Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

FERGUS Style Tobago

Opslaan
Delen
Carrer Martín Ros García, 1, 07181 Palma Nova, Calvia, Mallorca Spanje
Update van het hotel: deze gelegenheid is tijdelijk gesloten tot 27-08-2020.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Orbitz.com
Booking.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (362)
Dineren (107)
Kamer en suite (24)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 17 van de 39 hotels in Palma Nova
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar een budgetvriendelijk hotel in Palma Nova hoeft niet lang te duren. Welkom bij FERGUS Tobago, de ideale keuze voor reizigers.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van internet bij het hotel.

Het hotel biedt een 24 uursreceptie en een wisselkantoor aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en een lounge. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van betaald openbaar parkeren bij gelegenheid.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Palma Nova tempura te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Port O'Call, Sakana Sushi of Le P'tit Bistrot.

FERGUS Tobago biedt je het beste van Palma Nova, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Openbare wifi
Zwembad
Sauna
Bar/lounge
Strand
Biljarten
Autohuur
Parkeerplaats
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Fax/kopieerapparaat
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Ziekenboeg
24 uursreceptie
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Wekservice/wekker
Waterkoker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits
183beoordelingen30vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 109
  • 40
  • 18
  • 11
  • 5
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Katleen D heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
Waregem, België30 bijdragen6 nuttige stemmen
Het hotel is net geopend na een grondige renovatie van 3 sterren naar 5 sterren. Ontvangst met glaasje cava. Zeer mooie, moderne kamers. Heel lekkere buffetten en ook de a la carte is aan te bevelen. Rustig hotel (geen animatie; 3x optreden 's avonds per week. Hotel is niet aanbevolen voor kinderen (enkel 1 klein kinderbadje bij het zwembad). Alles was heel proper en hygiënisch. Wij logeerden all-in, maar niet alle dranken waren inbegrepen. In de skybar moet je sowieso altijd betalen (met 20% korting bij all-in). De prijzen vielen best mee (vb. 6,40 euro voor lekkere Mojito). Onze TV viel na 15 min. telkens uit. Probleem gemeld bij receptie, maar geen resultaat gezien (was blijkbaar iets met router - TV is meer computergestuurd). Ook wat problemen gehad met de WIFI de laatste 2 dagen. De ontvangst is blijkbaar niet zo goed. Heel vriendelijk personeel. We werden ook goed geholpen met uitleg over excursies die we wilden doen. Het hotel is een aanrader voor wie op zijn rust is gesteld.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Alle kamers zijn voorzien van airco en hebben een balkon. Zwembadzicht is misschien het best,...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van SusanaC2976, Customer Experience bij FERGUS Style Tobago
Gereageerd op 4 aug. 2019
Dear Katleen D, Thank you very much for your valuable feedback and your kind words about our FERGUS Style Tobago. We are very glad to know that your stay in our hotel was overall satisfactory and that you enjoyed our place so much. We really appreciate your remarks concerning the TV signal as well as about our WIFI strength during the last two days of your stay, we have already noted them down and informed our Management for consideration and improvement. Thanks for choosing FERGUS Hotels. We would love to welcome you again in your next visit to the island. Kind regards, Susana Cuesta Customer Experience FERGUS STYLE TOBAGO
Meer lezen
Michèle heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
3 bijdragen
Het hotel is zeer mooi gerenoveerd met oog voor detail. De kamers zijn niet super ruim maar bevatten alles wat nodig is. Badkamer mooi design, al verkies ik een badkamer volledig gescheiden van de kamer. Goede badprodukten, kamerjas, slippers, nespressomachine, prima airco, kluis. De ijskast daarentegen bleef warm..... dus geen mogelijkheid om dingen koel te houden. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Iedereen doet zijn best om het voor de klant aangenaam te maken. Bij aankomst vroegen we om van kamer te veranderen , dat was geen probleem! Het hotel is net 2 weken geopend en uiteraard zijn er nog wat aandachtspunten. Te weinig personeel aan de bar. Liften werken niet naar behoren en er is veel geduld nodig om naar boven/beneden te gaan. Nog veel geluidsoverlast van werken in hotel en eveneens aan parking en dit al heel vroeg in de ochtend. Het eten is over het algemeen goed en verzorgd en wordt mooi gepresenteerd, al missen we wel de etikettering aan de verschillende schotels, waardoor we telkens moeten vragen wat het is. Het ontbijt vonden we minder, de koffie was naar onze smaak ronduit slecht. Wij eten graag ook granola met lekkere yoghurt maar dat was er niet en de yoghurt was ook helaas niet lekker. Gelukkig is het brood wel heel vers en lekker. De lunch hebben we nooit meegedaan vermits wij de hele dag op stap waren. 1 keer hadden we een pic nic gevraagd, maar toen we die wilden uitpakken waren we echt geschrokken van de poverheid van wat we daar kregen. Dat was een ware ontgoocheling. Wat wij ontzettend storend vonden is dat omwille van de promoprijs die het hotel momenteel hanteert , een heel uiteenlopend publiek wordt aangetrokken. En dus ook mensen die de etikette van een 5* hotel niet kennen. Ao de dresscode tijdens het avondmaal maar ook bv met natte zwemkleding op de nieuwe kussens gaan zitten zonder gebruik van handdoek. De witte kussens zijn 2 weken oud en nu al vol bruine vieze kringen. S morgens worden er reeds zeer zeer vroeg handdoeken op de stoelen aan het zwembad gelegd om ze te reserveren. En zo blijven er vele stoelen met handdoeken liggen zonder mensen.... dat vinden wij onrespectvol naar andere klanten toe. Gelukkig hebben wij daar weinig last van gehad omdat we overdag nooit aanwezig waren. Als je op zoek bent naar rust is de ligging van het hotel niet goed, Het hotel is omgeven door bars, disco’s, tattoo zaken, supermarkten, ect ect, niet het idilsche plaatje en de rust dat wij kunnen waarderen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk en van zodra je het hotel binnenstapt kan je wel genieten van de mooie binnenkant en het vriendelijke personeel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SusanaC2976, Customer Experience bij FERGUS Style Tobago
Gereageerd op 29 jul. 2019
Dear MVD42, Thank you very much for your stay and the time taken leaving your valuable opinion on our FERGUS Style Tobago. We are pleased to hear that your accommodation was satisfactory on the whole and a good choice of accommodation for you and your partner despite the issues highlighted for which we herewith apologise. Your comments and suggestions concerning the reservation of sun loungers around the pool area, the meals selection offered in our restaurant along with the proper labelling of the food options and the inconveniences caused by the unfinished works around the hotel have been duly forwarded to our Management for consideration. Be certain we will keep on improving our facilities and the offered services so that every guest feels comfortable at our place. Thanks again for choosing FERGUS Hotels. We would love to welcome you back in the future. Kind regards, Susana Cuesta Customer Experience FERGUS STYLE TOBAGO
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Clair M heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Edinburgh, Verenigd Koninkrijk26 bijdragen12 nuttige stemmen
+1
We verbleven 10 nachten all-inclusive half oktober, we zijn een koppel van midden 30. De taxichauffeur die ons heeft afgezet, heeft erop gewezen dat we in Magaluf waren en niet in Palmanova. Zoals je in andere beoordelingen zult lezen, is het ongeveer 3 minuten lopen naar Magaluf. We hadden daar helemaal geen last van, want het was het einde van het seizoen, dus er gebeurde niet veel. Het hotel is prachtig. Personeel was erg vriendelijk bij aankomst. Kamer was leuk, hoewel een beetje klein, maar we waren er nauwelijks in. Het was niet nodig om te upgraden naar een kamer op de 9e verdieping, telkens als we naar de skybar gingen, was er altijd ruimte. Nooit hoeven wachten op een ligbed matras ding. Nadeel met de skybar is dat je ondanks het feit dat alles inbegrepen was, geen flessenwater naar boven mocht nemen. Ik begrijp volkomen dat geen alcohol wordt toegestaan omdat ze daar een bar hebben (korting voor AI) maar om geen water toe te staan was een beetje hard. Eten was mooi. Veel keuze, ook allemaal vers en van goede kwaliteit. De wijn inbegrepen in AI was heerlijk en er was een geweldige selectie van sterke dranken. We boekten voor de a la carte maaltijd, maar werden er niet door weggeblazen. Ik denk dat het vooral de service was in plaats van het eten. Het hotel ligt direct aan het strand. Leuke bars en restaurants rondom. We namen een bus naar Palma voor een dag die geweldig was. De bushalte ligt niet ver van het hotel en de receptie was erg behulpzaam om ons in de goede richting te wijzen. We namen ook een taxi naar Portals Nous voor het diner op een avond - jachten in overvloed! Zeker een kijkje waard en het is op loopafstand als je verstandige schoenen hebt.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
W2061MLkatier heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Bristol, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen4 nuttige stemmen
We verbleven 5 nachten half juli en hadden een heerlijke vakantie. We waren aanvankelijk afgeschrikt door sommige beoordelingen die we hadden gelezen, maar we hadden ons geen zorgen hoeven maken.  Het eten was fantastisch - veel keuze en goed voorbereid; we hebben ook genoten van de wisselende cocktail van de dag aan de bar! De kamers zijn klein en vreemd ontworpen, maar voor een paar zijn ze perfect en we hadden geen problemen met lawaai. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en niets was teveel moeite. Olga de chef; Mari en Virginia in de eetkamer en met name Maxi aan de bar, werken zo hard om ervoor te zorgen dat gasten een geweldige ervaring hebben.  Ik verbleef in andere 5 * hotels, en ik ben het ermee eens dat dit hotel misschien niet het luxe-element biedt dat mensen mogen verwachten, maar het was modern, schoon en we hadden een geweldige tijd. Het ontbreken van ligbedden was geen probleem voor ons omdat het zo dicht bij het strand ligt, maar ik begrijp wel waarom het anderen irriteerde. We hebben de skybar of het à-la-carterestaurant niet geprobeerd, dus kunnen we daar geen commentaar op geven en hoewel er een avond vol entertainment was, gaven we er de voorkeur aan gewoon te drinken en te kletsen op het terras.  Over het algemeen hadden we een geweldig verblijf in het hotel, maar we hadden de deal gekocht via Voyage Priv en denken dat als we de volledige prijs hadden betaald, we meer van een 5 * zouden verwachten in termen van faciliteiten.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
parkers49 heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Rochford, Verenigd Koninkrijk2 bijdragen5 nuttige stemmen
Zeer teleurstellend en zeker niet 5 -sterren hebben verbleven in veel betere 4 -sterren hotels. Geen waterkoker in de kamer, geen slippers of badjassen, koelkast te warm en niet bijgevuld tijdens ons verblijf, schoonmaken van de kamer slecht en helemaal niet schoongemaakt op een dag, tv werkte niet, bed was kapot, plakband nog steeds in situ, lekkende douche , lekkende gootsteentap, geen welkomstpakket of informatie. A la carte nog niet open, bar op het dak alleen geopend 's middags voordat we vertrokken en moet betalen voor drankjes inclusief water, gym geopend vanmorgen maar niet echt een sportschool, altijd een lange rij bij de bar aan het zwembad niet genoeg personeel, niemand om te verwelkomen of te zitten jij in het restaurant, eettafels niet snel genoeg geklaard en niet genoeg tafels opgezet, ober drankjes alleen in het restaurant maar regelmatig een tien minuten wachten om opgemerkt te worden, eten in restaurant niet geëtiketteerd. Geen entertainment. Klachten worden niet snel of helemaal niet behandeld. Geen updates over faciliteiten tijdens ons verblijf en voelen dat werken met spoed zijn geweest. Hoewel het nog moet worden voltooid, denk ik dat het beleid en het personeelsniveau moeten worden aangepast om overal in de buurt van een 5-sterren service te komen en u meer informatie aan de gasten moet verstrekken. We hebben zeker niet de vakantie waar we voor hadden betaald!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Google
4 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 85 - US$ 238 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel d or tobago, d or tobago hotel, hotel tobago palma nova
VOORHEEN BEKEND ALS
FERGUS Tobago
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaCalviaPalma Nova
AANTAL KAMERS
261
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over FERGUS Style Tobago
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van FERGUS Style Tobago?
Attracties in de buurt zijn Bar Papis (0,3 mijl), The Prince William Pub (0,2 mijl) en JJ's Sports lounge (0,04 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van FERGUS Style Tobago?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij FERGUS Style Tobago?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, verduisterende gordijnen en inloopdouche.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij FERGUS Style Tobago?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij FERGUS Style Tobago?
Ja, betaald openbaar parkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van FERGUS Style Tobago?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Olive Tree Mallorca, Foxy's en Zen Lounge Bar and Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij FERGUS Style Tobago?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van FERGUS Style Tobago?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en duits.
Zijn er historische locaties in de buurt van FERGUS Style Tobago?
Veel reizigers bezoeken Sa Llotja (10,8 mijl), Palau de l'Almudaina (11,0 mijl) en Convento de Santa Clara (11,2 mijl).
Heeft FERGUS Style Tobago een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is FERGUS Style Tobago toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.