Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
99 Blackstone St, Boston, MA 02109-1501
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 360
Aanbieding bekijken
Expedia.com
Booking.com
US$ 360
Aanbieding bekijken
TravelocityUS$ 360
CanopyUS$ 360
Hotels.comUS$ 360
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (50)
Kamer en suite (27)
Dineren (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Meer lezen
Bijgewerkt op 27-02-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Canopy by Hilton Boston Downtown
Bijgewerkt op 27-02-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 76 van de 97 hotels in Boston
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Fietsen verkrijgbaar
Gratis verblijf voor kinderen
Televisienetwerken voor kinderen
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Wandeltochten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Feestzaal
Vergaderruimtes
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Luchtzuiveraar
Airconditioning
Bureau
Privébalkon
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Badjassen
Roomservice
Veilig
Telefoon
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Spaans
64beoordelingen3vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 47
  • 8
  • 6
  • 3
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Molly heeft een beoordeling geschreven 25 sep.
Florida45 bijdragen30 nuttige stemmen
Dit is inderdaad een heel fris, nieuw boetiekhotel. Maar het personeel heeft absoluut meer klantgerichtheid nodig. Onze kamer was nog niet klaar, geen probleem aangezien we vroeg waren. de toon was erg root, te beginnen met de valet en check-in mensen. Valetparking is US 62, wat veel te hoog is. Locatie is perfect, zeer centraal, veel op loopafstand. Kamers zijn smaakvol ingericht, eindelijk een fris gezicht in de Hilton-groep. Ontbijt te duur en zeer beperkt.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tim W heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
1 bijdrage1 nuttige stem
Mijn vrouw en ik verbleven een weekend in het hotel en konden niet gelukkiger zijn met het hotel. De kamer was mooi en brandschoon. Personeel was vriendelijk en de sfeer in het restaurant was geweldig. Over het algemeen zou 10 van de 10 aanbevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Mike A heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
10 bijdragen5 nuttige stemmen
De korte versie is dat ik denk dat dit uiteindelijk een goed hotel gaat worden, maar het is gewoon nog geen gastvrije plek om te verblijven. Laat de zaken een paar maanden op gang komen voordat je hier blijft. * Poging om de Hilton-app te gebruiken om in te checken. Dat mislukte met enkele foutmeldingen. * Probeerde het hotel te bellen en alle menu-opties brachten ons naar "die extensie is niet verbonden". (Later zouden we ontdekken dat hun telefoons voor de dag niet beschikbaar waren!) * Bij aankomst vernomen dat ze geen eigen garage hebben. En de garage die ze meestal aanbevelen, was vol. * De eerste dag werkten alleen de stopcontacten die op de lichtschakelaar van de kamer waren aangesloten. Dat betekende geen tv, geen koelkast en geen manier om telefoons op te laden terwijl je sliep. * We hadden dezelfde rode vlekken in onze douche die door een andere recensent werd genoemd. * Vreemde af en toe felle flitsen 's nachts van het brandalarmsysteem of iets in het plafond. Het zou één ding zijn als dit een budgethotel was. Maar voor deze prijzen zou ik meer verwachten. Aan de positieve kant, de kamer was comfortabel. Warm water en druk waren goed. De kamer had verduisterende gordijnen en we sliepen heel goed. Het uitzicht vanuit de bar/lounge is fantastisch, over de Greenway naar de North End. De hele rij ramen gaat open en laat tonnen frisse lucht binnen! En je kunt de locatie niet verslaan. Ze zitten nog steeds opgezadeld met de droesem van enkele inconsistente COVID-protocollen. Op het eerste gezicht is COVID voorbij. Het personeel was niet gemaskerd, op één man na. In de kamer krijg je duidelijk het einde van de rol toiletpapier en tissues die daar voor de vorige gast waren. OK, ik denk dat dat tegenwoordig hoort bij de koers. Maar ze konden mijn fles wijn niet openen vanwege "mompel COVID-mompel"? Vreemd. We zullen erover nadenken om hier ooit nog eens te blijven, als ze wat tijd hebben gehad om te regelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
DebH2007 heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Billings, Montana33 bijdragen26 nuttige stemmen
Last minute overnachting in Boston en ik heb geluk dat ik dit hotel heb gekozen. Het tarief was goed. Ik had geen idee dat het pas een maand oud was tot ik daar aankwam. De 2 dames aan de balie waren erg aardig en ook behulpzaam bij het aanbevelen van een plek voor het diner. De kamer was geweldig! Rustig, zeer hoge plafonds, comfortabel bed en prachtig decor. De badkamer zag er zo cool uit. Alles is gloednieuw en mooi gedaan kwaliteit en stijl. De locatie is onverslaanbaar. De valet is duur, maar je kunt voor iets minder parkeren in de parkeergarage bij de Hard Rock. De locatie is fantastisch. Alles beloopbaar. Er is een nieuw park ernaast met een aantal koele stoelen om te ontspannen, tafels om buiten te eten en verschillende schommels in bankstijl. Ik zou het absoluut aanbevelen en hier weer verblijven. Beste hotel van onze kleine roadtrip.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Save a little $ on valet at a nearby lot.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
aurora chaser heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
6 bijdragen2 nuttige stemmen
Verbleven in Canopy Boston Downtown voor 2 nachten tijdens de voorjaarsvakantie met een gezin van 4. Het hotel is zeer centraal gelegen in Boston, op loopafstand van Quincy Market en Hanover Street met tal van restaurants. In eerste instantie koos dit hotel omdat het pas in maart 2022 werd geopend en hoopte in een schoon hotel te verblijven omdat het maar een maand was geopend. We kregen kamer # 418 toegewezen, een hoekkamer met een badkamer met een handicap. Helaas, toen we zagen, was de badkamer erg teleurgesteld omdat het bad helemaal verroest was met bruine vlekken erop tot een punt dat walgelijk was om er met blote voeten in te stappen. Het bad was ook omgeven met stof. We hebben de receptie onmiddellijk op de hoogte gebracht en vertelden hoe walgelijk het bad was, de vertegenwoordiger vertelde ons dat ze goed op de hoogte waren van de staat van het bad en legde ons uit dat het werd veroorzaakt door een badkleed dat tijdens de bouw vlekken op het bad had. Er is ons verteld dat er op dat moment geen andere queensize bedden beschikbaar zijn, dus we moeten het gewoon oplossen. De manager gaf ons een tegoed van $ 35 voor onze kamer, waarvan we uiteindelijk maar een paar candybars en een blikje bier uit de lobby pakten. Hun houding ten opzichte van de klacht is volkomen onaanvaardbaar, vooral wanneer we bijna $ 300 per nacht betalen. Wat nog grappiger is, is dat de dame aan de receptie me vertelde dat alle kamers in het hotel zo zijn met vlekken over het hele bad, wat ik ongelooflijk vind. Hoe kunnen ze er niets aan doen als ze zich terdege bewust zijn van het probleem? Receptiepersoneel was helemaal niet vriendelijk. Parkeren heeft 2 opties in het hotel, ofwel valet voor $ 58 per dag en u kunt zelf parkeren in de garage direct naast het hotel zonder in/uit-opties voor $ 42 per dag. Self park is op geen enkele manier gelieerd aan het hotel en zij nemen geen verantwoordelijkheid. Het hotel heeft absoluut geen COVID-protocollen, geen van het personeel is gemaskeerd en de kamer voelt ook niet erg schoon aan. Over het algemeen was het een vreselijke ervaring en zal hier nooit meer verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 275 - US$ 538 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBoston
AANTAL KAMERS
212
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Canopy by Hilton Boston Downtown
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Canopy by Hilton Boston Downtown?
Attracties in de buurt zijn Cocktails & Cannoli (0,1 mijl), Boston Crawling (0,2 mijl) en Cashunt Boston - Private Games (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Canopy by Hilton Boston Downtown?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Canopy by Hilton Boston Downtown?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Canopy by Hilton Boston Downtown?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Canopy by Hilton Boston Downtown?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Canopy by Hilton Boston Downtown?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Salumeria Italiana, Monica’s Mercato en Bova's Bakery.
Zijn er sportvoorzieningen bij Canopy by Hilton Boston Downtown?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Canopy by Hilton Boston Downtown in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,5 mijl vanaf het centrum van Boston.
Zijn huisdieren toegestaan in Canopy by Hilton Boston Downtown?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Canopy by Hilton Boston Downtown zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en feestzaal tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Canopy by Hilton Boston Downtown?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.