Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Puerto Calero is Hotel Costa Calero een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Hotel Costa Calero de ideale uitvalsbasis in Puerto Calero.
Dit resort all-inclusive voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Costa Calero toegang tot een conciërge. Hotel Costa Calero biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Puerto Calero nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Puerto Calero die spareribs serveren, zoals La Portena, Azure en Cafe Milla in de buurt van Hotel Costa Calero.
Hotel Costa Calero zorgt ervoor dat je Puerto Calero niet snel zult vergeten.
Zeer mooi hotel, prachtige tuin . De kamer was zeer ruim en alles was zeer proper. Het eten was lekker, alleen de klaar gemaakte gerechten waren niet heel warm dat kan beter. Het is daar een mooie plek waar men goed kan wandelen.
Eten was lauw en flauw, kamers outdated en veel kapot. Personeel in de diverse barren vriendelijk, bij de receptie beschoft. Je kan er ook Prestige boeken maar dat is echt een cash cow voor het hotel. Al met al zijn er veel leukere en betere hotels op Lanzarote te vinden
We zijn net terug van een 2de verblijf van 12 dagen in Costa Calero. Het feit dat we een 2de maal naar een zelfde oord gaan, weliswaar na 5 jaar, is bij ons zeer exceptioneel wat al een eerste aanwijzing is. Niettemin waren we beetje op ons hoede bij vertrek, vooral door enkele vrij negatieve recensies hier (vooral Engelstalig). Maar nu kunnen we met recht van spreken, zeker deze minder goede recensies tegenspreken. Ja, we hadden gekozen voor all-in prestige en we hadden ook een vernieuwde kamer gekozen wat misschien al voor andere perceptie zorgt, maar het personeel en eten is uiteindelijk grotendeels hetzelfde voor iedereen. Wat ons betreft was het personeel zeer professioneel en vriendelijk. Vanaf het kuispersoneel (Diana deed prima job), onderhoudspersoneel,..., obers tot receptie. Dikke pluim. We hadden probleempje bij aankomst s avonds. We dachten een bad te hebben (we hadden het wel niet expliciet gevraagd maar vanop foto gezien dachten we dat het zo was) maar het was een douche en het licht op terras werkte niet. Nadat ik dit gemeld heb hebben ze onmiddellijk gekeken of we andere kamer konden krijgen en, tegen 11u dag 2 was alles al geregeld. De volgende dag kregen we zelfs nog een fles cava + fruit met excuses (heel attent maar vonden we niet echt nodig, we waren al zéér blij met de vriendelijke en vlotte service). De (vernieuwde) kamers zijn zeer mooi. Wij zaten in 438. Als enige minpunt zou ik de sterkte van de wifi opgeven. Die was zeer wisselvallig. Wat het eten betreft, denken we soms dat we in een ander hotel zaten als ik sommige recensies lees. Wij vonden het zeer gevarieerd en overvloedig, en ook zeer lekker. Ik heb moeite moeten doen om niet teveel te eten van al dit lekkers om mijn gewicht op peil te houden, en....het is niet echt gelukt. 😉 Wij gingen wel altijd vrij vroeg gaan tafelen. (vanaf 19u was dit dan). Het is sowieso één van de beste all-in restaurants in de gewone all-in, en de prestige maakt het dan helemaal af, met zéér lekkere Lanzarotese wijnen, vers fruitsap, toegang tot de wellness,.... De koelkast is nogal copieus opgevuld en ook dagelijks bijgevuld. Er is een ruimte voor prestige all-in klanten waar je binnen kan en zelf je aperitief kunt nemen of maken (bvb diverse gins en tonics) met heel veel keuze. Dit hebben we paar keer gedaan en het viel heel erg mee. De verschillende zwembaden zijn divers en zeer goed onderhouden. bvb zwembad van 40m lang om lijntjes te trekken. Er worden tegen de wil van het hotel om toch handdoeken gelegd maar we vonden toch altijd wel zonder veel moeite een plaatsje. De animatie was er wel maar zeker niet opdringerig en niet erg op de voorgrond. De avondanimatie startte wat ons betreft iets te laat (start om 22u) maar voordien is er op geregelde basis life muziek in de bar. We hadden auto gehuurd en hebben wat rondgetoerd (vooral miradors opgezocht). Tijdens ons eerste verblijf hebben we immers de belangrijkste bezienswaardigheden al gedaan. Wel nog eens langs de oceaan gefietst van Puerto del Carmen naar Arricive en terug. Onderweg passeer je aan de landingsbaan van het vliegveld en vliegen de vliegtuigen op nauwelijks enkele tientallen meter boven je. Ook viel de dagexcursie naar Fuerteventura heel goed mee. (Engels/Frans gids). Het marktje in Teguise op zondag is zeker ook eens het bezoeken waard. Al bij al 12 fantastische dagen die zoals zo vaak, veel te snel voorbij waren. We hebben nu al beslist dat een derde keer er zeer zeker komt.😊 Mario en Lieve…
Net terug van 12 nachten Costa Calero. Vaak gelezen onvriendelijk aan de receptie maar dit was echt het geval niet bij ons wel soms wat lang wachten als er net check inns waren maar voor de rest vlot. Lekker eten met variatie. Bij all in prestige apart gedeelte om buiten te eten en ook lekkere wijnen inbegrepen. Het prestige diner op maandag vond ik minder alles was rap rap en de steak was ook echt doorbakken. Wij zijn gewoon van een rustig diner te hebben (2-3uur tafelen) maar misschien is dat daar ook niet echt de gewoonte? In de club prestige veel keuze in alcoholische en niet alcoholische dranken. Misschien zouden ze toch eens vaker moeten checken of er nog glazen en ijs is maar voor de rest een leuke plaats. Select kamer zou ik niet echt aanraden enkel door de tussendeur die er is die niet geluidsdicht is (je hoort alles in de andere kamer) Zicht en de kamer zelf waren wel perfect. Zouden zeker nog eens teruggaan, vriendelijk personeel, veel drank, goed eten. Op wandelafstand van het haventje met wat winkels en restaurants wel een flinke klim om terug naar het hotel te gaan... De watertaxi naar puerto del carmen was ook top.…
Waren hier al eens met kerst. Men doet er alles aan om de gasten een zalige coronaproof vakantie te bezorgen. Een nieuwe systeem dat het eten opgeschept wordt mag gerust blijven. Veel hygiënischer dan dat iedereen aan de lepels komt. Er was nog evenveel keus van eten als in de winter. Er was meer dan voldoende ruimte om in de zon te zitten en om 's avonds van een drankje te genieten. Wij hadden een veilig gevoel op vakantie. Costa calero doe zo verder.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding