Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Clarion Inn & Suites Virginia Beach

Opslaan
Delen
2604 Atlantic Ave, Virginia Beach, VA 23451-3144
Update van het hotel: deze gelegenheid heeft aangegeven veiligheidsmaatregelen te nemen tegen COVID-19.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 92
Aanbieding bekijken
clarionhotel
US$ 92
Aanbieding bekijken
lovevacations
US$ 99
US$ 84
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 15
Agoda.comUS$ 92
eDreamsUS$ 92
FindHotelUS$ 99
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (95)
Kamer en suite (232)
Zwembad en strand (38)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Een opmerking van Clarion Inn & Suites Virginia Beach
Bijgewerkt op 02-06-20

Over

Nr. 65 van de 110 hotels in Virginia Beach
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Clarion Inn & Suites Virginia Beach is een fantastische keuze voor reizigers in Virginia Beach. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het motel.

De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt om je verblijf aangenamer te maken. Als je met de auto naar Clarion Inn & Suites Virginia Beach gaat, is gratis parkeren beschikbaar.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Norwegian Lady Statue (0,4 km) en Virginia Beach Law Enforcement Memorial (1,0 km) maken Super 8 Virginia Beach een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Virginia Beach.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Virginia Beach die filet mignon serveren, zoals Catch 31, Aldo's Ristorante en Salacia Prime Seafood and Steaks Restaurant in de buurt van Super 8 Virginia Beach.

Als je Virginia Beach wilt verkennen, is een van de monumenten, zoals Naval Aviation Monument, Navy Seal Monument en King Neptune Statue on the Boardwalk, misschien iets voor jou.

Veel plezier in Virginia Beach!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Zakencentrum met internettoegang
24 uursreceptie
Stomerij
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeerplaats
Wifi
Buitenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Wasmogelijkheid (selfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Schoonmaakservice
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gezinnen
Gesproken talen
Engels
403beoordelingen10vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 132
  • 102
  • 61
  • 48
  • 60
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ruth G heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
1 bijdrage
We verbleven in dit hotel voor 4 nachten. De indeling van het hotel maakte het moeilijk te navigeren. Gangen en openbare ruimtes waren vies. Kamers waren passably schoon, behalve voor tapijt, maar de gehele plek moet renoveren en bijwerking. Onze airconditioner was luid genoeg om wakker de dode, dus we vertrokken uit bij nacht, waardoor het benauwd. Badkamer is klein met zeer weinig ruimte. Het hotel ziet er armoedig. Veiligheid was verschrikkelijk; deuren in gebouwen gemakkelijk kan worden bereikt zonder een sleutel. Een enkele lift bedient alle zes verdiepingen, dus lijnen bij de lift waren niet ongewoon. Zwembad moest schoonmaak wanneer ik gebruikt één ochtend. Ontbijt was ok, met genoeg opties om ervoor de meeste mensen blij. Sanitaire voorzieningen in de ontbijtruimte was " dubieus. " Het leukste aan het hotel was het personeel. Iedereen was aardig en attent, en gezien wat ze te behandelen, ze waren eindeloos geduldig. De tweede mooiste ding over het hotel is de nabijheid van het strand. Steek de straat over, en daar is.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
Marannstar heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Wilmington, North Carolina151 bijdragen34 nuttige stemmen
Had een kingsize suite geboekt voor 3 nachten en gevraagd om een rustige kamer, weg van liften, ijsmachine en meiden kast. Bij aankomst kregen we een kamer naast de lift en tegenover de ijsmachine. Moe van onze reis hebben we besloten om het eens te proberen als de kamer was mooi en ruim (suite) . Wat bleek, elke keer dat de lift bereikt een verdieping hoorde je de " ping " maar dit was niet merkbaar tot 's nachts wanneer andere geluiden waren afwezig. De lift was niet alleen naast ons, maar deelden een muur met onze kamer. Bijgevolg, manlief niet de hele nacht slapen. De volgende ochtend zijn we vroeg te worden verplaatst en kregen te horen dat alle kingsize suites waren geplaatst op dezelfde manier, langs de lift op verschillende verdiepingen. Zei dat we konden worden gezien een niet - suite kamer elders. We hadden afgesproken en waren toegewezen aan een andere kamer, alleen om er aankomt en vinden het bevatte twee queensize bedden, niet eens een koning. Nu hadden waren zo boos dat we uitgecheckt. Naast de kamer fiasco, het personeel bij de receptie van het begin was helemaal ongevoelig. We waren niet verteld, op check - in, waar de liften waren of wanneer en waar het ontbijt was. Van de diverse receptie personeel gedurende de 24-uurs periode waren ze allemaal ontbreekt aan klantenservice. Het ontbijt werd geserveerd in een onvoldoende formaat cave - zoals is bereikbaar via de parkeerplaats! Gehele hotel was vol gezinnen, voornamelijk natte en uitlekken over van het zwembad of de oceaan. En gehele hotel was vies. Echt een totaal renovatie. We boekten hier omdat de prijs lager was dan andere hotels, maar je krijgt waar je voor betaalt. We zijn verhuisd naar een ander hotel voor $ 100 /nacht meer, maar het was het waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Language Weaver
Nuttig
Delen
tonyettajones heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Hendersonville, North Carolina1 bijdrage2 nuttige stemmen
Ik bezet een kamer met 3 van mijn neef en 2 van mijn vriendinnen bij Clarion Inn and Suites gelegen op aangrenzende Atlantice avenue. in VA Beach dit afgelopen weekend, 7 / 21 - 7 / 23 / 2017 , en mijn ervaring was verschrikkelijk! ! ! Bij aankomst - in, de klantenservice rep, Mark, was aangenaam en we stonden aan de kamer. We boekten een suite met 2 queensize bedden en de kamer was ruim en zeer schoon bij aankomst. De eerste nacht was geweldig! De volgende ochtend, Zaterdag 7 / 22 / 2017 , gingen we naar beneden voor het ontbijt en bracht het terug naar de kamer. Het beste ding over het ontbijt was de koffie! ! Het eten was koud en iets niet gaar. We hebben niet te klagen maar we gooide het gewoon in de prullenbak in of kamer en vervolgden om gekleed te gaan voor de dag dus we konden uit gegaan. Huishoudelijk klopte op de deur, opende ik het en vroeg hem om terug te komen over een uurtje of zo later omdat we ons klaarmaakten voor de dag, maar hij kon vertrekken vier handdoeken ans 4 washandjes. Hij deed, ik bedankte hem en dat was dat. We verlieten het pand kort na aankleden en we gingen uit eten, keken " meisjes reis " in het theater, en heb een beetje winkelen. We keerden terug naar de kamer op te frissen en bereiden naar het strand te gaan. Toen we de deur openden, zagen we dat de kamer was in de precieze staat dat we vertrokken. Schoonmaak niet naar service op de kamer. Handdoeken en washandjes waren nog steeds netjes gestapeld naast de wasbak in de badkamer, de prullenbak (waar platen van het ontbijt eten) had niet leeggemaakt en het was overflooding, en we hadden slechts één rol van badkamer tissue. Sinds ik de kamer geboekt, ik belde naar gastendiensten om adres mijn bezorgdheid en klacht. De verkoopster, Joe had een " I don't care, wat wilt u dan dat ik doe " soort houding alsof hij dit soort dingen gebeurd regelmatig. Hij deed geen verontschuldigingen voor het ongemak of sympathiseren met mij (de klant, degene die ervoor zorgt dat hij betaald is) . Hij zei, " goed, ik kan u 10 - 15 % korting vanavond het verblijf ( 7 / 22 ) Bij de kassa. " hoewel ik was boos en erg gefrustreerd met een dergelijke behandeling, ik ben het eens. De volgende ochtend, zondag 7 / 23 / 2017 , zoals ik overgegaan tot afrekenen bij de receptie sprak ik met Mark (de vertegenwoordiger op plicht) over het incident en ik vertelde hem dat er documentatie over wat er gebeurd is en dat ik vanwege een restitutie en aangezien ik betaald in contanten, ik wilde contant geld terug naar de anderen te compenseren omdat we alle betaalde samen. Mark goes, " goed, helaas Joe niet de bevoegdheden te geven u een korting of vertellen dat u zou ontvangen een korting en evenmin I. " Ik zei oke, kan ik spreken met een lid van het management? ! Opnieuw zegt hij, " helaas de manager is niet hier (omdat hij breidt zijn arm t geef me een kaart) maar zijn naam is Justin en hij zal morgen om 08.00 uur. U kunt terugbellen om dit met hem en hij kan u helpen. " Ik heb nooit namen de card maar zijn arm is nog steeds uitgebreid en ik zei, " dus er is geen lid van het management op deze site op een dag waar de kassa is gemeenschappelijk en zeer zware? ! Goed, kunt u hem bellen op de telefoon? ! Hij antwoordt met " helaas, no. Er is geen lid van management op het terrein en ik kan hem niet als aan de telefoon maar hier is zijn kaart. Ik reageerde met " echt? ! ! Je Bent me in de maling? ! Ik heb nog nooit gehoord van of naar een instelling waar er is nooit een lid van en het beheer over de site. Ik nam de kaart en vertrokken. Ik belde terug vanmorgen sprak met Justin. Justin verontschuldigde zich niet op dat moment of bieden geen compensatie. In plaats daarvan, zei hij tegen mij " ik zal spreken met de persoon in het huishouden die werd toegewezen aan de kamer die ochtend, maar ze komen niet in tot 9:00. Mag ik een nummer te bereiken nadat ik spreken met hem? " Dit maakte me woedend omdat het doen mij denken dat hij meende ik lieg maar ik gaf hem mijn contactgegevens en een uur later belde hij me terug. In dat gesprek, hij verontschuldigde zich maar in één adem gezegd dat bij huishoudelijk records, de heren gedocumenteerd dat de kamer al diensten die niet op waarheid berusten. Ik e-mail Justin beeld van de kamer (datum & tijd gestempeld) waaruit blijkt dat de kamer was niet bereikbaar geweest. Hij bood me 50 % korting mijn volgende verblijf. Ik vertelde hem dat onaanvaardbaar was en niet nodig is want ik heb geen plannen om ooit het verblijf in de instelling ooit weer. Ik wilde worden gecompenseerd, zodat ik kon verdelen met mijn meisjes die betaald voor de kamer met mij omdat het rechtvaardig. Hij bleef zeggen dat sinds we contant te worden betaald, we gecompenseerd zou moeten worden in contanten. Ik overeengekomen en zei hem dat ik vertelde Mark exacte hetzelfde bij de kassa maar hij niet de bevoegdheid heeft om te doen en niemand was ter plaatse die kon. Justin bleef een uitvlucht voor het personeel en voortdurend vertelde me dat hij zou spreken met zijn medewerkers over het incident omdat het onaanvaardbaar, maar er was nog geen resolutie of compensatie voor mij (de klant! ! ! ) zei hij merkte dat ik woonde een paar uur verderop en omdat ik had al verliet het pand, cash compensatie geen optie was en hij kon niet aan mijn kaart op bestand omdat ik niet betalen het saldo met mijn card bij aankomst. Ik ben woedend door dit keer dus heb ik contact corporate (sprak met Prym) die bij Justin. Na pakt dit probleem nogmaals, niets is opgelost! ! ! Ze wilden mij bieden 6000 spaarpunten die me gegarandeerd een gratis overnachting in een van hun hotel chains in de toekomst (geldig voor 18 maanden) de keuze Hotelmerk heeft een zure smaak in mijn mond en ik zou nooit in een van hun vestigingen ooit weer! ! Klantenservice gaat een lange weg en dit etablissement heeft veel te leren over omdat ze weten niets! ! ! Ik ben teleurgesteld en zeer boos op de manier waarop de General Manager situatie omgegaan. In plaats van zijn verontschuldiging en om ervoor te zorgen dat ik werd gecompenseerd meteen, hij drong erop aan dat hij spreekt met zijn medewerkers over het incident eerste alsof ik logen! ! ! Echt waar? ! Dit merk heeft normen die niet worden nagekomen en dient onmiddellijk adressering! ! Als een van u van plan bent te bezoeken VA Beach, blijf weg van Clarion Inn Suites omdat klantenservice en klanttevredenheid is niet hun sterkte! ! Ik kies kwaliteit service over goedkope elke dag! We konden gemakkelijk een ander hotel geboekt rond hen, maar we kozen voor een verblijf in dit etablissement en jongen hebben we een enorme vergissing! ! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met vrienden
Language Weaver
Nuttig
Delen
dlan10 heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Cleveland, Ohio28 bijdragen19 nuttige stemmen
De kamer was walgelijk. Er was toiletpapier liet al over de vloer in de badkamer, zodat u weet dat het was zelfs niet geveegd. Het kabinet de gootsteen was op had stukken hout ontbreekt op de zijkant. De deur van de badkamer niet zelfs dicht. De kast deur was uit het scharnier en net scheve tegen het frame. Er was vuil en stof is bedekt alles. Er was een oude pakje melk achter in de koelkast van iemands vorige bezoek. Het hele gebouw had een vreemde geur. " warm ontbijt " was koud en zelfs die kamer was vies. Trash zat vol en kon niet fit meer. Lijkt geen medewerkers hier zorg over deze plek. We verbleven in andere clarion Pensions verspreid over het land en zijn altijd leuk dus ik weet niet wat is er mis met deze plek, maar we zullen hier nooit weer. Ze zeggen dat je krijgt waar je voor betaalt, maar in dit geval zou ik niet eens hier als iemand mij betaald.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
NatalieMaryland heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Maryland77 bijdragen38 nuttige stemmen
Het Clarion Inn & Suites ligt aan de overkant van het strand maar zeezicht kamers hebben een uitzicht op de oceaan aan de overkant van de straat en aan de zijkant van de Holiday Inn Express. De kamers zijn verrassend groot en schoon met 2 queensize bedden en sommige hebben slaapbank of eettafel. De badkamer is een beetje klein. Het zwembad is erg klein, maar er is ook een bar aan het zwembad met een goede service. Er is zelfs een conciërge als je info over activiteiten of restaurants. Het inbegrepen ontbijt was vrij goed en bestaat onder meer uit eieren, worstjes, self - service wafel station, mini - muffins, Engelse muffins, toast en fruit. Er is ook een business-centrum en gratis WiFi. De lobby is erg klein en werkt niet goed als een ontmoetingsplaats voor onze zeer grotere partij. Kortom, het is een zeer goed hotel voor het geld.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Avoid rooms next to elevator like 609. There's noise from the elevator very early in the AM.
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 80 - US$ 358 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
clarion inn and suites virginia beach, clarion inn & suites virginia beach hotel virginia beach, super 8 motel virginia beach, super 8 virginia beach, super eight virginia beach
VOORHEEN BEKEND ALS
LOCATIE
Verenigde StatenVirginiaVirginia Beach
AANTAL KAMERS
100
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Clarion Inn & Suites Virginia Beach
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Attracties in de buurt zijn King Neptune Statue on the Boardwalk (0,5 mijl), Virginia Beach (0,2 mijl) en Neptune's Park (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Gasten kunnen genieten van ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Ja, gratis parkeren en betaald privéparkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mojito Cafe, Salacia Prime Seafood and Steaks Restaurant en Tautog's Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Clarion Inn & Suites Virginia Beach in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Virginia Beach.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Ja, stomerij en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Zijn er historische locaties in de buurt van Clarion Inn & Suites Virginia Beach?
Veel reizigers bezoeken Edgar Cayce's A.R.E. Association for Research and Enlightenment (4,4 mijl), Virginia Beach Law Enforcement Memorial (1,0 mijl) en New Cape Henry Lighthouse (7,8 mijl).
Is Clarion Inn & Suites Virginia Beach toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.