Raffles Boston
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Raffles Boston

Birthday presentation upon arrival!
Reiziger (43)
Guest room
Kamer en suite (18)
Dineren (6)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 87 van de 96 hotels in Boston
4,8 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,3 van 5 bollen
Service
4,1 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Accor Hotels.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Luxe
Romantisch
Voorzieningen van accommodatie
Zakencentrum met internettoegang
Buitenmeubelen
Privé-inchecken en -uitchecken
Kamertypes
Rookvrije kamers

Locatie

40 Trinity Place, Boston, MA 02116
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Internationale Luchthaven Logan
Worcester Airport
East Berkeley St
2 min.
48beoordelingen0vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 35
  • 4
  • 1
  • 3
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Sayyeda Umbereen heeft een beoordeling geschreven mei 2024
1 bijdrage
2,0 van 5 bollen
Hallo,

Ik wil graag feedback geven over mijn verblijf in het Raffles Boston. Eerlijk gezegd voelde het erg duur in vergelijking met de geleverde service. Bij aankomst kreeg ik, ondanks dat ik een aanzienlijk bedrag had betaald, aanvankelijk een heel kleine kamer. Ik vroeg om een wijziging omdat het leek alsof ze misbruik van mij probeerden te maken. Bovendien werd mij tijdens het boeken een gratis spaservice beloofd, die bij mijn aankomst niet werd verstrekt, een omissie die ik nogal oneerlijk vind. Mijn pakket zou inclusief ontbijt zijn, maar elke keer dat ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat ik moest betalen, wat tijdens mijn verblijf verontrustend en lastig was. Bovendien werd mij bij het uitchecken ten onrechte een extra $ 200 in rekening gebracht, die pas werd verwijderd nadat ik erop had gewezen. Bovendien rekenden ze me voor twee flessen cola en een chocolaatje uit de koelkast ongeveer $ 70, wat exorbitant is. . De algehele ervaring was verre van ontspannend en droeg bij aan een stressvolle, mentaal belastende omgeving, wat onaanvaardbaar is gezien de misleidende praktijken en de te hoge kosten.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Srdan Dokovic heeft een beoordeling geschreven mei 2024
Newport, Rhode Island42 bijdragen1 nuttige stem
+1
5,0 van 5 bollen
Ik wil graag een grote shout out geven aan het team van Raffles Boston! Wat een geweldige plek! Als iemand die in de horeca werkt en graag reist en uitstekende restaurants uitprobeert, waaronder restaurants met Michelin-sterren, moet ik zeggen dat mijn ervaring bij Raffles Boston van begin tot eind uitzonderlijk was.
De valet-jongens voor het gebouw waren zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Toen we naar binnen liepen en de lift namen naar de 17e verdieping, waar twee restaurants zijn gevestigd - de Long Bar and Terrace met een prachtig uitzicht, en de Amar, een leuk en mooi fine dining restaurant - waren we onder de indruk. Terwijl we wat foto's maakten, liepen we naar de gastheerstand, en een prachtige dame, Seda (ik hoop dat ik het correct heb gespeld), hielp ons en liep met ons naar onze tafel. Ze was aangenaam, aardig, vriendelijk en super professioneel. We spraken over haar land omdat ze uit Turkmenistan komt. Geweldige start van onze ervaring bij Raffles!
Toen we gingen zitten, werden we begroet door onze ober, Jason, een aardige vent die tijdens onze eetervaring professioneel was. We besloten te beginnen met champagne om de sfeer te bepalen op een mooie en zonnige dag. Onder het genot van onze drankjes keken we naar de menukaart en besloten voor aardappelkroketten en een charcuterieplankje. De kazen werden geserveerd met zelfgemaakte jam, pittige ingemaakte groenten en zelfgemaakt zuurdesembrood. We kregen nog een rondje drankjes en genoten duidelijk van onze tijd.
Na de geweldige snack besloten we om een dessert te nemen. De appeltaart met mousse er bovenop was geweldig! Fris, licht, romig, met een geweldig taartje, het was gewoon goddelijk. Als drankje besloten we een espresso-martini met Baileys te nemen, en het was perfect. Het gaf ons de energie die we nodig hadden voordat we ons gingen omkleden en naar onze dinerreservering gingen.
De plek is prachtig, zeer goed onderhouden en elke hoek heeft een geweldig verhaal. De kleuren zijn prachtig, en Raffles is iets dat Boston gewoon nodig had. We hielden van alles, en we zeiden dat we binnenkort weer zouden komen dineren in het verfijnde restaurant!
Bedankt!
Ik kijk er naar uit om je snel weer te zien!
Srdan Dokovic
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Kat heeft een beoordeling geschreven mei 2024
3 bijdragen
2,0 van 5 bollen
Ik heb een last-minute verblijf geboekt voor mij en mijn man voor ons jubileum. Onmiddellijk bij het boeken heb ik een e-mail gestuurd voor hulp bij het reserveren van de Long Bar voor de avond van ons verblijf en het ontbijt de volgende dag. In die e-mail heb ik de gelegenheid bekendgemaakt die we vierden.

Dit is verre van ons eerste verblijf in luxe hotels, zelfs hotels met butlerservice. Wij zijn ons bewust van het serviceniveau dat bij dit type hotel hoort. En ik wil duidelijk zijn: dit is een recensie van een hotel van $ 1300 per nacht en er zijn dus heel andere verwachtingen. De meeste van de onderstaande dingen zouden mij niet in een Hilton faseren, maar dit is Raffles.

Ons check-in proces verliep soepel en onze butler, Michael, was erg vriendelijk en behulpzaam. Het pand is prachtig ontworpen en onze kamer was comfortabel en goed ingericht. Alles wat we zouden verwachten in een luxe hotel. Vanuit het perspectief van de accommodatie was alles helemaal prachtig.

Wel constateerden we een scherpe daling op het gebied van dineren. We waagden ons naar de Blind Duck-bar toen deze om 17.00 uur openging. We liepen de eerste bar binnen en de barman vroeg ons om op de gastvrouw te wachten, wat we geen probleem hadden omdat ze een andere gast plaatste. Er waren op dat moment nog vier andere gasten aanwezig. Toen ze naar boven kwam, was ze zichtbaar en toonbaar geïrriteerd en sprak ze tegen ons alsof we haar lastig vielen. We vertelden haar dat we iets wilden drinken en misschien een kleine snack (hun menu bevatte slechts ongeveer vijf van dergelijke "hapjes"). "Eh, oké, volg mij", was haar antwoord. Terwijl we naar de tafel liepen, vertelde ze ons dat ze plaats voor ons kon nemen, maar dat we moesten beloven dat we om 20.00 uur weg zouden zijn. Ten eerste is dat onnodig onherbergzaam, aangezien we al hadden gedeeld dat we alleen maar iets wilden drinken en misschien een hapje. Ten tweede zijn we betalende gasten van het hotel waarvan de conciërge ons aanmoedigde om de Blind Duck te ervaren en uitlegde dat het erg laat open was. We kregen geen reden (zoals een privé-evenement) waarom we om 20.00 uur weg moesten zijn. Als ik naar de recensies kijk, lijkt het alsof dit al een tijdje een probleem is en dat het nog steeds niet is opgelost. Dit is de belangrijkste reden dat ik heb besloten een openbare recensie achter te laten in plaats van privé te e-mailen.

We hadden om 20.00 uur gereserveerd in de Long Bar. Toen we aankwamen kregen we te horen dat onze tafel nog niet klaar was en dat we in de lobby moesten wachten. Het was duidelijk dat ze liever hadden dat we het restaurant niet binnengingen, en ze zeiden ook niet dat we aan de bar konden wachten, noch liepen ze met ons naar de lobby (zoals te verwachten was van een hotel van dit kaliber). Om 8.20 uur werden we naar onze tafel geleid: de slechtste tafel van het hele restaurant, vlak naast de bar en een grote en luidruchtige groep Kentucky Derby-geklede mensen. Ik vertelde hen dat dit ons jubileum was (wat in ons dossier had moeten worden genoteerd zodra ik het had gemaild) en dat ik liever niet had dat zichtbaar dronken mensen tegen me aan botsten terwijl ik at. Onze gastvrouw zei dat een andere tafel hun cheque had als we wilden wachten. Dus terug naar de lobby gingen we. Op dit punt deelde ik mijn zorgen met de conciërge, die zeer aandachtig luisterde en met het restaurant sprak. Toen de gastvrouw ons kwam halen, was ze verontschuldigend en gastvrij. Het restaurant heeft onze oesters van $ 25 van onze rekening van> $ 400 betaald, wat een erkenning was. Daarentegen bestelde ik ooit een fles champagne die klaar stond op onze kamer bij het inchecken in het Four Seasons San Francisco. De fles had slechts ongeveer 30 minuten vertraging, wat ons niet kon schelen, maar uiteindelijk kregen ze de fles. Kort gezegd: zelfs eenvoudige restaurants weten een tafel vast te houden die om 7.40 uur opengaat, terwijl er een reservering van 8.00 uur aankomt. En alle mensen aan de bar? Uiteindelijk gingen ze aan tafels zitten om te eten. Ik weet niet waarom ze aan de bar mochten wachten terwijl we zo snel naar de lobby werden gestuurd. Het gaf een zeer sterke boodschap af dat we niet welkom waren.

De volgende ochtend gingen we terug naar de Long Bar voor een ontbijtreservering van 10.00 uur. Toen we bij de hoststand aankwamen, leken ze in de war toen ze onze reservering vonden. Dit doet mij afvragen of er geen knikken in de systemen zitten. Na enkele verduidelijkende vragen werden we welkom geheten aan onze tafel. Mijn man en ik bestelden maaltijden op basis van eieren met toast. Het duurde langer om eieren te krijgen dan de avond ervoor biefstuk. Ik merkte ook dat andere tafels erg lang op hun maaltijden wachtten. Toen ons eten uitkwam, was onze toast nauwelijks warm en niet beboterd, hoewel de vrouw die ons eten bracht al snel zei dat ze terug zou komen met boter. Wij hebben haar nooit meer gezien. Enkele minuten later slaagden we erin onze server te markeren, die vervolgens nog een aantal minuten nodig had om een koud klontje boter te brengen voor onze nu koude toast. Dit is prima voor een eetervaring, maar dit is niet wat je verwacht voor $ 1300 per nacht. Verder was het eten ondermaats. Dit zijn natuurlijk kleine dingen, maar luxe hotels en hun restaurants mogen de bal niet op deze manier laten vallen. In feite zit het verschil tussen $ 500 en meer dan $ 1000 in de kleine dingen.

Ik besloot hotelverblijven met elkaar te vergelijken om er zeker van te zijn dat ik met voldoende gratie evalueerde. Ik verbleef kort na de opening in Hotel Fauchon in Parijs. Het was een stoer, stijlvol hotel. Op geen enkel moment heeft het Franse personeel mij het gevoel gegeven dat ik ongewenst was (en dat is hun reputatie!). Ik verbleef onlangs in La Reserve Paris, een ander butlerhotel. Alle medewerkers waren zo attent dat ze op elke vraag of behoefte anticipeerden. Ze kenden zelfs onze namen toen we zelfstandig aankwamen (ik weet nog steeds niet hoe). Toen we vrienden ontmoetten voor een drankje in het Ritz, wist het Ritz-personeel precies wie onze vrienden waren (het waren hotelgasten) en bracht ons er snel naartoe, en voordat ik mijn tas op de grond kon zetten, kwamen ze naar buiten met een tafeltje ervoor . Voor zijn prijs, en met vijf sterren en de naam Raffles, ligt Boston Raffles niet ver achter deze hotels. De realiteit zou dat ook niet moeten zijn.

Over het algemeen hebben we genoten van de hotel- en kamerervaring. Maar we zijn ongelooflijk teleurgesteld over de houding van het restaurant en het personeel. Ik heb Boston Raffles natuurlijk overal op sociale media gezien en toen ik om me heen keek, zag ik dat er veel soorten influencers aanwezig waren. Ik vraag me af of onze ervaring te danken is aan het behagen van voor de hand liggende beïnvloeders in plaats van betalende hotelgasten. Het is zeker een marketingstrategie, maar ik weet niet zeker of deze duurzaam is. Uiteindelijk zullen de hoger betalende hotelgasten in andere goede hotels in Boston eten en slapen. Als Raffles zich hier niet kan onderscheiden van de twee Four Seasons, waarom zou je dan bij Raffles blijven?

Ik weet niet wat de oplossing is, en misschien zijn dit allemaal slechts de knikken van een nieuwe plek (hoewel ze al negen maanden open zijn). De bars en restaurants zijn open voor externe gasten en lijken de voorkeur te krijgen boven hotelgasten. Er zou echt prioriteit moeten worden gegeven aan hotelgasten, zoals bij elke andere accommodatie van dit kaliber. Misschien moet het management van Raffles zijn personeel naar luxe hotels sturen om de verwachtingen te begrijpen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Resort592586 heeft een beoordeling geschreven mei 2024
7 bijdragen
5,0 van 5 bollen
De Raffels Boston is echt een schat!
Mijn man en ik waren op zakenreis en plezier.
We kregen een zeer oprecht welkom.
De aandacht voor detail en het niveau van verfijning en comfort vielen op.
Het personeel was echt blij en zorgde ervoor dat we ons thuis voelden.
We hebben geprofiteerd van alles wat het hotel te bieden had. Drankjes aan de bar, diner in het prachtige restaurant Amar. Roomservice voor ontbijt en een prachtige behandeling in de Spa…
De ontspanningsruimte en het zwembad zijn zeer goed doordacht en alles was aanwezig wat je maar kunt wensen…
Uitzonderlijk verblijf bij een oprecht en gelukkig team!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: The corner rooms are beautiful!
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Heather Clocher heeft een beoordeling geschreven mei 2024
Boston, Massachusetts2 bijdragen1 nuttige stem
5,0 van 5 bollen
Het zwembad is absoluut goddelijk. Spabehandelingen zijn rustgevend met de stoom en de sauna en de producten van Guerlain zorgen ervoor dat uw huid heerlijk aanvoelt. De butlerservice is geweldig en slechts een sms verwijderd van het feit dat aan uw verzoeken wordt voldaan. De hamburger en friet waren echter teleurstellend. Voor Raffles Boston verwachtte ik een WOW-burger- en frietervaring en het was gewoon ok. De smoothie van Café Pastel was niet tot de bovenkant van het kopje gevuld! Het positieve weegt ruimschoots op tegen het negatieve. Ik zal mijn verjaardagen/speciale evenementen en vakanties blijven doorbrengen bij Raffles Boston. Wat ze me trouwens de schattigste en lekkerste Boston Cream-verjaardagstaart en heerlijke chocolaatjes gaven tijdens mijn spa-verjaardagservaring! Bedankt Raffles! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Geen resultaten gevonden.Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Boston uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 894 - € 1.149 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBoston
AANTAL KAMERS
147
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

RAFFLES BOSTON (Boston, MA) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Raffles Boston
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Raffles Boston?
Attracties in de buurt zijn Boston Public Library (0,3 mijl), Back Bay (0,4 mijl) en Trinity Church Boston (0,2 mijl).
Welke restaurants liggen er in de buurt van Raffles Boston?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mistral, Sorellina en Davio's Northern Italian Steakhouse - Back Bay.
Zijn er historische locaties in de buurt van Raffles Boston?
Veel reizigers bezoeken Bites of Boston Food Tours (0,9 mijl), The Printing Office of Edes & Gill (2,6 mijl) en Old North Church & Historic Site (2,6 mijl).
Alle Boston hotelsHoteldeals voor BostonLastminutehotels in BostonHotels in de buurt van Raffles Boston
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's