De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in San Diego hoeft niet lang te duren. Welkom bij Courtyard San Diego Central, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een krant en een open haard buiten aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
Tijdens hun verblijf bij Courtyard San Diego Central Hotelkunnen bezoekers naar Convoy District (1,2 km) en C3 Church San Diego - Central Campus (1,7 km) gaan, enkele van de populairste attracties van San Diego.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in San Diego die garnalen serveren, zoals Bud's Louisiana Cafe, 94th Aero Squadron en Godfather in de buurt van Courtyard San Diego.
Als je San Diego wilt verkennen, is een van de tuinen, zoals Balboa Park, Botanical Building and Lily Pond en Inez Grant Parker Memorial Rose Garden, misschien iets voor jou.
Courtyard San Diego Central biedt je het beste van San Diego, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt in het zakelijke district. We verbleven hier voor het bijwonen van een bruiloft in Old Town San Diego, wat slechts een paar mijl verderop ligt. Voordelen: schoon, goed klantenservice, wasservice, mooi zwembad, gratis parkeergelegenheid en gratis wifi. Nadelen: kunt niet gewoon het hotel uitlopen en de stad verkennen - als u dat echt wilt doen, verblijf dan in het Gaslamp-district. Geen magnetron.
Ik wil even de tijd nemen om uit te drukken hoe geweldig Eventy en Matt zijn op deze Courtyard by Marriott-locatie! Ze deden hun uiterste best voor mij toen ik mijn telefoonoplader in een van de andere kamers achterliet omdat ik van kamer moest veranderen voor mijn zakelijke verblijf van 3 dagen. Als ik je vertel wat ze ook krijgen, hebben ze opslag nodig omdat deze twee ervoor zorgden dat ze contact met me hielden en het bureau verlieten om mijn telefoonoplader te zoeken (het is zo'n ongemak als je geen oplader hebt voor je telefoon en je bent op zakenreis) Matt ging persoonlijk naar de kamer en zag dat mijn oplader daar was, hij en Eventy brachten hem naar mijn kamer op de derde verdieping toen dat niet nodig was. Normaal gesproken zou iemand zeggen "ach, we kijken in onze gevonden voorwerpen en als we het vinden, bellen we je" NOPE deze twee gingen letterlijk naar de kamer, haalden het voor mij en brachten het naar mij zonder dat ik het ze hoefde te vragen en deed het met een glimlach op hun gezicht en niet alsof ik ze uitschakelde of ze iets liet doen dat geen deel uitmaakte van de klantenservice, nee, ze deden het en knipperden niet eens met hun ogen. Elke keer als ik langs de receptie kwam en Eventy zag, glimlachte ze altijd naar me ze was erg meegaand ze zorgde ervoor dat ik me thuis voelde toen ik op een vreselijke zakenreis was (waar ze niets vanaf wist) maar ze besefte het niet hoe ze me als klant liet voelen. Matt die naar de andere kamer ging waar ik was om mijn telefoonoplader te halen, was gewoon een extra bonus. Ik bedoel, hij was letterlijk zo lief dat ze allebei zo aardig voor me waren en me welkom voelden zoals alle plaatsen zouden moeten. In deze tijd zijn mensen zo gek en willen ze je slecht behandelen, maar deze twee gingen boven en buiten. Ik kan niet uitdrukken hoe dankbaar ik ben en als ik ooit in een ander hotel in de omgeving van San Diego moet verblijven, geloof dan best Binnenplaats van Marriott Central! Dat komt alleen door die twee personen die daar werken, dus als je deze recensie leest en je hebt enige aantrekkingskracht, zorg dan dat deze twee een salarisverhoging of promotie krijgen of wat dan ook, geloof me, ik zit al lang genoeg in het vak om te weten dat ze zijn het type individuen dat je moet behouden en ondersteunen in hun groei en geluk bij een bedrijf! Eerlijk, Sherry S.…
Ik wil Lydelle, de nachtelijke man, een pluim geven. Hij is een geweldig persoon om mee om te gaan. Super gastvrij en gaat boven en buiten voor al zijn gasten. Hield van de plaats, geweldige voorzieningen en geweldige service rondom.
Het personeel van het Courtyard Marriott is fantastisch. Natalie, Taylor en Charlene bij de receptie deden hun uiterste best om mijn verblijf comfortabel te maken. Zulley in het "restaurant" maakt de beste ontbijtburrito ooit. Ik zou er zeker weer verblijven vanwege mijn interactie met het personeel. De kamers waren ook schoon.
Ik moest op het laatste moment een kamer boeken voor mijn verloofde. We hadden een noodgeval in de familie en ze was er alleen. Ze is erg angstig en ik probeerde haar via de telefoon te kalmeren omdat ik niet bij haar was. Gelukkig kwam een medewerker van de gastenservice, Isabella genaamd, naar haar toe en kalmeerde haar. Ze kon de reservering niet vinden en dat zorgde voor nog meer paniek. Isabella liep met haar naar binnen en begon haar in te checken. Ik was aan de telefoon met Isabella om haar de reserveringsinformatie te geven, maar de hele tijd dat ik met haar aan de telefoon was, hoorde ik haar mijn verloofde kalmeren en ik ben zo dankbaar dat ze was daar. Mijn verloofde ervaring in San Diego was een totale nachtmerrie totdat ze Isabella ontmoette. Ze zei dat ze zich veilig voelde en blij was dat iemand haar kon begrijpen en haar kon helpen met haar emotionele toestand. Dus uit de grond van mijn hart wil ik Isabella bedanken dat ze er voor haar was toen ik het niet kon en het geduld had om haar behoeften en wat ze zei te begrijpen. Ik zal zeker terugkomen en ik hoop Isabella eindelijk persoonlijk te ontmoeten om haar persoonlijk te bedanken.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding