Verbleef hier 2 nachten voor een vakantietje. Voors: Hun happy hour is geweldig en levendig (16.00 - 18.00 uur gratis wijn). Abaca (het restaurant beneden) is uitstekend. Geweldige sfeer, altijd druk, uitstekend en interessant eten. Als je hier alleen bent, kun je aan de bar zitten en genieten van een drankje of maaltijd. Nadelen: De kamers bevinden zich op een binnenplaats tegenover elkaar, zodat u in andere kamers kunt kijken en mensen u ook kunnen zien. Geen privacy en wie wil overdag de zonwering laag houden? De AC / verwarmingseenheid is erg luid. De locatie is niet geweldig. De dichtstbijzijnde geweldige buurt is North Beach / Little Italy en dat is 15 - 20 minuten lopen.
Ik heb een geweldige tijd gehad in het Alton Hotel voor 3 dagen. Het is een boetiekhotel met een unieke en leuke persoonlijkheid. De agent was geweldig bij het inchecken. Het personeel was over het algemeen zeer attent, van de receptie tot het huishouden tot de valet. De kamer en badkamer waren eenvoudig, netjes en schoon. Ik hou van de platenspeler in de kamer, zo'n vintage tintje. Het happy hour was het beste deel, gratis drank en wijn vergezeld van geweldige muziek. De locatie is ook geweldig, dicht bij alles van Pier 39 tot Ghirardelli Square tot Little Italy. Ik zal hier de volgende keer weer verblijven met mijn familie.
Onze eerste stop in de VS op weg naar Philly (Go Birds! ! ! ! ) We wilden ergens in de buurt van Fishermans Wharf blijven en dat was leuk. Mijn prachtige vriendin vond dit pand en we kunnen niet zeggen dat we teleurgesteld waren. De kamer was groot, de badkamer was ruim en voorzieningen waren geweldig. We hebben genoten van Happy Hour met Hot Cider. Uiteindelijk ontmoetten we een aantal Kimpton-medewerkers van dit pand en andere Kimptons terwijl ze een conferentie / vergadering hadden over het verbeteren van hun eigendommen. Ik wist het niet, maar de Kimptons waren verschillende eigendommen en verschilden van andere eigendommen, waardoor ze allemaal uniek waren. We hielden van de sfeer, inrichting en personeel. Ze waren allemaal uitstekend. Deze accommodatie lag op een geweldige en centrale locatie, op loopafstand van Fishermans Wharf, de stad en restaurants. We zouden zeker terugkeren naar deze accommodatie en zouden deze accommodatie aanbevelen! Goed gedaan!…
Mijn vrouw is psycholoog en reist elke maand minstens 2 weken. Ik mag met haar reizen omdat ik vroeg in mijn leven met pensioen ben gegaan. We verblijven in veel hotels in het hele land en elke keer dat we in San Francisco zijn, gaan we nergens anders heen dan Kimpton Alton. De meeste hotels zijn gewoon dat, hotels. Bed, tv en als je geluk hebt een restaurant/bar ter plaatse. En de Alton controleert al die vakjes. Toch is er nog iets anders dat de Alton tot de door ons gekozen auto maakt. Het is hun personeel. Ik koos ervoor om deze recensie te schrijven na het lezen van een recensie waarin stond dat het hotel een hoge omzet heeft en de Alton de schuld gaf van het stelen van de Pandora-armband van een kind. Ik neem aan dat de meeste hotels beschuldigd worden van diefstal en waarschijnlijk vaak. Ik vraag me af of sommige van die mensen die hotels beschuldigen van diefstal dezelfde zijn die geen moment nadenken over het meenemen van handdoeken of strijkijzers of wat dan ook bij het uitchecken. Hoe dan ook, ik zou nalatig zijn om te zeggen dat alles wat de Alton doet perfect is. Ik heb echter extreem dure horloges, laptops en sieraden achtergelaten en ik ben nog nooit een enkel item kwijtgeraakt tijdens mijn verblijf in het Alton. Heb ik misschien te veel vertrouwen. We verbleven meer dan 30 nachten alleen in 2023 en 80 nachten in 2022 in het Alton. Wat we hebben ontdekt, is dat dezelfde mensen op belangrijke gebieden nog steeds op die posities zitten elke keer dat we blijven. Ik weet dit omdat diezelfde mensen geweldig voor me zijn, op de liftknop drukken voordat ik er ben, glimlachen en me vragen of ik dezelfde koude havermoutspecial wens als ik aankom voor het ontbijt en zelfs mijn vrouw naar haar auto lopen op een steenworp afstand vanaf de voordeur als het buiten donker is. En ik zie het personeel op dezelfde manier omgaan met veel andere gasten. Zelfs de huishoudsters herkennen ons. Ik ben ervan overtuigd dat de reden dat we elke reis dezelfde mensen zien, is omdat het management van de Alton zijn best doet om de best mogelijke werkomgeving te bieden. In het huidige post-Covid-tijdperk is het behouden van personeel of gewoon het vinden van personeel een belangrijk onderdeel van het zakendoen in vergelijking met wat het was vóór de pandemie. Een pluim voor iedereen die in het Alton werkt om er een van de vriendelijkste, schoonste en beste hotels van te maken die we hebben bezocht.…
Dit is geen veilig hotel om te verblijven. Ik verbleef 4 dagen februari / 23 in Kimpton Alton SF. Op de derde dag vergat mijn 12-jarige dochter haar armband mee te nemen, die ze dagelijks droeg. altijd aan dezelfde tafel bewaard Hoek naast haar make-up Necessaire. De kamer was schoongemaakt, en de bracelete gemist. Tegelijkertijd ging ik naar beneden om de receptie op te merken, de receptioniste op een onbeschofte manier, nam nota omdat ik erop stond, maar haar onwillige hulp liet zien hoe dit teleurstellende hotel daarmee om zou gaan. Ze zei dat ik daar de volgende dag heen moest gaan om te zien of ze het gevonden hadden. Natuurlijk op het volgende dat ze verdrietig was dat niet werd gevonden, en dat is alles. Ik vroeg naar de manager die kwam met een betere medewerking, heel beleefd, zei dat het niet ontvankelijk was, hij zou daar een intensief onderzoek naar doen, vroeg me naar het merk en model, dat hij ervoor zou zorgen en na een intensief onderzoek de hotel zou me terugbetalen, de Pandora Bracelete was US $ 150, minder dan 1 dag verblijf. Na die 15 dagen voorbij en je weet het resultaat al, ik moest om een antwoord vragen, het probleem was al vergeten, ze handelen deze behandeling alleen maar uit om van je af te komen. Toen antwoordde hij me dat ze diep onderzoek deden, bulls**t, en er werd niets verkeerd gevonden. Dus het is mijn schuld, geen terugbetaling, geen excuses, niets, gewoon het voor de hand liggende dat het ze niets kan schelen. Hun systeem is vrij om te werken achter de verklaring "Het hotel is niet verantwoordelijk voor persoonlijke eigendommen ... " dus het is een onveilige plek om met uw persoonlijke eigendommen te zijn, waar het ook is, als u kinderen heeft, is het een extra waarschuwing, omdat kinderen persoonlijke minderjarige vergeten behoort , en het hotel is vrij om er vanaf te komen . Verdrietig. Het hotel heeft een hogere omzet, dus alle diensten zijn zo nalatig. Diezelfde avond ging het brandalarm af om 5 uur 's ochtends, het vroor, alle gasten op straat, en ze zeiden dat het maar een vals alarm was, elke verklaring, excuses, alleen deze slechte en onveilige service. Alle andere opties in SF kunnen beter zijn dan Kimpton Alton Hotel. Ze doen alsof ze chique zijn, maar het is een valstrik.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding