Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Carrer del Marques de Comillas, 3, 07660 Cala d'Or, Mallorca Spanje
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 113
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 18-04-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (871)
Kamer en suite (146)
Dineren (135)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 01-08-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 01-08-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 9 van de 46 hotels in Cala d'Or
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

TUI BLUE Rocador is ideaal voor een bezoek aan Cala d'Or. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Hotel Rocador is een romantisch hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het hotel biedt een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Cala d'Or gaan.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Es Forti (0,7 km) en Rancho Jaume (3,4 km) maken Rocador Playa een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Cala d'Or.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Aziatische restaurants, waaronder Restaurant Soy Mallorca, Spice of India en Noa Restaurant. Ze liggen allemaal in de buurt van TUI BLUE Rocador.

Geniet van je verblijf bij TUI BLUE Rocador en veel plezier in Cala d'Or!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Aerobics
Spa
Alleen volwassenen
Wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Gezichtsbehandelingen
Massage
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Spaans, Catalaans, Duits
1057beoordelingen190vragen en antwoorden11kamertips
Waardering van reizigers
  • 593
  • 301
  • 120
  • 32
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Vitaly heeft een beoordeling geschreven 21 okt.
Lochem, Nederland15 bijdragen1 nuttige stem
Voor de 3e keer in TUI Blue Rocador verbleven en ik zou zo weer boeken! Dat is voornamelijk te danken aan het personeel, die enorm vriendelijk en behulpzaam zijn. Ze nemen altijd de tijd om een praatje te maken of je een woordje Spaans te leren. Het eten is heerlijk en altijd in voldoende mate beschikbaar. Er zijn mogelijkheden om naast het buffet-restaurant ook gebruik te maken van een BBQ restaurant en een a la carte restaurant. De overige faciliteiten en de kamers zijn eveneens naar wens en het strand is op loopafstand te bereiken, met helderblauw water. Hier kijk je heerlijk over uit, als je in het restaurant zit te eten. Kortom, elke dag weer een cadeautje!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2021Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van General manager rocador, General Manager bij TUI BLUE Rocador
Gereageerd 5 dagen geleden
Beste vitalywolters, hoe geweldig het is om jullie feedback te lezen! Wij danken u voor dit buitengewone geschenk dat u ons hebt gegeven door uw warme en lovende woorden met ons te delen. Wij verheugen ons op nog vele bezoeken van u aan ons in de TUI BLUE Rocador. Het hele team doet u de hartelijke groeten en verheugt zich erop u weer te zien! Maja - BLUE Guide
Meer lezen
MuitDelft heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
Delft, Nederland4 bijdragen
Favoriet van het hotel
Wat een fijn hotel! Prachtige ligging aan de baai, strand voor de deur voor de liefhebber, buffetrestaurant was prima, zowel voor ontbijt als voor avondeten. In de buurt van het hotel zijn veel restaurants te vinden en ook het centrum is op loopafstand. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Kamer prima met een goed bed en een lekker balkon. Echt een aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van General manager rocador, General Manager bij TUI BLUE Rocador
Gereageerd op 18 sep. 2021
Beste MuitDelft, hartelijk dank voor deze geweldige recensie en aanbeveling. Wij zijn blij dat u een aangenaam verblijf bij ons had en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen! Tot dan, onze hartelijke groeten uit Cala D Or, Maja H. - BLUE Guide
Meer lezen
Levine B heeft een beoordeling geschreven 3 okt.
1 bijdrage
In tegenstelling tot de hotels in Nederland gold in september 2021 nog steeds mondkapjes plicht in het gehele hotel en notabene ook plastic handschoenen bij de buffetten. Personeel droeg buiten zelfs mondkapjes. Echter de pennen van de bediening voor het aftekenen van de drankbonnen werden door zowel personeel als gasten zonder bescherming of schoonmaken gebruikt. De ligging van het hotel is prima. Wij hadden een kleine hotelkamer, heel weinig kastruimte, maar goeie bedden. Wifi was regelmatig slecht. Wat men van Cala d’Or vindt is puur persoonlijk, maar wij vonden het niet veel bijzonders. De binnenbar in de entreehal is permanent gesloten, de lege bar en ca. 50 lege stoelen blijven echter staan wat bij binnenkomst een zeer triest beeld geeft. s ‘Avonds is de helft van de hotelverlichting in de entreehal, de looproute en de zgn lounge ruimtes uit, alsof het hotel gesloten is. Er zitten dan ook geen gasten. Van het ‘opgelegd vriendelijke’ personeel lijkt niemand een horeca- opleiding te hebben gehad. Ze zijn uitsluitend gefocust op het weghalen van je bord en bestek zodra je je laatste hap hebt genomen. Ze lijken continue haast te hebben met afwerken van de lijst van mensen die moeten eten. Ze lopen met onnodig (te)veel mensen omdat ze niet efficiënt werken, lijken gestresst en stralen daarmee geen rust en sfeer uit. Ze zijn continu bezig te zijn met het klaar zetten van de eetzaal voor diner of ontbijt voor de avond of volgende dag. Alleen José, die iedereen zijn tafel wijst, is oprecht opgewekt. De spierwitte kale buffetruimte gaat als ontbijtzaal gaat nog wel, maar dezelfde sfeerloze, galmende zaal is als dinerbuffetruimte met verkeerde sfeerloze verlichting heel erg ongezellig. Het is een klankkast van harde materialen met veel herrie aan stemmen & vallend bestek. De hele eetzaal zit dicht met een niet te openen raampartij en er is géén buitenterras, op het kleine balkon staan slechts 2 kleine tafeltjes. In tegenstelling tot de hotels in Nederland gold in september 2021 nog steeds mondkapjes plicht in het gehele hotel en notabene ook plastic handschoenen bij de buffetten. Personeel droeg buiten zelfs mondkapjes. Echter de pennen van de bediening voor het aftekenen van de drankbonnen werden door zowel personeel als gasten zonder bescherming of schoonmaken gebruikt. De ligging van het hotel is prima. Wij hadden een kleine hotelkamer, heel weinig kastruimte, maar goeie bedden. Wifi was regelmatig slecht. Wat men van Cala d’Or vindt is puur persoonlijk, maar wij vonden het niet veel bijzonders. De binnenbar in de entreehal is permanent gesloten, de lege bar en ca. 50 lege stoelen blijven echter staan wat bij binnenkomst een zeer triest beeld geeft. s ‘Avonds is de helft van de hotelverlichting in de entreehal, de looproute en de zgn lounge ruimtes uit, alsof het hotel gesloten is. Er zitten dan ook geen gasten. Van het ‘opgelegd vriendelijke’ personeel lijkt niemand een horeca- opleiding te hebben gehad. Ze zijn uitsluitend gefocust op het weghalen van je bord en bestek zodra je je laatste hap hebt genomen. Ze lijken continue haast te hebben met afwerken van de lijst van mensen die moeten eten. Ze lopen met onnodig (te)veel mensen omdat ze niet efficiënt werken, lijken gestresst en stralen daarmee geen rust en sfeer uit. Ze zijn continu bezig te zijn met het klaar zetten van de eetzaal voor diner of ontbijt voor de avond of volgende dag. Alleen José, die iedereen zijn tafel wijst, is oprecht opgewekt. De spierwitte kale buffetruimte gaat als ontbijtzaal gaat nog wel, maar dezelfde sfeerloze, galmende zaal is als dinerbuffetruimte met verkeerde sfeerloze verlichting heel erg ongezellig. Het is een klankkast van harde materialen met veel herrie aan stemmen & vallend bestek. De hele eetzaal zit dicht met een niet te openen raampartij en er is géén buitenterras, op het kleine balkon staan slechts 2 kleine tafeltjes. ‘s morgens zit je voor de grote ramen naar buiten te kijken, maar ‘s avonds in het donker naar een zwart gat en door de weerspiegeling naar jezelf te kijken (ze dekken ‘s avonds de tafels ook niet dusdanig - andersom - zodat je de eetzaal inkijkt). Het buffet staat vol met gerechten die door (te) lang staan zijn uitgedroogd. Het aanbod & diversiteit lijken enorm groot, maar het meeste is smaakloos en zeker niet verfijnd. Ruim 75% van zowel het ontbijt- als het dessertbuffet komt kant & klaar van de Makro. In het buiten a la carte restaurant werden de tafels na vertrek direct compleet leeg gehaald inclusief kaarsjes & kussens, waardoor er ongezellige donkere kale tafels achter bleven. Als of het personeel naar huis wilde, dus iedereen at flink door en bijna niemand zat na met een kopje koffie. Even je mondkapje vergeten wordt direct opgemerkt, maar ordinaire gasten die in de eetzaal kei hard Facetimen met hun kleinkinderen/thuisfront worden niet op hun ongemanierde gedrag gewezen. In principen was er nergens muziek, maar op zaterdagavond wel een DJ in de ongelijkmatige tuin met heuvels en ligbedden terwijl de gemiddelde leeftijd van de hotelgasten hoog was. Als het management echt iets leuks wilden organiseren, dan hadden ze de discoavond bij de poolbar gehouden met een plavuizen dansvloer en tafeltjes & stoeltjes om aan te zitten. Ook hadden ze aankondigingen moeten ophangen zodat er ook bezoekers kwamen. De rest van de entertainment zoals sjoelbakken of een vijfderangs zanger, was gericht op ouderen. Met als smoes ‘de bliksem’ was er bijna nooit muziek bij de poolbar, buffetrestaurant en buiten bbq restaurant. Ook de verlichting achter de poolbar was overdag uit. Dit gaf een steriele ongezellige sfeer. Er waren te weinig gratis bedjes bij het zwembad en reserveren dmv ‘handdoeken om 7 uur neerleggen en pas om 11 uur komen’ wordt standaard getolereerd. Als je om 9 uur op het strand was kon je daar gelukkig tegen betaling wel bedjes huren. Achter de handdoeken balie zit van 9-18 uur iemand te niksen terwijl 5 meter verder de poolbar is. Het zou een jaarsalaris schelen wanneer de handdoekenwissel vanuit de poolbar werd gedaan. Kortom, het is een opgekalefaterd wit hotel zonder enige gezelligheid en sfeer met een gemiddelde leeftijd van gasten van 65+
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van General manager rocador, General Manager bij TUI BLUE Rocador
Gereageerd 2 weken geleden
Beste levineb2021, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde beschrijving van uw persoonlijke indrukken en de tijd die u daarvoor hebt genomen. Wij waarderen dit ten zeerste en beschouwen het als een vriendelijk teken, want elke feedback is een waardering en een kans op verbetering. Bovenal stellen wij constructieve feedback op prijs, bij voorkeur direct ter plaatse, om wensen en behoeften snel en zonder complicaties actief te kunnen uitvoeren. Bij TUI BLUE Rocador houden we ons volledig aan de regels en voorschriften van de Balearische regering en de centrale regering in Madrid om de gezondheid van onze gasten en ons personeel te waarborgen, waaronder het verplicht dragen van maskers binnenshuis (ter informatie een link van de Balearische regering betreffende het verplicht dragen van maskers: https://www.ibsalut.es/ciutadania-ca/cuidar-la-salut/518-coronavirus-covid-2019/3790-com-utilitzar-correctament-la-mascara-durant-el-confinament-per-la-crisi-sanitaria-de-la-covid-19). In geval van niet-naleving van deze voorschriften, wijzen wij onze gasten vriendelijk op het belang van naleving en helpen wij graag met wegwerpmaskers bij de receptie. In het hele hotel hebben we ontsmettingsmiddel voor de handen en bij de receptie worden pennen na gebruik, zowel door personeel als gasten, ontsmet. Door een aantal nieuwe regels is reizen tijdens een pandemie niet meer zoals vroeger, noch voor gasten, noch voor dienstverleners of personeel. Dit vereist dat wij allen open, bereid en flexibel zijn om met de huidige situatie om te gaan. Wij moesten onder meer het aantal ligbedden in de Chill Out Lounge en het zwembad verminderen om de voorgeschreven veiligheidsafstand te kunnen naleven, de binnenbar met 18 stoelen in de inkomhal gesloten houden en in plaats daarvan de buitenbar in bedrijf houden. s Avonds wordt de verlichting in de lobby gedimd om een warme, uitnodigende sfeer te scheppen zonder een "onaangename sfeer met de verkeerde sfeerverlichting" te creëren, zoals u in het restaurant klaagt. De eetkamer staat in open verbinding met het strand en de zee met een grote glazen pui, zodat u op elk moment van het jaar tijdens het eten kunt genieten van het prachtige uitzicht. Zowel in het warme zomerseizoen in de aangenaam verkoelende kamer met airconditioning als in het frisse seizoen in de aangenaam getemperde kamer. Diners in de BBQ en a la Carte Bellota kunnen worden genoten op ons buitenterras in 2021, als het weer het toelaat. Wat bedoelt u met "de tafels staan 's avonds ook niet zo gedekt - de andere kant op - zodat je de eetzaal in kijkt". We zouden hier graag meer over willen weten! Ik heb op mijn oude schoolopleiding gastvrijheid geleerd de gast niet te lang voor een leeg bord te laten zitten en de tafel tijdens het serveren schoon en opgeruimd te houden. Misschien zijn we bij de TUI BLUE Rocador een beetje te gretig om het u naar de zin te maken en het spijt ons dat u dit onaangenaam vond. We waren blij om uw feedback en uw compliment door te geven aan José, onze maitre d' en de persoon die verantwoordelijk is voor het restaurant operations. Het is jammer dat ons live entertainment in het hotel aan u voorbij lijkt te zijn gegaan. In september bieden wij op vier avonden live muziek met interessante artiesten. Zoals u schrijft in verband met Cala D Or, is dit natuurlijk ook in de ogen van de toeschouwer en is het puur persoonlijk. Wij zullen de disco-avond graag als een constructieve suggestie oppakken. Om niets te missen in het hotel, raden wij u onze BLUE App aan, een handig hulpmiddel en een perfect infromatiemiddel voor alle activiteiten in het huis. Naast de app en de digitale revolutie waar we ons in bevinden, vindt u nog steeds aankondigingen over ons live entertainment in het hotel. Het witgekalkte hotel past in de typische architectuur en stijl van de badplaats Cala D Or, zoals door de gemeente is voorgeschreven. Kortom, het spijt ons zeer dat wij u geen gezellige of gastvrije sfeer konden bieden en dat wij niet aan uw eisen voldeden. Het spijt ons ook dat het door u gekozen resort, Cala D Or, u niet beviel, want ons credo is: "De vakantietijd is de mooiste tijd van het jaar" en wij in het hele team sparen geen moeite en doen elke dag ons best om dit niet slechts een theoretisch concept te laten zijn, maar om in de praktijk een ontspannen en gelukkige vakantie voor onze gasten te creëren. Het is jammer dat we er blijkbaar niet in geslaagd zijn dit voor u te doen. Niettemin, als u ons nog eens wilt bezoeken, voel u van harte welkom! Blijf gezond en vrolijk. Maja - BLUE Guide
Meer lezen
Sellie heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
Utrechtse Heuvelrug, Nederland4 bijdragen2 nuttige stemmen
3 sterren i p v 4 sterren wat in de beschrijving staat van TUI, misleidend! Ligstoelen waren 's morgens om 7 uur al bezet met handdoeken voor de hele dag. Zowel in de zonneweiden als bij het zwembad. Geen enkele handhaving. Geen restaurant om in deze Corona tijd buiten te eten in dit zonnige klimaat.. Alleen a la carte restaurant, waar bijna geen mogelijkheid was om daar voor te reserveren. Alles ging met de App. Niet rustig gelegen, naast een strandje van 40 meter, waar alle hotels in de omgeving gebruik van maken. In de Corona tijd zoveel mensen met geluid overlast tot de kleine uurtjes en schreeuwende kinderen. Tot in de rotsen van de baai zat men op elkaar. Personeel uiterst vriendelijk. Eten was zeer gevarieerd . Wel erg druk bij de buffetten.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Geen invalide kamer accepteren als dat niet noodzakelijk is, wat ons gegeven was.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van General manager rocador, General Manager bij TUI BLUE Rocador
Gereageerd 4 weken geleden
Beste HGG_48, Dank u voor uw verblijf en uw feedback. Wij waarderen uw lof voor het gevarieerde eten en ons vriendelijke personeel dat u altijd graag van dienst is. Ons hotel is gepubliceerd als een 3-sterren hotel in de nationale categorie, hoewel wij onze gasten graag gratis verschillende 4-sterren diensten in het hotel aanbieden. Het spijt ons zeer als dit misleidend blijkt te zijn. Aangezien we ons nog steeds in de pandemische fase bevinden, is 2021 helaas anders dan een normaal seizoen, aangezien we de Coronavoorschriften van de lokale en nationale autoriteiten nauwgezet opvolgen om de gezondheid van onze gasten en ons personeel te beschermen. Onder andere het aantal ligbedden bij het zwembad moest worden verminderd, het Bellota restaurantgedeelte bij de ingang van het hotel kan niet worden gebruikt dus gebruiken we dit jaar ons terras voor zowel onze a la carte avond als onze barbecue avond, we eisen een tijdslot reservering voor alle restaurants om lange wachtrijen en te veel gasten in de restaurants te voorkomen, waarvoor de app een snel en praktisch hulpmiddel is om gemakkelijk en handig zelf te reserveren terwijl u in de zon ligt. Het spijt ons zeer als dit enig ongemak heeft veroorzaakt en wij vragen om uw begrip. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen voor een normaal seizoen waarin alle faciliteiten weer volledig beschikbaar zullen zijn voor ons en voor u. Het allerbeste en zonnige groeten uit Cala D Or, Maja - BLUE Guide
Meer lezen
Marc Vdb heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
1 bijdrage
Fantastisch hotel , lekker eten en superservice! Vooral José zorgt er in het restaurant voor dat alles perfect verloopt samen met Daniela.Ze doen beiden hun uiterste best , voor ons specifiek ivm met glutenallergie.Ook een dikke pluim voor al het andere personeel ! Zeker 4 sterren waard zowel voor de kamers, netheid,ligging ,eten,service en vriendelijkheid.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van General manager rocador, General Manager bij TUI BLUE Rocador
Gereageerd 5 weken geleden
Dear E330TMmarcv, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor onze hotel achter te laten. We zijn zo blij om te horen dat u een fantastische tijd heeft gehad bij TUI BLUE Rocador en dat we op alle gebieden aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Natuurlijk zijn we vooral blij met uw grote lof voor het hele team. Het is met groot genoegen en dankbaarheid dat wij dit doorgeven, vooral aan José en Daniela. Wij hopen dat u ons snel weer zult bezoeken in het prachtige Cala Gran en sturen u onze hartelijke groeten! Maja - BLUE Guide
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 92 - US$ 246 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
rocador playa hotel, hotel rocador
VOORHEEN BEKEND ALS
TUI SENSIMAR Rocador
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaCala d'Or
AANTAL KAMERS
211
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over TUI BLUE Rocador
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van TUI BLUE Rocador?
Attracties in de buurt zijn Cala Gran Cocktail Bar (0,2 mijl), Cala Gran (0,1 mijl) en Plage Cala D'or (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van TUI BLUE Rocador?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij TUI BLUE Rocador?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij TUI BLUE Rocador?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van TUI BLUE Rocador?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Noir Mallorca, Cala D'ice en Kalypso Tutti Frutti.
Zijn er sportvoorzieningen bij TUI BLUE Rocador?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij TUI BLUE Rocador?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van TUI BLUE Rocador?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, duits en catalaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van TUI BLUE Rocador?
Veel reizigers bezoeken Es Forti (0,7) en Closos de can Gaià (5,2 mijl).
Heeft TUI BLUE Rocador een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is TUI BLUE Rocador toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.