Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
4 W 37th St, New York, NY 10018-7401
6 personen bekijken dit hotel
Hotels.com
US$ 316
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 316
Aanbieding bekijken
Vio.com
US$ 284
Aanbieding bekijken
TravelocityUS$ 316
Trip.comUS$ 312
Orbitz.comUS$ 316
alle 10 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (181)
Kamer en suite (41)
Zakencentrum en evenementenruimtes (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 113 van de 529 hotels in New York
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fietsverhuur
Patio
Televisienetwerken voor kinderen
Taxiservice
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Geldautomaat bij gelegenheid
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Radio
iPod-aansluiting
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Arabisch en nog 2
488beoordelingen10vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 361
  • 84
  • 15
  • 11
  • 17
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
_sineaddowney63 heeft een beoordeling geschreven 14 mrt.
Belfast, Verenigd Koninkrijk41 bijdragen51 nuttige stemmen
De kamers waren schoon, net als de badkamer, maar absoluut niet groot genoeg voor 2 volwassenen, mijn volwassen dochter en ik hadden 2 kleine tweepersoonsbedden, we hadden niet eens ruimte om elkaar te passeren of om onze kleding of koffers goed op te bergen. t zwaai een kat serieus helemaal niet groot genoeg. het personeel was op geen enkele manier prettig of behulpzaam, ze waren zelfs onbeleefd en lieten hun gasten rondhangen terwijl ze het telefoongesprek beëindigden, meestal slechts één persoon op het bureau, ze hielpen mijn dochter en ik niet eens terwijl we worstelden met onze bagage ze boden helemaal geen hulp met wat dan ook tijdens ons verblijf zouden hier zeker niet weer verblijven Manieren en beleefd gesprek, zelfs een leuke goedemorgen enz. Zou een lange weg gaan en veel meer ruimte! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Carina H heeft een beoordeling geschreven 14 mrt.
Strangnas, Zweden531 bijdragen30 nuttige stemmen
Ik moet nog uitzoeken of ik in dit hotel zal verblijven of niet. Ik heb dit hotel geboekt voor 8 nachten en arriveerde op 29 maart via de website van Choice Hotels begin januari. Op 1 maart kreeg ik een e-mail van Choice hotels, waarin stond dat The Draper niet langer een Choice hotel is en dat ze mijn reservering niet langer konden garanderen. Neem contact op met het hotel om te zien of de reservering nog steeds bestaat. Ik belde het hotel alleen rechtstreeks om erachter te komen dat ze problemen hadden met het vinden van mijn reservering, maar uiteindelijk vond de behulpzame man met wie ik sprak het in hun systeem. Niet tevreden met alleen een mondelinge bevestiging, ging ik op zoek naar een schriftelijke bevestiging van mijn reservering. Er is geen andere manier om rechtstreeks contact op te nemen met het hotel dan via de telefoon, dus op 2 maart nam ik contact op met de ondersteuning van de Hilton-hotelgroep, die een erg lange verwerkingstijd heeft voor de e-mails die ze ontvangen. Het duurde 6 dagen voordat ik de eerste reactie kreeg, waarbij de afhandelaar om mijn bevestigingscode en mijn gegevens vroeg. Dat heb ik allemaal opgeschreven in mijn eerste contact met hen, maar niet in het formaat waar ze om vroegen. Natuurlijk heb ik de informatie opnieuw verzonden in het formaat waar ze om vroegen. Wachtte nog eens 7 dagen op een reactie om de informatie te krijgen dat ze mijn reservering niet kunnen vinden en kan ik ze de bevestigingsmail sturen die ik van Choice hotels kreeg toen ik de reservering maakte bij The Draper. Dit was vandaag en ik heb de bevestigingsmail teruggestuurd naar de ondersteuning van de Hilton-groep. Wetende dat het waarschijnlijk nog 7 - 10 dagen zal duren voordat ik weet of ik een kamer heb om in te verblijven als ik op 29 maart in New York aankom, begin ik me echt zorgen te maken. Keuzehotels hebben dit niet goed aangepakt. Voor zover ik weet, wisten ze dat het hotel vanaf 1 maart tot de Hilton-groep zou behoren, maar ze lieten mensen nog steeds kamers boeken na 1 maart, wetende dat ze de reserveringen niet konden garanderen. Hilton-hotels hebben dit niet goed aangepakt, aangezien ze de reserveringen die via Choice-hotels zijn gemaakt, niet lijken te erkennen of na te komen terwijl The Draper nog bij hen was aangesloten. Deze reis zou een verjaardagscadeau aan mezelf moeten zijn om mijn 50 ste verjaardag te vieren. Ik nam de tijd om beoordelingen te lezen en verschillende hotels te vergelijken om het beste hotel voor mijn verblijf te vinden voordat ik The Draper boekte, en de afgelopen 2 weken, die een tijd van opwinding en voorbereidingen voor mijn aanstaande reis hadden moeten zijn, waren erg stressvol met de onzekerheid dat ik bij aankomst in New York niet weet of ik een hotelreservering heb. Er is geen andere manier om met het hotel in contact te komen dan via de telefoon. Vanwege het tijdsverschil, de kosten van telefoontjes naar het buitenland en mijn wens om een schriftelijke bevestiging van mijn aanstaande reservering te krijgen in plaats van alleen een mondelinge bevestiging, ben ik zo teleurgesteld over hoe dit is afgehandeld door zowel Choice-hotels als Hilton-hotels en dit heeft echt een domper gezet op mijn 50ste verjaardagsreis. Ik weet dat dit niet direct aan het hotel te wijten is, maar de manier waarop dit is afgehandeld door Choice-hotels en Hilton-hotels weerspiegelt het hotel zelf. Ik zou het erg op prijs stellen als ik een e-mailadres rechtstreeks naar The Draper hotel zou kunnen krijgen, zodat ik de receptie kan e-mailen om te zien of ik over 15 dagen ergens kan verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
samartinez2017 heeft een beoordeling geschreven 12 mrt.
Los Angeles, Californië72 bijdragen67 nuttige stemmen
We verbleven in dit hotel vanwege de locatie. Het is een heel kleine kamer, wat begrijpelijk is voor Manhattan, dat gezegd hebbende, we hadden een slechte ervaring. Eerst het goede: Max, was erg aardig en bovenop dingen Locatie was goed Kamer was schoon (bij aankomst tenminste) Het niet zo goede: Ik vroeg om de kamer ongeveer 3 keer (mooi) gedurende de dag schoon te maken, elke keer zeiden ze "maak je geen zorgen, het zal gebeuren, ze hebben tot ongeveer 17 of 18 uur de tijd om het te doen" Rond 17.00 uur kom ik naar de lobby (let wel, we zijn vertrokken om er zeker van te zijn dat ze tijd hadden om schoon te maken) en ik vraag Dipika "dit is de vierde keer dat ik om kamerschoonmaak moet vragen", ze vertelt me dat iedereen al is vertrokken en dit nooit gedaan, ze had GEEN oplossing. Ik moest haar vertellen "je kunt me een gedeeltelijk krediet geven omdat ik niet krijg waar we voor betaald hebben of een andere kamer voor ons regelen" Eindelijk krijgen we een andere kamer, in het proces hebben we een portemonnee in de oude kamer achtergelaten, want dit is zo'n pijn in de nek om te bewegen, en het was een nachtmerrie om het later na het uitchecken terug te halen, toen we ons eenmaal realiseerden dat we het hadden verlaten achter. Had een solide 4 sterren kunnen zijn, maar vanwege deze slechte ervaring zullen we waarschijnlijk niet terugkeren.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Paul T heeft een beoordeling geschreven 2 mrt.
Bournemouth, Verenigd Koninkrijk4 bijdragen
Neem graag een aanbetaling van $ 200 voor incidentele kamerkosten, blij om te bevestigen dat het volledig terugbetaald moest worden. Echter, 16 dagen nadat we uitgecheckt hebben hebben we de borg alsnog teruggekregen. 10 berichten gestuurd maar op geen enkele reactie gehad
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
peggyfloodct heeft een beoordeling geschreven feb. 2023
Connecticut71 bijdragen49 nuttige stemmen
Alles is nieuw en glanzend bij de Draper. Zo'n goed uitgeruste kamer met een comfortabel kingsize bed. Personeel was geweldig. De locatie is perfect. Centraal in de binnenstad, maar ik kon gemakkelijk naar de Highline lopen op 30 e en naar de Whitney gaan. Kamers zijn aan de kleine kant, dat is het enige negatieve, maar waarom zou je naar Manhattan komen en in je kamer blijven?
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 146 - US$ 388 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNew YorkNew YorkTenderloin / Midtown West / Garment District / Midtown
AANTAL KAMERS
143
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

THE DRAPER, ASCEND HOTEL COLLECTION (New York, NY) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over The Draper, Ascend Hotel Collection
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The Draper, Ascend Hotel Collection?
Attracties in de buurt zijn Manhattan Skyline (0,3 mijl), New York Public Library (0,3 mijl) en Empire State Building (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The Draper, Ascend Hotel Collection?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, wasservice en fietsverhuur.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij The Draper, Ascend Hotel Collection?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij The Draper, Ascend Hotel Collection?
Ja, betaald privéparkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The Draper, Ascend Hotel Collection?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Royal 35 Steakhouse, Izakaya MEW en Gabriel Kreuther.
Welke talen spreekt het personeel van The Draper, Ascend Hotel Collection?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, hindi, arabisch en urdu.
Zijn er historische locaties in de buurt van The Draper, Ascend Hotel Collection?
Veel reizigers bezoeken National September 11 Memorial & Museum (5,0 mijl), World Trade Center Memorial Foundation (5,0 mijl) en Hamilton Park (3,5 mijl).
Heeft The Draper, Ascend Hotel Collection een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.