Matras is slechts een dun ding dat verschuift . Ontbijt hard brood , onvriendelijk personeel. Het slechtste restaurant ooit meegemaakt. Omdat het met bongo was mochten we uit een kleine selectie hoofdgerechten kiezen, mixen grill kan denk ik niet slecht zijn, maar het rundvlees was rauw, de ribben gestoomd en een stuk,kip mij onbekend. Klaargemaakt in de green egg ??? en groenten 4 cm mais , en nog 6,99 euro moeten opleggen . Overal in de kamer ligt ook tapijt wat heel vies is
Veelste warm in de kamer! 23,8 C dan doe je de airco aan. Doet er 2,5 uur over om 0,6 te zakken! Uiteindelijk aan laten staan in de hoop dat het alsnog koel wordt. Pasr uur later wordt je wakker… airco uit! Kijk je op het apparaat ..,23.2 . Was in het verleden met een andere collega geweest en liep ik hier ookal tegen aan. Ook toen aan gegeven, nu weer aangegeven. Schijnt niks mee te gebeuren. Tenzij ik in de winter kom en een raam open kan zetten kom ik niet meer terug.
Het hotel zag er goed uit. Wel waren we verbaasd dat terwijl het hele land rood is door de covid 19 werd er NIET gecontroleerd op de qr code. Ik heb dit aangegeven en ik kreeg een wazig antwoord. De kamer was modern ingericht, wel moesten we wennen aan de opstelling van het bed. De kamer was erg ruim, en we hebben lekker geslapen. de douche had gebruiksaanwijzingen nodig...... Het ontbijt was redelijk en ook hier GEEN CONTROLE. Er waren diverse mensen die liepen te hoesten.
Ik has bon vakantieveiling voor fletcher hotels met ontbijt. Je kan 5 dagen van te voren boeken dat wist ik. Maar geen van de 10 hotels die we aangemerkt hadden had beschikbaarheid. 3 dagen gekeken. Gelukkig kon ik binnen 14 dagen zonder reden van opgaaf bon annuleren. waardeloze bon voorals je alleen in weekend kunt gaan. Doordeweeks zullen er wel opties zijn.
Alle lof voor de modern en comfortabel ingerichte hotelkamer. Maar het bij het arrangement aangeboden diner vonden we ver beneden de maat. Alleereerst was het keuzemenu zeer beperkt en de bediening ondermaats. De gerechten zelf waren fantasieloos, smakeloos en niet gaar. En als laatste duurde het opdienen ervan tergend veel tijd. Bij het voorgerecht duurde dat 45 minuten en bij het hoofdgerecht nog eens 45 minuten. Met inbegrip van het nagerecht hebben derhalve we 2,5 uur aan tafel gezeten. Excuus van dit alles was een gebrek aan (vakkundig)personeel. Van de vele door ons bezochte Fletcher restaurants sprong dit restaurant er daarom jammer genoeg op erg negatieve wijze uit.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding