Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
21-25 York Road, Ilford IG1 3AD Engeland
Leg de laagste prijs van deze websites vast
travelup.com
Algotels
StayForLong
Expedia.com
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (151)
Kamer en suite (18)
Dineren (10)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 5 van de 16 hotels in Ilford
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Lucky 8 Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in Ilford. Het biedt veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

De accommodatie biedt ook ontbijt om je verblijf prettiger te maken. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

Lucky 8 Hotel ligt dichtbij Redbridge's Town Hall (0,4 km), een populaire bezienswaardigheid in Ilford. Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Als je graag naar een barbecuerestaurant gaat, ligt Lucky 8 Hotel in de buurt van Faroz, Rooster Piri Piri en Teras Grill Restaurant.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Valentines Park (0,8 km), Valentines Mansion & Gardens (1,4 km) of South Park (1,7 km), iets voor jou.

Veel plezier in Ilford!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Gratis ontbijt
Ontbijtbuffet
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Voorzieningen van de kamer
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels
310beoordelingen21vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 108
  • 80
  • 44
  • 18
  • 60
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Anoniem heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
1 bijdrage
We hebben dit hotel gekregen via vakantieveilingen. Na het boeken werd het hotel pas bekend. Eerst moest je door een steeg om bij de kamer te komen. De vloerbedekking was vies en de kamer zag er treurig uit. Geen fijn gevoel in de omgeving. Omdat alles er zo vies uitzag hebben we het ontbijt maar overgeslagen en in de stad ontbeten. Geen aanrader!!!!!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Leon10 heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Dronten 2 bijdragen
Ook wij kregen het wat benauwd na het lezen van de recensies hier, maar er is echt niks mis mee, rekening houdend met het prijs/kwaliteit verhaal. Keurig schone kamer, vriendelijk geholpen. En ja, wel wat gehorig, geen 5 sterren ontbijt (maar gratis, dus hé...wat eet je thuis allemaal bij je ontbijt?) Treinstation om de hoek, echt perfect geregeld. Dus mocht je met je hema voucher gaan...maak je geen zorgen!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Valued guest, Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. Your health and safety remain paramount, and as such, we were among the first in the industry to roll out standards and best practices to enhance our cleaning protocols at the start of COVID-19. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Because we value your business, we would like to provide you with a 15% discount to use towards a future stay. When you’re ready to use this discount, please contact me directly and I will personally assist you with your reservation. Please consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior service. You can reach me directly at 02085145050. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Stay Safe, Management Lucky 8 Hotel
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Martinus K heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
Rotterdam, Nederland38 bijdragen3 nuttige stemmen
+1
Dit is een net en schoon hotel om de hoek van het station Ilford. Vriendelijke mensen achter de receptie en een redelijk grote kamer. We schrokken van de recente slechte reviews, maar onze ervaring was prima. De buurt is multicultureel. Leuke restaurants en pubs om de hoek. Je moet wel beoordelen op basis van prijs/prestatie. Dit is niet het Hilton maar voor wat je betaald is het meer dan in orde.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Valued guest, Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. Your health and safety remain paramount, and as such, we were among the first in the industry to roll out standards and best practices to enhance our cleaning protocols at the start of COVID-19. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Because we value your business, we would like to provide you with a 15% discount to use towards a future stay. When you’re ready to use this discount, please contact me directly and I will personally assist you with your reservation. Please consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior service. You can reach me directly at 02085145050. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Stay Safe, Management Lucky 8 Hotel
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wJansen heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
1 bijdrage
Hotel aangewezen gekregen via de voucher van de Hema. Onderweg naar het hotel lazen we pas de recensies en kregen we het aardig benauwd voor wat ons te wachten stond. We zaten er zelfs aan te denken helemaal niet naar het hotel te gaan, de boeking te annuleren en een ander hotel te zoeken. Uiteindelijk hebben we toch de gok gewaagd en waren we blij verrast iig niet een kamer in het bekende steegje te hebben gekregen, maar gewoon een in het hotel zelf. De kamer viel allerminst tegen. Het was netjes, er hing een frisse geur en zelfs een tv. Daarentegen deed de radiator het niet en was de douche op sterven na dood. Maar desondanks is de gesteldheid van de kamer de reden waarom ik 2 sterren geef en niet 1. Er is veel lawaai in het hotel, ongeacht het tijdstip. De muren lijken flinterdun en je hoort allerlei dingen van een aantal kamers verderop. Al kan dat ook komen door het volgende: elke avond kwamen er een groep jongeren binnen die in de lobby gingen zitten. Geen idee wat ze er te zoeken hadden. Maar aangezien ze allemaal met hun mobieltjes bezig waren, ga ik ervanuit dat ze gebruik maakte van de gratis wifi... Het geeft iig een heel raar beeld. Niemand van het hotel zelf lijkt er ook maar iets om te geven. Het hotel ligt in een achterstandswijk. 's Avonds voel je je niet op je gemak met de vele vreemde mensen die je tegenkomt en je moet er toch echt lopen, wil je van het station naar het hotel komen. Een hotel zoeken in het centrum van Londen is dus ook zeker aan te raden. Zoals de titel al zegt, bespaar jezelf de moeite en boek via een reisbureau waar ze je goed kunnen helpen en je een glashelder idee hebt van waar je daadwerkelijk heengaat. Dit is iets wat wij voortaan zeker gaan doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jan Joris heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
4 bijdragen
Dit is hotel kregen we aangewezen bij een citytrip voucher van de Hema: 125,- incl hotel en vlucht. We hadden zelf geen keuze in het hotel. Dit zagen we pas na reservering van de vlucht. Het hotel is gelegen in een achterbuurt. Bij aankomst werden we nauwelijks begroet, er werd vluchtig opgekeken en verder getypt op de computer terwijl ze ons te woord stond. Alleen het hoognodige werd gezegd. Nadat we ingecheckt waren liepen we met de medewerker van het hotel een vervallen steegje in met veel afval en troep. Onze kamer bleek onderdeel van een appartement in die steeg. 's Avonds bij terugkomst in het donker voel je je als twee vrouwen niet erg op je gemak. De hotelkamer was erg gehorig, 's nachts om 2.30u wakker geworden van het luidruchtig orgasme van de buurvrouw... Ook luidruchtige feestende gasten boven ons en ritmisch gekraak vanuit weer een andere kamer. Qua hygiëne liet de kamer ook te wensen over, erg vieze vloerbedekking, allerlei vlekken waarvan je niet wilt weten wat het is, gele voegen en naden in de badkamer. De bedden waren hard, je voelde de veren. Het kussen was erg dun, als je er twee op elkaar legde had je nog steeds geen volwaardig kussen. Erg uitgeklede hotelkamer: we hadden geen nachtlampjes, geen bekertjes om je mond te spoelen bij de wasbak en er was bijv. niet eens een wc borstel. De kamerdeur liet rondom allemaal licht door van de gang. Het ontbijt kostte 10,- per dag, dit ontbijt was oké, maar verwacht er niet teveel van. Je had zeer beperkte keuze: alleen een plak wit of bruin en een croissant. Verder nog een worstje, eitje, bacon, witte bonen in tomatensaus, rosti driehoekje, champignons, melk, jus, koffie/thee, cerials en nog wat vruchtenyoghurt toetjes. Qua beleg was er jam of kaas. Dat was het dan ook echt. Vaak waren er zaken op, duurt soms lang voordat dit aangevuld werd. Eén voordeel van het hotel: het zat op 5 min lopen van de overground, binnen een kwartier zat je in het centrum. Let wel op bij gebruik van de Oyster kaart: het hotel ligt in zone 4, daar worden extra kosten voor berekend! Met de Oyster kaart van je onbeperkt reizen met het OV voor een vast bedrag (£8,-) per dag, maar alleen binnen zone 1 t/m 3! Op de laatste dag kwamen wij dus voor een verrassing te staan, we moesten bij betalen...
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel Manager, General Manager bij Lucky 8 Hotel
Gereageerd op 15 jun. 2021
Dear Guest, First of all I would like to offer my personal and unreserved apology for the trouble and inconvenience caused to you during your recent visit at the Lucky 8 Hotel. At the same time, I give you my personal guarantee that the issue has been dealt with and corrected as promptly as possible. I was really sorry to find out that you have experienced to have some problems with our rooms and hotel facilities. Please accept my sincere apologies for that. However let me reassure you that all the hotel team members try their best to provide excellent service and they will do everything possible in order to make the stay of every guest comfortable and memorable. Kindly allow me to remind you that our reception & reservation desk is operates 24/7. In case of any misunderstanding you are welcome to call us any time We are happy to help you with any sort of issues or problems. I am so sorry you were concerned about the noise in the hotel during your stay. It must have been very upsetting. We have instructed Lucky 8 Hotel Staff Members to make improvements to these kind of situations so these kind of situation will not happen again. Our customers are incredibly important to us so we want to apologize to you. In order to bring back your trust, I would like to offer you a discount of 15% on any date of your choice. I sincerely hope that you will stay with us again. If I can be in assistance any further please do not hesitate to contact us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 309 - US$ 336 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandGreater LondonIlford
AANTAL KAMERS
36
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LUCKY 8 HOTEL (Ilford, Verenigd Koninkrijk) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Lucky 8 Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Lucky 8 Hotel?
Attracties in de buurt zijn Kenneth More Theatre (0,4 mijl), Jonos Free House (0,10 mijl) en Redbridge Museum & Heritage Centre (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Lucky 8 Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en gratis parkeren.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Lucky 8 Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Lucky 8 Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Lucky 8 Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn O'Neill's in Ilford, Big Moe's Diner en Loaded Gourmet Burgers and Fries.
Ligt Lucky 8 Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,5 mijl vanaf het centrum van Ilford.
Zijn er historische locaties in de buurt van Lucky 8 Hotel?
Veel reizigers bezoeken Valentines Mansion & Gardens (1,4 mijl), Gants Hill Station (1,8 mijl) en Redbridge's Town Hall (0,4 mijl).