Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel JS Cape Colom

Opslaan
Delen
Calle Assumpcio 14, 07670 Portocolom, Mallorca Spanje
Tijdelijk gesloten
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
eDreams
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (610)
360
Panorama’s (9)
Zwembad en strand (174)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 8 hotels in Portocolom
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar het ideale rustige hotel in Portocolom hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel JS Cape Colom, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Bezoekers die tijdens hun verblijf naar Artistmallorca Els tamarells (1,6 km) willen gaan, zullen zien dat Portocolom, Hotel JS Cape Colom op een steenworp afstand ligt.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van betaalde wifi bij het hotel.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie, een dakterras en een wisselkantoor aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van parkeren aan de straat.

Reizigers die van spareribs houden, zijn bij ThaiColom aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Mediterraan restaurant gaan, zoals La Costa, C'an Bernat of Restaurante Colón.

Hotel JS Cape Colom heet je graag welkom in Portocolom!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeren aan de straat
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Autohuur
Betaalde wifi
Bubbelbad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Ondiepe deel in zwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Zwembadbar
Duiken
Snorkelen
Squash
Tennisbaan
Biljarten
Avondentertainment
Vissen
Tafeltennis
Fax/kopieerapparaat
Spa
Gezichtsbehandelingen
Hammam
Massage
Solarium
Alleen volwassenen
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits
609beoordelingen156vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien 100 punten
Waardering van reizigers
  • 209
  • 254
  • 85
  • 35
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Fem W heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
7 bijdragen
7 dagen all-in geboekt. Prachtig uitzicht, en heerlijk zwemmen in de zee. Hotel is verouderd, dit zou op zich niet zoveel uitmaken. Kamer wordt netjes schoongemaakt. Van het eten wordt je niet blij..... slecht, of helemaal niet aangevuld, rommelig gepresenteerd, ontzettend zout en vet. Stokbrood wat half afgebakken is, fruit wat nog niet rijp is, of verrotte druiven zijn helaas geen uitzondering. Verder zou er, zéker in het restaurant een grote schoonmaakbeurt geen overbodige luxe zijn. Tot 19.00 uur wordt alle (ook sterke) drank in kartonnen bekers geserveerd waar je niet echt blij van wordt. Als laatste een positieve opmerking; de douche (helaas in bad mét douchegordijn) is geweldig! Dus, als je voor het uitzicht én een fijne douche gaat: boeken! Als je voor een goed hotel gaat..... even verder zoeken!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van JSHotels, Guest Relations Manager bij Hotel JS Cape Colom
Gereageerd op 16 nov. 2018
Dear guest, Thank you for having chosen the JS Cape Colom for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease. Certainly, the hotel is very well located, in front of the sea, with amazing views, surrounded by nature, providing the hotel with a sense of calm and tranquillity. Awesome that you enjoyed it! It is with great dismay we read we did not manage to meet your expectations with our cuisine. This is not our usual type of feedback on this area and we are a little surprised by your remarks. Our kitchen team strives to offer our guests a wide selection of different dishes and our versatile buffet fulfils almost everyone’s wishes therefore it is with regret we learn we have not succeeded on this occasion. Best regards, your team at the JS Hotels
Meer lezen
Claire V heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Schijndel, Nederland125 bijdragen12 nuttige stemmen
Het hotel staat in een eerder verpauperd gedeelte van Portocolom. Behalve een paar schamele eettentjes en wat souvenirwinkeltjes is er helemaal niets te beleven. De haven van Portocolom is ongeveer 20 minuten wandelen van het hotel, en heeft ook niet veel te bieden. De kamers waren niet slecht en redelijk onderhouden, onze badkamer was verouderd en geen enkele kamer heeft een aparte douche. De tegelvoegen waren aan onderhoud toe zodat er altijd water lekte als wij gedoucht hadden. Bij aankomst lag er een zeepje maar verder werd dit niet aangevuld. De TV heeft enkel Duitse kanalen en voor Wifi moet je betalen. Er is een (leeg) koelkastje op de kamer maar geen koffie of thee. Het buffet vonden wij niet erg smakelijk. Het eten is vooral gericht op het Duitse en Engelse publiek. Veel vet, veel zout, weinig keuze voor vegetariërs, weinig gezonde voeding en vers fruit en/of groenten. Het eten wordt niet appetijtelijk gepresenteerd. Verder voelden we ons als half pension gasten buitenbeentjes tegevover de all inclusive gasten. Drankjes moesten we onmiddellijk afrekenen, en als we de drankjes met kaart wilden betalen moesten we mee lopen naar de receptie want er was maar 1 kastje. Er was ook maar 1 dame in de bediening die de drankjes mocht afrekenen, we moesten dus elke keer wachten tot zij in de buurt was. De cocktails waren niet lekker, de bar ongezellig. Als we een drankje mee naar de kamer wilden nemen kregen we dit mee in een plastic bekertje. De animatie bestond uit bingo avonden en quiz avonden, we voelden ons eerder in een bejaardentehuis. In de fitness ruimte onder het dak is één loopband die pal in de zon staat. Het is er oncomfortabel warm. Er is maar 1 lift die net groot genoeg is voor twee mensen (hoewel er staat dat er vier mensen in kunnen) waardoor je of lang moet wachten, of de moed moet hebben om naar de vierde verdieping te lopen. Het hotel is eerder gelegen aan de baai van Cala Marcal, dan bij het centrum van Portocolom. Aan de achterkant ziet het hotel uit op de schitterende baai, je kan recht van het hotel de zee inlopen. Er is een zwembad, maar ook een semi-olympisch bad waar we elke dag een paar baantjes hebben gezwommen. Er was altijd plaats aan het zwembad. Ook in de eetzaal konden we met gemak elke dag hetzelfde plekje kiezen. Wij hadden een kamer op de vierde verdieping en hadden vanop ons balkon een schitterend uitzicht over de baai en de zee.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van JSHotels, Guest Relations Manager bij Hotel JS Cape Colom
Gereageerd op 29 aug. 2018
Dear Claire, Thank you for choosing to stay with us at the JS Hotel for your holiday. We take all guest feedback into consideration and we will continue to examine the individual needs of each our guests. Your feedback and experience will help us point out the key areas on which to work, and we appreciate the time you have taken to highlight these matters. As for your comment on our rooms, we are very sorry for not having met your expectations. Thank you for all your suggestions to improve our hotel facilities. We will try our best to implement your ideas at its proper time. We highly value the opinions of our guests as we want to take the tastes and preferences of our guests into account when we plan for changes in our hotel. Our guests generally comment on our food as being versatile and tasty. Our chef creates delicious Mediterranean, international, and Majorcan dishes based mainly on regional products. We are very sorry to hear that our meals did not match your taste! Sunny regards, your team at the JS Hotels
Meer lezen
Kim V heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
10 bijdragen
Bij dit hotel gekomen via een verrassingsreis. Echt een fijn hotel. Goed ontbijt, genoeg keuze bij de lunch, iedere avond een thema qua eten. Fijne bedden, kamer ik ruim genoeg. Het fijne uw dat dit een 18+ hotel is, geen rumour, nette rustige vakantie vierders. Ik al was het all inclusive, we hebben geen enkele keer drinken mensen gezien of mensen die asociaal veel eten opschepte en dan half volle borden weer lieten staan. Het personeel is ik zeer vriendelijk en gastvrij. Het hotel heeft een fantastisch uitzicht, je kunt vanaf de rits de zee in, maar een klein 10 minuutjes lopen heb je ook een zandstrand. In de zee kun je heerlijk snorkelen, zitten heel veel vissen in de baai.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van JSHotels, Guest Relations Manager bij Hotel JS Cape Colom
Gereageerd op 9 aug. 2018
Dear Kim, thank you so much for your gorgeous feedback on TripAdvisor. We are very sorry not to be Your kind words about our friendly staff and the personalized service they provide are very much appreciated. We love our work and always try to be as warm and courteous as possible. It fills us with pride and satisfaction when our guests come to enjoy their stay with us and notice the difference! We also thank you for letting us know that you enjoyed our selection and quality of food at mealtimes. At JS Cape Colom, we have a true passion for gastronomy and we are fully aware that meals are an essential ingredient for a perfect holiday abroad. For this reason, our expert team of chefs strives to provide high quality culinary delights and offer as wide a selection as possible to please all palates. All the best, your team at the JS Hotels
Meer lezen
Marianne S heeft een beoordeling geschreven jul. 2018
Den Haag, Nederland55 bijdragen9 nuttige stemmen
Het was alweer de 4e keer dat wij hier waren en dit keer voor 11 nachten. We hebben weer genoten van de rust, de gastvrijheid en het lekkere eten. We hadden een fijne kamer met uitzicht op zee, we hadden daar een voorkeur voor gegeven en hier werd ook daadwerkelijk rekening mee gehouden. De kamer was weer prima en werd goed schoon gemaakt, aardig en vriendelijk personeel overal waar je kwam. We verheugen ons alweer op volgend jaar. Het is echt onze vaste stek geworden. We hebben ook weer mooie tripjes gemaakt in het binnenland met de auto en weer nieuwe plekken ontdekt. We kwam helemaal relaxed weer thuis. Tot volgend jaar.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2018
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van JSHotels, Guest Relations Manager bij Hotel JS Cape Colom
Gereageerd op 29 jul. 2018
Dear Marianne, Thank you for having chosen the JS Cape Colom for your summer holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent - and forth (!) - stay with us on TripAdvisor. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease. We were especially delighted about your comments regarding our team. It is always an honor for us when we hear of our guests’ satisfaction regarding the quality and service experience of our hotel. We could not be more pleased to know that you recommend our hotel based on your experience. And that you are already considering returning again! We are very much looking to welcoming you again and again, your team at the JS Hotels
Meer lezen
Christiaan Kwint heeft een beoordeling geschreven jul. 2018
Utrecht, Nederland24 bijdragen8 nuttige stemmen
We hebben dit hotel voor 5 dagen geboekt in juli. Toen we aankwamen schrokken we van de buurt waarin dit hotel zich bevindt. De buurt is vervallen en er is niks te beleven. Er staan veel leegstaande oude gebouwen. Het hotel zelf probeert z’n 3 sterren waar te maken, maar helaas schiet het tekort. Bij het bestellen van een drankje aan de bar wordt raar naar je gekeken als je geen all inclusive bandje hebt. Het is ook niet mogelijk alle drankjes te bestellen zonder zo’n bandje. Daarnaast zijn de kamers gedateerd, maar zijn ze wel redelijk voor een 3 sterrenhotel. De hoeveelheid faciliteiten past eigenlijk niet in een 3 sterrenhotel en dat merk je gelijk. Er is veel aanbod maar het voelt niet als luxe. We hebben uiteindelijk een dag eerder uitgecheckt om onze vakantie nog te redden met een hotel in Palma.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van JSHotels, Guest Relations Manager bij Hotel JS Cape Colom
Gereageerd op 29 jul. 2018
Dear Christiaan, First and foremost, we would like to thank you for having chosen the JS Cape Colom for spending your holiday. Our apologies for not replying to you in your own language but unfortunately, we are not fluent in Dutch and therefore have chosen English to aid communication. We are sorry to learn that you did not appreciate the neighbourhood and that our fabulous sea views and direct access to swim in the sea did not make up for your disappointment. As for your comment on our rooms, we are very sorry for not having met your expectations. Thank you for all your suggestions to improve our hotel facilities. We will try our best to implement your ideas at its proper time. We highly value the opinions of our guests as we want to take the tastes and preferences of our guests into account when we plan for changes in our hotel. Kind regards, your team at the JS Hotels
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 72 - US$ 171 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
js cape colom hotel porto colom, hotel cape colom, cape colom porto
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaPortocolom
AANTAL KAMERS
119
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel JS Cape Colom
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel JS Cape Colom?
Attracties in de buurt zijn Cala Marcal (0,4 mijl), S'altrebar (0,3 mijl) en Es Cornet Lounge Bar (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel JS Cape Colom?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel JS Cape Colom?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel JS Cape Colom?
Ja, parkeren aan de straat is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel JS Cape Colom?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Pizza Restaurante Portocolom, La Costa en ThaiColom.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel JS Cape Colom?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel JS Cape Colom?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en duits.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel JS Cape Colom?
Veel reizigers bezoeken Es Forti (5,6) en Closos de can Gaià (1,8 mijl).
Heeft Hotel JS Cape Colom een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.