Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Boston is Fairmont Copley Plaza, Boston een uitstekende plek om te ontspannen. Met een romantische omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Fairmont Copley Plaza, Boston de ideale uitvalsbasis in Boston.
Kamers bij Fairmont Copley Plaza, Boston bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie, conciërge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het fitnesscentrum en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Boston Fairmont gaat, is een parkeerplaats beschikbaar.
Voor bezoekers aan Boston, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Fairmont Copley Plaza, Boston ligt op een steenworp afstand van Back Bay (0,1 km) en Faneuil Hall Marketplace (2,0 km).
Reizigers die van kreeft houden, zijn bij La Galleria 33, Giacomo's Restaurant of Legal Sea Foods aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Italiaans restaurant gaan, zoals La Galleria 33, Giacomo's Restaurant of Mike's Pastry.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire jachthavens zoals Charlestown Navy Yard en Independence Wharf.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Fairmont Copley Plaza, Boston zorgt ervoor dat je Boston niet snel zult vergeten.
Klassieke luxe met perfecte service. Personeel allen zeer vriendelijk. Lobby ietwat over de top gedecoreerd. Mooie niet al te grote kamer 371 (ondanks free upgrade), kleine badkamer, douche in bad. Uitzicht op ander gebouw, niet het mooiste, zou wel het rustigste zijn? Fijn ontbijt, best bar in town!
In een periode waar de hotel prijzen sky high waren bood dit hotel een schappelijk tarief aan. Heel veel waar voor je geld. De kamer en de service was uitstekend. Enig minpuntje is de trage bediening (bij het ontbijt soms zelfs chaotisch) in de bar/restaurant, maar de kwaliteit was uitstekend
Zeer goede ligging. Prachtig hotel. Fantastisch voor feesten. Lekker eten . De kamers zijn klein en oubollig. We hebben zelf een upgrade moeten doen voor een kingsize bed . Supplement van 40 $ per dag. Internet ook te betalen!
Dit authentieke hotel uit 1912 is prachtig en gunstig gelegen midden in Boston. Wij hadden een zeer grote kamer op de 3e verdieping. Een heerlijke sfeer in hotel en kamers die doet herinneren aan de tijd dat dit hotel gebouwd werd.
Dit was een verblijf gemaakt met behulp van een TravelZoo-voucher. De eerste - - van vele problemen - - was dat toen we om 3.30 uur aankwamen, ons werd verteld dat de check-in om 4.00 uur was en dat we naar het restaurant moesten gaan en wachten - ze zullen ons bellen. Dat deden ze - - om 16:40 uur. Het tweede probleem was dat de medewerker die ons incheckte naar het "kantoor" moest gaan om te bepalen hoe de voucher moest worden gebruikt om in te checken. Een kopie van zowel de TravelZoo-voucher als de vervolgbevestiging werd gedeeld met de baliemedewerker. De kamer was behoorlijk voetgangersgebied, gezien het feit dat dit zogenaamd een deluxe king was. Het bed was net zo stijf als het personeel - geweldig voor stuiterende vertrekken. Niet zo om te slapen. Bij het uitchecken de volgende dag kreeg ik te horen dat ik een ontvangstbewijs zou ontvangen - - voor incidentele kosten, aangezien de kamer vooruitbetaald was, via e-mail. De e-mail kwam nooit en ik belde het hotel - - twee keer - - om een kopie van de bon te krijgen - - nog steeds geen bon. Op ca. 20.00 uur ontving ik een sms met de vraag hoe ik van mijn verblijf genoot - - Ik heb 8 uur eerder uitgecheckt. Ik vroeg deze persoon om een kopie van het ontvangstbewijs en was geschokt toen ik zag dat ik de volledige prijs voor de kamer en elke toevoeging moest betalen die je je maar kunt voorstellen. $ 30 voor een Urban Experience-vergoeding? Wat is dat? Ze rekenen voor toegang tot internet. Ze rekenen aan als je te lang in de lobby blijft staan. Als je wordt aangeklaagd voor onopvallende dingen waarvoor je geen waarde krijgt, voel je je misbruikt. Ik sms'te de persoon onmiddellijk om te protesteren tegen de rekening en werd gevraagd om de voucher te sturen - - die binnen enkele minuten werd verzonden. Vervolgens nam een andere persoon contact met me op en vroeg om bewijs via een kopie van de creditcardrekening die ik gebruikte om TravelZoo te betalen. De enige manier waarop deze reservering kon worden gemaakt, was door TravelZoo. Deze hele ervaring met dit hotel was pijnlijk. Het was maar één nacht, maar het was een nacht die ik waarschijnlijk niet zal vergeten, aangezien het het hele weekend ontsierde.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding