon zijn rekening naar de manager met de vraag "Neem je hier geld aan? Zo ja, haal de koffie van de rekening. Het kwam nooit! " We hadden genoeg gezien en opgegeten en vertrokken om ergens iets te eten te zoeken in een stad die we nauwelijks kenden.
Ja, zoals andere beoordelaars opviel, De plaats heeft liefde nodig. Onze douchedeurgrepen vielen eraf. Maar het ontbrak het meeste was service. PERSOONLIJKE service. Ik zit rond de 1.000 Hilton punten. Ik reis veel. Eerlijk gezegd heb ik veel betere ervaringen in Hilton's budget accommodaties dan deze plek gehad.
Mijn advies: BLIJF UIT DE BUURT. Zoek een andere optie.
Het hotel bood me lunch aan uit beleefdheid, wat leuk was, denk ik, maar het maakte het verlies van mijn bederfelijke eten en essentiële medische apparatuur niet goed.
Onnodig te zeggen, ik zal nooit meer in dit hotel verblijven. Als u uw persoonlijke eigendommen waardeert, neem dan een pas op de Logan Curio in Philly. Er zijn betere opties die je niet het gevoel geven slachtoffer te zijn van diefstal.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding