Villa Beukenhof Restaurant en Hotel is ideaal voor een bezoek aan Oegstgeest. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kamers bij Villa Beukenhof Restaurant en Hotel bevatten airconditioning, een bureau en een zitgedeelte en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Roomservice, winkels en krant zijn een aantal van de voorzieningen bij dit pension. Daarnaast maakt de sauna en het restaurant je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Villa Beukenhof Restaurant en Hotel gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Als je trek hebt, ben je bij Beukenhof, Suzie's & Van Aken en Wine & Dine aan het juiste adres. Dit zijn een aantal visrestaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Op zoek naar bezienswaardigheden? CORPUS 'reis door de mens' (1,3 km), Leidse Hout Park (0,6 km) en Gemeente Oegstgeest (0,6 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Villa Beukenhof Restaurant en Hotel.
Bij Villa Beukenhof Restaurant en Hotel staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Oegstgeest!
Als je dit adresje eenmaal hebt ontdekt dan word je daar enorm blij van. Is wel in een wat hoger segment maar als je alleen het menu aanhoudt wat op de kaart van het Social Deal menu aanhoud zeer zeker al de moeite waard. Wij zijn wel buiten ons boekje gegaan en genoten van de prosecco en je mag een keuze maken met een kleine bijdrage van max, € 9.50 een ander gerechtje uit het menu kiezen, ook dat was allemaal heerlijk op smaak. Kortom mooie smaakvolle proporties in een luxe, sfeervolle en gastvrije ambiance
Je hebt mooie hotels en mooie hotels waar persoonlijk nog echt persoonlijk is. Bij Villa Beukenhof voel je je als gast vanaf seconde 1 helemaal thuis. Hartelijke ontvangst, oprechte aandacht en een vriendelijke glimlach. Dat maakt hotel een van de leukste waar wij ooit geweest zijn. En het eten in het restaurant is ook nog van een hoog culinair niveau. Wij komen terug!!
Zeer sfeervol pand, attente bediening. Via social deal een 5-gangenmenu besteld. De deal betaal je terug met een onaangekondigde meerprijs voor een voorgerecht, 6 euro voor frietjes en maarliefst 8,50 voor een fles Spa rood. Meeste wijnen per glas 8 à 9 euro. Ons is niet duidelijk of ze zich culinair willen onderscheiden of dat ze gewoon een hotel met goed eten nastreven? Bij het eerste is er nog werk aan de winkel, bij het tweede mogen de prijzen omlaag worden aangepast. Overall hadden we echter, met name door de sfeervolle ambiance en vriendelijk personeel een aangename avond.
Wat jammer nu dat de prima maaltijd en de prachtige ambiance niet vergezeld gaan van een goede service. Het team slaagt er niet in om service te verlenen welke bij het niveau van de Beukenhof hoort. En service is zo’n belangrijk element van het succes! Bij aankomst geen ontvangst en zó druk was het niet. De tafel krijgt alleen aandacht wanneer de borden leeg zijn. De wijn wordt niet bijgeschonken. Aandacht zoeken lukt niet, want er is geen oogcontact. Het doet allemaal rommelig aan. Voor twee van de obers zat de dienst er tussentijds op. Zij verdwenen zonder even gedag te zeggen. Bij ons vertrek werden wij niet uitgeleide gedaan. Is het nu écht zo moeilijk om de gast een avondje in de watten te leggen??!! Daar is niets eens een horeca opleiding voor nodig. Kom op , schakel flink bij of ga eens bij een collega restaurant kijken!…
Ik had Villa Beukenhof geboekt als verrassing voor mijn dochter en zou twee nachten verblijven. We zijn één nacht gebleven en hadden indien mogelijk ook onze enige nacht geannuleerd. Na terugkomst heb ik de directie gemaild om hen de mogelijkheid te geven om onze bittere nasmaak weg te nemen. Helaas heb ik niets vernomen en plaats daarom deze review. Wij verbleven in Tokyo. Onze teleurstelling hebben wij aan de receptie gemeld en de receptioniste heeft aangeboden om ons een andere kamer te laten zien. Omdat wij graag een kamer met sauna wilden, zijn wij niet ingegaan op dit aanbod. Om onze teleurstelling te compenseren werd ons het ontbijt aangeboden. Nadat wij een alternatief 5-sterren hotel hebben hebben geboekt en €119 (inclusief ontbijt) hebben betaald, is de teleurstelling in De Beukenhof helaas nog groter geworden. Immers heb ik €194 betaald voor een verblijf dat in alle opzichten te wensen overliet. Onze bevindingen op een rijtje: - Geen badjassen en pantoffels op de kamer - Onvoldoende handdoeken om zoals wordt aangeraden gebruik te maken van de sauna - Vieze en kapotte Nespresso apparaat en onvoldoende kopjes (koffiecupje van de vorige gebruiker zat er nog in en het opvangbakje was smerig) - Vieze waterkoker - Vieze ramen en kastjes. De vingerafdrukken waren zichtbaar op glazen deuren in de kasten - Onvolledige vitrage (raam links drie delen, raam rechts één deel en lege haakjes op de rail) - Vieze bureaustoel met vlekken - Meubilair dat aan vervanging toe is (vlekken op nachtkastjes en bed) - Sierdeken op bed zat onder haren van vorige gasten - De tafel die in de kamer is gezet is te groot voor de ruimte - Ingebouwde televisie en geluidsinstallatie in de badkamer is nutteloos want deze werken niet - Stoffige sierbloemen waar we een sieraad in hebben gevonden - Niet werkende klok - Verfwerk is in de gehele kamer aan een opknapbeurt toe (vooral de trap en het plafond) - Spinnenwebben boven het bed - Foto's op website/internet zijn niet representatief - Thema Tokyo bijzonder - één foto en een beeld - verder bijvoorbeeld koeien lampenkap Hoewel het ontbijt ter compensatie werd aangeboden, was deze aan de karige kant en werd deze niet op het afgesproken tijdstip gebracht. Een kwartier eerder waren wij ons nog aan het klaarmaken. De koffie en jus werden ook eerder gebracht. De rest volgde nadat het drinken op was. Zeker niet de €19,50 waard die normaal betaald zou moeten worden. Verder viel ons op dat niemand een mondkapje op had en de 1,5 meter afstand houden niet werd nageleefd. Bij het uitchecken werd mij verteld dat het personeel door de directie wordt gevraagd geen mondkapje op te doen en slechts op verzoek van de gasten dit wel doet. Heel bijzonder als de RIVM richtlijnen duidelijk aangeven dat mondkapjes verplicht zijn. English summary: avoid like the plague. Hotel is in desperate need of renovation and does not deliver on any level. Staff do not wear face masks.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding