Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hipotels Hipocampo Palace

Nr. 2 van 65 hotels in Cala Millor
Certificaat van uitmuntendheid
Website van het hotel
C/ S'estanyol 13, 07560 Cala Millor, Mallorca, Spanje
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Hipotels Hipocampo Palace
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

353 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 259
  • 69
  • 14
  • 5
  • 6
Bekijk beoordelingen van
117
159
8
2
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    4,5 van 5 sterren
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4,5 van 5 sterren
  • Service
    4,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
PHUKET
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 27 september 2015

Voor een 5-sterren hotel dat een Award of Exellence gekregen heeft vonden we dit toch vrij teleurstellend. De suite is echt klein en geeft geen gevoel van ruimte omwille van 2 afzonderlijke ruimtes die afgesloten worden door een deur. Geen waterkoker op de kamer, een kleine goedkope haardroger tegen de wand. Het bad en de kranen zijn echt aan vernieuwing toe. Ons bad kon je enkel laten vollopen met de douchekraan vermits de gewone kraan vol kalk zat er er dus enkel een klein stroompje water uit kwam. Er kwam tevens een vreselijke stank uit het putje bij het leeglopen van het bad. 2 afzonderlijke bedden die tegen elkaar geschoven waren. Kamersleutel werkte bijna nooit zodat wij telkens weer naar beneden moesten om hem terug op te laden. Het ergste vind ik dat ze deze suite verkopen als eentje met zeezicht. Ja, als je goed keek kon je aan de overkant van de straat, tussen de bossen, een streepje zee zien! Maar toch ook wat positieve dingen. Het personeel is heel erg vriendelijk en de buffetten zijn werkelijk grandioos. Het zwembad is erg rustig en relax.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank baanchang
Direccion H, General Manager van Hipotels Hipocampo Palace, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear baanchang, First of all we would like to thank you for taking the time to post your comments through... Meer 

Brugge, België
Niveau bijdrager
40 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 24 september 2015

Door het negatieve reisadvies voor Tunesië dienden wij onze reis om te boeken of te annuleren. Wij kregen van Jetair de mogelijkheid GRATIS(sic) om te boeken maar dienden wel bij reservering van een andere reis de volle pot te betalen. Nul vroegboekkorting, geen andere voordelen, hoewel wij altijd in januari onze reizen boeken. Wij kozen voor Mallorca, Cala Milor, Hipotels Hipocampo Palace omdat de keuken in het hotel aangeprezen werd als één van de beste op het eiland. Positieve punten: Hotel ligt niet direct aan zee en is daardoor niet onderhevig aan nachtlawaai en uitgaanslawaai. Onthaal met een glaasje cava of iets anders, Mooi interieur. Hoofdgebouw, voornamelijk de gewone kamers. Aan de overzijde van de straat voornamelijk de suites. Deze zijn bereikbaar zowel via de gewone weg of via een tunnel onder het hotel. Ontbijt en avondmaal: Een maal per week is er een gala diner met vooraf lekkere hapjes en glaasje bubbels en eenmaal per week is er een gala ontbijt. Tijdens die twee evenementen worden in het restaurant speciale standjes opgezet met allerlei bijkomende specialiteiten. De andere dagen moeten qua aanbod feitelijk ook niet onder doen. 's Morgens heb je een enorm aanbod aan kazen, serranoham, zalm, eieren in alle variëteiten, gevulde pannekoeken, verse fruitsoorten, verse fruitsappen, Cava, boterkoeken, croissants , croques, spek, engels ontbijt, asperges in spek met kaas.....te veel om op te noemen. 's Avonds zit je aan je vaste tafel binnen of buiten. Je kan kiezen in het buffet voor vers gebakken tongen(klaar terwijl je wacht) andere vissoorten, rumsteak, entrecote, inktvis(zeekat) en zelfs eens een vers gebakken konijntje geproefd. Daarbij nog het overaanbod van allerlei groenten, warm of koud en nog vele andere specialiteiten zoals eendeborst, solo mio met foie gras(of faux gras) , te veel om op te noemen. Dessertaanbod voor het sluiten van de avond mocht er ook zijn natuurlijk. NOG NOOIT ZO EEN KEUKEN MEEGEMAAKT GEDURENDE ONZE REIZEN. ALLES KRAAKNET IN HET VOLLEDIGE RESTAURANT. Zwembad en tuin: Meer dan voldoende plaats en mooi onderhouden zwembad en tuin. Geen handdoekje leggen van 06.00 u 's morgens. Eerste komen toe rond ongeveer 09.00/09.30 uur. Wel altijd enkele "zondaars" die proberen een zetel te reserveren maar die zijn op één hand te tellen. Er wordt alleen opgetreden als iemand klaagt. Handdoekenservice; geen enkel probleem om een extra handdoek te bekomen. Snacks aan zwembad niet prijzig en goed. Kamers en airco: Goed onderhouden kamers en gangen en airco werkt gans de dag en nacht als je wil. Omgeving: Weeral zeer goed onderhouden. Er wordt van 's morgens geveegd op de straat en gekuist. Op wandelafstand(300 meter) heb je al de eerste winkeltjes en dan kun je rustig verder kuieren tot in het stadje of langs de dijk zover als je wilt. Personeel Meestal zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel inzonderheid het onthaal in het restaurant en de bediening in het restaurant. De dagelijks lach op het gezicht van het "eierbakmeisje/vrouw" kon je dag niet meer stuk maken. Koks in restaurant bij de show cooking stalen de show als ze eens een minuut tijd hadden. Manager alom tegenwoordig op alle locaties(ook zijn assistente) en uiterst vriendelijk. Voor verjaardag een kleine attentie op kamer en 's avonds een glaasje cava extra bij versierde tafel. Niet te opvallend maar toch zeer attent. Laatste avondmaal: iedere gast krijgt op zijn laatste dag ook een extra glaasje cava als afscheid. Negatieve punten(mag ook eens): Bij aankomst om 09.00 uur alleen mogelijkheid tot ontbijt mits bijbetaling van 15,3 euro per persoon. Strenge boekhouder blijkbaar. Kamer niet beschikbaar ondanks onze reis met VIP Selection. Kamer(suite) gevraagd met uitzicht op zwembad en zo hoog mogelijk. Volgens onthaal rond 14.00ur was het een mooie kamer met zicht op zwembad maar juist voor "onze kamer" een muur van groen(bomen) waardoor totaal geen zicht. KAMER 2319. Onmiddellijk contact genomen met receptie maar zag geen directe oplossing. Dankzij Charles van Jetair(waarvoor dank) de dag nadien opgelost en een prachtige kamer gekregen. KAMER 2322. Kamer(suite genoemd) met klein terras met twee stoeltjes en tafeltje. Geen koffie of thee faciliteiten maar daar waren we op voorzien door de reviews op tripadvisor. Badkamer totaal verouderd en gevaarlijk voor oudere mensen. Geen inloop douche maar bad met glazen wand waarbij je moet opletten als je die opendoet als er juist iemand binnenkomt. Confrontatie tussen glazen wand en deur. Ondanks de kamers vernieuwd zijn is het meubilair van bedenkelijke kwaliteit. Laden hangen scheef of je krijgt ze niet open omdat onderzijde doorhangt. Twee TV's maar nooit gebruikt gezien geen BVN. VTM nieuws via streaming want WIFI werkt echt overal, ook aan zwembad. Wel twee aparte airco's(salon-slaapkamer) zodat je 's nachts niet moet slapen met airco aan op slaapkamer. Voorlaatste dag gevraagd voor late check out(vip selection) maar standaard antwoord gekregen. Hotel volboekt. Uitchecken voor 12.00 uur. Na lang aandringen de laatste dag een kamer gekregen vanaf 09.00 u tot vertrek. Proficiat toch voor de moeite en zonder opleg. Pikant detail: onze vorige kamer werd maar na 17 uur ingenomen door nieuwe reizigers dus we hadden gerust tot 16.00/16.30 uur kunnen blijven. Grote opruiming van kamer duurt ongeveer een half uurtje. ......en als laatste de ligzetels aan zwembad: Winkeltjes in de omgeving doen gouden zaken door de verkoop van luchtmatrassen, luchtkussentjes en andere attributen om de pijn te verzachten op de meestal oudere ruggen van de gasten. op de buik liggen heeft een druk op de borstkas waardoor menigeen denkt dat zijn laatste uur geslagen is door een hartfalen. TIP: voor enkele euro's haal je een goedkope opgeblazen luchtmatras en of kussen en je zit goed voor de rest van de vakantie. EINDCONCLUSSIE: een geslaagde reis en voor de eerste maal in jaren enkele kilo's erbij wat veel zegt over de kwaliteit en kwantiteit van het eten.....voor de gastronomen zeker een aanrader.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank siscornel
Direccion H, General Manager van Hipotels Hipocampo Palace, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Siscornel, Thank you very much for sharing with us and the members of Tripadvisor your point of view about... Meer 

Gent
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 23 september 2015

Alles in dit hotel was tot in de puntjes verzorgd. Zeer mooie gemeenschappelijke ruimtes,rustige grote tuin en zwembadzone. Er was rekening gehouden met onze vraag naar een rustige kamer op een hogere verdieping. Luxueuze inrichting, goed bed, mooi groot balkon. Over het eten is hier al veel geschreven en ik kan mij daar enkel bij aansluiten. Mooi restaurant, nooit te druk en een buffet waar het moeilijk kiezen was, allemaal kwaliteitsproducten, mooi gepresenteerd, elke ochtend en avond een plezier om aan tafel te gaan. De medewerkers waren vriendelijk, er was een aangename sfeer in het hotel. Als we zouden terugkeren naar Cala Millor dan kiezen we zeker voor hetzelfde hotel.

  • Verbleef Juni 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Rosita D
Direccion H, General Manager van Hipotels Hipocampo Palace, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Rosita D, We love hearing from guests that they have enjoyed their time with us. Thank you for sharing... Meer 

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 sterren Beoordeeld op 20 november 2011

In november zijn eigenlijk alle winkels/restaurants gesloten! Leuke tip is in Cala bona, restaurant papparaZi en het tentje ernaast!

  • Verbleef November 2011
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank Robsje23

146 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (129)
Bekeken
Hotel & terrein (24)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Zwembad/strand (9)
Bekeken
Dineren (18)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
2:52
Video's (1)
Bekeken
Overige (68)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (17)
Bekeken
Zwembad/strand (3)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Hotel & terrein (5)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (1)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Cala Millor in overweging
op 0.5 km afstand
Hipotels Aparthotel Cala Millor Park
op 1.0 km afstand
Protur Biomar Gran Hotel & Spa
op 0.7 km afstand
SENTIDO Castell de Mar
SENTIDO Castell de Mar
nr. 7 van 65 in Cala Millor
4.5 van 5 sterren 257 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.2 km afstand
Hipotels Hipocampo Playa Hotel
Hipotels Hipocampo Playa Hotel
nr. 12 van 65 in Cala Millor
4.5 van 5 sterren 134 beoordelingen
op 0.9 km afstand
SENTIDO Playa del Moro
SENTIDO Playa del Moro
nr. 5 van 65 in Cala Millor
4.5 van 5 sterren 230 beoordelingen
op 0.5 km afstand
IBEROSTAR Cala Millor
IBEROSTAR Cala Millor
nr. 4 van 65 in Cala Millor
4.5 van 5 sterren 93 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf