Zafiro Palace Alcudia
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Puerto Alcudia is Zafiro Palace Alcudia een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Zafiro Palace Alcudia de ideale uitvalsbasis in Puerto Alcudia.
Kamers bij Zafiro Palace Alcudia bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Roomservice, conciërge en dakterras zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het zwembad en het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Zafiro Palace Alcudia gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Als je trek hebt, ben je bij Muddy's, Tobogan Grill & Lounge Bar en Steakhouse Carabela aan het juiste adres. Dit zijn een aantal barbecuerestaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Zafiro Palace Alcudia zorgt ervoor dat je Puerto Alcudia niet snel zult vergeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 1.813
- 626
- 270
- 103
- 60
- Filteren
- Nederlands
Plus punten :
Super super vriendelijk personeel niet was teveel
Mooie kamers
Goede locatie
Geen herrie in de nacht
Heerlijk eten
Bar in het water
Meerdere restaurants met verschillende stijlen
Extra voorzieningen op de kamer zoals strijk plank tanden borstel etc.
Baby puree op de menu kaarten ideaal.
Alles netjes onderhouden en super schoon
Ook sterke drankjes waren all inclusive
Iedere dag nieuwe zwem handdoeken op de kamer
Magnatron in de kamer voor de baby
Min punten:
Het is wel echt een hotel met mega veel kleine kinderen , denk hierbij aan peuters en baby's . Er is hierdoor weinig rust. Dit kon ik bij het boeken er niet echt uit halen dat het zo'n baby/peuter hotel was .
Lange rij bij het eet buffet om binnen te komen, en chaos tijdens het eten door teveel huilende kids.
Koud zwem water, voor baby's/peuters bijna niet te doen.
Koffie melk en suiker werd niet aangevuld op de kamer. Voor mij erg belangrijk als ik net wakker ben
Tussen het ontbijt en avond geen extra snack bar om eten af te halen .
Weinig animatie voor kindjes.
Dikke pluim voor dit hotel.
We hebben direct bij het hotel een kamer geboekt voor 8 nachten. Door direct te boeken mag je zelf een kamer kiezen tegen een kleine extra betaling (eur 25). Onze gewenste kamer was echter niet beschikbaar (het systeem zei van wel), we kregen daarom een ander voorstel. Dat voorstel hebben we geaccepteerd maar ook deze kamer was weer niet beschikbaar. Vervolgens stond er wel eur 25 op de eindafrekening voor het kiezen van de kamer. Tja.. De kamer was direct boven een lawaaierige parkeerplaats gelegen op de eerste verdieping. De laatste nacht was er zelfs een feestje op de parkeerplaats tot 2:00u in de nacht. Je kunt dan beter voor de zwembad kant kiezen waar de animatie stopt rond 22:30u en het rustiger is (denk ik).
De kamer is groot, comfortabel in voorzieningen. Het belangrijkste, het bed, was helaas een matras met label 2015 op een hardboard plank. Niet eens een lattenbodem. En dat in een suite. Op ons vriendelijke verzoek om iets aan het bed te doen hebben we 2x te horen gekregen dat dit overlegd zou worden en nooit meer wat teruggehoord.
Het onderhoud aan het hotel loopt ernstig achter. Laminaat vloer in de badkamer omhoog van het vocht, plinten los, tegels die van muren komen in de buiten ruimtes tot zelfs stuc van de gevel wat op het terras valt. Best gevaarlijk.
De restaurants zijn lekker, er is echt veel keuze en de bereiding is goed. Het is alleen één groot pretpark met gillende kinderen. Rijen van 20 man om binnen te komen. Kinderen massaal achter iPads met het volume op 100. Alsof ik elke dag zat te ontbijten en dineren bij Ballorig. Onze zoon werd daar zelf ook kriegel van.
De zwembaden waren perfect. Zout water en veel variatie voor zowel volwassenen als kinderen. Daar hebben we zeker van genoten. De vriendelijkheid van het personeel was ook top.
Wij wilden eens een “5* familie resort” met piratenschip en ander leuk kindervermaak proberen en dat hebben we moeten bekopen met veel lawaai. Vooral ook een les voor ons.
Eerste ervaring op 2 minuten, wil u reserveren voor de restaurants dan moet u dit aan de receptie doen, aangezien u 2 kamers heeft. Oké dat begrepen we, kunnen we deze dan in één keer reserveren? Hun antwoord ja maar alles is zo goed als volzet enkel rond 22 u is er nog plaats, ik gaf aan dat dit met een kind van 4 jaar onmogelijk was.
Uiteindelijk hebben wij door opening van een restaurant die normaal gesloten was doch een reservatie weten vast te zetten maar er stond dat er om 20 u nog plaats was voor 3 personen in de app, echter wij moesten dus aan de receptie reserveren, kan niet om 20 u voor 5p wel voor 3p. Om 20.30 aangekomen aan het restaurant er waren meer dan 20 tafels vrij.
Verder werden er kosten op onze kamer aangerekend die wij helemaal niet hadden gemaakt zoals een spa treatment en drinkgeld(tips) die wij hadden gegeven, toen wij melde dit niet hebben gedaan worden wij echt niet vriendelijk behandeld en hebben wij bijna een half uur aan de receptie staan wachten op antwoorden. Wij hebben Uiteindelijk dit niet moeten betalen, maar ik vondt dit echt niet klantvriendelijk hoe wij hier behandeld zijn.
Op dag 2 maakte ik melding dat onze airco niet werkte en wij de kamer niet koel kregen, hier is verder niets met gedaan, ze gingen iemand langs sturen.
Het buffet was meestal koud of lauw, verder ook dagelijks wachtrijen om een tafel te kunnen verkrijgen bij het buffet.
Onze kamer miste bij aankomst enkele produckten die normaal steeds aanwezig zijn, werden nooit aangevuld.
Verder kan ik enkel maar zeggen dat de mensen die in de restaurants en bars werken zeer vriendelijk en behulpzaam zijn, het zijn echt harde werkers.
Het hotel is zeer druk, ook elke dag waren alle ligstoelen bedekt met handdoeken, als je daar melding van maakte werd er niets met gedaan, zelf de dag dat heel Mallorca onder water stond lagen de handdoeken daar in de regen op de stoelen.
De optredes s'avonds zijn niet op kinderen gericht en het is steeds weer een quiz.
Het is een groot en druk hotel, ik had voor dit geld wel meer verwacht van dit hotel en 5 sterren is het zeker niet waard.
"Als je van rust houdt dit hotel absoluut vermijden gedurende de warme maanden."Volledige beoordeling lezen
"Vroeg opstaan voor een stoel aanbhet zwembad is een must. Kijk zeker dagelijks uw rekening na. En boek al uw restaurant bezoeken op voorhand"Volledige beoordeling lezen
"Swip up room is een aanrader, dan heb je geen last van de fanatieke handdoekleggers"Volledige beoordeling lezen
"Zoek naar een hotel waar je meer krijgt voor je hard verdiende geld !!!"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding