Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
21-25 York Road, Ilford IG1 3AD Engeland
Hotels.com
Booking.com
Orbitz.com
Travelocity
travelup.com
Priceline
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (151)
Kamer en suite (18)
Dineren (10)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 5 van de 16 hotels in Ilford
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Lucky 8 Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Ilford. Het biedt veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

De accommodatie biedt ook ontbijt om je verblijf prettiger te maken. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Lucky 8 Hotel ligt dichtbij Redbridge's Town Hall (0,4 km), een populaire bezienswaardigheid in Ilford. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Als je graag naar een barbecuerestaurant gaat, ligt Lucky 8 Hotel in de buurt van Faroz, Rooster Piri Piri en Teras Grill Restaurant.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Valentines Park (0,8 km), Valentines Mansion & Gardens (1,4 km) of South Park (1,7 km), iets voor jou.

Veel plezier in Ilford!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Gratis ontbijt
Ontbijtbuffet
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Voorzieningen van de kamer
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels
309beoordelingen21vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 108
  • 79
  • 44
  • 18
  • 60
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mark heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
1 bijdrage1 nuttige stem
Onze kamer zat precies tegenover de eetzaal. Het voordeel was wel dat we om 7 al wakker waren, dus niet in de ontbijtrij hoefden te staan. Voor ons nooit meer een kruidvat verrassingsreis. Die ene ster krijgen jullie cadeau omdat ik in een goede bui ben.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Nathalie heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
2 bijdragen
Bij binnenkomst niet hartelijk ontvangen, je word daarna door een steeg geloodst die vol afval ligt en dan krijg je een kamer ver afgelegen van de receptie en de kamer vol schimmel. Vieze vloeren, schimmel in de douche en de hele badkamer. Vloerbedekking vol zwarte vlekken en de bank ook met een soort vlekken waarvan ik niet wil weten wat het is. Wel werd er schoongemaakt tussendoor maar kreeg je er vieze handdoeken met bruine vlekken ervoor terug. De foto’s van de website komen nog voor geen 1% overeen met hoe het er werkelijk uit ziet. Het ontbijt is zo vies dat als je alleen al de receptie binnen komt je al misselijk wordt van de geur en geen eten meer hoeft. Te weinig zitplaatsen en zeker het geld niet waard. Dit is nog geen 50 cent waard. Pluspunt, op nog geen 5 minuten
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Mascha heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
5 bijdragen
Via een aanbieding van de Hema hier terecht gekomen. Geen kamer in het hotel maar erachter. Alleen te benaderen via een niet al te schone steeg. Tapijt en de bank waren vol vlekken. Badkamer en wc redelijk schoon. Ontbijt: het geld niet waard. Te weinig zitplaatsen. Oude vieze koffie. Wel redelijk snel aangevuld in tegenstelling tot andere recensies. De eetzaal stinkt naar de luchten uit de keuken.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marijke H heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
1 bijdrage
Kamer was heel klein! En super warm... bed heel smal en matras vreselijk... beide met zere rug wakker worden.. douche was snel koud. Ontbijt moesten we voor in de rij staan omdat er niet genoeg plek was.. en er was 1 broodrooster dus duurde erg lang.. verder was alles steeds op.. bestek, borden, koffie, ei, er. Pluspunt was dat je dichtbij het station zat en je snel ongeveer 30. in centrum Londen was.. en daar was de prijs ook naar.. en wist je van te voren. Wij waren met Hema verrassingsweekend en lieten ons betalen voor ontbijt terwijl er toch echt bij staat dat het gratis is..
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Daphne heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Middelburg, Nederland9 bijdragen1 nuttige stem
Hier naar toe gekomen door de aanbieding van de AH. Bij aankomst leek het nog wel wat maar dit viel toch erg tegen. De kamer is niet heel klein en ook de badkamer is prima. Helaas was de douche of heel warm of heel koud en was het bed ook nog eens heel erg hard. Het ontbijt was wel te doen maar niet erg lekker. En tijdens de tweede nacht ging ineens het brandalarm af omdat er iets was aangebrand in de keuken. Ook kon je alles en iedereen horen dat voor langs het hotel langs liep, en er was nog al wat leven 's nachts. De ligging van dit hotel is echt heel slecht. Wij waren hier als twee vrouwen echt niet op ons gemak en al helemaal niet als we 's avond terug kwamen van het metro station. Echt een achterbuurt met veel mensen die je aankijken en tegen je beginnen te praten. Het
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PRIJSKLASSE
US$ 75 - US$ 324 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandGreater LondonIlford
AANTAL KAMERS
36
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LUCKY 8 HOTEL (Ilford, Verenigd Koninkrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor