Welkom bij Hyatt Regency Guam! Je ‘tweede thuis’ in Tumon. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Hyatt Tumon kunnen bezoekers naar Two Lovers Point (2,4 km) gaan, een populaire attractie van Tumon.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Hyatt Tumon bevatten een flatscreen-tv en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Gasten van Hyatt Tumon kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een lounge op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.
Probeer in Tumon lokale favorieten, zoals kreeft, bij PROA Restaurant Guam, Manhattan Steakhouse of Core BBQ Garden & Bar.
Bij Hyatt Regency Guam geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Tumon aan je voeten.
Ik verbleef hier op een 12 - uurs vlucht tussenstop. Dit is een resort dat tegemoetkomt aan de Aziatische gezinnen - - ik denk niet dat ik zag wie was niet Aziatische. Er is een groot, mooi zwembad en een zandstrand en er zijn enkele resort activiteiten en een kinderprogramma (meest voordelige extra) . Met alle kinderen en gezinnen, de openbare ruimten zijn een beetje luidruchtig, vooral rond het zwembad. Wanneer u incheckt, ontvangt u een kaart waarmee u ontvangt een strandhanddoek bij het zwembad. In het u niet lukt om sla in de kaart wanneer u uitcheckt, u betalen $ 25 per kaart. Ik was niet van plan om het zwembad te gebruiken, dus ik weigerde de card op check - in. U kunt een pendelbus vanaf de luchthaven door te bellen naar het hotel wanneer u uw reservering maken. De kosten van $ 25 per enkele reis is gebracht naar uw kamer. De driver voldoet aan u bij de luchthaven. Het is ongeveer 15 - 20 minuten rijden van het vliegveld naar het hotel, afhankelijk van de verkeersdrukte. Mijn kamer op de 3e verdieping was erg groot en had een mooi uitzicht op het zwembad en de oceaan. Het had een mini - koelkast, bad, douche, badjas en één van die prachtige Japanse toiletten. Ik vroeg om een kamer weg van de liften, dus het was rustig en comfortabel en ik kreeg een goede nachtrust. Ik was teleurgesteld in het hotel in twee opzichten. Ten eerste, mijn kamer was allang voor een renovatie; het tapijt was gerimpeld en bevlekt, en het meubilair was versleten, hoewel anders was de kamer erg schoon. Ten tweede, een map op de balie gaf een beperkte room service menu (meestal sandwiches en salades) 24 / 7 . Ik moest opstaan om 4 : 30 uur voor een zeer vroege vlucht, dus ik plande op een broodje geleverd voor het ontbijt. Maar toen ik belde het nummer op de kaart, er was geen antwoord. Toen ik de receptie belde, de medewerker legde uit dat roomservice is niet beschikbaar 24 / 7 , en moest ik naar beneden naar de broodjeszaak om eten te kopen. Ik had geen tijd voor dit (als ik had geweten, zou ik hebben gekregen van een beetje eerder) , dus ik moest vertrekken zonder ontbijt.…
In Guam hoef je niet veel keuze dat is waarom we kozen een Hyatt - 5 sterren enz . Maar het was de meest walgelijke hotel waar ik ooit verbleven. Stik liften, stinkende kamer met vies tapijt, oude hoeven renovatie buildig met nog erger eten maar je betaalt als voor 5 sterren, alleen personeel was geweldig, mooi en behulpzaam
Was erg teleurgesteld welke kamer we kregen na een lange reis van Europa. Tweede verdieping met een-jumeaux, havenzicht afval en vuil liggend op een dak van lagere niveaus van hotel als je uitkijken vanaf het balkon. Kamer was ook erg verouderd met vies tapijt vuil en bevlekt stoelen. Douchegordijn was al met zwarte schimmel van hieronder. Klaagde hierover en kreeg mooiere kamer uit derde verdieping. Zwembad is mooi en het ontbijt is ok. Ik denk dat het een grote renovatie project om eenvoudige kamers minstens te voldoen aan de prijs.
Zwembad was uitstekend met waterglijbaan, geweldig uitzicht op de oceaan, zwembad volleybalnet en goede, snelle en betaalbare service voor eten en drinken Hotel kamer was schoon, goed onderhouden en heeft een modern design. Kamer had een geweldige volledig zeezicht. Algehele service was goed.
De kamers kon een beetje bijgewerkt worden, met inbegrip van het water beschadigd meubilair en tapijt. Het bed was hard! Het strand kon een paar ligstoelen die daadwerkelijk eigendom van het hotel. Gast mag geen te huur stoelen van een kerel aan de voorkant van het hotel.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding