Gedateerd hotel met vriendelijk personeel, ontbijtbuffet prima qua keuze en dichtbij strand en andere mooie plekjes maar moet zeker hoognodig verbouwd gaan worden naar de hedendaagse maatstaven zoals de nieuwe Van der Valk Hotels zoals bijvoorbeeld Haarlem, Schiedam en Gorinchem.
Fijn Hotel.Lekker dichtbij de zee.Vriendelijk personeel.Vooral de jongeman van diner deed het supergoed.Kamer werd elke dag goed schoongemaakt.Leuke strandtenten in de buurt.Je bent zo in Catszandbad en Zwin
Prima koffie met tompouce, maar klantvriendelijkheid is een onbekend begrip bij Fletcher in Nieuwvliet. 836398762 Op Koningsdag met de fiets langs Fletcher hotel in Nieuwvliet gekomen en spontaan besloten tot het nuttigen van hun Koningsdag Special: Koffie met Oranje tompouce. Het terras was helemaal leeg; we waren de enige gasten. Toch was er blijkbaar niemand van het personeel in de gelegenheid om naar buiten te komen, dus zelf maar even naar binnen gegaan. Uiteindelijk een dame gevonden, en aan haar gevraagd of we 2 koffie met tompouce konden krijgen. “Natuurlijk” was het antwoord, welk helaas gecompleteerd werd met een duidelijk hoorbare zucht… Even later kwam de dame met 2 koffie en 2 tompoucen naar buiten. Bij het neerzetten van de versnapering veegde ze per ongeluk met haar vinger door de slagroom van de tompouce. Kan gebeuren… “Een 4-letterig woord” (dat ik hier niet mag herhalen) was de krachtterm die gebruikt werd waarna ze de tompouce weer mee naar binnen nam. Even later kwam ze terug. Met dezelfde tompouce! Dus waarom ze ermee naar binnen is gegaan is ons een raadsel. Wij begonnen aan de koffie en het gebakje. Halverwege echter, we zaten midden in de tompouce, stond er een andere dame ineens aan ons tafeltje met de rekening. “Ik kom ff met het bonnetje”, was haar openingszin. Of we nu meteen wilden afrekenen. Mijn (blijkbaar niet voldoende opvallende) aarzeling als verbazing werd niet opgemerkt. Nadien even een bezoekje aan het toilet was eveneens geen onverdeeld genoegen. Buiten was er iemand met een hogedrukreiniger aan het werk, en blijkbaar had hij ook de opdracht gekregen om de ventilatieopeningen zeker niet te vergeten. Hierdoor werd vuiligheid via de roosters de toiletruimte in gespoten en dreef zo langs de muren naar beneden en op de vloer. Hier melding van gemaakt bij een medewerker aan de balie van het hotel. Hij zou er meteen werk van maken. Ons ongenoegen over de bediening op het terras werd door hem echter afgedaan met “dat kan ik me niet voorstellen”. Misschien kan een cursus klantvriendelijkheid geen kwaad bij Fletcher in Nieuwvliet. Waarom dan toch 2 sterren als beoordeling? De koffie en tompouce smaakten prima! Of zou dat misschien komen omdat we al 70km achter de rug hadden op de fiets…?…
Omdat je met voordeelbonnen ook Fletcher hotels kunt bezoeken hadden we bijna een jaar geleden zo'n bon aangeschaft. Maar dan ook bijbetalen voor ontbijt en diner en wat extra's bij binnenkomst. Dus niet alleen maar die goedkope bon, maar ook het hotel zelf wat gegund. Eerst maar met het positieve beginnen, zonder uitzondering allemaal zeer vriendelijk en attent personeel. Zeer zeker in de restaurantbediening. Het hotel: matig. Warme kamers (de verwarming stond niet aan en buiten was het nog geen 10 graden) waar een 'geurtje' rondhing, ook in de badkamer. De bar was niet open, gebrek aan personeel. Het extraatje bij inchecken waarvoor we betaald hadden, daar moesten we nog expliciet om vragen. Het 3-gangen diner was prima, goede kok in de keuken. Bediening ook uitstekend. De huiswijn was prima. Fletcher is een grote organisatie. Het is belachelijk dat er gebrek aan personeel is. Volgens mij gewoon een kwestie van kostenplaatje. Het zat ook niet vol, en wat er rondliep waren bejaarde stellen, niks mis mee overigens. Maar alles doet verlaten en oubollig aan. En over die bonnen, wij kopen ze niet meer, het kost veel moeite om er een te verzilveren. En als het al lukt, stoppen ze je in de goedkoopste, uitgeklede kamer. En dat is niet erg als het er allemaal netjes en verzorgd uitziet. Maar nogmaals, hulde voor het personeel daar!…
Hier wil je echt niet verblijven. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Hier is denk ik al 30 jaar geen onderhoud meer gepleegd. Restaurant bediening en eten maar matig. Een en enige pluspunt is het strand aan de overkant.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding