Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

NH Capelle

Prijzen weergeven
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leadersNiveau Brons
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
NH Capelle
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

464 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Begin aan je beoordeling van NH Capelle
 Klik hier voor jouw waardering
Capelle aan den IJssel, Nederland
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nette kamers en goede schoonmaak. Kamers zijn ruim en van deze tijd. Ontbijt is goed maar kan wel iets meer keuze krijgen. Personeel is vriendelijk en houd ook aan afspraken. Kijk ook altijd even op de site van hotel zelf vaak net meer korting

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ferry d
R_Bazuijnen, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Beste meneer, beste Ferry, Hartelijk dank voor uw positieve woorden betreft uw verblijf in NH Capelle. Uw complimenten zal ik delen met ons gehele team, zij zullen net als ik erg blij zijn dat wij u de service hebben kunnen bieden die u als gast verdient. Ik zal uw feedback betreffende het ontbijt bespreken met onze F&B Manager. Ik denk...

Zuidhorn
22 maart 2017 beoordeeld

In volgorde: aankomst: ruime parkeergelegenheid met goede nacht verlichting, plezierig en correct ontvangst door receptioniste. Goede kamer, uitermate schoon, snelle internetverbinding, goed kwaliteit bedden en badkamer. Volgende ochtend: uitstekend ontbijt, compleet en goed aangevuld. Afhandeling voor vertrek vlot en vriendelijk.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank hh716
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw leuke review! Fijn dat u de tijd heeft gevonden en de moeite heeft genomen om uw bevindingen over uw verblijf met ons te delen, hier zijn wij altijd blij mee! Daarbij goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat wij u de service hebben kunnen bieden die u als...

Limburg, Nederland
19 maart 2017 beoordeeld

fijn hotel, mooie kamers en schoon. het ontbijt is prima, veel keuze en alles vers. de ligging is ook fijn. 5 min vanaf station alexander. dan nog 10 min. met de trein en je staat in rotterdam. kortom een fijn verblijf.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Huran
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer/mevrouw, Wat een fijne review om de dag mee te beginnen! Ik ben erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en u goed heeft kunnen genieten van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Wij kijken ernaar uit u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in NH Capelle! Met vriendelijke groet, Quince Dirks Hotel Director

Den Bosch, Nederland
12 maart 2017 beoordeeld

Wij zijn een lang weekend weg geweest, lekker wezen wandelen en winkelen in Rotterdam en Den Haag. Het hotel biedt ons een fijne uitvalsbasis naar de grote steden, ligt vlakbij de snelweg. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, fijne bedden, heerlijk ontbijt, vriendelijke personeel, al met al een zeer geslaagde weekend!

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ardjoen6
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer/mevrouw, Dit is nog eens een fijne review om de dag mee te beginnen! Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en wij een goede bijdrage hebben kunnen leveren aan uw weekend weg! Wij hebben onlangs in alle hotelkamers nieuwe bedden geplaatst en ik ben dan ook erg blij om te lezen dat deze in...

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is makkelijk bereikbaar per auto en ook als je met de trein bent ben je er zo. Rotterdam is te bereiken vanaf station Alexander. Het parkeren voor het hotel is gratis op de ruime parkeerplaats. Toen wij in wilden checken werden we een beetje onaangenaam verrast door de wijze waarop we door de receptioniste werden ontvangen. De overnachting...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank I L
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer Lipsch, Graag wil ik u hartelijk bedanken voor het feit dat u uw feedback met ons heeft gedeeld, wij streven continue naar verbetering en uw op en aanmerkingen kunnen ons hierbij helpen. Het spijt mij ten zeerste dat uw verblijf niet helemaal is geweest zoals u verwacht had. Service staat bij ons hoog in het vaandel en ik...

amsterdam
23 februari 2017 beoordeeld

de matrassen zijn hard, de reclame is misleidend, lees heel goed de kleine lettertjes als je ingaat op een deal. Ik heb een overnachting geboekt en zou daarop een voucher toegestuurd krijgen voor een gratis overnachting. hier heb ik 3x over moeten bellen. Toen ik de voucher uiteindelijk kreeg bleek het om een gratis tweede overnachting te gaan. De eerste...

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank ontevreden2017
R_Bazuijnen, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer/mevrouw, Allereerst: hartelijk dank voor uw waardevolle review over NH Capelle, wij streven continue naar verbetering en uw op en aanmerkingen kunnen ons hierbij helpen. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet helemaal geweest is zoals u verwacht had. Wij hebben afgelopen maand op alle kamers nieuwe bedden met nieuwe matrassen geplaatst dus het betreurt mij ten...

Utrecht, Nederland
22 februari 2017 beoordeeld

We hebben een lange geschiedenis met NH zakelijk als prive.Positief in het verleden. Helaas zien we de hotels aftakelen.De kamer was beschadigd,vies en koud....(opgewaardeerd notabene....) Jammer.We kunnen niet anders dan geschrokken negatief reageren. We hopen nooit meer een negatieve recensie te moeten schrijven. We zullen NH helaas moeten vermijden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank kersten188616
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer Kersten, Hartelijk dank voor het feit dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf met ons te delen. Ook met minder positieve reviews zijn wij blij omdat we op deze manier ons product kunnen blijven monitoren en verbeteren. Daarom onze welgemeende excuses voor het feit dat u uw verblijf niet zo heeft...

19 februari 2017 beoordeeld

Goed verblijf voor zakelijke overnachtingen. Je zit net buiten het centrum van Rotterdam op loopafstand van het Alexandrium. De kamers zijn ruim en de badkamer heeft een douche en badkuip. Hier wel wat schimmel en een laag stof, dit moet eens nagekeken worden. Bed is prima. Het ontbijt is dik in orde (heel veel keus!). Een groot minpunt voot ons...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Puravida1981
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het feit dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf met ons te delen. Ook met minder positieve reviews zijn wij blij omdat we op deze manier ons product kunnen blijven monitoren en verbeteren. Daarom onze welgemeende excuses voor het feit dat u uw verblijf niet zo heeft ervaren...

Emmen, The Netherlands
7 februari 2017 beoordeeld

Houd rekening met andere gasten en niet alleen evenementen. Nu kan er door gewone gasten niet gegeten worden, terwijl dit niet aangegeven wordt. Pas bij navraag wordt dit duidelijk. Het barpersoneel moet dit eerst vragen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank kbemmen
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review betreffende uw verblijf bij ons. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet helemaal geweest is zoals u verwacht had en er niet duidelijk gecommuniceerd is. Graag zou ik u willen vragen een e-mail met de situatie te sturen naar onze Quality Manager Rosa Bazuijnen; r.bazuijnen@nh-hotels.com. Op deze manier kunnen wij kijken...

Sleen, The Netherlands
2 februari 2017 beoordeeld

Slechte service. Zakelijk en niet oplossingsgericht. Met een beetje creativiteit en bereidwilligheid waren problemen opgelost. Fiets min of meer onbeheerd buiten laten staan, kan echt niet. Gemiste kans voor NH - hotels

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
 Probleem melden
Nuttig?
Bedank boerbart
Quince D, General Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordeling

Geachte heer Bart, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling van uw beleving in NH Capelle. Wij waarderen het zeer als we feedback krijgen van onze gasten om zo onze kwaliteit te verbeteren. Ik betreur het , dat uw mindere ervaring betreft fietsen is geschied, daar wij fietsen verhuren en ook achter het hotel een fietsenstalling hebben met oplaadpunt voor onze gasten...

101 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (78)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (7)
Bekeken
Badkamer (11)
Bekeken
Kamer/suite (18)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Overige (37)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (23)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Overige (21)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capelle aan den IJssel in overweging
op 4.5 km afstand
Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk
Van der Valk Hotel Rotterdam - N ...
nr. 1 van 1 in Nieuwerkerk aan den IJssel
199 beoordelingen
op 5.3 km afstand
Novotel Rotterdam Brainpark
Novotel Rotterdam Brainpark
nr. 10 van 52 in Rotterdam
893 beoordelingen
op 7.1 km afstand
NH Atlanta Rotterdam
NH Atlanta Rotterdam
nr. 21 van 52 in Rotterdam
1.006 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 11.5 km afstand
NH Zoetermeer
NH Zoetermeer
nr. 1 van 4 in Zoetermeer
355 beoordelingen
op 2.3 km afstand
Bastion Hotel Rotterdam Alexander
op 1.8 km afstand
Campanile Rotterdam Oost
Campanile Rotterdam Oost
nr. 40 van 52 in Rotterdam
77 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Eco-leadersNiveau Brons
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Niet-roken hotel
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
In je kamer
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Betaalde wifi
Services
  • Roomservice
  • Gratis parkeren
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten
  • Zakencentrum met internettoegang
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel)
Het NH Capelle hotel is ideaal gelegen voor zakenreizigers en toeristen in Holland, met een snelle toegang tot de A20. De luchthaven van Rotterdam en belangrijke steden zoals Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Gouda en Delft liggen allemaal op minder dan 30 minuten rijden. ... meer   minder 

Aanvullende informatie over NH Capelle

Adres: Barbizonlaan 2, 2908 MA Capelle aan den IJssel, Nederland (Voorheen Golden Tulip)
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Capelle aan den IJssel
Prijsklasse: € 63 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — NH Capelle 4*
Aantal kamers: 105
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van NHHotels, Booking.com, Expedia, Hotels.com, Hotwire, Orbitz, Priceline, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij NH Capelle met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van NH Capelle en andere reizigers.
4 vragen
Stel een vraag
Ruurlo, Nederland

Alle vragen weergeven (4)

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van NH Capelle
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Het is fijn van te voren aan te geven wat voor soort hotelkamer je wilt, je kunt daar gebruik van maken.”
Ardjoen6, 12 mrt 2017 | Beoordeling lezen
“Kamer 302 en 304 zitten aan de snelweg kant (je hoort hier het verkeer)”
  • Schimmel
  • Stoffig
  • Ruime kamers
Puravida1981, 19 feb 2017 | Beoordeling lezen
“Neem bij warm weer een kamer met airco”
AadAnnemarie, 27 aug 2016 | Beoordeling lezen
“Niet alle kamers hebben airco. Let daar op bij het boeken als je voorkeur uitgaat naar airco.”
jkoekkoek, 23 aug 2016 | Beoordeling lezen
“Wil men een kamer zoals ze op de website staat, neem dan niet kamers 508 en 510”
Diana-worldtraveler, 19 aug 2016 | Beoordeling lezen
5 van 5