De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Tumon hoeft niet lang te duren. Welkom bij hotel nikko guam, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij hotel nikko guam bevatten een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij hotel nikko guam ook gebruikmaken van een zwembad en een zwembadbar. Op zoek naar een parkeerplek? Bij hotel nikko guam is gratis parkeren beschikbaar.
In Tumon vind je genoeg Italiaanse restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals The Beach Bar & Grill Guam, Capricciosa, Pacific Place en California Pizza Kitchen Guam, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Two Lovers Point (1,4 km), een populaire attractie in Tumon op loopafstand van het hotel.
hotel nikko guam biedt je het beste van Tumon, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Het hotel ligt ver van het centrum af en doet heel massaal aan. Het overal best rustig, ik denk dat veel gasten elders gaan eten. Het ontbijt buffet kost € 50 ! De service is heel matig sandwich bestellen 30 minuten wachten. Veel Japanners , ik denk 90 % Japans is de voertaal! zelf op de menu kaart. In de baai kan je niet echt zwemmen heel ondiep, er wordt wel gesnorkeld.
Groot resort. Erg mooi in het algemeen. Badkamers zijn gedateerd (althans op de 5 e verdieping) maar de rest van de kamers zijn geweldig. Geweldig uitzicht. Als ik was hier voor family fun, dit zou een geweldig hotel. Leuk zwembad glijbanen. Prachtig strand.
Hotel Nikko ligt vlakbij het strand gun. Misschien vind je deze plek met zo'n fantastisch uitzicht over de oceaan, veel toeristen en militaire ver te reizen ervaring dit schilderachtig uitzicht. Het restaurant Toh Lee heeft onvergetelijk panoramisch uitzicht op de baai Tumon. Tumon Bay is zo ontspannend. 😊
Dit smaakvol ingerichte restaurant in aan het noordelijke uiteinde van de Nikko Hotel in Guam toegankelijk vanaf de zijkant deur ingang aan de parkeerplaats. Mijn vrouw en ik heb gegeten lunch er meerdere malen en vandaag weer. Lunches bestaan uit een set maaltijd verandert elke maand. Het inclusief onze woestijn en koffie. Onze lunch kwamen in een houten kader met verschillende platforms, elk met een kleine antenne. Gerechten inclusief tonijn en octopus sashimi, tempura, twee verschillende kleine gerechten van Japanse plantaardige augurken, een kommetje rijst, een klein stukje makreel, twee kleine stukjes zalm, soba noodles, en een ei custard waarin één garnalen, een stuk van een andere vis, en een gingko moer en de gebruikelijke fruitschaal misu soep. Het desert was later en bestond uit een portie vanille ijs, Green Tea Tiramisu die, en een klein portie chocolade mousse. Koffie vergezeld woestijn. De tonijn sashimi was de beste kwaliteit die ik ooit heb geproefd. Elk van de andere gerechten waren uitstekend en lekker. De chocolade mousse was uitstekend (en te weinig van het) . Ik beveel dit restaurant. Het serveert de beste Japanse lunch in Guam.…
We verbleven in het Nikko voor 5 nachten. De locatie is ok want we hadden een auto gehuurd. Toen we vroegen om de flesjes water op de 2 e avond nadat we terug naar het hotel bijna middernacht, werden we geïnformeerd dat gratis flesjes water alleen zou worden eenmalig aangeboden bij aankomst als gevolg van hotel beleid. Het is nogal belachelijk dat gebotteld water is een soort welkomstdrankje. Daarom heb ik geprobeerd om de waterkoker gebruiken om water te koken en neem wat ijs uit de ijsmachine making machine in de gang. Ik gewassen waterkoker meerdere malen naar verwijder de vlekken, maar toch iets zwevend in het gekookt water. Op de 3e dag, toen we terug naar onze kamer in de avond, we vonden de deur niet gesloten. We dachten dat het kamerverzorger was om ons de toiletartikelen, die waren niet bijgevuld, maar niemand terug na een wachttijd van 20 minuten. We belden naar de huishouding te controleren en te horen dat iemand terug zou komen ons voor wat er gebeurt, maar geen antwoord was ontvangen totdat we uitgecheckt. Later die avond, een kamerdienaar kwam met de toiletartikelen zoals gevraagd van ons. Onverwacht, ze sprak luid en grof. Ik heb nooit ontmoette een personeel zoals zij vóór. Het hotel is vrij oud en renovaties zijn verplicht. Kortom, we waren teleurgesteld en er niet aan denken om daar weer te verblijven.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding