Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in San Diego? DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley biedt alles wat je zoekt.
San Diego Doubletree ligt dichtbij Hillcrest (2,3 km) en University of San Diego USD (2,6 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in San Diego.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, en je kunt gebruikmaken van wifi om gemakkelijk tot rust te komen. DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley biedt 24 uursreceptie, roomservice en conciërge aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Doubletree San Diego gebruikmaken van een zwembad en een lounge die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
Als je trek hebt, ben je bij Benihana, Onami en Sushi Tadokoro aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Aziatische restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire monumenten zoals Cabrillo National Monument, The Unconditional Surrender en A National Salute to Bob Hope & the Military.
Het personeel van DoubleTree by Hilton Hotel San Diego - Mission Valley is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Jason, Ron en Dominic (en anderen) aan de bar en het restaurant zijn leuk en fantastisch. Zelfs als je niet in het hotel verblijft, kom dan langs voor een drankje en wat gelach. Je zult blij zijn dat je het gedaan hebt. Aan de kant liet de kamer en het personeel bij de receptie een beetje te wensen over.
Het hotel was schoon en ruim. Het personeel was vriendelijk en professioneel. De locatie was rustig, maar dicht bij alles en toegankelijk. Ik waardeerde ook het binnen- EN buitenzwembad waardoor mijn familie kon zwemmen, ongeacht het weer. Ik gaf slechts 3 sterren omdat ik onaangenaam verrast was om te horen dat parkeren of ontbijt niet bij de prijs van de kamer is inbegrepen. $ 34 per nacht voor parkeren. $ 25 per persoon ($ 16 voor kinderen) voor wafels en ontbijtgranen. Jakkes.
Dit is een must in ons boek. Het personeel was fantastisch, de kamers waren schoon en comfortabel. Naast de beste koekjes ooit, hadden ze op een avond een popcornmachine buiten staan. Het is een goed verzorgd etablissement met alle bevestigingen! Restaurants op loopafstand was een bonus. Het was oudejaarsavond en we waren niet in de prijzen gevallen!
We zaten in een suite met 2 kamers op de bovenste verdieping na een vreselijke ervaring met Hyatt Regency Mission Bay Spa en Marina, dus dit was een last-minute boeking. De receptie was super meegaand, hoewel niet zeker waarom het 2 uur duurde om een kamer schoon te maken voor vroege check-in, maar ze waren in staat om ons toch vroeg in te checken. De lounge was open en de barman was ook erg meegaand terwijl we 2 uur zaten met een 1 . 5 jaar oud. De lobby, het zwembad, de lounge en het restaurant waren goed. Parkeerkosten zijn $ 34 per nacht om zelf te parkeren, maar gelukkig is er parkeergelegenheid op straat als u niet wilt betalen. De kamer was voldoende en schoon, maar heeft zeker een opknapbeurt nodig. het handvat viel van een deur in de badkamer en de andere deur ging niet open. Ze gebruikten houtlaminaat in de badkamer dat duidelijk nat en uitgezet was, de spiegelrand was kapot en delen van het behang hadden kleine vierkantjes die waren uitgesneden en slecht vervangen. De waterdruk is triest. we vroegen ook om een wieg om 15.00 uur toen we vertrokken om vrienden te bezoeken en toen we om 21.00 uur terugkwamen was er geen wieg en toen ze er een uur later een brachten was het zo gammel en wiebelig dat we haar gewoon in bed lieten slapen met ons. Nu vraag je je misschien af waarom het met dat alles 3 sterren was. De werknemers, locatie en voorzieningen hebben het gered. Maar als iemand van het hotel dit aan het voorbereiden is, hebben uw kamers op de bovenste verdieping een harde opknapbeurt nodig. De kicker realiseerde zich dat de houten deur eigenlijk in vinyl is gewikkeld met een houtnerfprint.…
We hebben dit najaar acht dagen op een conferentie op deze locatie doorgebracht en de faciliteiten, het eten en (vooral) het personeel zijn uitstekend! Hield van het buitenzwembad en de hot tub, de lounge en de ophaalservice (Pronto) waren heerlijk, efficiënt en redelijk geprijsd. Al onze servers waren knap, gastvrij en uitstekend in het opnemen van onze bestellingen en het afleveren ervan perfect uitgevoerd, met een glimlach. Schoonmaak, conciërge en onderhoudspersoneel waren allemaal vriendelijk en gastvrij zonder opdringerig te zijn. Last but not least: de ontvangst was uitstekend! Kirk begroette ons in de kleine uurtjes van de ochtend toen we een beetje slechter waren voor slijtage van onze rode ogen van de oostkust. Hij heeft ons in een oogwenk uitgezocht en naar onze kamer gebracht voor de nodige rust. Voor de rest van ons verblijf werden kleine problemen en verzoeken onmiddellijk en naar onze grote tevredenheid afgehandeld. Een speciale schreeuw naar Corey, de receptiemanager. Hij zorgde persoonlijk voor verschillende dingen tijdens ons verblijf, en zijn aanwezigheid / invloed zette DUIDELIJK de toon voor het gehele personeel, die allemaal ontzettend gastvrij waren. Het is verheugend om te zien hoe iemand zijn taken op zo'n meesterlijke manier uitvoert en zijn personeel het goede voorbeeld geeft. Knap gedaan, Corey!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding