Andaz San Diego is ideaal voor een bezoek aan San Diego. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals San Diego Bay Walk (1,3 km) en The Unconditional Surrender (1,5 km), maken dat Andaz San Diego de ideale accommodatie is voor bezoekers in San Diego.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Ivy Hotel San Diego toegang tot een 24 uursreceptie, een conciërge en een dakterras. Andaz San Diego Hotel biedt ook een dakzwembad en ontbijt, waardoor je reis naar San Diego nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Als je trek hebt, ben je bij The Fish Market, Crab Hut en Nobu aan het juiste adres. Dit zijn een aantal visrestaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Als je San Diego wilt verkennen, is een van de overheidsgebouwen, zoals Port Pavilion on Broadway Pier, County Administration Center en United Nations Building, misschien iets voor jou.
Bij Andaz San Diego staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in San Diego!
Chique, correct, steeds behulpzaam. Leuk ontbijten op het dak. Kan je naar huis bellen in december dat je buiten zit te ontbijten terwijl ze in Belgie in de viezigheid zitten tegen de avond. Moeilijk om bij de prive parties me te doen. Moet ooit toch eens lukken.
Zeer gastvrije ontvangst met welkomstdrankje. Begint al met de valetparking. Super attente jongeman helpt met de koffers en parkeert de auto. Mooie kamer, wel zonder uitzicht. Prima sanitair. Sfeervolle roofdining/breakfast, voorzien van luxe lounge plekken. Zwembad (ook op dak) is vanaf de namiddag vaak bezet ivm privé feest. Omdat mijn kinderen toch wilde zwemmen, werden ze met de hotelauto (enorm grote SUV, gekentekend ANDAZ2) naar het zusterhotel gebracht en gehaald. Service in het kwadraat.
Plaats is prachtig, maar de service was dat niet. Alles, van evenementenpersoneel tot STK tot huishouding, was inconsistent en veel moeilijker dan nodig was. Als je zelfvoorzienend bent, zou het goed moeten komen, maar verwacht onderweg niet te veel hulp.
We waren erg teleurgesteld over ons verblijf en voldeden niet aan de Hyatt-normen. Toen we voor het eerst incheckten, zag het er geweldig uit van binnen naast de daklozenkampen rondom en ons werd verteld dat fluweel bij ons verblijf was inbegrepen omdat er geen parkeergelegenheid was en hiervoor in rekening werd gebracht bij het uitchecken. En toen hem werd gevraagd naar een kamerupgrade vanwege onze ledenvoordelen bij Hyatt, zeiden ze dat ze het niet eren dat als we onze kamer wilden upgraden, we zouden moeten betalen. We konden ook geen gratis water krijgen tijdens ons verblijf. De kamers en het hotel waren erg schoon en zagen er mooi uit. De airconditioning werkte niet en toen ze erop werden gebeld, konden ze er de volgende dag niet iemand naar laten kijken. De kamers zijn erg dun en hoorden alles van buitenaf, mensen in de gang praten en kamers ernaast. De bedden waren echt ongemakkelijk. We gingen naar de receptie om wat spullen naar onze kamer te laten brengen en ze zeiden dat ze zo zouden zijn en nooit kwamen opdagen. Als we er met ze over praten, haalden ze gewoon hun schouders op en zeiden dat het er had moeten zijn en dat is alles. We hebben absoluut niet de Hyatt-brillen gekregen die we gewend zijn bij een verblijf bij Hyatt en Hyatt-filialen. We raden deze accommodatie niet aan.…
Onze kamer was nog niet klaar toen we aankwamen bij het hotel (17.00 uur), ook al checkten we 2 uur te vroeg in op de Hyatt-app (14.00 uur, inchecken was om 16.00 uur). Toen we eenmaal in onze toegewezen kamer kwamen, ontdekten we dat de toonbanken smerig waren van de laatste gast, er was niets schoongemaakt en er waren zelfs lichaamsvloeistoffen op het hoofdeinde! We waren absoluut verontwaardigd. We sleepten al onze bagage terug naar de lobby en ze gaven ons een nieuwe kamer. Aangekomen bij de kamer waren we teleurgesteld dat het niet de kamer was die we hadden gevraagd. Ze zeiden sorry, maar ze waren uitverkocht van het type kamer dat we wilden en lieten het daarbij. Voor de hoeveelheid geld die aan de hotelkamer werd uitgegeven, waren we grondig teleurgesteld en zullen we niet opnieuw in San Diego Andaz verblijven.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding