Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Boston Harbor Hotel

10 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Reiziger (687)
360
Panorama’s (12)
Video's (4)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 5 van de 92 hotels in Boston
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Binnenzwembad
Bar/lounge
Avondentertainment
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Parkeergarage
Beveiligde parkeerplaats
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Sauna
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt in de kamer
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Spa
Massage
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Butlerservice
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Allergievrije kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Minibar
Flatscreen-tv
Gezinskamers
Roomservice
Veilig
Strijkijzer
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Spaans, Chinees
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen & Mededelingen:Pakketaanbieding
Hoteldeals

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
130restaurantsbinnen 0,5 km
31attractiesbinnen 0,5 km
2.219beoordelingen
22vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.767
  • 321
  • 79
  • 26
  • 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Deze stad is echt GEWELDIG. . . van onze aankomst tot vertrek! ! We verbleven in het Boston Harbor Hotel die elke gast veruit met superieure klasse behandelt. Full-service turn down, in massage bubbelbad in de kamer bij terugkeer in uw suites, afhankelijk van welke accommodaties u kiest. Er is zoveel te doen Onze ochtenden beginnen altijd met Starbucks (waar we ook reizen) dat zich vlak naast de deur bevond. We namen de sprong van de trolley om de stad te verkennen en bestreken nog steeds niet alles. . maak 's nachts gebruik van de Sunset-cruise en maak een ritje in de codzilla. . wees voorbereid om nat te worden maar de sensatie rit is geweldig. . U hoeft geen auto te huren bij Boston Logan, u kunt een watertaxi nemen. Tal van eetgelegenheden rondom de haven op loopafstand. Alle zijn geschikt voor uw diëten met gezondheidslevensstijl. Bezoek Quincy Market aan de overkant van de straat of neem een biertje en oesters in Barking Crab. Dit is een stad die ik zeker vaker ga maken. Geniet van je verblijf! ! ! !
Meer lezen
Ik heb geboekt via American Express platinum omdat de locatie voldeed aan onze behoeften, we zijn hier eerder geweest en we hadden een uitstekende 5-sterrenervaring verwacht. Een goede hotelervaring begint met inchecken en dit was de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Ik reis het grootste deel van de tijd over de hele wereld, dus ik was geschokt door de hele situatie. Ik vloog in vanuit Palm Beach en nam de boot vanaf het vliegveld. Dit duurde anderhalf uur omdat ik de aansluitende bus heb gemist en niemand op de luchthaven weet waar hij is. Mijn eerste vergissing omdat een taxi ongeveer 6 minuten duurt. Ik arriveerde in het hotel waar mijn man die vanuit New York was ingevlogen twee uur in de lobby had gewacht omdat de receptie hem niet zou inchecken omdat het op mijn creditcard was geboekt. WAT? ! Toen ik de receptie ondervraagd zeiden ze dat het voor mijn veiligheid en een beleid van het hotel was WAT? ! Ik kreeg ook te horen dat ik de kleine lettertjes van de reservering natuurlijk niet had gelezen. WAT? MAAK JE EEN GRAPJE? ! Als dit hotel eigendom is van JP Morgan (het is in hetzelfde gebouw), raad ik Jamie Dimon aan undercover baas te gaan kijken en ziet wat hier gebeurt. Ik heb nog nooit zo'n ervaring meegemaakt. Ik was zo woest en uitgeput dat ik AmEx belde en zei dat ze het moesten doen. We kregen een upgrade naar een kamer met één van de vier of vijf ramen met uitzicht op de haven. De kamer was schoon, het bed was comfortabel, de badkamer was prima. Ik hield echt van de meeuwen die op onze vensterbank lagen. We bestelden roomservice ontbijt. De keuken moet echt ver weg zijn. Mijn ei-omelet was mooi om naar te kijken en bedekt met olie. Het brood en de Engelse muffin die mijn man bestelde waren steenkoud. Ik moest naar een vergadering, dus ging ik. Mijn man belde om te klagen en roomservice zei dat ze het ontbijt van de rekening zou nemen. Heb ik je gezegd dat de kamer met ontbijt kwam? Toen we uitcheckten was de rest nog steeds op de factuur. Ik denk niet dat hier communicatie is. Ik wil de conciërge en de Sea Grill complimenteren. De mensen die op beide plaatsen werkten, waren volledig professioneel, gastvrij en uitstekend in hun werk. De beheerders van de grill (dag en nacht) doen uitstekend werk. Susan, onze serveerster, bleef controleren om ervoor te zorgen dat we gelukkig waren. Voor de goede orde, mijn man vroeg of hij beroemd was of de Sultan van Brunei zou ze hem hebben ingecheckt en de receptie zei JA! ! ! ! WAT? ! ! ! Mijn man is in financiën en hij neigt te schreeuwen wanneer woedend. Ik was helemaal geschokt dat hij niet gilde of AmEx belde. Heel erg bedankt voor het verpesten van mijn verblijf. De helft van mijn familie komt uit Boston. Zijn ze beroemd - sommigen zijn, zijn ze bekend - sommige zeer bekend, vooral in de zakenwereld. Moet het er toe doen. Absoluut niet. Mijn dollar is zo goed als die van iemand anders, maar misschien heeft dit hotel serieuze gast- of veiligheidsproblemen gehad. Oh, ik heb gemerkt dat bij het afslaan niet alleen het bed niet naar beneden was gedraaid, maar ook geen chocolade, geen fruitschaal, niets anders dan water (dank u dat ik echt water nodig heb.) Ik dacht dat ik te kritisch was toen we de man in de volgende dag hoorden kamer vragen waarom geen chocolade? Nou dat zorgde in elk geval voor een goede lach. Ik vertelde vrienden en familie wat er gebeurde. Ze waren geschokt. Iedereen houdt van de Sea Grill. Volgende keer zal ik mijn vrienden de meeuwen aanraden een hotel aan te bevelen. Dit is een duur, 5-sterren hotel in een prachtige omgeving en een prachtige locatie. De manier waarop het werkt, verdient niet meer dan 4 sterren. Zelfs American Express kon het niet geloven!
Meer lezen
Mijn verloofde en ik verbleven in het BHH enkele weekeinden geleden voor ons jubileum. Bij aankomst werden we opgewaardeerd naar een suite met uitzicht op de skyline en ze hebben zelfs een klein "Happy Anniversary" dessert voor ons - zo lief! Iets meer over de kamer:  - Badkamer had een mooie regendouche  - Frette zachte badjassen en slippers waren ook leuk om te hebben.  - Bed was super comfortabel met een lichtgewicht donzen dekbed.  - We bestelden roomservice voor het ontbijt - en het was heerlijk en het was leuk om te eten als we naar de stad keken.  - Kamer was relatief rustig maar mensen die 's avonds laat passeren waren luid - maar dat is niet iets dat het hotel noodzakelijkerwijs kan controleren De volgende ochtend gingen we zwemmen in het zwembad - we hadden het hele zwembad voor onszelf die geweldig was. Het enige waar we een beetje teleurgesteld over waren, was dat ze niet langer een bubbelbad in het gezondheidscentrum hadden. Voorzieningen waren leuk - douche, toiletartikelen, badjassen en slippers. Ze hebben ook trainingskleding als je de jouwe bent vergeten en wilt trainen. Alle medewerkers die we tegenkwamen waren super vriendelijk en behulpzaam. Zou aanraden hier te verblijven!
Meer lezen
Ik verblijf heel vaak wanneer ik in het hotel eet. Vooral als ik het wijnfestival doe en geniet ik liever van de prachtige ervaring van heerlijk eten gecombineerd met even grote wijnen. Het tempo van de avond is zeker ingesteld om de juiste aandacht te kunnen schenken aan zowel de wijnen als het heerlijke voedsel dat gepaard gaat om het beste van beide naar voren te brengen.
Meer lezen
We hadden verschillende mensen van ons bedrijf verblijven in het Boston Harbor Hotel dit jaar en iedereen was blij met het verblijf. De kamers waren goed onderhouden en rustig. Het schoonmaakpersoneel heeft fantastisch werk verricht in de kamers. Beste schoonmaakploeg die ik in lange tijd heb gezien. De bar en het restaurant waren ook erg leuk en we hebben genoten van de menu-opties. We zullen er weer verblijven tijdens onze volgende reis naar Boston.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 482 - US$ 875 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
boston harbor hotel
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBostonFinancial District / Downtown
AANTAL KAMERS
232
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding