NH Capelle
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

NH Capelle

Reiziger (145)
Ontbijt in hotel is gevarieerd
Dineren (19)
NH Capelle
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 1 van de 1 hotels in Capelle aan den IJssel
3,8 van 5 bollen
Locatie
4,1 van 5 bollen
Hygiëne
4,2 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Het NH Capelle hotel is ideaal gelegen voor zakenreizigers en toeristen in Holland, met een snelle toegang tot de A20. De luchthaven van Rotterdam en belangrijke steden zoals Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Gouda en Delft liggen allemaal op minder dan 30 minuten rijden.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Oppas
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Winkels
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Minibar
Flatscreen-tv
Bad/douche
Veilig
Telefoon
Strijkijzer
Wekservice/wekker
Koelkast
Films on demand
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Eco
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:ONTVANG EXTRA VOORDELEN!

Locatie

Barbizonlaan 2, 2908 MA Capelle aan den IJssel Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 43 van 100
43
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
Rotterdam Airport
Nieuw Verlaat
10 min.
797beoordelingen7vragen en antwoorden28kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 216
  • 356
  • 141
  • 46
  • 38
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
nauma80 heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Catral, Spanje1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Centraal gelegen en prima kamers. Ontvangst en check-out is ergvriendelijk. Glutenvrije opties zijn aanwezig bij het ontbijt en diner. Medewerker in restaurant weet niet goed wat wel en niet kan. Hij vraagt het wel na bij de chefkok, wat prima was.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: maart 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Quince Dirks, General Manager bij NH Capelle
Gereageerd op 8 apr 2024
Geachte Nauma Hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw positieve beleving van NH Capelle Het team zal zeer verheugd zijn met uw complimenten en voor hen altijd leuk als gasten schrijven dat hun ervaring boven verwachting is geweest Graag verwelkomen u weer in ons hotel als u in de buurt van Rotterdam moet zijn Met gastvrije groet Quince Dirks Hotel Director
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
MuratFemkay heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
Ontbijt stelt helemaal niets voor. Een lelijke meetingroom werd ingericht als ontbijtruimte. Aanbod is héél beperkt en je vuile bestek&borden moet je maar zelf stapelen bij de rest. Het was geen zicht, dus totaal geen aanrader om hier te ontbijten. Gym, kamer, meubilair, badkamer, liften,... alles is verouderd in dit hotel.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: maart 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Quince Dirks, General Manager bij NH Capelle
Gereageerd op 8 apr 2024
Geachte heer Murat Femkay , Hartelijk dank voor uw verblijf en uw feedback . Onze excuses voor uw beleving,maar vrees dat er bij u iets verkeerd is gegaan , gezien uw beschrijving . Het ontbijt voor de hotel gasten is standaard in het restaurant met een uitgebreid buffet met de gebruikelijke service . De aparte zaal is ingericht voor een tijdelijke huisvesting van asielzoekers , die daar apart alle maaltijden gebruiken . Wellicht bent u in de ochtend per abuis achter deze gasten naar de zaal gelopen en kan begrijpen dat u teleurgesteld bent qua ontbijt en beleving . We verwelkomen u graag weer spoedig in ons hotel en als u ons even vooraf benaderd bij uw volgende boeking , zorgen wij dat u op onze kosten van het ontbijt kan genieten Met vriendelijke groet Quince Dirks Hotel Director
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
saripr heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Enschede, Nederland4 bijdragen
3,0 van 5 bollen
Goede locatie, maar best oubollig. En wat waren de kamers warm! De ramen konden niet open, dus ik heb geen oog dichtgedaan. Wel super vriendelijk personeel! Top! Jammer, dat het ontbijtbuffet niet zo uitgebreid was; er was, mijns inziens, weinig keuze.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: februari 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Quince Dirks, General Manager bij NH Capelle
Gereageerd op 8 apr 2024
Geachte Saripr , Hartelijk dank voor uw verblijf en uw feedback om uw ervaring met ons te delen Spijtig om te vernemen dat u enigszins teleurgesteld bent . Onze standaard kamers hebben geen top cooling ,maar zullen de kamers weer voorzien van ventilatoren om wat aangenamer te maken. De ramen hebben een beveiliging ,maar kunnen aan een kant wel een stukje open ,maar schuift wel zwaar . De collega's zijn u graag van dienst als u een volgende keer komt en na de receptie belt . Het ontbijtbuffet hebben we inmiddels weer aangepast tot het volledig assortiment . We verwelkomen graag weer spoedig in NH Capelle Met vriendelijke groet Quince Dirks Hotel Director
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Mootje heeft een beoordeling geschreven feb 2024
3 bijdragen
5,0 van 5 bollen
Hele goede service, ik had een kamer zonder wifi en kreeg gelijk een nieuwe kamer...heel vriendelijk personeel, nette en schone kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijt..lekker eten in de bar/ restaurant en gezellige sfeer in het hotel
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: februari 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Quince Dirks, General Manager bij NH Capelle
Gereageerd op 26 feb 2024
Beste Mootje Vlij , Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Capelle te delen! Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Quince Dirks HOtel Director
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Wanderer51217657183 heeft een beoordeling geschreven feb 2024
3 bijdragen
1,0 van 5 bollen
Na een nacht verblijf ontvingen wij een belachelijke email dat gerookt was op de kamer en we niet meer welkom zijn. Wij zijn beiden geen rokers!!! De overnachting betrof een extra rust vanwege het niet heen en weer op 1 dag kunnen rijden van/naar Friesland ivm kanker met chemotherapie behandeling. Er is geen navraag of controle gedaan mbt roken. Er zijn 2 klachten omtrent de beschuldiging en vraag naar excuses, maar nog geen reactie vanuit NH. Niet Handig!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Volgens zegge was er een upgrade gedaan, maar daar leek de kamer niet naar. Voor het raam lagen...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Quince Dirks, General Manager bij NH Capelle
Gereageerd op 26 feb 2024
Geachte heer / mevrouw Wanderer, Hartelijk dank voor uw bericht en nogmaals onze welgemeende excuses dat er bij de afdeling Housekeeping en de Front Office duidelijk een vergissing is gemaakt met een kamernummer . We begrijpen uw verontwaardiging heel goed in uw situatie ,maar helaas moeten wij vrijwel dagelijks vaststellen dat er , ondanks het totale rookverbod in het hotel, op kamers gerookt wordt We zullen de controle procedure aanscherpen om deze vergissing te voorkomen en ook de receptie goed laten checken . Gelukkig is een onterechte beschuldiging niet eerder voorgekomen en zullen er naar streven dat het bij deze keer blijft Het spijt ons dat de rechtstreekse reactie via email even op zich heeft laten wachten ,maar vanwege afwezigheid ging uw opmerking via een omweg.Graag verwelkomen u weer bij NH Hotels bij een volgend bezoek ! Met gastvrije groet Quince Dirks HOtel Director
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ludwig P heeft een vraag gesteld mrt 2024
1 bijdrage1 nuttige stem
Laadpalen aanwezig?
A H heeft een vraag gesteld apr 2017
Ruurlo, Nederland
Is het mogelijk om fietsen te huren bij het hotel?
Antwoord van R_Bazuijnen
Geachte meneer/mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in NH Capelle! Het is inderdaad mogelijk om fietsen bij ons te huren. De kosten hiervan zijn 12,50 voor een hele dag (24uur), 5,- per uur en voor 3 uur 7,50. Vanuit het hotel is er een mooie fietsroute langs de Rottemeren helemaal tot aan Zoetermeer, met dit prachtige weer heerlijk om zo Rotterdam en omgeving te verkennen! En uiteraard kunt u ook met de fiets naar het centrum van Rotterdam toe, dit is zo ongeveer 30 minuten fietsen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 010 456 4455. Wij kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen in NH Capelle! Met gastvrije groet, Rosa Bazuijnen
Rednosty heeft een vraag gesteld jun 2018
Londen, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen
Hi what can I expect to pay for a taxi from the Eurostar station to the hotel please? Or is there a better way?
Antwoord van kevinsubramani
2 bijdragen
I paid about 8 euro for a metered taxi from the hotel to Alexander station (about 1 mile away). Uber rates were about the same - if you can find one.
Laura1996Smith heeft een vraag gesteld jan 2017
Haigh, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen
Hello, how far away is this hotel to Amsterdam main centre where the bars, shops and cafes are please?
Antwoord van Ducksoo K
Seoel, Zuid-Korea1 bijdrage1 nuttige stem
Sorry to tell you this hotel is in the suburbs of Rotterdam, not Amsterdam.
Wanderer51217657183 heeft een tip geschreven (feb 2024)
3 bijdragen
1,0 van 5 bollen
"Volgens zegge was er een upgrade gedaan, maar daar leek de kamer niet naar. Voor het raam lagen peuken en sokken, de kraan was verroest....."
Volledige beoordeling lezen
Marianne O heeft een tip geschreven (mrt 2023)
Den Helder, Nederland1.055 bijdragen111 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Bezoek het Alexandrium! Genoeg restaurants in de buurt aangezien het restaurant in het hotel niet echt uitnodigend is."
Volledige beoordeling lezen
Wouter R heeft een tip geschreven (nov 2022)
Weert, Nederland40 bijdragen21 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Niet boeken, management moet snappen dat dit gevolgen heeft."
Volledige beoordeling lezen
Jose heeft een tip geschreven (jun 2021)
Heiloo, Nederland501 bijdragen161 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
"Vraag een kamer met airco en niet op de bovenste (5e) verdieping"
Volledige beoordeling lezen
Leo heeft een tip geschreven (mei 2021)
Eindhoven, Nederland1.678 bijdragen116 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Parkeren gratis voor gasten"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Capelle aan den IJssel uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 88 - € 135 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Golden Tulip
LOCATIE
NederlandZuid-HollandCapelle aan den IJssel
AANTAL KAMERS
105
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

NH CAPELLE (Capelle aan den IJssel, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over NH Capelle
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Capelle?
Attracties in de buurt zijn Alexandrium Shopping Center (1,0 mijl), Club Blu (1,0 mijl) en Bounce Valley Rotterdam (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Capelle?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Capelle?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Capelle?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Capelle?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Capelle?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Shiki Sushi & Lounge, Asia en Kostas de Griek.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Capelle?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt NH Capelle zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van NH Capelle?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van NH Capelle?
Veel reizigers bezoeken Huis Sonneveld (7,8 mijl), Witte Huis (6,5 mijl) en Groot Handelsgebouw (7,5 mijl).
Is NH Capelle toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Capelle aan den IJssel hotelsHoteldeals voor Capelle aan den IJsselHotels in de buurt van NH Capelle
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's