De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in New York hoeft niet lang te duren. Welkom bij Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Central Park, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Central Park eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Tijdens hun verblijf bij Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Central Park kunnen gasten Love Sculpture (1,3 km) en Metropolitan Museum of Art (2,5 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in New York.
Op zoek naar een Mediterraan restaurant? Misschien zijn Marea, Via Carota of Estiatorio Milos in de buurt van Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Central Park iets voor jou.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met GE Building - Observatieplatform (1,5 km), American Museum of Natural History (1,8 km) en Times Square (1,3 km). Dit zijn een aantal populaire attracties in New York op loopafstand van het hotel.
Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Central Park biedt je het beste van New York, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Hotel ligt in de buurt van niets. Dus geen eetgelegenheden in de buurt. Personeel was een van de meest onbeschofte mensen ooit behandeld. 15 + minuten wachten op de lift was de norm. Kamers waren klein, oud en wifi was bijna onbestaande. Elke nacht harde geluiden en dichtslaande deuren. Blijf ergens anders.
Het hotel is vrij centraal en het personeel is aardig. De kamers zijn klein met extreem minimale opslagruimte. Zoals minimaal! Ik heb een week uit onze koffers geleefd, maar daar kan ik mee leven. Mijn probleem ligt hier: slechts één op de twee liften werkt. We wachtten een uur buiten de lift toen we aankwamen om naar onze kamer te gaan. Het stoorde ons niet al te veel tijdens onze reis, omdat we de trap gebruikten om op en neer te gaan. Echter. . op de laatste dag en om 8 uur uitchecken wachtten we 50 minuten met onze koffers buiten de lift. We hadden iets leuks geboekt voor onze laatste dag en we hebben haast, dus besloten we dat de enige optie was om te proberen de koffers de trap af te krijgen. Mijn koffer splitste halverwege de trap en lag overal kapot met al mijn spullen. Ik belandde in tranen van overstuur en frustratie en het personeel leek gewoon perplex, bood niet veel van een oplossing, in feite negeerden ze volledig wat er was gebeurd. Ik denk niet dat ik ooit in een hotel heb verbleven waar ik mijn ogen uit heb gehuild vanwege hoe onzin hun voorzieningen zijn, aangezien ik over het algemeen erg relaxed ben en niet veel stoort me genoeg om een slechte beoordeling achter te laten . Dus helaas nee, ik zou hier niet weer verblijven in New York. We waren blij dat we uiteindelijk vertrokken.…
Ons derde verblijf in dit hotel en we vonden het weer geweldig. Goede locatie. Op loopafstand voor ons van zowel Lincoln Center als Rockefeller Center. Vriendelijk personeel en kamer is altijd vroeg klaar als we er zijn geweest. De kamers zijn kleiner, maar we besteden er toch niet veel tijd aan. Zeer schoon hotel ook. Extra voordeel is het gratis ontbijt in de ochtend. Grote selectie van warme gerechten, evenals bagels, ontbijtgranen, fruit, enz .... Zeer redelijke prijs per nacht voor NYC. We zullen hier blijven wanneer we de stad bezoeken. (Het enige voorbehoud bij dit bezoek was dat een van de twee liften uit was, dus het was soms behoorlijk wachten. We vroegen om een lage verdieping en liepen meestal de trap op. Als dat echter geen optie is, kun je zal geduld moeten hebben tot de tweede lift gerepareerd is.…
De meest vreselijke ervaring om in dit hotel in te checken na een reis van 20 uur om naar New York te komen. De dame bij de receptie bleef hardnekkig 'Ik kan je niet horen' roepen na alles wat we zeiden, ook al deed ze geen moeite om ons te horen. Ze vroeg toen om een aanbetaling van $ 50 per nacht, $ 250 die we tien werkdagen nadat we onze reis hadden verlaten niet terug zouden krijgen. We waren absoluut blind voor de betaling en verwachtten een aanbetaling van $ 100 zoals elk ander hotel waar ik eerder heb verbleven, of een creditcard die ze in rekening zouden brengen als er iets zou gebeuren of in rekening zou worden gebracht in onze kamer. We kregen voortdurend te horen dat onze boeking de 'kleine lettertjes' zou hebben, ook al liet ik ze onze volledige boekingsbevestiging zien die geen teken van deze informatie bevatte. De manager stemde er toen mee in om de kosten te verlagen tot $ 150 . Omdat het een speciale gelegenheid is, belde ik twee keer voordat we aankwamen om een kamer met uitzicht op de stad te reserveren. Dit werd telefonisch bevestigd, maar bij het inchecken vertelde ze ons dat alle kamers verdwenen waren. De slechtste service voor een hotel dat ik ooit heb meegemaakt, geen enkele gedienstige sfeer. We kregen ook herhaaldelijk te horen dat we 'onze boeking moesten annuleren' als elke oplossing voor alles waar we niet tevreden mee waren. Het hotel is vervallen en geen cent waard die we betaalden. Niets dat de moeite waard is om die aanbetaling van $ 250 te beschadigen. De lift is ook erg traag, met drie verschillende hotelgasten die ons vertellen dat het ongeveer 20 minuten duurt om 's ochtends beneden te komen. Belachelijk. Verspil uw geld niet.…
Verbleef hier om familielid aan te moedigen tijdens de NYC Marathon. Blokken van Central Park en vlakbij de finish. Gemakkelijke toegang tot de metro om naar andere uitkijkpunten te gaan. Kamers zijn schoon. Johnnie bij de receptie was erg vriendelijk. Kleine gezellige bar en grote binnenplaats met banken. Ontbijt was basic, maar werkt!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding